Auteur Topic: CORONA  (gelezen 365246 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #165 Gepost op: 22 april 2020, 22:55:46 »
Het is geen fake nieuws
fuck nieuws?

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #166 Gepost op: 23 april 2020, 00:25:57 »
September?, dan duw je elke achtergebleven meid in de illegale circuits....

Het is geen fake nieuws
fuck nieuws?
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #167 Gepost op: 23 april 2020, 12:28:53 »
Lekker puh, ik zie barti her een draai maken van 180 graden ten voordele van de meiden .... lang leve onze politieker  :lol ;D ;) ;) ;)
Met zo iemand kunnen we het Schoon Verdiep bestormen, mannen waar je mee naar den oorlog kan en die niet vies is van een beetje vettigheid aan het front  ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #168 Gepost op: 23 april 2020, 12:31:28 »
September?, dan duw je elke achtergebleven meid in de illegale circuits....
Inderdaad.
De meisjes zullen ook weinig andere keuze hebben he... Overleven van maart tot september zonder inkomen?

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #169 Gepost op: 23 april 2020, 13:07:37 »

Waar zie jij mij in s hemelsnaam een draai maken???? Te lang in de zon gezeten weer?

Lekker puh, ik zie barti her een draai maken van 180 graden ten voordele van de meiden .... lang leve onze politieker  :lol ;D ;) ;) ;)
Met zo iemand kunnen we het Schoon Verdiep bestormen, mannen waar je mee naar den oorlog kan en die niet vies is van een beetje vettigheid aan het front  ;D ;D ;D ;D
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #170 Gepost op: 23 april 2020, 13:22:47 »

Waar zie jij mij in s hemelsnaam een draai maken???? Te lang in de zon gezeten weer?

Lekker puh, ik zie barti her een draai maken van 180 graden ten voordele van de meiden .... lang leve onze politieker  :lol ;D ;) ;) ;)
Met zo iemand kunnen we het Schoon Verdiep bestormen, mannen waar je mee naar den oorlog kan en die niet vies is van een beetje vettigheid aan het front  ;D ;D ;D ;D
Neen, zeker niet, ik dacht dat je draaide .... je vond politici goed werk leveren, en Van Ranst was wow.
Het zijn een bende mediageile rukkers die proberen de volgende verkiezingen te winnen en/of de politiek in te gaan

En je mag achter zulke uitspraak niet "weer" zetten, ik zit nooit te lang in de zon, krijg je huidkanker van op lange termijn, en ik wil onder een hoer sterven  :lol :lol :lol :lol :lol
Dat noemen we lijkenpikkers in mooie termen, of aasgieren, zoals je wil

En inderdaad, een politieker weet ook niet meer at hij een week geleden verkondigd heeft  :-\

Van die oorlog, ik trek mijn woorden terug, ik ga niet voor jou de vijand bestormen, want dan moet ik zowel mijn facade als mijn achterzijde beschermen ....


En nu maar hopen dat barti er eens goed kan mee lachen  ;D ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #171 Gepost op: 23 april 2020, 13:36:46 »

Ik kan er idd best mee lachen.

Maar het is dus niet omdat ik vind dat ze deze crisis goed aanpakken dat ik ook élke maatregel toejuich toch? Vergelijk: Het is toch niet omdat ik een meid leuk vind dat ze alles mag doen of zeggen?

In se ben ik zelfs voorstander van een Zweedse aanpak en dan zaten we nu op een terras. En toch vind ik hen degelijk bezig. Maar inderdaad, als ik prinsje Alexander hoor  zeggen dat de horeca een probleem zal zijn...
dan reizen mijn haren naar de Himalaya...



Waar zie jij mij in s hemelsnaam een draai maken???? Te lang in de zon gezeten weer?

Lekker puh, ik zie barti her een draai maken van 180 graden ten voordele van de meiden .... lang leve onze politieker  :lol ;D ;) ;) ;)
Met zo iemand kunnen we het Schoon Verdiep bestormen, mannen waar je mee naar den oorlog kan en die niet vies is van een beetje vettigheid aan het front  ;D ;D ;D ;D
Neen, zeker niet, ik dacht dat je draaide .... je vond politici goed werk leveren, en Van Ranst was wow.
Het zijn een bende mediageile rukkers die proberen de volgende verkiezingen te winnen en/of de politiek in te gaan

En je mag achter zulke uitspraak niet "weer" zetten, ik zit nooit te lang in de zon, krijg je huidkanker van op lange termijn, en ik wil onder een hoer sterven  :lol :lol :lol :lol :lol
Dat noemen we lijkenpikkers in mooie termen, of aasgieren, zoals je wil

En inderdaad, een politieker weet ook niet meer at hij een week geleden verkondigd heeft  :-\

Van die oorlog, ik trek mijn woorden terug, ik ga niet voor jou de vijand bestormen, want dan moet ik zowel mijn facade als mijn achterzijde beschermen ....


En nu maar hopen dat barti er eens goed kan mee lachen  ;D ;D ;D ;D ;D
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #172 Gepost op: 23 april 2020, 16:36:28 »
September?, dan duw je elke achtergebleven meid in de illegale circuits....
Inderdaad.
De meisjes zullen ook weinig andere keuze hebben he... Overleven van maart tot september zonder inkomen?

Nóg eens 4 maanden overleven, dát gaan de dames inderdaad niet kunnen!

Het is trouwens niet alleen voor de dames moeilijk hoor. Ik weet dat er een aantal dames meelezen, daarom het volgende berichtje.

Ik kwam gisteren ergens in het oude centrum van de stad Jorge tegen, de Zuidamerikaanse (denk ik) man op de fiets die de dames van boodschappen en maaltijden voorziet. Ik heb er even een babbeltje mee gedaan en voor de dames die hem kennen en gebruik maken van zijn diensten: Jorge zag er goed uit, hij is nog gezond en hij stelt het voorlopig nog goed. Hij hoopt ook dat het SKW niet al te lang meer gesloten blijft want hij vreest dat hij het in de huidige situatie maar tot einde mei kan volhouden. Daarna dreigt ook hij meet miserie en ellende geconfronteerd te worden.
« Laatst bewerkt op: 23 april 2020, 16:42:31 door Kippenneuker »

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #173 Gepost op: 23 april 2020, 17:42:00 »
Nu, ze gaan toch geen zomervakantie zonder cafés en terrassen in de dorpsstraat, de Ardennen en de kust beslissen? Dat overleeft een zomermens als ik niet....
Bovendien.... virologen zeggen dat we een tweede (kleinere) piek sowieso in september/oktober mogen verwachten. Gaan we de cafés dus drie weken open laten gaan en met de piek weer sluiten ofzo? Dat een land nu schulden maakt is logisch. Maar als je een sluiting +3  maand laat duren, dan ben je als land verantwoordelijk voor vele faillissementen (met exponentiël stijgende kosten), armoede en zelfs zelfdoding. Dus moet je kiezen als beleidsmaker. Ofwel kies je voor die verantwoordelijkheid, ofwel open je de boel weer (met wat discipline qua social distance). Ik denk dat het bloedbad van de eerste keuze niet opweegt tegen het aantal patiënten met corona op den duur....

En vooraleer SM weer zegt dat ik keer met de wind, dit gaat specifiek over de exitstrategie (nieuw beleid), en daar heb ik momenteel géén goed oog in....
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #174 Gepost op: 23 april 2020, 19:55:54 »
September?, dan duw je elke achtergebleven meid in de illegale circuits....
Inderdaad.
De meisjes zullen ook weinig andere keuze hebben he... Overleven van maart tot september zonder inkomen?

Nóg eens 4 maanden overleven, dát gaan de dames inderdaad niet kunnen!

Het is trouwens niet alleen voor de dames moeilijk hoor. Ik weet dat er een aantal dames meelezen, daarom het volgende berichtje.

Ik kwam gisteren ergens in het oude centrum van de stad Jorge tegen, de Zuidamerikaanse (denk ik) man op de fiets die de dames van boodschappen en maaltijden voorziet. Ik heb er even een babbeltje mee gedaan en voor de dames die hem kennen en gebruik maken van zijn diensten: Jorge zag er goed uit, hij is nog gezond en hij stelt het voorlopig nog goed. Hij hoopt ook dat het SKW niet al te lang meer gesloten blijft want hij vreest dat hij het in de huidige situatie maar tot einde mei kan volhouden. Daarna dreigt ook hij meet miserie en ellende geconfronteerd te worden.
Hij kan serieus overdrijven.
Hij werkt nog voor een pak meiden die (begrijpelijk) op één of ander flatje al aan het werk zijn, ik heb hem ook gezien, hij was rollen keukenrol en eten aan het afleveren in een flat in de buurt van 't skw
De dames wachten gewoon niet meer, en begrijpbaar.
Als nu nog maar 3 percent van de bevolking immuun is, zou ik als dame ook mijn kut eraan vegen, en werken

Maar: lees onze banner op de voorpagina, de maatregelen zijn VERKRACHT tot ....  :lol :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #175 Gepost op: 23 april 2020, 20:17:26 »
Nu, ze gaan toch geen zomervakantie zonder cafés en terrassen in de dorpsstraat, de Ardennen en de kust beslissen? Dat overleeft een zomermens als ik niet....
Bovendien.... virologen zeggen dat we een tweede (kleinere) piek sowieso in september/oktober mogen verwachten. Gaan we de cafés dus drie weken open laten gaan en met de piek weer sluiten ofzo? Dat een land nu schulden maakt is logisch. Maar als je een sluiting +3  maand laat duren, dan ben je als land verantwoordelijk voor vele faillissementen (met exponentiël stijgende kosten), armoede en zelfs zelfdoding. Dus moet je kiezen als beleidsmaker. Ofwel kies je voor die verantwoordelijkheid, ofwel open je de boel weer (met wat discipline qua social distance). Ik denk dat het bloedbad van de eerste keuze niet opweegt tegen het aantal patiënten met corona op den duur....

En vooraleer SM weer zegt dat ik keer met de wind, dit gaat specifiek over de exitstrategie (nieuw beleid), en daar heb ik momenteel géén goed oog in....
Ik zeg dat je draait zoals een volleerde jeanet, ja  ;D :))  (grapje, ik vind dat je het goed doet, voor een politieker ... Open VLD?  :lol_hitting: :lol
Je kan niet zeggen dat ze het goed doen, en dan zeggen dat hun exitstrategie slecht is.
Dat hun exitstrategie niet deugt, is omdat ze het domweg heel slecht hebben aangepakt van in het begin .... dit is gewoon een logisch gevolg van een slecht beleid .... VAN RANST BUITEN ....  een viroloog moet zich met virussen bezig houden, NIET met regels en met het wijsvingertje, en wat onzin gaan uitkramen.

Je moet eens lezen wat die mongool allemaal doet met zijn twitteraccount .... nu begrijp ik dat Wevertje zich in de handen wrijft, want die gaat zich nadien zo wreken dat Van Ranst prompt 100 kilo gaat kwijtspelen, en enkel kaka in zijn broek he

Hier een bloemlezing van waar een viroloog zich mee bezig houdt op twitter .... ONGEPAST ... dat ik nu met die schrijfsels akkoord ben of niet,doet neit terzake, helemaal niet.
Het past gewoon niet voor een professor aan een Universitair ziekenhuis om zich zo met de politiek te mengen, hij moet vleermuisjes opensnijden.












En echt lachen met zijn heel erg grappige -natie post (lees: nah, dat is geen humor, dat is frustratie) van 1 oktober
Die laatste zin, man man man


Ik verwacht van een professor, die meer mediageil is als "hot Marijke", dat hij zich gedraagt, zich fatsoeneert, geen onzin de wereld in strooit, en vooral zich NIET MENGT in de politiek.


Je moet als vleermuisdeskundige viroloog eigenlijk lef hebben ... zo kappen op de politieke NVA, VB, OPEN VLD en CD&V, en zelf erger doen dan ehn allemaal samen.

MACHTSWELLUSTIGE MEDIAGEILE PAPZAK .... hier een RB-postje van sm voor Van Ranst als reactie op zijn twitter berichtje...

23 april 2020
Dit is waar de mediageile viroloog zich mee bezig houdt in België.
Puberaal, asociaal, leugenachtig en denegrerend gedrag.
Oude mensjes zoals Elisabeth, Wiske, Fien en andere bejaarden laten sterven door de beademingstoestellen af te nemen.
De mensen hun sociaal leven afpakken door angst in te boezemen en paniek te zaaien en met het vingertje te wijzen
De complete bevolking in het gevaar brengen door te verkondigen dat maskers niet helpen.
De economie van België bewust plat te leggen.
het blijkt momenteel deel uit te maken van het DNA en de normen en waarden van een kontdraaiende communistische boer.
Ten zeerste te mijden
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #176 Gepost op: 23 april 2020, 21:00:40 »
 :lol afwachten  :lol_hitting:
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #177 Gepost op: 23 april 2020, 21:16:52 »
De zoveelste slappeling die zich voorover bukt voor een multicultureel sprookje waar enkel ethnische masochisten nog in geloven.

Ik kan me ook voorstellen dat zo'n Marc Van Ranst zit te wachten op een instorting van de economie. Daar heeft die extremist enkel iets bij te winnen. Moeten we dan naar zo iemand luisteren tijdens deze "crisis" ?

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #178 Gepost op: 23 april 2020, 21:22:23 »
Zit die Van Ranst niet in de zak van de farma-industrie ? De zoveelste commie die op het einde van de rit meer waarde hecht aan geld dan aan zijn waardeloze "idealen" ?

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #179 Gepost op: 23 april 2020, 21:31:00 »
De zoveelste slappeling die zich voorover bukt voor een multicultureel sprookje waar enkel ethnische masochisten nog in geloven.

Ik kan me ook voorstellen dat zo'n Marc Van Ranst zit te wachten op een instorting van de economie. Daar heeft die extremist enkel iets bij te winnen. Moeten we dan naar zo iemand luisteren tijdens deze "crisis" ?
Ja, dat moeten we
Neen, dat doe ik niet.
Ik ga NOOIT de bevelen opvolgen van een communist
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal