Auteur Topic: CORONA  (gelezen 365118 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

guest165414

  • Gast
CORONA
« Reactie #480 Gepost op: 4 juni 2020, 16:53:59 »
Eerste bericht was voorbarig vrees ik!


Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #481 Gepost op: 4 juni 2020, 17:42:47 »
Kippenneuker , doe de grieten aan je knappe groeten  ;D

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #482 Gepost op: 4 juni 2020, 17:49:15 »
Volgende week woensdag en vrijdag werk ik niet dus dan ga ik zeker en vast naar het SKW. De week daarop heb ik heel de week verlof dus dan kunnen ze me daar ook verwachten. We hebben wat schade in te halen natuurlijk !

Ik ga ervanuit dat je een mondmasker zult moeten dragen als je bij een dame binnen gaat. Ik heb dat niet dus zal dat eerst nog moeten gaan halen. Of mag ik de uitleg van Van Ranst gebruiken en zeggen dat zoiets niet helpt ? Ik kan wél met een gasmasker rondlopen natuurlijk. Lekker kinky.

Of nog beter. Ik zet het Van Ranst SM masker op :



Offline rene8819

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #483 Gepost op: 4 juni 2020, 18:37:03 »
Ook in HLN... :banghead:

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #484 Gepost op: 4 juni 2020, 19:31:10 »
Ja vergeet het al maar !

https://www.hln.be/in-de-buurt/sint-truiden/sekswerkers-mogen-nog-niet-aan-de-slag-chaussee-d-amour-blijft-voorlopig-op-slot~af703d25/

"De Nationale Veiligheidsraad kondigde op woensdag 3 juni een nieuwe reeks versoepelingen aan, die ingaan op maandag 8 juni. De horeca kan vanaf maandag onder strikte voorwaarden terug openen. Dit geldt echter niet voor de bordelen. Zij blijven gesloten. "


GODVERDOEME !

EDIT :

https://www.hln.be/in-de-buurt/gent/niet-zeker-of-gentse-sekswerkers-maandag-mogen-starten~ab60b6e3/


“Via via hebben we gisteren bevestiging gekregen dat sekswerkers vanaf maandag opnieuw mogen starten”, zegt Daan Bauwens van UTSOPI, een organisatie voor en door sekswerkers. “Dat werd echter gezegd op federaal niveau. Het laatste woord ligt bij de lokale besturen, die zijn bevoegd voor de regelgeving rond sekswerk. Het is mogelijk dat daar nog kinken in de kabel komen te zitten. Onze voorspelling is dat het op sommige plekken terug zal mogen en op andere niet.”

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #485 Gepost op: 4 juni 2020, 20:00:31 »
Ja vergeet het al maar !

https://www.hln.be/in-de-buurt/sint-truiden/sekswerkers-mogen-nog-niet-aan-de-slag-chaussee-d-amour-blijft-voorlopig-op-slot~af703d25/

"De Nationale Veiligheidsraad kondigde op woensdag 3 juni een nieuwe reeks versoepelingen aan, die ingaan op maandag 8 juni. De horeca kan vanaf maandag onder strikte voorwaarden terug openen. Dit geldt echter niet voor de bordelen. Zij blijven gesloten. "


GODVERDOEME !

EDIT :

https://www.hln.be/in-de-buurt/gent/niet-zeker-of-gentse-sekswerkers-maandag-mogen-starten~ab60b6e3/


“Via via hebben we gisteren bevestiging gekregen dat sekswerkers vanaf maandag opnieuw mogen starten”, zegt Daan Bauwens van UTSOPI, een organisatie voor en door sekswerkers. “Dat werd echter gezegd op federaal niveau. Het laatste woord ligt bij de lokale besturen, die zijn bevoegd voor de regelgeving rond sekswerk. Het is mogelijk dat daar nog kinken in de kabel komen te zitten. Onze voorspelling is dat het op sommige plekken terug zal mogen en op andere niet.”



In 'T STAD is alles toch altijd een beetje anders, niet?

Blijven hopen dat het gezond verstand zegeviert zou ik zeggen!

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #486 Gepost op: 4 juni 2020, 20:21:27 »
Mensen, al die verhalen in de media.

Kalmte kan u redden.
Feit is dat 't stad het skw open wil, en liever gisteren dan morgen

Dus laat ons gewoon nog afwachten, morgenavond of maandagmorgen weten we meer.

ik kreeg intussen al berichten van dames dat het zou opengaan, anderen zeggen van niet, de wind komt van alle kanten, en niemand weet het echt.


Wat we wel weten is dat 't stad niet zal dwarsliggen, en als dat de lokale overheid is die moet beslissen (ik denk van wel, want den Bart heeft ook beslist de ramen te sluiten nadat de horeca al een weekend dicht was) zie ik een opening maandag (al zou t wel eens een uur of drie in de namiddag kunnen zijn)

Enkel mijn mening
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #487 Gepost op: 4 juni 2020, 20:47:25 »
Ik heb geen vrees voor politiecontroles in Duitsland naar Swiss. 
Ik denk dat je de correcte stipheid van de Helvetische Zöllner onderschat. Vergeet niet dat de grens D - CH een buitengrens is en geen EU binnengrens. Geluk hebben helpt altijd, behalve als je pech hebt. Ook vrees ik een beetje dat je een nogal roos ingekleurd beeld hebt van wat er te beleven valt. Maar in elk geval: veel geluk en we horen het dan wel. Hopelijk zitten wij daartegen al lang terug te schipperen in het kwartier.  ;D ;D ;D

Nee, Duitsers mogen naar Zwitserland.  Het verschil tussen een Belg en een Duits (op het zicht): als ze zo nauwkeurig kunnen zijn, zal ik je gelijk moeten geven en zeer teleurgesteld op mijn passen moeten terugkeren.  Ik heb natuurlijk wel een excuus voorbereid hè  :douchen .
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Blaren

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 102
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #488 Gepost op: 4 juni 2020, 22:27:45 »
ik moet zeggen dat violett.be nog een beetje te optimistisch is, maar maandag is er een stadsvergadering met de burgemeester van Antwerpen en daar zullen de maatregelen die nu door de politie worden uitgewerkt voor een veilige opening van het skw besproken worden en dan maar hopen dat ze hun fiat hieraan geven, Voor de lolbroeken onder ons fiat betekend GOEDKEURING.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #489 Gepost op: 4 juni 2020, 22:55:48 »
Waar halen jullie 1 juli en 1 september?

Dat haal ik hier: https://www.belgium.be/nl/corona
Citaat
Vrije tijd en ontspanning

Vrijetijds- en ontspanningsactiviteiten zijn toegestaan vanaf 8 juni, met uitzondering van conferenties, pretparken en binnenspeeltuinen, die pas vanaf 1 juli mogen worden heropend.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #490 Gepost op: 5 juni 2020, 02:25:17 »
dan maar hopen dat ze hun fiat hieraan geven,
Inderdaad, hoop doet leven. Hoop op het fiat. Voor veel zelfstandigen zal het eerder een failliet worden vrees ik.  :lol_hitting:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #491 Gepost op: 5 juni 2020, 09:39:03 »
Waar halen jullie 1 juli en 1 september?

Dat haal ik hier: https://www.belgium.be/nl/corona
Citaat
Vrije tijd en ontspanning

Vrijetijds- en ontspanningsactiviteiten zijn toegestaan vanaf 8 juni, met uitzondering van conferenties, pretparken en binnenspeeltuinen, die pas vanaf 1 juli mogen worden heropend.

En hoe link jij deze activiteiten aan prostitutie?
Want je gebruikt toch wel erg uw fantasie ... tenzij je een kut een binnenspeeltuin of een pretpark noemt  ;D ;D ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal


Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #493 Gepost op: 5 juni 2020, 10:56:10 »
https://www.gva.be/cnt/dmf20200604_04981550/prostitutie-ook-weer-mogelijk-tot-ontsteltenis-van-de-sekswerkers-wat-als-ik-superverspreider-word
zonder commentaar
Sigrid Schellen .... laat me raden .... een oude Vlaamsche hoer van 75 die geregistreerd staat als hoer, die zelfstandige is, en die nu 4800 euro per maand krijgt, en in normale omstandigheden zelf haar bloem moet gieten als ze ooit nog nat wil worden

Die gazetten, een mens krijgt er soms toch stenen kloten van  ;D ;D ;D ;D

Superverspreider .... ze kan gaan solliciteren bij MVR .... en zij mag vleermuizen gaan poepen, voor de rest lijkt ze me toch al over houdbaarheidsdatum  ;D ;D ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #494 Gepost op: 5 juni 2020, 11:05:53 »
Zonder prostitutie ben ik een superverspreider van chagrijn.