Auteur Topic: CORONA  (gelezen 364823 keer)

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #345 Gepost op: 22 mei 2020, 18:48:33 »
nu sexxx in een zwembad is de veiligste sexxx
Denk je? Ik verdink al in de Roemeense oogjes van mijne sweety, laat staan dat we dan nog in een zwembad zouden vertoeven

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #346 Gepost op: 22 mei 2020, 18:53:18 »
Eigenlijk vraag ik me af of er hoerenlopers zijn die al zowat van begin-half maart tot en met vandaag (en wie weet hoelang nog) geen seks meer hebben gehad.

Toch wel? Ik ben niet verslaafd neen. Het was/is niet gemakkelijk maar het went wel.
Ik heb ooit een periode van 12 jaar zonder enige seks gekend. Tot mijn zesde leerjaar. Daarna begon het overal te kriebelen als ik meisjes zag. Het was inderdaad niet gemakkelijk, ik moest veel leren. Maar het went, ja ik was het zelfs rap gewend.

En we houden dat zo, ook tijdens en na de coronasoap.

 :dance2 :dance2 :dance2 :dance2 :dance2

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #347 Gepost op: 22 mei 2020, 19:54:45 »
Over soap gesproken.

In het begin van de Cornona-crisis was elke stijging een ramp.  Dagelijks werd benadrukt hoeveel meer nieuwe ziekenhuisopnames er weer bij gekomen waren.
Vorige week stegen de dagelijkse ziekenhuisopnames zowat elke dag en zowat elke dag deelden de nieuwszenders mee dat er een daling was.  Behalve de pers die de instructies van wat hoe geformuleerd moet worden aan zijn laars lapt: P-magazine  :douchen .
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #348 Gepost op: 22 mei 2020, 21:11:30 »
Over soap gesproken.

In het begin van de Cornona-crisis was elke stijging een ramp.  Dagelijks werd benadrukt hoeveel meer nieuwe ziekenhuisopnames er weer bij gekomen waren.
Vorige week stegen de dagelijkse ziekenhuisopnames zowat elke dag en zowat elke dag deelden de nieuwszenders mee dat er een daling was.  Behalve de pers die de instructies van wat hoe geformuleerd moet worden aan zijn laars lapt: P-magazine  :douchen .
Die schrijven echter ook heel wat onzin over jouw Lynn, dat ben je toch nog niet vergeten, hoop ik  :035: :bud :bud :bud
ik vergeef het die eikels nooit  :-\ :-\ :-\ :-\

Door die leuke zielen heb ik de RSZ op mijn dak gekregen, en daarna een leuke brief van 12500 eurotjes, binnen de 20 dagen op te hoesten

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #349 Gepost op: 23 mei 2020, 02:50:08 »
Over soap gesproken.

In het begin van de Cornona-crisis was elke stijging een ramp.  Dagelijks werd benadrukt hoeveel meer nieuwe ziekenhuisopnames er weer bij gekomen waren.
Vorige week stegen de dagelijkse ziekenhuisopnames zowat elke dag en zowat elke dag deelden de nieuwszenders mee dat er een daling was.  Behalve de pers die de instructies van wat hoe geformuleerd moet worden aan zijn laars lapt: P-magazine  :douchen .
Die schrijven echter ook heel wat onzin over jouw Lynn, dat ben je toch nog niet vergeten, hoop ik  :035: :bud :bud :bud
ik vergeef het die eikels nooit  :-\ :-\ :-\ :-\

Door die leuke zielen heb ik de RSZ op mijn dak gekregen, en daarna een leuke brief van 12500 eurotjes, binnen de 20 dagen op te hoesten
Ik denk, sexmachine, dat we best die kwestie niet oprakelen, en onder ons houden, want anders dan zijn we weer vertrokken voor een volgend lang verhaal.

Maar je hebt gelijk. De pers kan mensen maken, maar de pers (of zeg tegenwoordig liever 'de media') kan ook mensen kraken. Ik heb heel wat inside informatie, met mijn eigen ogen ter plaatse gezien, en de lezende forumleden moeten niet de privacy gebonden feiten kennen, maar wat de pers hierover geschreven heeft, klopte niet geheel (of geheel niet?) met de realiteit.

En dat is niet anders met de berichtgeving over de coronakwestie, die heel de tijd een prachtig staaltje is, van  indoctrinatie en manipulatie van de mensen.

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #350 Gepost op: 23 mei 2020, 07:58:37 »
De media staat er om bekend om om te draaien als een blad aan een boom. Het is dan ook niet altijd gemakkelijk om de waarheid daar uit te filteren. Gebruik je gezonde verstand, dan kun je al een hoop onzin herkennen.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #351 Gepost op: 23 mei 2020, 13:51:02 »
De media staat er om bekend om om te draaien als een blad aan een boom. Het is dan ook niet altijd gemakkelijk om de waarheid daar uit te filteren. Gebruik je gezonde verstand, dan kun je al een hoop onzin herkennen.
Dus hadden we nooit in lockdown mogen gaan toch, want dat is de grootste onzin die we in honderd jaar hebben meegemaakt  ;D

Waarom volgde dan (bijna) iedereen braafjes al deze onzinnige regels op?

Ondergetekende heeft nooit meegedaan aan enige vorm van lockdown, aangezien ze ons gewoon goed bij ons pietje hadden (en nog steeds proberen dat te doen)

En vertel maar eens tegen de inspecteur van de RSZ dat jij de dingen niet hebt verklaard die die achterlijke schrijven in een of andere gazet ..... of dat die debielen van P sensatie zoeken, en je zo een rekening van meer dan 12000 euro voorschotelen?

Als je die oenen (ik heb hun namen van alle idioten van die dagbladen) gelooft: "Ze kunnen je niks maken, dat is allang verjaard", dan ben je goed zot, want na 3 weken dat ze hun nepverhaaltjes publiceerden kwam er een brief dat de verjaring met 7 jaar werd verschoven, en daaropvolgend hun cadeautje ... dank U, P, dank U, HLN, dank U, Nieuwsblad en aanverwante idiote roddelbladen  :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #352 Gepost op: 23 mei 2020, 16:30:55 »
Belgen naar het buitenland.

Het zou me sterk verwonderen dat ze ons zullen toelaten om voor 01/09/20 weer naar het buitenland te gaan (ook de grenslanden).  Het zal anders nogal wat geven nu dit zo beslist is voor de jeugdbewegingen.

Nuance: een maximale verplaatsing van je thuis naar de plek in het buitenland van 150 km kan toegestaan worden eventueel van 15/06/20.  Van bij mij thuis betekent dat dat enkel Sixsens tot de mogelijkheden behoort indien ik weer zou willen gaan saunaclubben (en die club interesseert me totaal niet meer).  Elsdorf Oststrasse is al te ver  :douchen .
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #353 Gepost op: 23 mei 2020, 17:07:19 »
Belgen naar het buitenland.

Het zou me sterk verwonderen dat ze ons zullen toelaten om voor 01/09/20 weer naar het buitenland te gaan (ook de grenslanden).  Het zal anders nogal wat geven nu dit zo beslist is voor de jeugdbewegingen.

Nuance: een maximale verplaatsing van je thuis naar de plek in het buitenland van 150 km kan toegestaan worden eventueel van 15/06/20.  Van bij mij thuis betekent dat dat enkel Sixsens tot de mogelijkheden behoort indien ik weer zou willen gaan saunaclubben (en die club interesseert me totaal niet meer).  Elsdorf Oststrasse is al te ver  :douchen .
Je leest slecht, en je bent een apostel van de vleermuizenvanger.
Het is 150 km van de grens, dat ten eerste.
En ik ken een pak dames die zich vrij bewegen naar DE en NL, en terug.
Geen enkel probleem, die gaan niet in quarantaine, ze steken gewoon de grens over met de wagen

Geen zever in pakskes, feiten zijn het. Mijn vaste dame van het skw is een weekend nar de mama, die in Duitsland woont .... wat grenscontrole, hoe grenscontrole ... ze passeert zowel de BE-NL als de NL_De grens
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #354 Gepost op: 23 mei 2020, 18:12:40 »
Bedacht ik me nadien ook of het niet vanaf de grens was.  Je kan het erop wagen natuurlijk (met de wagen).  Feit is dat het je 250 euro kost als ze je op de heen- of terugreis controleren.  Ieder neemt voor zichzelf de beslissing of hij liever voor die prijs 1,5 geile seks heeft of vindt dat de staatskas zijn holle bodem ooit wel bedekt zal zijn en daar een steentje toe bij wil dragen.

Is het dan 150 kilometer over de grens, oneindig?  Mag je dus heel Nederland doorklossen en dan nog eens de "rest" in Duitsland opslorpen?  Zoja (en dat lijkt logisch), dan kan Babylon plots wel  ;)  en alle clubs bij uitbreiding in NRW.  Finca Erotica: pech te ver  :douchen .
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #355 Gepost op: 23 mei 2020, 19:02:24 »
Bedacht ik me nadien ook of het niet vanaf de grens was.  Je kan het erop wagen natuurlijk (met de wagen).  Feit is dat het je 250 euro kost als ze je op de heen- of terugreis controleren.  Ieder neemt voor zichzelf de beslissing of hij liever voor die prijs 1,5 geile seks heeft of vindt dat de staatskas zijn holle bodem ooit wel bedekt zal zijn en daar een steentje toe bij wil dragen.

Is het dan 150 kilometer over de grens, oneindig?  Mag je dus heel Nederland doorklossen en dan nog eens de "rest" in Duitsland opslorpen?  Zoja (en dat lijkt logisch), dan kan Babylon plots wel  ;)  en alle clubs bij uitbreiding in NRW.  Finca Erotica: pech te ver  :douchen .
Hoe controleren? Op de terugweg van? Ik bezoek mijn lief over de grens en daarmee basta, dat mag al een dikke maand .... en die kost me meer dan 250 euro, dus ik ga de staatskas niet meer spekken  ;D ;D ;D ;D

Die regels zijn zo doorzichtig als wat en er is altijd wel een manier om toch je zin te doen.
Dat doe ik nu al sinds het begin van de vleermuizenkaka, en dat zal nooit veranderen

Mijn vrijheid, mijn blijheid .... alleen maar mogen werken, daar moeten ze bij mij niet mee komen aanlopen .... als ik mag gaan werken, mag ik ook doen in mijn vrije tijd waar IK zin in heb, en niet die homofobe vleermuizenvanger of die idiote veiligheidraadsleden .... volgens mij hebben die onder een steen geleefd sinds de Spaanse griep en hebben ze die nu opgegraven  :lol :lol :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #356 Gepost op: 24 mei 2020, 08:33:36 »
De media staat er om bekend om om te draaien als een blad aan een boom. Het is dan ook niet altijd gemakkelijk om de waarheid daar uit te filteren. Gebruik je gezonde verstand, dan kun je al een hoop onzin herkennen.
Dus hadden we nooit in lockdown mogen gaan toch, want dat is de grootste onzin die we in honderd jaar hebben meegemaakt  ;D

Waarom volgde dan (bijna) iedereen braafjes al deze onzinnige regels op?

Ondergetekende heeft nooit meegedaan aan enige vorm van lockdown, aangezien ze ons gewoon goed bij ons pietje hadden (en nog steeds proberen dat te doen)

En vertel maar eens tegen de inspecteur van de RSZ dat jij de dingen niet hebt verklaard die die achterlijke schrijven in een of andere gazet ..... of dat die debielen van P sensatie zoeken, en je zo een rekening van meer dan 12000 euro voorschotelen?

Als je die oenen (ik heb hun namen van alle idioten van die dagbladen) gelooft: "Ze kunnen je niks maken, dat is allang verjaard", dan ben je goed zot, want na 3 weken dat ze hun nepverhaaltjes publiceerden kwam er een brief dat de verjaring met 7 jaar werd verschoven, en daaropvolgend hun cadeautje ... dank U, P, dank U, HLN, dank U, Nieuwsblad en aanverwante idiote roddelbladen  :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol

Ik doe ook niet meer mee. De horeca is dicht, dus ik kan niet op café of iets dergelijks. Ik ga verder wel gewoon de deur uit voor boodschappen of wandelen of wat dan ook. Ik doe dus gewoon hetzelfde als voor de lockdown voor zover dit mogelijk is.

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #357 Gepost op: 24 mei 2020, 08:37:23 »
Bedacht ik me nadien ook of het niet vanaf de grens was.  Je kan het erop wagen natuurlijk (met de wagen).  Feit is dat het je 250 euro kost als ze je op de heen- of terugreis controleren.  Ieder neemt voor zichzelf de beslissing of hij liever voor die prijs 1,5 geile seks heeft of vindt dat de staatskas zijn holle bodem ooit wel bedekt zal zijn en daar een steentje toe bij wil dragen.

Is het dan 150 kilometer over de grens, oneindig?  Mag je dus heel Nederland doorklossen en dan nog eens de "rest" in Duitsland opslorpen?  Zoja (en dat lijkt logisch), dan kan Babylon plots wel  ;)  en alle clubs bij uitbreiding in NRW.  Finca Erotica: pech te ver  :douchen .
Hoe controleren? Op de terugweg van? Ik bezoek mijn lief over de grens en daarmee basta, dat mag al een dikke maand .... en die kost me meer dan 250 euro, dus ik ga de staatskas niet meer spekken  ;D ;D ;D ;D

Die regels zijn zo doorzichtig als wat en er is altijd wel een manier om toch je zin te doen.
Dat doe ik nu al sinds het begin van de vleermuizenkaka, en dat zal nooit veranderen

Mijn vrijheid, mijn blijheid .... alleen maar mogen werken, daar moeten ze bij mij niet mee komen aanlopen .... als ik mag gaan werken, mag ik ook doen in mijn vrije tijd waar IK zin in heb, en niet die homofobe vleermuizenvanger of die idiote veiligheidraadsleden .... volgens mij hebben die onder een steen geleefd sinds de Spaanse griep en hebben ze die nu opgegraven  :lol :lol :lol :lol :lol

Ik heb toch wel degelijk problemen ondervonden aan de grens. Zowel België in als uit. Vooral België in moest ik nogal praten om die anderhalve kilometer door België te kunnen rijden en niet terug te moeten draaien, en 15 kilometer om te rijden. Bij België terug buiten rijden ging het een stuk gemakkelijker, maar werd ik toch ook weer gecontroleerd.

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #358 Gepost op: 24 mei 2020, 09:36:28 »
De media staat er om bekend om om te draaien als een blad aan een boom.

De media is niets meer dan de propaganda machine van het "systeem". Alles wat niet strookt met de visie van "the powers that be" wordt doodgezwegen en verketterd. Jan modaal volgt braafjes alles wat onze nieuwsankers en experten hen vertellen zonder enige vorm van kritiek. Ik heb het dan niet enkel over de huidige coronawaanzin natuurlijk. Dit spelletje is al jaaaaren bezig. Heeft iemand van jullie nog een vrije en kritische media geweten ? Ik allesinds niet.
« Laatst bewerkt op: 24 mei 2020, 09:46:36 door Mocata »

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #359 Gepost op: 24 mei 2020, 09:37:47 »
Blijkbaar is het beter vertoeven op een covid afdeling in Rusland dan in onze eigen bubbel  ;D



Ik begin toch last te krijgen van een hardnekkige stijve hoest ! :lol

Ik heb de indruk dat de oude snoeper op de achtergrond zich al beter begint te voelen ;D