Auteur Topic: CORONA  (gelezen 364797 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #420 Gepost op: 2 juni 2020, 15:15:31 »
Ik heb , tegen beter weten in , het twitter account van Marx Van Ranzig er eens op nagelezen. Mannekes toch , wat is dat een zielig ventje. En als een échte communist blokkeerd hij iedereen met een andere mening en zeker als ze wat te lastige vragen stellen of opmerkingen maken die niet in zijn kraam passen.

Hopelijk vergaat het hem zoals dat andere media lievelingetje Anuna De Wever en duurt het niet lang voor het volk hem even kotsbeu is als ik. De mensen zijn de coronawaanzin al lang spuugzat en beginnen zich (eindeljk !) vragen te stellen bij al die maatregelen. Jammer genoeg houdt de media nog steeds een handje boven zijn hoofd...


Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #421 Gepost op: 2 juni 2020, 15:18:13 »
Als volgende week het SKW nog steeds gesloten blijft kan het toch niet anders dan dat er hier rellen uitbreken zoals in de Verenigde Staten ? We lopen al lang genoeg met een véél te zware zak rond (oké oké we gaan allemaal wel eens op visite maar dat is niet hetzelfde) ! :lol

Je mag toch al in je tuintje werken ? Awel er zijn een hele hoop gazonnekes die ik al lang eens terug wil afrijden  :censored

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #422 Gepost op: 2 juni 2020, 15:34:24 »
Laat ons hopen dat ze de zorgvuldig opgebouwde situatie in het SKW niet terug katapulteren naar 1995 (lees: verdoken, illegaal, onveilig, met pooiers,...) door deze situatie langer te rekken... ze zijn er dichterbij dan ze beseffen vrees ik....


Als volgende week het SKW nog steeds gesloten blijft kan het toch niet anders dan dat er hier rellen uitbreken zoals in de Verenigde Staten ? We lopen al lang genoeg met een véél te zware zak rond (oké oké we gaan allemaal wel eens op visite maar dat is niet hetzelfde) ! :lol

Je mag toch al in je tuintje werken ? Awel er zijn een hele hoop gazonnekes die ik al lang eens terug wil afrijden  :censored
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #423 Gepost op: 2 juni 2020, 17:29:00 »
Als volgende week het SKW nog steeds gesloten blijft kan het toch niet anders dan dat er hier rellen uitbreken zoals in de Verenigde Staten ? We lopen al lang genoeg met een véél te zware zak rond (oké oké we gaan allemaal wel eens op visite maar dat is niet hetzelfde) ! :lol

Je mag toch al in je tuintje werken ? Awel er zijn een hele hoop gazonnekes die ik al lang eens terug wil afrijden  :censored
Twee mogelijkheden als ze het skw niet openen .... en dat komt van de dames zelf ...
Hun kan het niet schelen waar en hoe ze centen verdienen.

Dus blijven ze of op de appartementjes werken waar ze nu hun diensten aanbieden
Oftewel trekken ze massaal naar Zwitserland, ik heb al stemmen horen opgaan die in die richting wijzen.

Het zal dus een combi worden waarschijnlijk, die nu goed verdienen hier zullen hier blijven, de anderen zullen massaal naar Suisse trekken.
En geloof maar dat die meiden de grens over raken, die verrichten wonderen.

Maar we gaan er toch van uit dat Meneer Bart zijn gezond verstand gaat gebruiken (lees: zijn inkomsten gaat veilig stellen) en het skw gaat openen zodra de horeca open gaat
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline invisible

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #424 Gepost op: 2 juni 2020, 17:38:48 »
Als volgende week het SKW nog steeds gesloten blijft kan het toch niet anders dan dat er hier rellen uitbreken zoals in de Verenigde Staten ? We lopen al lang genoeg met een véél te zware zak rond (oké oké we gaan allemaal wel eens op visite maar dat is niet hetzelfde) ! :lol

Je mag toch al in je tuintje werken ? Awel er zijn een hele hoop gazonnekes die ik al lang eens terug wil afrijden  :censored
Twee mogelijkheden als ze het skw niet openen .... en dat komt van de dames zelf ...
Hun kan het niet schelen waar en hoe ze centen verdienen.

Dus blijven ze of op de appartementjes werken waar ze nu hun diensten aanbieden
Oftewel trekken ze massaal naar Zwitserland, ik heb al stemmen horen opgaan die in die richting wijzen.

Het zal dus een combi worden waarschijnlijk, die nu goed verdienen hier zullen hier blijven, de anderen zullen massaal naar Suisse trekken.
En geloof maar dat die meiden de grens over raken, die verrichten wonderen.

Maar we gaan er toch van uit dat Meneer Bart zijn gezond verstand gaat gebruiken (lees: zijn inkomsten gaat veilig stellen) en het skw gaat openen zodra de horeca open gaat
Als er teveel naar Zwitserland trekken komt er ginds een overaanbod en zullen ze hun prijzen moeten laten zakken … Dan komt er weeral minder in kas bij een aantal dames en geraken ze van de regen in de drup.

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #425 Gepost op: 2 juni 2020, 18:19:06 »
Laat het uit hé !  :character0029: :character0029:



Ik heb binnen twee weken een week verlof en ik was van zin om tijdens die week geregeld naar het SKW te gaan. Als dat niet kan doorgaan , en de kans dan nog eens bestaat dat veel meiden naar Zwisterland trekken (ipv mij te trekken !  ;D ) dan is het kot te klein !! :banghead: :sign0135:

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #426 Gepost op: 2 juni 2020, 18:35:35 »

Inderdaad, sex met de buurvrouw steekt ook tegen, bovendien vindt de buurman nu al dat zijn oudste zoon op mij lijkt (een geluk voor die zoon trouwens). Ook kan mijn erkende  zoon dan niet op kamp want heb nu al twee van zijn leidsters bezwangerd..... De cafébazin mag maandag wel weer aan het werk, dus die heeft dan geen tijd meer om mijn proteïnen te slikken, haar vrouwelijke klanten doen echter best een extra slip aan want dat wordt gevaarlijk als hun mossel in de buurt van mijn antenne komt....
Kortom, het schoon verdiep weze gewaarschuwd....


Laat het uit hé !  :character0029: :character0029:



Ik heb binnen twee weken een week verlof en ik was van zin om tijdens die week geregeld naar het SKW te gaan. Als dat niet kan doorgaan , en de kans dan nog eens bestaat dat veel meiden naar Zwisterland trekken (ipv mij te trekken !  ;D ) dan is het kot te klein !! :banghead: :sign0135:
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #427 Gepost op: 2 juni 2020, 21:36:50 »
Coronapromoties in Zwitserland.

http://www.club-olymp.ch/web/list/all
https://sex-park.ch/page/preise/
https://newblueup.ch/preise/

Normaal was het altijd ongeveer 100 ZFR inkom en 100 ZFR per halfuur full service.  (50 ZFR = 47 euro.)  :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #428 Gepost op: 2 juni 2020, 22:06:03 »
als een échte communist
Een echte communist indoctrineert zelfs zichzelf. Een echte communist is zijn ideeën trouw. Een valse lepe communist, daarentegen, gebruikt zijn gedachtengoed desnoods op een hypocriete manier, als hij opportuniteiten vermoedt om bij de tegenstrevers nog ergens munt te kunnen uit slaan. Van Ranst heeft de opportuniteiten gretig benut. Wat doet een linkse prediker anders aan een zogenaamd katholieke universiteit?

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #429 Gepost op: 2 juni 2020, 22:11:57 »
Coronapromoties in Zwitserland.

http://www.club-olymp.ch/web/list/all
https://sex-park.ch/page/preise/
https://newblueup.ch/preise/

Normaal was het altijd ongeveer 100 ZFR inkom en 100 ZFR per halfuur full service.  (50 ZFR = 47 euro.)  :douchen
Ik denk dat diegenen die ervan dromen om naar Zwitserland te trekken misschien het vreemdelingenbeleid daar vergeten te lezen zijn...  :dance2

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #430 Gepost op: 3 juni 2020, 05:03:59 »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #431 Gepost op: 3 juni 2020, 10:38:30 »
Ze moesten hem verplichten op café te gaan, en toevallig te zitten waar ik zit en dan zulke uitspraak te doen.
Hij zou dan met een heel hoog stemmetje spreken, een "koorknaap"

Wat een idioot, wat een omhooggevallen eikel
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #432 Gepost op: 3 juni 2020, 11:19:16 »
Haha,
Als het echt is dan is het wat ongepast, maar ik vind deze best wel grappig  :adult

Ze moesten hem verplichten op café te gaan, en toevallig te zitten waar ik zit en dan zulke uitspraak te doen.
Hij zou dan met een heel hoog stemmetje spreken, een "koorknaap"

Wat een idioot, wat een omhooggevallen eikel
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #433 Gepost op: 3 juni 2020, 11:42:24 »
Wat ongepast? Grappig?
Zeg dat maar eens tegen een cafébaas die drie maanden moest sluiten, die met de bijdrage niet eens rond kwam om de huur te betalen, laat staan zelf nog iets had om van te leven ...

"wat ongepast maar wel grappig" ????

Haha,
Als het echt is dan is het wat ongepast, maar ik vind deze best wel grappig  :adult

Ze moesten hem verplichten op café te gaan, en toevallig te zitten waar ik zit en dan zulke uitspraak te doen.
Hij zou dan met een heel hoog stemmetje spreken, een "koorknaap"

Wat een idioot, wat een omhooggevallen eikel
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #434 Gepost op: 3 juni 2020, 11:59:04 »
Rustig SM, rustig!
Het antwoord op zich is toch juist en dus grappig. In corona tijden ongepast 😆
Het is zoals pijpen toestaan maar met mondmaskers....


Wat ongepast? Grappig?
Zeg dat maar eens tegen een cafébaas die drie maanden moest sluiten, die met de bijdrage niet eens rond kwam om de huur te betalen, laat staan zelf nog iets had om van te leven ...

"wat ongepast maar wel grappig" ????

Haha,
Als het echt is dan is het wat ongepast, maar ik vind deze best wel grappig  :adult

Ze moesten hem verplichten op café te gaan, en toevallig te zitten waar ik zit en dan zulke uitspraak te doen.
Hij zou dan met een heel hoog stemmetje spreken, een "koorknaap"

Wat een idioot, wat een omhooggevallen eikel
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....