Auteur Topic: CORONA  (gelezen 365038 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #240 Gepost op: 3 mei 2020, 03:40:39 »
Tja, seks blijft een vies ding voor vele mensen (de grijze massa die tegen zijn zin met een lief, vriendin of vrouw samenwoont of getrouwd is  :douchen ).
Misschien wel nuttig om jou er eens op te wijzen dat 'een groot deel' (ik ga geen cijfers schatten) van de klanten van de meisjes is gelijk welke seks sector net diegene zijn die getrouwd zijn, samenwonen, een lief hebben...  :bud

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #241 Gepost op: 3 mei 2020, 03:49:35 »


Toen was jij daar met V...SS. aan het wandelen,

De Vlaamse SS ? Ja dat zal Van Ranst niet graag hebben  :lol_hitting: :lol
Het wordt hoog tijd dat Von Ranscht zijn snorretje laat staan. Als die de komende verkiezingen durft op de lijst staan, ga ik persoonlijk op al zijn affiches een groot mondmasker tekenen, en ik schrijf er onder: neem je masker af, hypocriet. Communisme prediken en bij de katholieken gaan werken omdat daar opportuniteiten waren om carrière te maken. De bevolking bedreigen en het begrip niet-essentiële verplaatsing in leven roepen, maar zelf van de ene studio naar de andere hotsen.

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #242 Gepost op: 3 mei 2020, 10:04:32 »
Zijn snorretje hoeft hij niet te laten staan. Hij hoeft enkel zijn haar een beetje anders te leggen :


Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #243 Gepost op: 4 mei 2020, 04:55:00 »
Hoeveel gigakilometer zou dit louche personnage al aan niet-essentiële verplaatsingen afgelegd hebben??? Is dat nu eigenlijk een radio- en tv studiomeubel, of werkt die tussenin ook nog als viroloog?I

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #244 Gepost op: 4 mei 2020, 08:48:54 »
Mijn "schatje nummer 1" heeft haar profielfoto op whatsapp veranderd, en die is kalm, rustig en begrijpend, verliest BIJNA NOOIT de rust en de kalmte, maar zoals VDB (onze beruchtste worstenfabrikant ooit) ooit zei ... TROP EST DE TROP EN TEVEEL IS TEVEEL



Voor de niet spaanssprekenden onder ons, vrij vertaald:
"Als de leidinggevenden de schaamte verliezen
Verliezen de gehoorzamen het respect voor hen"

Dit is zowat de beste uitspraak die ik gelezen heb ten tijde van deze achterlijke Coronacrisis
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #245 Gepost op: 4 mei 2020, 09:11:32 »
Volgens mij heeft ie ze toch alle vijf niet meer op een rijtje daarboven, als ie dat ooit al heeft gehad, dat communistisch zwijn....
Lees en kijk naar de video, en geniet van wat die op 2 maart nog allemaal uitkraamde
EN DIE LEGT HEEL ONS LAND PLAT??????

Kort geheugen?
Geplaatst op 27 maart 2020 door De Redactie
Belg met coronavirus 'voelt zich goed, is zelfs heel rustig ...
Dries Van Langenhoven:

“Voor alle mensen die een kort geheugen hebben en nu opeens fan zijn van die-hard communist en PVDA’er Marc Van Ranst, vergeet niet dat hij door het maandenlang minimaliseren van het gevaar van #COVIDー19 mee aan de oorzaak ligt van de crisis waar we ons nu in bevinden.Marc Van Ranst zei niet alleen dat we ons meer zorgen moeten maken over de griep dan over #COVIDー19 (Bron: Gazet Van Antwerpen), hij gaf enkele weken terug zelfs nog positief reisadvies om naar Noord-Italië te gaan en ongecontroleerd terug te komen.”In Noord-Italië zijn momenteel verschillende gemeenten in quarantaine geplaatst. Wie van plan is om in de krokusvakantie naar Italië te trekken, mag dat gerust doen. Ik zou niet thuisblijven.” (MVR in De Zevende Dag)“Er is voor alle duidelijkheid geen reden tot paniek. De echte griep is momenteel in het land en die maakt echte zieken en echte doden.” (MVR in De Zevende Dag)Heel wat mensen zullen nu reageren dat het niet het moment is om kritiek te geven op virologen, maar wie rechtstreeks minister De Block heeft geadviseerd tot het nemen van zeer domme beslissingen die ons nu in een crisis hebben gestort, moet niet gevrijwaard worden van kritiek.”

Marc Van Ranst (8.3.2020):

“Je kunt maar weinig doen tegen zo’n coronavirus. Quarantaine is een bewezen manier om infectieziekten in te dijken, al sinds de middeleeuwen. De quarantaine in China was een belangrijk precedent.”

Toch vindt Van Ranst wel dat we de medische gevolgen van het coronavirus nog altijd in perspectief moeten zien. “In dezelfde tijdspanne vallen er in Italië elk jaar evenveel doden door de griep. Die doden worden niet opgeteld, zijn anoniem en daar doet men geen lockdown voor. Dus puur medisch gezien, in vergelijking met iets wat we kennen, zou je dat niet doen. Maar het is moeilijk om kritiek te hebben op hen, die al weken onder druk staan.”



Ga naar school, het is maar een griepvirusje, en als het warmer wordt gaat het vanzelf weg .... jaagt diezelfde rattenvanger een twee weken andien niet de ganse Belse bevolking angst aan, of noemen we dat een volleerde jeanet, die harder met zijn kont draait dan een "loopse Elio Di Rupo" ?????

en dan dit ????



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #246 Gepost op: 4 mei 2020, 20:26:49 »
Moest er nu echt Corona uitbreken om eindelijk propere Belgische treinen te hebben  :040:  :douchen .
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #247 Gepost op: 5 mei 2020, 02:12:29 »
Volgens mij heeft ie ze toch alle vijf niet meer op een rijtje daarboven, als ie dat ooit al heeft gehad, dat communistisch zwijn....
In jouw opsomming vergeet je nog, dat hij kort na de lockdown in de pers kwam met de zin 'we hadden de scholen nooit mogen sluiten' en nu moeten ze het onderwijs terug opstarten met de grootste omzichtigheid, kinderen niet te dicht bij elkaar, niet alle klassen, alleen de hoofdvakken, enz...

Het zal een goeie politieker worden. Veranderen van gedacht zoals van onderbroek, en mensen dingen opleggen die hij zelf niet doet (hij zit zich voortdurend niet-essentieel te verplaatsen), dus luister naar mijn woorden maar kijk niet naar mijn daden.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #248 Gepost op: 5 mei 2020, 02:15:44 »
Moest er nu echt Corona uitbreken om eindelijk propere Belgische treinen te hebben  :040:  :douchen .
Daar hoor je in onze tenditieuze pers niet veel van he... De automobilisten pesten en afzetten, iedereen het openbaar vervoer op jagen, en nu blijkt ineens dat eigenlijk die auto veel veiliger is tov kansen op besmetting. Bovendien blijkt ook dat de luchtkwaliteit nog altijd slecht is. Zouden die LEZ-zones dan toch groene misvattingen zijn?

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #249 Gepost op: 5 mei 2020, 20:05:16 »
Vrouwen zullen als mannen moeten gaan shoppen.
Veilige seks is leuk dus veilig winkelen ook (al is zelfs veilige seks ons niet meer gegund)  :douchen .
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #250 Gepost op: 5 mei 2020, 20:37:07 »
Vrouwen zullen als mannen moeten gaan shoppen.
Veilige seks is leuk dus veilig winkelen ook (al is zelfs veilige seks ons niet meer gegund)  :douchen .
Ik weet niet waarover je het hebt? Veilige sexxx is ons niet meer gegund?

Beste SEF, je volgt toch niet blindelings alles wat die communist ons opdraagt, waar die zot ons bang voor maakt?
Ik heb, ik zei het al eerder, tijdens deze crisis meer sexxx gehad dan de maanden ervoor (en ik hing iedere week wel een nacht bij een dame)
Ik laat me niet gek maken.

Dat jij dat "geen-sex advies" volgt? Jij?
Straks gaat de regering beslissend at iedere Belg maar eens zijn loon een jaar moet laten vallen door de crisis .... ga jij dan nog ja zeggen?
Neen,dan is het opstand, burgeroorlog.
Dus die communisten die het nu voor het zeggen hebben spelen deftig met uw ballen (en met de mijne, maar ik heb daar toch geen gevoel meer aan, Yesica heeft de ganse nacht daarmee gespeeld namelijk), en volg het allemaal maar lekker op, je gaat er ver mee komen .... de volgende stap is het terugbetalen van de kosten van wat die vleermuizenvanger heeft aangericht, en dan komt die Van Ranst met zijn dikke kop niet meer op tv, dat gaat rechtstreeks naar de nieuwsredacties .... die achterlijke mongool is erg goed in draiaen en zich tegenspreken en de dingen compleet fout voorstellen voor de bevolking .... voor de rest is het gewoon een communist ... die nog steeds om zich heen trapt op twitter .... een klein kind heeft er niet aan
Het is enkel dat de hoeren geen vakbond hebben, geen lobby, het zijn meiskes die zonder loon, zonder uitkering, maanden aan de kant geschoven worden ... en als wij daar niet mee akkoord zijn, kan jij helpen door hen wel te bezoeken, wel af te spreken, en wel voor een inkomen te zorgen.

Dat gezegd zijnde, de dames doen volop overal aan ontvangst, en geef ze eens ongelijk.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #251 Gepost op: 6 mei 2020, 14:08:20 »
Dat gezegd zijnde, de dames doen volop overal aan ontvangst, en geef ze eens ongelijk.
Nee, zo zot ben ik niet om hen ongelijk te geven. Integendeel.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #252 Gepost op: 6 mei 2020, 15:04:30 »
De veiligheidsraad heeft gesproken  :-\ :-\ :-\
Ze begon goed, onze Eerste Minister .... "goede morgen, het is stipt half 3", en daar hangt dan onze gezondheid vanaf .... wat een spook  ;D ;D ;D

Ieder gezin mag 4 vaste bezoekers hebben.
Dus iedere dame mag haar 4 beste klanten ontvangen .....  :lol :lol :lol :lol :lol :lol

voila, allemaal boeken en naar de hoeren begot
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #253 Gepost op: 6 mei 2020, 15:21:59 »
Die maatregelen ....
Iedereen mag thuis 4 vaste bezoekers ontvangen, maar de horeca blijft gesloten.
Werken mag terug, maar een pintje gaan drinken niet. Onderschatten ze de Belgen eigenlijk en denken ze dat ze maanden met ons ballen kunnen blijven rammelen?

Hoelang gaat het eigenlijk nog duren voor we allen in opstand komen?

Of vinden wij het "doodnormaal" dat ze de horeca compleet om zeep aan het helpen zijn? En dan doel ik niet alleen op de hoereca. Ja kan toch de restaurants en de café's niet blijvend dichthouden tot er geen enkel café meer overblijft .... of wacht effe, is dat de bedoeling van die bende communistische zwijnen?

Een goed plan voor communisten, iedereen aan het werk, geef ze genoeg om te overleven maar verbiedt alle vertier. Geef ze allen een trabant, maar net genoeg benzinebonnen om naar hetwerk en terug thuis te raken. De volgende stap is voedselbonnen .... Cubaanse toestanden.... ow, dat is uiteraard een regime waar die vleermuizenneuker een goede band mee heeft.
Twee weken geleden was meneer Van Ranst nog op de begrafenis van Dirk Van Ruppen, een andere communistische arts. Elementaire verplaatsing toch, terwijl heel het land niet eens buiten mocht.

Bende mongolen van het ergste soort zijn het hier in België .... en wij maar denken dat Noord Korea een dictatuur is .... we zitten op dezelfde hoogte, en we hebben al dezelfde dikkop die we kunnen aanstellen als president als dit alles voorbij is .... 
Lang leve de vleermuizenvanger, geef hem aub een enkele reis naar Noord Korea

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Blaren

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 102
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #254 Gepost op: 6 mei 2020, 20:49:17 »
In Nederland mogen de sauna`s  en sexclubs vanaf 1 september weer open als alles volgens de planning verloopt en er geen grotere druk komt op de intensive care in de ziekenhuizen. Laat ons HOPEN.
Warme douche of koude douche.