Auteur Topic: CORONA  (gelezen 364954 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #195 Gepost op: 25 april 2020, 17:47:46 »
ik vraag me af hoe lang wij Belgen dit nog gaan pikken? Zijn wij een bende lammetjes die ons naar de slachtbank laten brengen en onze kop op 't offerblok leggen ....

Wij zijn al een paar generaties een bende lammetjes en het ziet er niet naar uit dat dat binnenkort gaat veranderen. Als volk zijn wij jaren lang braafjes gebleven omdat het leven hier aangenaam was en we ons brood en spelen hadden. Niemand wou iets veranderen want we hadden toch al alles wat ons hartje begeerde. Een geest die verzwakt is door jarenlange subtiele indoctrinatie en een lichaam dat zwak is geworden door een gebrek aan beweging en vergiftigd door chemische brol. Kijk maar naar foto's of films van de jaren 50/60/70 (of vraag het aan jullie ouders/grootouders). De mensen waren toen slanker en sterker als nu. Een bende lamme dikzakken is de overgrote meerderheid van de huidige jeugd geworden. Een jeugd verslaafd aan smartphones en onzinnige televisieprogramma's. Ontworteld en zonder binding met elkaar. Een ideale generatie van makke lammetjes die hoegenaamd niet in opstand zal komen. Jammer maar helaas.

Of het moest voor het milieu zijn. Maar dan ook alleen maar omdat de media dat goedkeurd en aanmoedigd. De media heeft plaats van de priesters in de middeleeuwen mooi overgenomen. Men geloofde alles wat de priester zei en nu volgt men blindelings de media.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #196 Gepost op: 25 april 2020, 18:28:45 »
Ik hoorde net dat het dragen van mondmaskers (langdurig) schade aan de longen en het ademhalingsstelsel zou veroorzaken.  Waar zijn we dan in godsnaam mee bezig  :douchen?
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #197 Gepost op: 25 april 2020, 18:36:13 »
Ze zouden bij dagelijks langdurig gebruik longschade veroorzaken.  Tja... wat daar van te denken?

Mondmaskers verplicht op het openbaar vervoer en op sommige werken.  Dat is beslist nu en volgende week bestaat maar uit vier werkdagen.  Men weet nog niet hoe ze die mondmaskers bij de Belgen gaan brengen.  Dat wordt dan wel vijf voor twaalf.  Toch omdat de leiders van het land beloofd hebben dat ze elke Belg minimaal 1 mondmasker zouden bezorgen.  Wat me ook logisch lijkt.  Een minimum eigenlijk.  Dus... vandaag beslist, vandaag nog een tekort, vandaag nog niet geweten hoe ze de Belgen die gaan bezorgen....  Goed bezig mannen.  En wij betalen die mannen heel erg veel.  Maar hoor je ze al afkomen.  Je mag ook een sjaal omdoen.  Hahaha.  Nee, geef mij dan maar een standvastige krachtdadige leiding over het land.  Mag je denken wat je wil van bijvoorbeeld Merkel, Macron of de Nederlandse premier maar wat je hen dan toch minstens kan meegeven is dat ze duidelijk communiceren en goed organiseren.

In Nederlands gunnen ze bevolking nog wat lol.  Daar mag je in het park nog met 10 vrienden een BBQ houden, bijvoorbeeld.  Daar sloten niet alle winkels, bijvoorbeeld.  Ook na gelijke berekeningen en rekening houdend met het aantal inwoners (oversterfte met name) blijkt dat Nederland zelfs iets minder doden telt  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #198 Gepost op: 25 april 2020, 19:37:45 »
Ze zouden bij dagelijks langdurig gebruik longschade veroorzaken.  Tja... wat daar van te denken?
Denken moet je overlaten aan de paarden en nonnen, die hebben daar een dikke kop voor ..... zei mijn grootmoeder zaliger altijd.
Je kan dat best vertalen naar .... Waarom denk jij na, Dat is niet uw taak, dat doen virologen en ander communistisch ongedierte wel in uw plaats.
Denken kunnen ze niet verbieden ... maar wel om je mening te ventileren .... let maar op ... stap 5 in het actieplan van deze crisisidioten.

Stap 1: doe eens onnozel, sluit de horeca (en sluit alle andere zaken ook, dan valt het minder op wat het plan is)
Stap 2: jaag de bevolking angst aan
Stap 3: redt diezelfde economie, dat pikken ze nog wel, maar neem alle vertier, sociaal contact en waarden en normen af
Stap 4: doe de tuincentra en doe-het-zelf zaken open .... onder het mom van "Kijk eens wat wij voor jullie allemaal doen en voor de handelaars", terwijl iedereen nu toch intussen al weet dat het enkel is omdat ze dan de Boerenbond (Aveve) konden openen, en die hebben zowat belangen overal.
Stap 5: mensen die hun mening ventileren (en dat zullen ze, want we gaan de horeca lekker dichthouden) beboeten (zoiets als smaad aan een dictator, met de doodstraf daar, hier met een fikse boete)
Stap 6: hef de belastingen zo hoog dat de modale burger niet meer op café en restaurant kan

Voila, en onze ministers strijken netjes 15000 euro per maand op, en geef nu toe, als je zulke verantwoordelijkheden hebt en er zo perfect met een crisis omgaat, kan je niet genoeg beloond worden  :-\ :-\ :-\ :-\ :mybosssucks: :mybosssucks: :mybosssucks:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #199 Gepost op: 26 april 2020, 03:58:43 »
Stap 5: mensen die hun mening ventileren (en dat zullen ze, want we gaan de horeca lekker dichthouden) beboeten (zoiets als smaad aan een dictator, met de doodstraf daar, hier met een fikse boete)
Stap 6: hef de belastingen zo hoog dat de modale burger niet meer op café en restaurant kan
80 jaar geleden is er zo nog eens ene geweest, ene met een moustachke,  die bepaalde bevolkingsgroepen zu schwach achtte om vrij rond te lopen tussen leden van het gezonde Arische ras. Ein Runterfahren war nicht dabei, dat was te nefast voor de industrie, aber GAS boetes, das war damals auch schon üblich. Menselijke waardes werden aus gewischt. Zoals Von Ranscht zijn dreigend vingertje uitsteekt, stak hij zijn arm uit en slaagde hij er in om mensen in het gareel te laten lopen.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #200 Gepost op: 26 april 2020, 07:08:18 »
Mag je denken wat je wil van bijvoorbeeld Merkel, Macron of de Nederlandse premier maar wat je hen dan toch minstens kan meegeven is dat ze duidelijk communiceren en goed organiseren.

 In Nederlands gunnen ze bevolking nog wat lol. Daar mag je in het park nog met 10 vrienden een BBQ houden, bijvoorbeeld.Daar sloten niet alle winkels, bijvoorbeeld. Ook na gelijke berekeningen en rekening houdend met het aantal inwoners (oversterfte met name) blijkt dat Nederland zelfs iets minder doden telt  :douchen.

Ik zou je willen adviseren toch maar eerst eens te lezen wat de maatregelen zijn in Nederland voordat je klinkklare onzin schrijft. Heb je passage over de BBQ maar effe dikgedrukt. Bijeenkomsten met meer dan drie in de openbare ruimte zijn niet toegestaan of er moet sprake zijn van minimaal anderhalve meter ruimte (de 10 vierkante meter regel) tussen elke persoon (en dan nog zal de corona gestapo vragen of dit onderonsje noodzakelijk is). De boete van overtreding in Nederland is door de r(overheid) bepaalt op €390. De tien personen zijn zelfs in een thuissituatie niet toegestaan. Het maximum is bepaald op drie "buitenstaanders" mits de ruimte de anderhalvemeter afstand toestaat. Mijn woonkamer is 30 vierkante meter en ben vrijgezel dus ik mag twee "buitenstaanders" ontvangen.

Hoewel de winkels niet verplicht werden te sluiten deden velen dit toch uit voorzorgsmaatregel. Inmiddels is een steeds groter deel weer open met inachtneming van de verplichte voorzorgsmaatregelen (winkeloppervlakte delen door tien is aantal maximum klanten plus de hygienemaatregelen) die andere landen inmiddels van ons gekopieerd hebben.

Duidelijk communiceren van de Nederlandse Regering? Het lachertje van het jaar.
- We gaan ervan uit dat CoVid19 niet bij ons komt
- Patient Zero "gevonden" op 27 februari.
Nu blijkt dat het virus al minimaal twee weken eerder aanwezig was bij een patiënte in het ziekenhuis.
- We gaan voor groepsimmuniteit
Inmiddels vervangen voor de anderhalvemetersamenleving
- We vragen de sectoren mee te denken om met voorstellen te komen hoe ze op een veilige manier weer open te kunnen
Om dit bij de volgende persconferentie compleet dood te zwijgen
- Als we de maatregelen niet genomen zouden hebben dan zouden er 23.000 meer mensen op de IC terecht zijn gekomen.
Los van het feit dat we er niet zoveel hebben werd er op de vraag hoe ze bij dit getal kwamen geantwoord dat dit een aanname was

Dan ga ik nog niet eens in op het app-fiasco, de NOW-regeling voor de getroffen sectoren (waarbij de 90% regeling feitelijk maar een 65-70% regeling is) en het feit dat ze bij de laatste persconferentie buiten het openen van basisscholen geen enkel perspectief op versoepeling boden. Van een stappenplan of gefaseerde afbouw van de maatregelen hebben wij in Nederland nog steeds niets gehoord.

In Nederland wordt nog steeds geroepen dat mondkapjes geen toegevoegde waarde hebben maar je kunt erop tellen dat wanneer deze in voldoende mate aanwezig zullen zijn deze "ineens" verplicht worden in omgevingen waar de anderhalve meter moeilijk is te waarborgen.

Offline Blaren

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 102
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #201 Gepost op: 26 april 2020, 08:55:22 »
https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/Opmerkelijk/weggebruikers-in-florida-moeten-oppassen-voor-agressieve-alligators/ar-BB13ckR7?ocid=msedgdhp
Geef mannen geen sex en ze worden agressief. Dan komt op een gegeven moment wat onder zeelui en dat heb ik ook meegemaakt de
zogenaamde Kaapreizen mentaliteit van 30 dagen heen naar de Perzische Golf en weer 30 dagen terug naar Europa om de hoek kijken
en hoe gek het ook is, je berust erin.
Vrouwen hebben een cyclus van een maand en zowaar die beginnen zich ook weer te roeren, raar maar waar.
Ze vonden het wel leuk, een maandje rust maar nu begint het toch weer te kriebelen.
Aard van het beestje.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #202 Gepost op: 26 april 2020, 10:33:51 »
#samentegencorona

Zo gaat het goed,
zo gaat het beter,
en nog nen anderhalve meter.


FUCK CORONA!
 

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #203 Gepost op: 26 april 2020, 12:45:40 »
dus ik mag twee "buitenstaanders" ontvangen.
Alhoewel de meeste mensen, als goede Belg, daar gewoon hun klo.en aan vegen, mogen de Belgen géén buitenstaanders ontvangen. In Belgie zijn vriendschap en liefde geen essentiele dingen.

Virologen die naar de TV studio rijden zijn wel essentieel, net als journalisten die overal te lande interviewkes gaan afnemen, waarin net hetzelfde gezegd wordt als wat de nieuwslezer net gezegd heeft. Virologen en journalisten zijn dus waarschijnlijk erg arm en dom in Belgie, zij hebben blijkbaar geen kennis of middelen om van thuis uit te werken en hun relaas via elektronische kanalen te doen, zoals zij de gewone mens opdragen.

Offline Denbert

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 16
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #204 Gepost op: 26 april 2020, 14:32:51 »
Wij worden als burger allemaal voor de gek gehouden door de politici.
Paar weken geleden riep Rutte dat er wel 65000 corona doden zouden vallen.
Tot nu toe zijn het er 4000 waarvan er 95% oude vandagen zijn die sowieso binnen 2 maanden de pijp uit zouden zijn omdat ze al zwak en doodziek waren.
Waarom wordt daarvoor onze complete economie stilgelegd met alle ellende van dien?
Nee ik ben er van overtuigd dat hier meer achter schuilt.
Onze pleziertjes worden ons afgenomen. We mogen potverdorie helemaal niets meer in Nederland. Zelfs mogen we niet harder meer dan 100 op onze snelwegen.
S'avonds cafeetje pakken zit er niet meer in.
De politici probeert de bevolking monddood te maken en dat lukt het beste door mensen te verbieden elkaar te ontmoeten. Zo voorkomt men dat het gepeupel een eigen mening gaat vormen en in opstand komt. Zo kunnen de politici doorgaan hun torenhoge inkomens te ontvangen en wij maar belasting betalen en ons door onze werkgevers af laten beulen.
Straks is zogenaamd het geld op want alles is opgegaan aan "corona bestrijding". En wie kan er weer voor opdraaien? Juist wij, de hardwerkende en gehoorzame burgers.
Het wordt gewoon tijd dat we is een keer in opstand komen tegen deze oplichters de heren politici.
Ik in ieder geval ben er helemaal klaar mee en zeg:

FUCK CORONA

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #205 Gepost op: 26 april 2020, 15:02:24 »

Ik zou je willen adviseren toch maar eerst eens te lezen wat de maatregelen zijn in Nederland voordat je klinkklare onzin schrijft. Heb je passage over de BBQ maar effe dikgedrukt. Bijeenkomsten met meer dan drie in de openbare ruimte zijn niet toegestaan

https://www.vrt.be/vrtnu/a-z/het-journaal/2020/het-journaal-het-journaal-19u-20200424/#autoplay=1674&asset=/content/dam/vrt/2020/04/24/journaal-1900-20200424-vr-depot_WP00163555

Vooral vanaf minuut 29:50 te bekijken.  Bij ons wordt dat geklasseerd onder massale bijeenkomsten en krijgt iedere persoon op dat grasveld een boete van € 250.  Wij moeten binnen blijven en mogen enkel noodzakelijke verplaatsingen maken (en een aperitiefje met vrienden in het park hoort daar niet bij) en mogen al zeker niet even rusten op een bankje of grasmatje.  Wij mogen ons ook niet verplaatsen om met 2 of 3 vrienden thuis een pintje te drinken.  Bij ons zijn daarvoor zelfs kliklijnen (al wil de regering dat woord niet horen) opgericht óf er wordt tenminste gevraagd aan buurtbewoners om er melding van te maken dat het gebeurt en omdat wij Belgen zóó bang zijn gemaakt, doet men dat massaal.  Dus geven wij ons (verplicht) sociaal leven op  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #206 Gepost op: 27 april 2020, 11:04:34 »
Ik zou toch maar de maatregelen braafjes opvolgen mannen :


Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #207 Gepost op: 27 april 2020, 11:11:48 »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #208 Gepost op: 27 april 2020, 12:07:37 »
Ik zou toch maar de maatregelen braafjes opvolgen mannen :


Gaddamme, wat een spook  :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Denbert

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 16
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #209 Gepost op: 27 april 2020, 20:37:31 »
Ik weiger nog langer in me kot te gaan zitten.
Ik heb er genoeg van die corona onzin.
Vandaag nog maar een paar sterfgevallen en dat waren allemaal stokoude doodzieke oude vakdagen.
Wanneer gaan uwe ogen open?
We worden voor het lapje gehouden door onze roverheid.
Ik denk dat er wat anders aan de hand is. De roverheid wil ons afleiden. Hier is wat anders aan de hand dan een griepje.. Iets waarbij de corona niets voorstelt.
Wat denken jullie?