Auteur Topic: CORONA  (gelezen 364798 keer)

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #390 Gepost op: 28 mei 2020, 16:33:57 »
Btw, verpleegsters met een mondkapje zijn toch sexy?
Soms  ;D


Als tijdelijke maatregel zou je hen bv kunnen verplichten om ALLEEN MAAR een mondmaskertje te dragen. Zelfs ietwat onervaren klanten weten dan meteen welke delen van hun lichaam risicoloos kunnen benaderd worden.
 ;D ;D ;D ;D
Neeeeeee, daar zit een vleermuis verstopt, aub, alles aanhouden  :lol :lol :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #391 Gepost op: 28 mei 2020, 16:40:41 »


wordt bestraft met30 zweepslagen van Jennifer .... de eerste die nog zulke foto's plaatst  :lol :lol :lol :lol

Misschien heb ik dat wel graag  ;D :040: :mistress

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #392 Gepost op: 28 mei 2020, 21:56:42 »
Laat me vooreerst hopen dat die "rode security-oppassertjes sowieso niet al te veel verdienen.  Kwestie van het wat eerlijk te houden in de maatschappij.  Die lopen als straatjong wat rond te hangen op de perrons en in de stations. 
Hoewel?  Ze zijn nu bevorderd tot sherlock home's voor het bekijken van de gezichten van de reizigers en om te zeggen dat ze een mondmasker moeten opzetten of het beter moeten opzetten. 
Goed....  Ik zit op een perron op een bankje op de trein (die weeral maar eens vertraging had) te wachten.  Mijn mondmasker hangt in mijn nek.  Ik zit daar alleen.  Enkel nog 4 meter verder 4 vreemden.  Ook zonder mondmasker.  De Sherlock home's vragen mij om het mondmasker op te zetten en na 1 woordje van tegengespruttel zet ik het maar op.  Voor de goede vrede en omdat ik weet dat die Sherlock home's toch geen gezond verstand hebben.  Dat mag je niet verwachten.  Ze lopen ook voorbij die personen van vreemde origine, een stuk jonger dan ik.  Ik verbeter mezelf.  Ze lopen GEWOON voorbij die vreemden.  Achter de bank loopt het station ten einde dus keren ze terug via de andere zijde van de banken (gescheiden door glas).  Ik loop op hen af en vraag hen waarom ze aan die vreemdelingen niet vragen om hun mondmasker op te zetten.  Van veel antwoorden zou ik niet verschieten maar van hun antwoord stond ik perplex en wist niet wat zeggen.  Hun antwoord was dat ze dat groepje al eerder gezien hadden en het tegen hen al gezegd hadden.  Dus die échte hangjongeren vertikken om het mondmasker op te zetten en dat is dan o.k..  Misschien konden ze dan de politie erbij roepen (want ocharme die rode mannekes Cherlock home's mogen niet veel doen, dan rondhangen in de stationsomgeving). 
Racisme maar dan tegen de blanke man.  Mooi!  En dan verschiet men er van dat een slappe Vlaamse separatistenpartij (al vele jaren de grootste van het land dus veel zeggenschap) als NVA zijn pluimen verliest aan Vlaams Belang.  Mij verwondert dat niet.  Vlaams Belang is gelukkig niet meer weg te denken uit ons politiek landschap (als de volgende verkiezing de peiling de waarheid wordt of nog beter wordt)  :douchen .
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #393 Gepost op: 28 mei 2020, 22:34:49 »

Racisme maar dan tegen de blanke man.


Ik had een hele tekst geschreven maar eigenlijk is dit niet het forum voor politieke zaken.  :bud

Maar dat zinnetje is iets wat de laatste 40(of langer) jaar samenvat.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #394 Gepost op: 28 mei 2020, 23:38:48 »
maar eigenlijk is dit niet het forum voor politieke zaken.  :bud
Nee, inderdaad niet. Wat we hier wél mogen opmerken is, dat de opwarming van de aarde reeds zeer goed merkbare sporen achterlaat. Kijk maar eens hoe bruin de mensen al zien in bepaalde Antwerpse (en andere) wijken  :lol_hitting:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #395 Gepost op: 28 mei 2020, 23:41:51 »
Neeeeeee, daar zit een vleermuis verstopt, aub, alles aanhouden  :lol :lol :lol :lol :lol
Het is eigenlijk die (vleer)muis die ik graag zou hebben....

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #396 Gepost op: 29 mei 2020, 05:52:42 »
Sinds half mei heeft loketgezondleven.nl, een deelwerking van het Nederlandse Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM), op haar website een duidelijk, nieuw advies geplaatst. “Het is logisch dat u als single ook lichamelijk contact wilt hebben. Het is extra belangrijk dat u bij intimiteit en seks het risico op het coronavirus zo klein mogelijk houdt. Bespreek samen hoe u dat het beste doet. Houd u aan de regels rondom het nieuwe coronavirus.”

(illustratiefoto)
CORONACRISIS
Een verzwaringsdeken, de zee en speuren naar een tweelingsbroer in de spiegel: zo overbrugt u fysieke afstand
zo 26 apr  15:01
Hierdoor weten de Noorderburen zwart op wit dat fysiek en seksueel contact voor alleenstaanden tijdens deze pandemie oké zijn, mits correcte afspraken. Het statement van loketgezondleven.nl maakt een hemelsbreed verschil voor de ruim 2,8 miljoen Nederlandse singles. Zij kunnen het occasionele fysieke contact met een sekspartner koesteren. In ons land is zo’n richtlijn nog niet expliciet verspreid. Hamvraag: waarom?

Huidhonger
We zitten inmiddels in week 10 van de coronacrisis en hopen do’s en don’ts zijn wel de revue gepasseerd. We weten dat we niet in grote groepen mogen vertoeven. Dat mondmaskers op het openbaar vervoer verplicht zijn. Dat we geregeld handen moeten wassen. Dat we bubbels van vier mogen vormen. Dat social distancing nog geruime tijd de norm blijft. Al die adviezen helpen COVID-19 bedwingen, maar fietsen gedurig om een essentieel gegeven heen: huidhonger.

Ik leef ook als single en vraag me af waarom ons land er niet in slaagt om mijn huidhonger oprecht te benoemen

Het fenomeen wordt al sinds maart aangekaart door psychiaters, sociologen en psychologen. Zij benadrukken dat nabij fysiek contact en seksueel contact, quasi onmisbaar zijn voor volwassenen. Wie in deze crisis een vaste partner of relatie heeft, ziet de nood in principe gelenigd. Maar wie alleen leeft, heeft brute pech. Door het gedurige advies om je niet buiten een ‘bubbel’ met mensen in te laten, is de kans op een aanraking, een spontane (volwassen) knuffel of een portie seks, voor singles tot een soort trieste wensdroom verschraald.

Na al die weken maak ik daar als kritische burger bedenkingen bij. Ik leef ook als single en vraag me af waarom ons land er niet in slaagt om mijn huidhonger en die van vele lotgenoten, oprecht te benoemen. Of via het beleid te zeggen dat we daar in eer en geweten een alternatief voor mogen zoeken. Voor zover het gegeven seksualiteit tijdens de coronacrisis ter sprake komt, draait het bijna uitsluitend om koppels: ja, u mag elkaar nog vasthouden en ja, u mag uiteraard nog vrijen.


CORONACRISIS
Seks in tijden van corona: voor velen de grote afwezige
di 31 mrt  19:38
Gek genoeg vermeldt de FOD Volksgezondheid dat laatste niet eens op haar coronawebsite. Raadpleeg de rubriek ‘alle vragen en antwoorden’, tik ‘seks’  of ‘vrijen’ in, en je krijgt welgeteld 0 resultaten. Ter vergelijking: ‘mondmasker’ levert 40 resultaten op, ‘contact’ 42. Helaas verwijst dat ‘contact’ enkel naar sociale contacten, contactbubbels en contactoppervlakken. Niks intiems. De alleenlevende moet tussen de lijnen lezen dat fysiek genot niet (meer) zijn deel is.

Kloof met Nederland
De kloof tussen Nederland en ons land gaapt in deze context opvallend. Nochtans zijn we buren met een zeer vergelijkbare sociale structuur en demografie. Volgens StatBel bestond ruim 35% van de gezinnen in België in 2019 uit alleenwonenden. Dat zijn ruim drie miljoen mensen. In een periode waarin men hier gedurig hamert op de volksgezondheid, is het kras dat er zo flagrant aan hun emotionele en seksuele gezondheid wordt voorbijgegaan.

Voor zover ik het kan inschatten, zijn de singles in dit land gelukkig niet zomaar van plan om dit lot ad infinitum te dragen. Zo weet ik van een single vriend die eind maart ‘onder de radar’ een sekspartner zocht en die vond, tot hun beider voldoening. Een nette één-op-één-afspraak. De gedachte dat het tegen richtlijnen inging, hebben ze geparkeerd en ik kan ze daar alleen gelijk in geven. Net zoals alle anderen die het ‘ook doen’, omdat het beleid achterop hinkt.

De kloof tussen Nederland en ons land gaapt in deze context opvallend

Zelf ben ik de queeste naar dat seksuele genot niet aangegaan, maar ik crashte de voorbije tijd wel in de armen van twee mensen voor een lange en heel erg stevige knuffel. Ik was moe en uitgeput door de stress, onzekerheid en het gebrek aan normale vriendenbabbels. Ik zocht iemand die me wou troosten, zonder het excuus ‘ik mag u niet vastpakken’ te hanteren. Ik dank de twee vrienden die het, alle gebubbel en distancing ten spijt, zonder twijfelen hebben gedaan. Die mijn huidhonger hebben (h)erkend en me hebben vastgehouden, zoals we dat ook in normale omstandigheden doen.

Het zou ons land sieren als het, in navolging van Nederland, dezelfde koers vaart en bij monde van de Veiligheidsraad officieel en ondubbelzinnig verklaart dat knuffels, nabijheid en intimiteit oké zijn. Zelfs bij singles, mits correcte afspraken. Liever vandaag dan morgen. Zo wordt niet alleen COVID-19, maar ook huidhonger in de kiem gesmoord. Van genegenheid is immers nog geen mens gestorven.

Bron: VRT NWS
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #397 Gepost op: 29 mei 2020, 07:10:59 »
Laat me vooreerst hopen dat die "rode security-oppassertjes sowieso niet al te veel verdienen.  Kwestie van het wat eerlijk te houden in de maatschappij.  Die lopen als straatjong wat rond te hangen op de perrons en in de stations. 
Hoewel?  Ze zijn nu bevorderd tot sherlock home's voor het bekijken van de gezichten van de reizigers en om te zeggen dat ze een mondmasker moeten opzetten of het beter moeten opzetten. 
Goed....  Ik zit op een perron op een bankje op de trein (die weeral maar eens vertraging had) te wachten.  Mijn mondmasker hangt in mijn nek.  Ik zit daar alleen.  Enkel nog 4 meter verder 4 vreemden.  Ook zonder mondmasker.  De Sherlock home's vragen mij om het mondmasker op te zetten en na 1 woordje van tegengespruttel zet ik het maar op.  Voor de goede vrede en omdat ik weet dat die Sherlock home's toch geen gezond verstand hebben.  Dat mag je niet verwachten.  Ze lopen ook voorbij die personen van vreemde origine, een stuk jonger dan ik.  Ik verbeter mezelf.  Ze lopen GEWOON voorbij die vreemden.  Achter de bank loopt het station ten einde dus keren ze terug via de andere zijde van de banken (gescheiden door glas).  Ik loop op hen af en vraag hen waarom ze aan die vreemdelingen niet vragen om hun mondmasker op te zetten.  Van veel antwoorden zou ik niet verschieten maar van hun antwoord stond ik perplex en wist niet wat zeggen.  Hun antwoord was dat ze dat groepje al eerder gezien hadden en het tegen hen al gezegd hadden.  Dus die échte hangjongeren vertikken om het mondmasker op te zetten en dat is dan o.k..  Misschien konden ze dan de politie erbij roepen (want ocharme die rode mannekes Cherlock home's mogen niet veel doen, dan rondhangen in de stationsomgeving). 
Racisme maar dan tegen de blanke man.  Mooi!  En dan verschiet men er van dat een slappe Vlaamse separatistenpartij (al vele jaren de grootste van het land dus veel zeggenschap) als NVA zijn pluimen verliest aan Vlaams Belang.  Mij verwondert dat niet.  Vlaams Belang is gelukkig niet meer weg te denken uit ons politiek landschap (als de volgende verkiezing de peiling de waarheid wordt of nog beter wordt)  :douchen .

Dat is puur racisme.
Ze mogen van geluk spreken dat ik daar niet zat, of ze hadden dat mondmasker in hun reet gekregen en daarna mogen opvreten.
Ze staan niet te springen om verkiezingen te houden, maar eigenlijk haalt het geen ene moet uit toch.

jij mag namelijk stemmen op het VB, maar die partij mag niet mee regeren.
Is dat dan geen discriminatie? Door alle partijen in België.
Dat ze nog niet teruggefloten zijn door Europa .... o neen, die hebben andere dingen aan hun hoofd, namelijk het verzekeren van inkomsten van tabak en alcohol.
Een kleine 10 jaar geleden hebben die nog 20 miljard steun gegeven aan BigTobacco om de niet-getaxeerde sigaretten uit de handel te nemen. Ja, U leest het goed.

Maar soit, wij leven dus in een land waar een democratisch verkozen partij niet mag regeren .... en dan noemen ze de Afrikaanse landen bananenrepublieken.
En verkiezingen komen er niet, ze zijn bang van de zwarte zondagen .... voor mij is iedere verkiezing een zwarte zondag, want wij stemmen A, en zij regeren Z.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #398 Gepost op: 29 mei 2020, 11:18:24 »
Zoals eerder gesteld meng ik me niet in politieke discussies hier. Ik bespaar jullie dus de argumenten en de redenen, historisch en inhoudelijk, maar beperk me tot de conclusie... Nl. fijn dat we van knappe meiden houden, fijn dat we eenzelfde visie hebben (soms) op prostitutie, en fijn dat we dat hier kunnen delen. Politiek vind ik het VRESELIJK dat die partij niet meer weg te denken is! Ik zal jullie daar echter NIET voor veroordelen en gewoon altijd op anderen stemmen en hopen dat er niet te veel zwarte zondagen meer komen... (en JA, daar ligt een verantwoordelijkheid bij andere partijen, maar ook geen volledige, populistische technieken en fake nieuws spelen immers ook hun rol!)

En genoeg gezwans, ik schreef het maar (en overtreed dus mijn eigen niet-meng regel) opdat niet elke lezer zou denken dat het hier vol VB lovers zit, er zitten ook compleet anti VB mensen zoals ik  :lol

Weer over naar pieten, tetten, anale kanalen, vunzige wensen en sex met jonge knappe Roemeense meiden! Open die handel! Die straat! Die benen! Hell Yeah!
Amen!


Laat me vooreerst hopen dat die "rode security-oppassertjes sowieso niet al te veel verdienen.  Kwestie van het wat eerlijk te houden in de maatschappij.  Die lopen als straatjong wat rond te hangen op de perrons en in de stations. 
Hoewel?  Ze zijn nu bevorderd tot sherlock home's voor het bekijken van de gezichten van de reizigers en om te zeggen dat ze een mondmasker moeten opzetten of het beter moeten opzetten. 
Goed....  Ik zit op een perron op een bankje op de trein (die weeral maar eens vertraging had) te wachten.  Mijn mondmasker hangt in mijn nek.  Ik zit daar alleen.  Enkel nog 4 meter verder 4 vreemden.  Ook zonder mondmasker.  De Sherlock home's vragen mij om het mondmasker op te zetten en na 1 woordje van tegengespruttel zet ik het maar op.  Voor de goede vrede en omdat ik weet dat die Sherlock home's toch geen gezond verstand hebben.  Dat mag je niet verwachten.  Ze lopen ook voorbij die personen van vreemde origine, een stuk jonger dan ik.  Ik verbeter mezelf.  Ze lopen GEWOON voorbij die vreemden.  Achter de bank loopt het station ten einde dus keren ze terug via de andere zijde van de banken (gescheiden door glas).  Ik loop op hen af en vraag hen waarom ze aan die vreemdelingen niet vragen om hun mondmasker op te zetten.  Van veel antwoorden zou ik niet verschieten maar van hun antwoord stond ik perplex en wist niet wat zeggen.  Hun antwoord was dat ze dat groepje al eerder gezien hadden en het tegen hen al gezegd hadden.  Dus die échte hangjongeren vertikken om het mondmasker op te zetten en dat is dan o.k..  Misschien konden ze dan de politie erbij roepen (want ocharme die rode mannekes Cherlock home's mogen niet veel doen, dan rondhangen in de stationsomgeving). 
Racisme maar dan tegen de blanke man.  Mooi!  En dan verschiet men er van dat een slappe Vlaamse separatistenpartij (al vele jaren de grootste van het land dus veel zeggenschap) als NVA zijn pluimen verliest aan Vlaams Belang.  Mij verwondert dat niet.  Vlaams Belang is gelukkig niet meer weg te denken uit ons politiek landschap (als de volgende verkiezing de peiling de waarheid wordt of nog beter wordt)  :douchen .

Dat is puur racisme.
Ze mogen van geluk spreken dat ik daar niet zat, of ze hadden dat mondmasker in hun reet gekregen en daarna mogen opvreten.
Ze staan niet te springen om verkiezingen te houden, maar eigenlijk haalt het geen ene moet uit toch.

jij mag namelijk stemmen op het VB, maar die partij mag niet mee regeren.
Is dat dan geen discriminatie? Door alle partijen in België.
Dat ze nog niet teruggefloten zijn door Europa .... o neen, die hebben andere dingen aan hun hoofd, namelijk het verzekeren van inkomsten van tabak en alcohol.
Een kleine 10 jaar geleden hebben die nog 20 miljard steun gegeven aan BigTobacco om de niet-getaxeerde sigaretten uit de handel te nemen. Ja, U leest het goed.

Maar soit, wij leven dus in een land waar een democratisch verkozen partij niet mag regeren .... en dan noemen ze de Afrikaanse landen bananenrepublieken.
En verkiezingen komen er niet, ze zijn bang van de zwarte zondagen .... voor mij is iedere verkiezing een zwarte zondag, want wij stemmen A, en zij regeren Z.
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #399 Gepost op: 29 mei 2020, 12:23:59 »

En genoeg gezwans, ik schreef het maar (en overtreed dus mijn eigen niet-meng regel) opdat niet elke lezer zou denken dat het hier vol VB lovers zit

De lezers kunnen er wél zeker van zijn dat het hier vol zit met hoerenverslaafde vetzakken ! Het is algemeen geweten dat dat ook de leukste mensen zijn. :lol

hopen dat er niet te veel zwarten meer komen

Volledig mee eens !  :lol_hitting: ;D ;D

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #400 Gepost op: 29 mei 2020, 12:40:39 »
Pfff met dit mooie weer heb ik echt zin om op het gemakske naar het SKW te fietsen , door de straten te wandelen en dan eens vogelen met een knappe meid naar keuze. Hopelijk is dit binnen twee weken perfect mogelijk  :cheer:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #401 Gepost op: 29 mei 2020, 18:21:22 »

Ik leef ook als single en vraag me af waarom ons land er niet in slaagt om mijn huidhonger oprecht te benoemen

Het fenomeen wordt al sinds maart aangekaart door psychiaters, sociologen en psychologen. Zij benadrukken dat nabij fysiek contact en seksueel contact, quasi onmisbaar zijn voor volwassenen. Wie in deze crisis een vaste partner of relatie heeft, ziet de nood in principe gelenigd. Maar wie alleen leeft, heeft brute pech. Door het gedurige advies om je niet buiten een ‘bubbel’ met mensen in te laten, is de kans op een aanraking, een spontane (volwassen) knuffel of een portie seks, voor singles tot een soort trieste wensdroom verschraald.

Ik wil graag aan dit hele (correcte) verhaal nog een andere vergeten groep toevoegen: de mensen die een poly leefpatroon hebben en met enkele verschillende partners een relatie hebben, ook al wonen die dus niet onder hetzelfde dak. Ook hier is er een pure discriminatie waarbij jouw organisatie van je liefdesleven geblokkeerd wordt terwijl gewone koppels die samenleven wél hun huidhonger kunnen stillen.

En dan steeds dat verhaal over die (onbestaande) bubbels. De parabel van de bubbels leidt de aandacht af van de essentie waar het om gaat. Dat meer risicolopende grootouders best niet vermengd worden met hun kleinkinderen is hard, maar daar kan ik nog een logica in zien. Dat max X die in stad A woont niet naar zijn partner Y in gemeente B mocht, daar is GEEN ENKELE logica in terug te vinden.

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #402 Gepost op: 30 mei 2020, 18:31:24 »
Pfff met dit mooie weer heb ik echt zin om op het gemakske naar het SKW te fietsen , door de straten te wandelen en dan eens vogelen met een knappe meid naar keuze. Hopelijk is dit binnen twee weken perfect mogelijk  :cheer:

Aangezien door het SKW wandelen nog niet mogelijk is ben ik maar met mijn vloke gaan genieten van het mooie weer onderweg naar een knappe stoot die wel een zakcentje kon gebruiken.  ;D

Offline 30 cm

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #403 Gepost op: 30 mei 2020, 22:09:48 »
 Tijdens de middeleeuwen werd het einde van de plaag gevierd met wijn en orgieën
Weet iemand of er deze keer al plannen zijn gemaakt bij het einde van deze?
Kathy bellen???

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #404 Gepost op: 31 mei 2020, 04:35:13 »
Tijdens de middeleeuwen werd het einde van de plaag gevierd met wijn en orgieën
Weet iemand of er deze keer al plannen zijn gemaakt bij het einde van deze?
Kathy bellen???
De plaag is officieel nog niet helemaal gedaan he. Maar je kan wel al gerust op veel plaatsen gaan oefenen tegen dat het zover is.