Auteur Topic: CORONA  (gelezen 364800 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #150 Gepost op: 21 april 2020, 16:56:13 »
Een Chouffe of een Leffe... ik hecht het meeste belang aan de pousse pussy café  ;D

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #151 Gepost op: 21 april 2020, 18:19:07 »
Als het SKW, zoals historisch, gewoon gedogend , mee opent met de cafés... dan zal het mei of juni zijn...
Logisch zou zijn dat men de cafés en de bars volgt he, want in bv Brussel zijn de hoerecapanden als 'bar' ingeschreven, zij moesten ook gelijk sluiten. Ik neem aan dat men moeilijk wat kan verzinnen om Antwerpen op dat vlak langer dicht te laten dan Brussel.

Ik vroeg laatst aan een homo vriend hoe hij dat zag, die heropstart van de seksindustrie. Oh, zei hij, ergens achter in mei. ;D ;D ;D ;D ;D

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #152 Gepost op: 21 april 2020, 18:52:03 »


Ik vroeg laatst aan een homo vriend hoe hij dat zag, die heropstart van de seksindustrie. Oh, zei hij, ergens achter in mei. ;D ;D ;D ;D ;D

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #153 Gepost op: 21 april 2020, 19:25:08 »
Ik denk dat onze keuze qua dames en activiteiten nogal wat verschilt, we gaan dus zeer waarschijnlijk toch niet bij dezelfde dames binnen willen gaan.  ;D
Dat lijkt logisch, maar het risico bestaat niettemin toch dat er bij bepaalde populaire dames wachtrijen kunnen ontstaan, wat toch ook wel een gek gezicht gaat worden. Stel je voor, op de stoep afgeplakte strepen op 1,5 meter van elkaar voor de wachtenden.  ;D ;D ;D Mischien zit de kans er wel in dat we ook verplicht worden om een winkelkar per persoon te nemen, wat in de meeste panden wel erg onhandig gaat worden om de trap op te gaan,

Anderzijds, allemaal tegelijkertijd bij dezelfde dame, dat komt dan toch weer zo gang bang achtig over. Ik zou alles toch een beetje geleidelijker willen zien verlopen, en om de veiligheid van mijn vriendin optimaal te kunnen blijven garanderen, heb ik alvast online, bij Alibaba.comclaar een geschikte outfit voor haar gekocht.

Zo'n hoerka is erg praktisch, en ook commercieel gezien biedt dat mogelijkheden. Zij kan namelijk met 2 prijzen werken: kijken met de roostertjes ervoor, en kijken+gebruiken met de roostertjes open.

 :lol :lol_hitting: :lol


Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #155 Gepost op: 22 april 2020, 10:28:07 »
Het advies dat de exit-experts aanleveren trekt alvast op geen kloten. Winkels vanaf 3 mei, scholen pas 18mei (bende idioten!) en horeca blijft nog onbepaalde duur gesloten.
F*cking Hell. Nu ja, het is maar een advies zeker?  :040:
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Blaren

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 102
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #156 Gepost op: 22 april 2020, 12:47:16 »
https://www.hbvl.be/cnt/dmf20200422_04930773/oproep-ga-jij-je-lief-over-de-grens-bezoeken-nu-het-mag

Kan hier iemand wat zinnigs over zeggen, gisteren mocht ik er met de auto niet in, dan maar weer met de fiets

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #157 Gepost op: 22 april 2020, 13:06:39 »
Het advies dat de exit-experts aanleveren trekt alvast op geen kloten. Winkels vanaf 3 mei, scholen pas 18mei (bende idioten!) en horeca blijft nog onbepaalde duur gesloten.
F*cking Hell. Nu ja, het is maar een advies zeker?  :040:
Winkels = onder druk handelaars
Scholen = onbegrijpbaar
Horeca = die sukkels mogen failliet, niks van aantrekken, en al zeker de mensen geen kans geven op een sociaal leven. Daar hebben we binnenkort toch geen geld meer voor, dus laat ons nu al  voorbereiden op een asociaal leven, zonder vertier, waar de regering de broeksriem aanspant.
Ze hebben alvast goed getest deze maand, en ze kunnen na anderhalve maand zichzelf prijzen en op de borst kloppen hoe de "onnozele" Belgen hen toch blindelings volgen, welke complete ONZIN ze ook verkondigen en laten uitvoeren. Arm Belgenvolkje toch ....

Het is veel gevaarlijker momenteel in banken dan in een café of een aanverwante zaak. Maandag een afspraak op de bank.
Kom je tien minuutjes vroeger in de lobby van de bank(waar maximum 2 man binnen mogen), staan daar 7 mensen te wachten en daar moet je je nog eens aanmelden per telefoon.
En een kwartier later (in de lobby stond 10 man) komt er iemand de deur opendoen en laten ze iedereen tegelijk binnen, en kan je op een stoeltje gaan zitten binnen in de bank.
Wat social distancing, hoe anderhalve meter afstand? Corona is bang van geld, denk ik dan maar.
Pittig detail: alle 10 de mensen die er stonden op het uur van mijn afspraak hadden precies op dezelfde tijd een afspraak gekregen.

Maar neen, houd de horeca maar dicht, want de mensen moeten goed gedrilld worden ... sociaal leven .... daar beslist de overheid wel over, of we dat nog mogen hebben of niet .... bende mongolen ... en zelfs barti treedt me bij deze keer in dat standpunt.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #158 Gepost op: 22 april 2020, 13:10:14 »
https://www.hbvl.be/cnt/dmf20200422_04930773/oproep-ga-jij-je-lief-over-de-grens-bezoeken-nu-het-mag

Kan hier iemand wat zinnigs over zeggen, gisteren mocht ik er met de auto niet in, dan maar weer met de fiets
Zeg dat Melissa je lief is, en geef haar skype door, een lief is een lief, dat ze dikke lippen heeft of niet doet er toch niet toe  :lol ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #159 Gepost op: 22 april 2020, 15:18:05 »
https://www.hln.be/nieuws/buitenland/vermaarde-zweedse-epidemioloog-sabelt-lockdowns-in-andere-landen-neer-marc-van-ranst-reageert~a48e0b2c/

Er is hier niemand met een HLN-abbonement zeker ? Ik had graag gelezen wat messias Van Ranst hier te zeggen had.

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #160 Gepost op: 22 april 2020, 15:36:01 »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #161 Gepost op: 22 april 2020, 16:43:34 »
Het is ook niet strategisch en slim om daar een datum op te plakken, nietwaar Van Ranst?  :lol :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #162 Gepost op: 22 april 2020, 22:02:53 »


Al dikwijls wel gedacht dat ten minste de doven juist Vlaams voorgeschoteld krijgen  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #163 Gepost op: 22 april 2020, 22:06:30 »
... zal men hier wel weer komen aandraven.  Je weet het echter maar beter ruim op voorhand.

In Duitsland zullen de seksgelegenheden pas open gaan tegen september.

Het blijft ook afwachten of er wel dames zullen zijn, alhoewel dat tegen dan ook wel van de baan geruimd zal zijn en er weer vliegtuigen zullen vliegen.  De Roemeense bevolking zit onder zeer strikte lock down!  Genre Italië maar dan met een streng regime dat je bij overtreding geen € 250 boete geeft maar het gevang in smijt.  Nochtans zijn er weinig besmettingen in Roemenië en al helemaal weinig doden  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #164 Gepost op: 22 april 2020, 22:40:33 »
... zal men hier wel weer komen aandraven.  Je weet het echter maar beter ruim op voorhand.

In Duitsland zullen de seksgelegenheden pas open gaan tegen september.

Het blijft ook afwachten of er wel dames zullen zijn, alhoewel dat tegen dan ook wel van de baan geruimd zal zijn en er weer vliegtuigen zullen vliegen.  De Roemeense bevolking zit onder zeer strikte lock down!  Genre Italië maar dan met een streng regime dat je bij overtreding geen € 250 boete geeft maar het gevang in smijt.  Nochtans zijn er weinig besmettingen in Roemenië en al helemaal weinig doden  :douchen.
Ik wist niet dat jij ook in de veiligheidsraad zetelde .... pijp jij Van Ranst ofzo?  :lol :lol :lol :lol :lol
Het is geen fake nieuws, je gist ..... en enkel bier is goed in gisten  ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal