Auteur Topic: CORONA  (gelezen 364911 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #315 Gepost op: 16 mei 2020, 16:59:02 »

Misschien moeten we al die pseudo-meesteressen van dien Hollander eens op hem loslaten?

 :040:  :mistress  :whipbeer
Ik weet niet... Hoe wispelturig sommigen hun karaktertje ook kan zijn, er zijn bij die pseudo-meesteressen meisjes bij die zo mooi zijn, dat ik MVR het genot niet gun van daar van dichtbij te mogen naar kijken.  ;D ;D ;D

En bovendien is het geweten dat bij de aanblik van sexy poepekes het bloed van een man onweerstaanbaar naar ergens anders stroomt dan naar zijn hersenen. Wie weet wat voor onzin kraamt hij dan weer uit...


Ik weet dat jij niet echt thuis bent in kinky en soft sm gedoe Vanderbeffen maar er bestaan maskerkes hé, om MVR zijn ogen te bedekken, dan ziet hij die sexy dames niet.

Ik stel voor dat we hem een zelfgemaakt mondmasker opzetten waarop eerst een paar van jouw golden shower dames geplast hebben en dat we daarna in paardenstront gedrenkt hebben.

 :lol_hitting:  :lol_hitting:  :lol_hitting:

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #316 Gepost op: 16 mei 2020, 18:59:25 »
Dat stukje over het strottenhoofd vond ik er nu wel wat over....
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #317 Gepost op: 16 mei 2020, 19:23:15 »
De plastieken wereld.  Het tijdperk na Corona.  Het lijkt er meer en meer op dat als de sekswereld terug open zal mogen, het seks zal worden met handschoenen, plastic voor je met een gat in, mondmaskers.... 
Het ziet er naar uit, kijk maar eens naar de voorstellen van de seksbedrijven: https://ver-nieuws.nl/2020/05/09/persbericht/

Dit geeft al een idee hoe Sixsens er uit kan zien in de anderhalvemetermaatschappij. Gezellig...
Het laatste voorstel tart gewoon elke verbeelding:
Citaat
Sommige ondernemers willen een geheel nieuw bedrijf vestigen waar überhaupt geen fysiek contact mogelijk is, omdat sekswerker en klant van elkaar gescheiden zijn door een plexiglaswand: webcamseks, maar zonder camera. Een andere ondernemer stelde voor om de wand uit te voeren met een gaatje, zodat een handmassage toch mogelijk blijft.
Ik blijf gewoon thuis.

Heeft er soms iemand het album "Het ruikt hier naar onzin" van Kamagurka uit 1978? (Snif, snif, hmm... heerlijk). Je moet eens kijken op pagina 34 en je vindt er een merkwaardige parallel terug met het Coronatijdperk. Deze bladzijde is gewijd aan het leven na een kernramp, en begint met de profetische woorden: In 19777 zal iedereen in beschermende laag beton zitten...

Anno 2020 is de absurde humor van Kamagurka een realiteit... :o

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #318 Gepost op: 16 mei 2020, 19:43:06 »
Met zo'n quatsch zal ik dan wel het "ondergrondse" circuit (blijven) bezoeken. En hopelijk zien ze dat op het schoon verdiep ook in... dat door het SKW geen overaanbod op het ondergrondse circuit ontstaat...
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #319 Gepost op: 17 mei 2020, 15:33:23 »
Dat stukje over het strottenhoofd vond ik er nu wel wat over....

Ieder zijn fantasie hé Barti ........

 ;D  ;D  ;D

Offline Denbert

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 16
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #320 Gepost op: 17 mei 2020, 16:48:31 »
Ik las gisteren ergens dat sexbedrijven van plan zijn dames te vervangen door kunstoffen neukpoppen. Zogenaamde sexdols. Die zijn na gebruik gemakkelijk te desinfecteren zodat verspreiding van het nepvirus genaamd Corona kan worden voorkomen.
Als we niet in opstand komen zal dit onze toekomst zijn

Offline klembus

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #321 Gepost op: 17 mei 2020, 22:53:38 »
Ik las gisteren ergens dat sexbedrijven van plan zijn dames te vervangen door kunstoffen neukpoppen. Zogenaamde sexdols. Die zijn na gebruik gemakkelijk te desinfecteren zodat verspreiding van het nepvirus genaamd Corona kan worden voorkomen.
Als we niet in opstand komen zal dit onze toekomst zijn

Ik denk dat je last heb van lockdown stress als je dat geloofd , binnenkort is alles terug normaal .  Het is menselijk dat er vanalles uitgevonden  wordt en vanalles voorspeld wordt maar als het gevaar geweken is of afgezwakte is zal het oude normale terugkeren

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #322 Gepost op: 18 mei 2020, 01:45:07 »
Ik las gisteren ergens dat sexbedrijven van plan zijn dames te vervangen door kunstoffen neukpoppen.
Da's al lang bezig zenne bert, da's zoals bij de auto's he, plastieken bumpers. Je zal toch ook al gemerkt hebben dat er al verschillende meisjes zijn met kunstoffen bumpers.... Dan zullen ze nu de rest ook in plastiek maken he.
 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Alle gekheid op een stokje... Als de seksbedrijven op poppen mikken, dan zullen die bedrijven snel staatssteun moet vragen of ze gaan zo failliet als Brussels Airlines. En dan zal de seks op andere plaatsen plaats vinden dan in die bedrijven. Seks, en meer bepaald ook payseks puur voor de fun, dat is iets van alle tijden. Dat is er altijd geweest en dat zal er altijd zijn. In de Alpenlanden is er een spreekwoord dat zegt: nur ein Murmeltier geht immer in's gleiche Loch.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #323 Gepost op: 18 mei 2020, 01:53:45 »

Ik stel voor dat we hem een zelfgemaakt mondmasker opzetten waarop eerst een paar van jouw golden shower dames geplast hebben en dat we daarna in paardenstront gedrenkt hebben.

 :lol_hitting:  :lol_hitting:  :lol_hitting:
Vervang anders gewoon in dit fotooke 'the police' door 'van Ranst' he...

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #324 Gepost op: 18 mei 2020, 20:23:27 »
 - De coronaopsporing/contact tracing: men is verbaast dat de mensen niet al hun contacten vermelden.  Tja, toch een beetje naïef die regering, die virologen.  Of dachten ze nu écht dat we onze 9 contacten gingen vertellen om nadien in den bak te belanden (ook al drukt men er op dat dat niet zal gebeuren).  Of dachten ze nu écht dat we onze minnaressen/hoertjes zouden opbiechten?
 - Lang leve de mensen die niets hebben (landlopers, asielzoekers...): zij lopen in de stations gewoon rond zonder masker.  En maar in het rond hoesten en proesten.  Tja... het heeft weinig zin zeker om € 250 aan deze mensen de vragen?
 - Daar gaan we weer: alles voor de kinderen hun amusement is verboden: mocht niet van de virologen.  Tweedeverblijvers mochten niet naar zee van de virologen, dat vertelden onze regeringsleiders toch.  Wie liegt er nu want plots vertelt Van Ranst dat dat epidemiologisch geen probleem kan stellen allemaal.
Erg goede soap  :lol_hitting:  :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #325 Gepost op: 18 mei 2020, 20:33:20 »
En intussen in onze rusthuizen:
Waar de eikels van onze regering niets gedaan hebben, namelijk de rusthuizen, is de immuniteit intussen boven de 20 percent

En intussen in onze samenleving:
Onze lockdown heeft ervoor gezorgd dat de immuniteit beperkt is tot 5 percent, en het virus kan dus zomaar weer toeslaan, bende debielen van politici en veiligheidsraadsmensen en vakidiote virologen.


Kan er iemand de voltallige regering ontslaan en die virologen achter slot en grendel steken, mensen die in de oorlog zulke fouten maken worden namelijk vervolgd voor massamoord
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #326 Gepost op: 18 mei 2020, 20:33:23 »
Tweede keer mijn privédame bezocht tussen Lier en Mechelen.  Ik was wat vroeger vertrokken (met de fiets deze keer).  Het was mooi weer zondag.  Mijn fiets vastgelegd en daar om en rond haar woning wat rondgewandeld in het zonnetje, beetje geluierd ook, al een beetje gedroomd van het "andere" mooie weer dat nog moest komen.  Stiekem ook wel in het oog gehouden of een halfuurtje of zo voor mij geen andere man naar buiten kwam.  Dat was niet.  Klinkt een beetje bespionerend of heeft misschien toevallig wat weg van stomme jaloezie op een hoer maar nee hoor, dat was het niet.  Het was mooi weer en het boeide me wel of ze inderdaad niet de ene klant na de andere aan mekaar reeg in deze coronatijden, want ze vertelde me vorige keer dat ze op dit moment maar weinig klandizie had omdat die bang zijn.  Ik was volgens haar vorige keer zo goed dat ze me anders korting zou geven op de prijs  :lol_hitting: .  Ik speelde dus maar een beetje mee met haar spelleke.  Ik hou daar van en speel trouwens zowat altijd spellekes ook in saunaclubs, behalve dan de seksspelletjes.  Enfin... geen man gezien.  Wel haar, als het mijn tijd was. 
Vandaag begon het heel relaxed.  Eerst gewoon naast mekaar wat zitten, babbelen, gratis drankje... vijf tot tien minuutjes.  Dan wat friemelen en verder en verder... alles op de sofa.  Ik was ook 15' langer dan een uur bij haar.  Het sofaverassinkje was dus geen tijdrekspelletje maar een geweldig idee waarvan ik met volle teugen genoot en wat me positief verraste.  Verder kwam alles voorbij van vorige keer maar toch heel anders.  Ook aparte orale standjes en neukstandjes.  Ze is super!!   
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #327 Gepost op: 18 mei 2020, 20:55:30 »
Tweede keer mijn privédame bezocht tussen Lier en Mechelen.  Ik was wat vroeger vertrokken (met de fiets deze keer).  Het was mooi weer zondag.  Mijn fiets vastgelegd en daar om en rond haar woning wat rondgewandeld in het zonnetje, beetje geluierd ook, al een beetje gedroomd van het "andere" mooie weer dat nog moest komen.  Stiekem ook wel in het oog gehouden of een halfuurtje of zo voor mij geen andere man naar buiten kwam.  Dat was niet.  Klinkt een beetje bespionerend of heeft misschien toevallig wat weg van stomme jaloezie op een hoer maar nee hoor, dat was het niet.  Het was mooi weer en het boeide me wel of ze inderdaad niet de ene klant na de andere aan mekaar reeg in deze coronatijden, want ze vertelde me vorige keer dat ze op dit moment maar weinig klandizie had omdat die bang zijn.  Ik was volgens haar vorige keer zo goed dat ze me anders korting zou geven op de prijs  :lol_hitting: .  Ik speelde dus maar een beetje mee met haar spelleke.  Ik hou daar van en speel trouwens zowat altijd spellekes ook in saunaclubs, behalve dan de seksspelletjes.  Enfin... geen man gezien.  Wel haar, als het mijn tijd was. 
Vandaag begon het heel relaxed.  Eerst gewoon naast mekaar wat zitten, babbelen, gratis drankje... vijf tot tien minuutjes.  Dan wat friemelen en verder en verder... alles op de sofa.  Ik was ook 15' langer dan een uur bij haar.  Het sofaverassinkje was dus geen tijdrekspelletje maar een geweldig idee waarvan ik met volle teugen genoot en wat me positief verraste.  Verder kwam alles voorbij van vorige keer maar toch heel anders.  Ook aparte orale standjes en neukstandjes.  Ze is super!!
Noemt die dame Corona? Wel originele naam voor en hoertje in deze tijden  :lol :lol_hitting: ;) ;) ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #328 Gepost op: 18 mei 2020, 23:06:26 »
Noemt die dame Corona? Wel originele naam voor en hoertje in deze tijden  :lol :lol_hitting: ;) ;) ;)
Ik geloof dat ik die ken, het is een tweeling: Corina en Corona. Corina heeft een prima conditie, Corona is wat rapper buiten adem geneukt.

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #329 Gepost op: 19 mei 2020, 08:31:02 »
Samen krijgen we Corina wel onder controle........ :lol
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke