Auteur Topic: Mona  (gelezen 1680 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Bert_61

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
Mona
« Gepost op: 30 juni 2012, 19:58:09 »
ik ben een paar keer in Yngyang geweest en het bevalt me daar wel. De club is goed bereikbaar  en voor mij voldoende dames.
Deze keer was ik met Mona uit hangarije. Ik zat in de sauna toen zij zich aan het wassen en haren wassen en scheren was onder de douce. Ik werd steeds heter. Het was mooi en geil om te zien.
Toen ik haar daarna in de cafe tegenkwam vroeg ik haar naar de kaner te gaan. Ze legde me het systeem uit van op de knopjes te drukken en we gingen naar de kamer. Daar viel ze heel erg tegen. Ze is een moie meid met mooie tieten en een mooi lichaam (slank) . Ook met tatoes maar daar hou ik niet zo van. Maar het stoort niet.
Maar zoenen deed ze niet en likken vond ze ook niet fijn, En ook geen vingertje erin. Nou dat was dus snel bekeken. Dus gezorgd dat ik binnen het half uur klaar was. Neuken moest trouwens ook heel voorzichtig en volgensd mij hield ze haar vingers ertussen. (Maar dat weet ik helemaal niet zekjer.) ze is wel mooi en lief maar ik kom er niet meer bij terug.
Ze zei dat ze 4 maanden in YY werkt. Ik kon geen topic vinden dus heb er maar een aangemaakt.