Auteur Topic: CORONA  (gelezen 364853 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

noppie

  • Gast
CORONA
« Reactie #525 Gepost op: 6 juni 2020, 21:02:34 »
Ik denk dat er in deze discussie vergeten wordt, dat als ze dat appartement huren,de verhuurder in de problemen kan komen omdat zijn appartement dan wordt beschouwd als handelspand(meen ooit zoiets gelezen te hebben).

Zeker als dat grootverdieners waren in het SKW zal dat snel opgemerkt worden en zullen de raamverhuurders wel stappen zetten richting politie, fiscus, etc.

Dus zo eenvoudig is het niet ( denk ik)

Trouwens het zijn niet de grootverdieners die zich zorgen moeten maken over de huur van hun raam.Als je alle dagen 1000 euro en meer verdient, dan maakt de huur niet veel meer uit.

Offline Ronny Bovenaars

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 78
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #526 Gepost op: 6 juni 2020, 22:07:33 »
Mannen, ik lees en hoor dat het SKW maandag misschien weer open gaat. Ik kan niet wachten, net nog even een paar maskes ge-appt en die zijn er klaar voor! De kutjes zijn glad en de kontjes strak!
Alleen Bart de Wever en zijn mannen kunnen er nog een stokje voorsteken, enfin we zijn weer afhankelijk van de politiek! Dus dat wordt spannend mannen.

Mijne piet is er in ieder geval klaar voor, zo hard en scherp als de raket van Elon Musk, klaar om gelanceerd te worden in een strak poepeke!

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #527 Gepost op: 7 juni 2020, 00:15:42 »
als journalisten vermomde politiek acitvisten.
Wat mij betreft mag je deze uitdrukking patenteren en afdrukken,  en overal in Vlaanderen in de mensen hun brievenbus gaan steken. Als je rap bent, kan het misschien nog samen met de gratis mondmaskers van de overheid.
 :lol_hitting:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #528 Gepost op: 7 juni 2020, 00:22:10 »
Of zie ik het verkeerd ?
Veel kans dat je het juist ziet

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #529 Gepost op: 7 juni 2020, 00:30:15 »

Dat zijn dames die enkel met vaste klanten in het skw werken, en die je bijna nooit voor hun ramen ziet.

Ik weet dat die er zijn, maar die ziet de gemiddelde wandelaar dus inderdaad niet of haast niet. Dat zij een goedkopere oplossing verkiezen, klinkt logisch.

Maar als we spreken over 'het SKW' dan zien we toch op de eerste plaats de raamdames die er echt ook zitten. En de raamdames vangen voorbijlopende heetstaande bokken. Om prive te gaan ontvangen, moeten ze reclame maken. Op Redlights, tussen de duizenden anderen. In het SKW kan je als klant kiezen door te kijken naar mensen, niet naar bijgewerkte foto's  of valse foto's . Directe consumptie ook: de logische lijn goesting-kiezen-betalen-seks.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #530 Gepost op: 7 juni 2020, 01:12:14 »

Tijd voor een sociaal statuut voor de sekswerkers dus.

Volledig akkoord, MAAR dan moet dat een statuut zijn voor ALLE sekswerkers, en dus niet alleen voor raamdames.
Hier vergeet je blijkbaar iets. De raamdames van het SKW staan officieel elke dag opnieuw geregistreerd en van hun huurprijs gaat een stukje direct naar de overheid, i.c. Stad Antwerpen. Zwartwerkers kunnen we dat dus niet meer noemen. Dames die buiten het SKW legaal werken, hebben sowieso een statuut, en dus ook bepaalde rechten. De dames van het SKW niet. Zij betalen en zijn officieel ingedragen, maar zij vallen van de boot als het op rechten aan komt.

Als je de opmerking van sexmachine vertaalt naar "een statuut voor ALLE sekswerkers", dan ijver jij er dus voor dat de duizenden zwartwerkers die RedLights bevolken, en deels zelfs illegaal in het land zijn samen met hun pimp, een statuut moeten krijgen zoals degenen die wel netjes betalen en degenen die wel braaf in het raam gaan werken in het SKW en daar de regeltjes volgen.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #531 Gepost op: 7 juni 2020, 06:50:05 »
Ik ijver ervoor dat alle dames legaal kunnen werken ja. Lijkt mij logisch.

Alleen dan kunnen misbruiken aangepakt worden.

Ik heb hoe langer hoe meer de indruk dat jij alleen je EIGEN belangen verdedigt...

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #532 Gepost op: 7 juni 2020, 08:03:23 »
als journalisten vermomde politiek acitvisten.
Wat mij betreft mag je deze uitdrukking patenteren en afdrukken,  en overal in Vlaanderen in de mensen hun brievenbus gaan steken. Als je rap bent, kan het misschien nog samen met de gratis mondmaskers van de overheid.
 :lol_hitting:

De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik die uitspraak niet zelf verzonnen heb. Maar het is er boenk op.

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #533 Gepost op: 7 juni 2020, 08:26:13 »

Je ziet het verkeerd.
Dat zijn dames die enkel met vaste klanten in het skw werken, en die je bijna nooit voor hun ramen ziet.
Dus neen, ze hebben niet meer klanten in het skw, ze kunnen nu zelfs klanten ontvagen die ze anders moesten weigeren, of toen moesten ze dan een kamer huren omdat die klanten niet in de nacht / dag konden komen, dus dubbele kosten.

Dus ja, ze zullen blijven werken op hun appeke.
Ze zinken niet weg in welk overaanbod dan ook, die meiden hebben het goed voor mekaar met hun vaste klanten, en zien nu enkel nog de nadelen van het skw, met name veel te hoge prijzen en beperkte uren.

En waaruit leid je af dat ze meer vragen nu dan dat ze doen in het skw? Dat doen ze niet, ze hebben vaste prijzen voor hun vaste klanten, en dat dat nu op de achterbank van een bus id, in het skw of een appeke, maakt niks uit.

Ik ben ook geschrokken van hoe ze tellen en rekenen, die dames zijn helemaal niet zo dom als wij soms denken ....


Maar dit alles neemt uiteraard neit weg dat het skw vanaf volgende week gewoon terug het skw is, en gelukkig maar

Met duurdere prijzen bedoelde ik dat het instaptarief hoger ligt dan in het SKW.  Veel klanten komen daar om eens te poepen voor 50€ , net zoals ik. Nu we dames thuis moeten bezoeken kost dat al 100 of 150 euro. Nu zullen die dames waar jij over spreekt zowizo die prijzen gewoon zijn. Als ze niet achter hun raam te zien zijn en enkel met vaste klanten werken ga ik ervanuit dat die meiden niet een leger 50 euro poepers hebben die op afspraak komen. Maar voor een groot deel van de SKWsters die nu thuis of elders klanten moeten ontvangen om te overleven zullen het moeilijke tijden zijn. Die meiden hebben blijkbaar geen leger aan vaste klanten  , daarom dat je ze ook achter hun raam ziet , en moeten zich nu zien te redden en hopen dat er 50 euro poepers zoals ik langskomen en die dan ook meer willen betalen dan het SKW instaptarief.


Als die meiden zoveel vaste klanten hadden dat je ze niet achter hun raam zag dan moeten ze vooral thuis blijven werken. Het grootste deel heeft echter nood aan al die passanten die misschien wel bij hen binnenspringen. En wandelaars als ik hebben ook meer nood aan de totaalervaring van het SKW dan afspraakjes bij een dame thuis te maken. Het instaptarief ligt lager en er is meer keuze. Er zullen er zijn die altijd dezelfde dame bezoeken maar dat verveelt al snel en dan ga je graag op een ander of probeer je eens iets nieuws en waar kan dat beter dan in het SKW?





Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #534 Gepost op: 7 juni 2020, 08:29:06 »
net nog even een paar maskes ge-appt en die zijn er klaar voor!

Ik hoop dat die maskes de leden van het beste hoerenkot vant stad zijn ? :movingtits :movingtits :movingtits

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #535 Gepost op: 7 juni 2020, 09:41:25 »
Ik ijver ervoor dat alle dames legaal kunnen werken ja. Lijkt mij logisch.

Alleen dan kunnen misbruiken aangepakt worden.

Ik heb hoe langer hoe meer de indruk dat jij alleen je EIGEN belangen verdedigt...
Neen hoor, VDB is een hoerenloper, net als jij, dus zijn belangen zijn nihil.
Hij heeft gewoon gelijk, namelijk dat de dames die werken in het skw wel afdragen, gekend en geregistreerd zijn, maar buiten de boot vallen als het op rechten aankomt.
Zij vervullen hun plichten, namelijk zich netjes registreren, iedere dag bijdragen voor de gemeenschap.
Dan is het ook normaal dat ze een sociaal opvangnet hebben bij ziekte, overmacht e.d.

ALLE dames genieten van de bijdragen van anderen, dan gaan we neer een OCMW-scenario, wij dragen bij en de mensen die leven van het OCMW krijgen onze centen.
Neen, dan moeten zij ook eerst bijdragen, en dat kan alleen door op RedLights hetzelfde systeem toe te passen dan in het SKW.
Afdragen aan de staat, en dat gebeurt er niet.
RedLights, daar zit namelijk een leger dames die illegaal werken, en de enige manier om dat te voorkomen is RedLights uit het landschap te halen.
Of hen verplichten per profiel (per dame dus) een bedrag af te dragen aan de staat. Maar dan is RedLights een lege doos, aangezien ze werken met credits, en het enige doel van Redlights erin bestaat om duizenden euro's per maand te verdienen, op de kap van de dames (legaal of illegaal, maakt niet uit)

Volledig akkoord dus dat er moet gestreefd worden naar een sociaal statuut voor alle dames, maar dan moeten ook alle dames afdragen aan de staat.
En dat krijg je niet voor mekaar.

In het SKW krijg je dat voor mekaar, om de al meermaals vernoemde redenen van betalen aan de staat.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #536 Gepost op: 7 juni 2020, 14:50:23 »

Ik heb hoe langer hoe meer de indruk dat jij alleen je EIGEN belangen verdedigt...


Says who?

Het is niet omdat iemand weet waarover hij praat dat hij dan ook eigen belangen heeft!

Zoals Sexmachine al schreef, Vanderbeffen is een hoerenloper én eentje met héél veel ervaring én eentje die graag gezien is bij de dames in het SKW. Misschien heeft het woord "respect" daar wel iets mee te maken ......

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #537 Gepost op: 7 juni 2020, 15:06:12 »
Ik ijver ervoor dat alle dames legaal kunnen werken ja. Lijkt mij logisch.

Alleen dan kunnen misbruiken aangepakt worden.

Ik heb hoe langer hoe meer de indruk dat jij alleen je EIGEN belangen verdedigt...
In principe ben ik het eens met wat je schrijft, behalve met het feit dat ik mijn eigen belangen zou verdedigen. Integendeel, ik verdedig het belang van de meisjes maar indirect ook van alle klanten in de sector.

Het valt niet te ontkennen dat er op RedLights een enorme horde aanbiedingen te vinden is, waarvan zelfs een dubbel-blinde met een mondmasker op nog kan zien dat er 'iets niet klopt'. Niet alleen moet je je als mogelijke klant dan eens de vraag stellen of er daar sprake is van vrije keuze of van dwang, maar tevens zou je je ook kunnen afvragen in welke omgeving al die meisjes (moeten) werken en welke service daaruit kan voortkomen. De ervaring leert dat in de sekssector alles waar niets of niets controle over bestaat, doorgaans gemakkelijker leidt tot wandtoestanden.  Toevallig heb ik gisteren nog met iemand gesproken die 'het eens uitgeprobeerd had' en aan den lijve ondervonden heeft wat ik met bovenstaande bewering bedoel.

Ik beweer ook niet dat in het SKW alles koek en ei is, maar het is een schoolvoorbeeld van hoe het kan georganiseerd worden. De enige smetvlek blijft dat ontbreken van basisrechten voor meisjes die betalen en zich laten registreren.

Het is nobel om te denken aan een degelijk statuut voor iedereen in de sector, maar als dat statuut zou betekenen dat we rechten gaan toekennen aan alles wat hier massaal van overal binnenvloeit, en dikwijls totaal in de illegaliteit oneerlijke concurrentie gaat vormen tegen zelfstandige meisjes die legaal werken, tegen SKW-meisjes, tegen clubs of huizen die zich wel in orde moeten stellen, dan is jouw initieel nobele gedachte ronduit oneerlijk tegenover al deze mensen die wél betalen.

En ik vrees ook dat het een utopie zal blijven om zelfs nog maar te denken dat dat soort spelers op de markt een statuut zou toejuichen. Zij proberen nu al om zo gratis mogelijk reclame te maken, en als er morgen een wet zou kunnen doorgedrukt worden om RedLights te verplichten om die gasten en hun vriendinnetjes te laten betalen, en daarvan een deel aan de overheid over te maken, in ruil voor een statuut, dan loopt RL leeg en er zal altijd wel ergens een andere site zijn of gemaakt worden waar heel de historie opnieuw begint zonder die bijdragen.

Om die reden lijkt het mij niet meer dan normaal om hier de rechten te verdedigien van SKW-meisjes en van zelfstandigen, huizen, clubs en al degenen die legaal werken. Zij betalen al en zij zijn al geregistreerd. Op al de rest hebben wij toch geen vat.

« Laatst bewerkt op: 7 juni 2020, 15:20:54 door Vanderbeffen »

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #538 Gepost op: 7 juni 2020, 15:48:17 »
Het is natuurlijk allemaal geen kommer en kwel op RedLights.  Ik heb daar onlangs mijn toppertje gevonden.  Ik vind RedLights in elk geval veel beter om rond te neuzen dan afspraakjes.com. 

Citaat van: autorVanderbeffen
Het valt niet te ontkennen dat er op RedLights een enorme horde aanbiedingen te vinden is, waarvan zelfs een dubbel-blinde met een mondmasker op nog kan zien dat er 'iets niet klopt'. 

En net daarom kan ik er mee leven.  Je doorprikt zo wat niet klopt.  Om een voorbeeldje te noemen: (toch wel behoorlijk) Nederlands geschreven advertentie waarbij de dame te gekke dingen (zogezegd) over zichzelf vertelt zoals ik heb dikke tieten, lekkere kont om me langs achter te nemen....  Wie schrijft nu zoiets op zo'n manier over zichzelf  :lol_hitting: .  En als je dan gaat kijken wat in de aanbieding staat, doet ze alles en alles 24/24.  Tja....  Maar zoals je zelfs schrijft: "Het valt niet te ontkennen dat er op RedLights een enorme horde aanbiedingen te vinden is, waarvan zelfs een dubbel-blinde met een mondmasker op nog kan zien dat er 'iets niet klopt'".

Dus... voor mij geen probleem.

Als ik in het SKW kom en even attent rondwandel (en even niet attent op de dames zelf), zie ik ook lugubere mannen telkens maar even in verschillende ramen binnenwandelen.  Dat is dan evengoed die horde  :douchen .
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #539 Gepost op: 7 juni 2020, 16:58:44 »
Het is natuurlijk allemaal geen kommer en kwel op RedLights.  Ik heb daar onlangs mijn toppertje gevonden.  Ik vind RedLights in elk geval veel beter om rond te neuzen dan afspraakjes.com. 

Citaat van: autorVanderbeffen
Het valt niet te ontkennen dat er op RedLights een enorme horde aanbiedingen te vinden is, waarvan zelfs een dubbel-blinde met een mondmasker op nog kan zien dat er 'iets niet klopt'. 

En net daarom kan ik er mee leven.  Je doorprikt zo wat niet klopt.  Om een voorbeeldje te noemen: (toch wel behoorlijk) Nederlands geschreven advertentie waarbij de dame te gekke dingen (zogezegd) over zichzelf vertelt zoals ik heb dikke tieten, lekkere kont om me langs achter te nemen....  Wie schrijft nu zoiets op zo'n manier over zichzelf  :lol_hitting: .  En als je dan gaat kijken wat in de aanbieding staat, doet ze alles en alles 24/24.  Tja....  Maar zoals je zelfs schrijft: "Het valt niet te ontkennen dat er op RedLights een enorme horde aanbiedingen te vinden is, waarvan zelfs een dubbel-blinde met een mondmasker op nog kan zien dat er 'iets niet klopt'".

Dus... voor mij geen probleem.

Als ik in het SKW kom en even attent rondwandel (en even niet attent op de dames zelf), zie ik ook lugubere mannen telkens maar even in verschillende ramen binnenwandelen.  Dat is dan evengoed die horde  :douchen .
Kompleet van de pot gerukt ben je SEF, maar je weet al lang dat ik dit denk.

Jij bent dus akkoord met prostitutie waar niemand zicht op heeft, waar iedere dame zomaar leugens kan verkondigen (of de heer frankpimpy of welke Roemeense boyfriend dan ook)
Je zal niet de eerste zijn die aan een deurtje klopt en waar ze dan op jou kloppen, en ook niet de laatste  ;D

Wat mij stoort aan RedLights, is de essentie van het hoerenlopen, en dat is .... zowel jij als de dame worden er beter van.
En die garantie heb je niet op RL
Iedere boer met of zonder kiespijn kan er een ad plaatsen, als het maar opbrengt
De meeste dames daar zijn illegaal, werken illegaal en dragen niets af.

RedLights is een vergif, hoe mooi het ook in mekaar steekt, omdat die enkel aan hun eigen portemonnaie denken.

Neem nu tijdens de Coronacrisis, met hun tekst dat dames NIET mogen afspreken, geen fysiek contact.
Maar ze staan er allemaal wel entjes te adverteren, met telefoonnummers.
Wij hebben een vijftigtal dames opgebeld, tijdens die twee maanden, en raadt eens ... meer dan de helft wilde afspreken, geen enkel probleem.

Dat en dat is er fundamenteel mis aan RL, ze vullen gewoon hun zakken, om advertenties te plaatsen, en geven zich uit voor goede website die de dames af raadt af te spreken.
Maar ze willen wel hun geld voor ads.
Leg dat maar eens uit tegen iemand die normaal denkt, en niet zoals een wijf (en daarmee zeg ik niet dat jij als een wijf denkt, maar je redenering ha ha)

En dan de wijze woorden van VDB aanhalen verder.
Het is zo, ga van start met de dames die betalen aan de staat, die officieel afdragen en die voor ons plezier zorgen (alle drie de voorwaarden moeten voldaan zijn), zorg dat die een statuut hebben waar zij ten tijde van ziekte, overmacht (lees: net zoals iedere werknemer in dit apenland) recht hebben op uitkeringen, ziekte- of werkloosheids-, en laat ze hun pensioen opbouwen hier.
Waarom zouden die dames geen recht hebben op een pensioen voor de jaren dat ze hier hebben bijgedragen aan vadertje staat?
Staat dat niet gelijk met diefstal?
Iedereen die hier legaal werkt, of het nu een Turk of een Spanjaard of een Belg is, heeft recht op pensioen (loon naar werken toch) BEHALVE de dames die legaal in het SKW zitten?
Zijn ze minderwaardig omdat ze hun benen opendoen, of omdat MVR ze liever kwijt is dan rijk momenteel?


Het wordt hoog tijd dat we de VZW RELAXXX uit de grond gaan stampen.
Als 't stad en de Staat niet wil, het is makkelijk, meiden die willen betalen een bijdragen van x per dag, een VZW is een vennootschap zonder winstbeoog, en je draagt als VZW lekker af voor die dames, enkel en alleen dat (mag met zelfstandig statuut of als werkneemster), je zorgt dat ze hun loon kunnen houden, en je maakt het volledig reglementair.

De dames kijken met OGEN ZO GROOT als je hen spreekt over de sociale zekerheid in Belgenland.
Ze zeggen dan ook / JA, DAT WILLEN WIJ ALLEMAAL, DAAR BETALEN WIJ GRAAG VOOR
Maar niemand die de koe bij de horens neemt momenteel.

We gaan toch eens samen moeten zitten met 't Stad en Vadertje Staat, ze kunnen er niet onderuit, anders zijn het gewoon POOIERS.
En dat mag niet kunnen, dames moeten zich registreren, dus ze hebben alles van hen, de pandkalender zegt 't Stad (want bartje is baas van de flikken) alles wanneer welke dame werkt, ze gebruiken die om een juist beeld te krijgen van wie wanneer werkt.
En dan pas zal het mogelijk zijn dat beroep te reglementeren.
Er is toch niks mis met prostitué te zijn. Dat is toch de visie van 't Stad, want ze sturen er dag en nacht flikken heen om de panden te controleren, te controleren of de pandeigenaars wel iedereen aangeven die aan het werk zijn.
Ze houden beide handjes open om dagelijks en jaarlijks centen te ontvangen.
GEEF DAN OOK DE DAMES EEN SOCIAAL STATUUT.
Dat kunnen ze poepsimpel koppelen aan een bestandje om daar dan de bijdragen mee te verkrijgen van de pandeigenaars, dat door te storten en iedere dame heeft sociale zekerheid, zoals iedere Belg (en zelfs iedere Marokkaan of vluchteling die het niet nodig heeft)
End at die vluchtelingen het niet nodig hebben, die arme donders betalen maar 15 000 euro om in Het Beloofde BelgenLand te raken, die hebben jouw en mijn geld niet nodig, die arme sukkelaars die in Syrië iedere dag moeten vluchten voor het geweld wel, maar die raken niet de grens over, die sterven in de oorlog aldaar.


"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal