Auteur Topic: CORONA  (gelezen 364851 keer)

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #570 Gepost op: 7 juni 2020, 22:02:04 »

Ha oké, dan ga ik morgen nog niet naar daar (Tenzij ik een knappe Roemeense van 22, met een rotslecht karakter, al moet helpen verhuizen). Immers, stel je voor dat het nog niet open is en ik in een oorlog van pooiers, cokedealers en broodjesleveranciers terecht kom  :lol_hitting: #sorry

Zeg bollies,
Ik zie hier veel geruzie. En na een dagje motorrijden is dit te veel om bij te lezen. Maar lees ik nu tussen het geruzie door dat het morgen weer open gaat?  Is dat formeel? :-\
Nee, de pandeigenaars  zijn aan t praten met t stad.
Over de heropening volgende week.
Een exacte dag is niet bekend
Kan morgen  zijn, maar ook vrijdag
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline rene8819

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #571 Gepost op: 7 juni 2020, 22:06:47 »

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #572 Gepost op: 7 juni 2020, 22:53:13 »
Het is wel niet zo dat als je er niet neukt (vanwege de erbarmelijke services), je er daarom niet komt je ogen de kost geven (want erg schoon gerief zit daar wel).  Bijna deed ik daar trouwens een trioke.

Als je de service in het SKW erbarmelijk vind, dan heb je er duidelijk geen kijk op en maakt de verkeerde keuzes. Er zitten echte pareltjes tussen,  en ik heb mijn beste ervaringen in het SKW gehad. In de privé ben ik wel eens omgedraaid.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #573 Gepost op: 8 juni 2020, 00:04:04 »
SKW versus FKK saunaclubs, een vaak voorkomende discussie.

Wat je onder goede service verstaat hangt ergens ook af van je wensen. Ik ken jullie smeerlapperij op de kamer, jullie kennen mijn smeerlapperij. En mijn smeerlapperij vindt je nu eenmaal gemakkelijk in een saunaclub.

Nu ikke: voor mijn FKK-periode wandelde ik een 25-tal jaar (met veel onderbrekingen welliswaar) in zowel het SKW, de Aarschotstraat als in het Glazen Straatje. IJsberen doe ik al 4.5 jaar, met ruim meer dan 100 clubbezoeken op mijn actief. Ik kan dus best wel vergelijken. Tijdens mijn eerste ijsbeer-jaar wou ik zelfs niet meer terug naar de ramen, dat zegt toch al iets?

Alhoewel ik geweldige dames heb gekend achter de ramen, en floppers in de saunaclubs, vind ik het gemiddeld gezien toch een pak beter in de clubs. De beste ervaringen in de saunaclubs waren onvergelijkbaar beter dan welke raamsessie dan ook. SEF heeft wat mij betreft ergens wel gelijk.

Er zijn daarnaast ook behoorlijk wat verschillen tussen de raambuurten: de Aarschotstraat staat garant voor stront, het Glazen Straatje is al iets beter en het SKW komt er met hoop en al het beste uit.

Hetzelfde geldt ook voor saunaclubs: je hebt serviceclubs zoals Babylon, Parksauna Residenz, Venus, de RTC's, ... en je hebt afwerktenten zoals Samya of Happy Garden. Voor goede seks weet ik waar ik moet zijn.
« Laatst bewerkt op: 8 juni 2020, 00:11:25 door Shakir »

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #574 Gepost op: 8 juni 2020, 07:59:02 »
Als we met tienduizend man opelkaar gepropt mogen betogen dan mogen we ook zeker en vast naar de hoeren gaan. Nu die zever betogingen worden goedgekeurd vraag ik mij af waar we nu mee bezig geweest zijn de laatste maanden. Owee als oude mensen even gingen uitrusten op een bankje , dat stond gelijk aan de volksgezondheid in gevaar brengen maar nu kan een massabijeenskomst plots geen kwaad meer. Nee dat hoeft helemaal niet verboden te worden....Clownwereld.


Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #575 Gepost op: 8 juni 2020, 08:06:05 »
Ik begrijp niet waarom er gelachen wordt met die boodschappers. Als je eventjes in het SKW rondwandeld dan heb je toch direct door dat die mannen ook daadwerkelijk die meiden hun eten of drinken komen brengen. Ik ben zo eens bezig geweest met een meid in de VT toen er plots op de raam geklopt werdt. Ik dacht eerst dat het een grapjurk in de straat was maar de dame zei dat ze echt even moest opendoen. Het was de boodschapper die haar croissantjes kwam brengen.

Zelf ben ik ook al wel eens dingen gaan halen voor de meiden. Dan roepen ze me naar hun raam vragen of ik snel iets in de dagwinkel/krantenwinkel wil gaan halen en dat is geen probleem voor mij.Ik ben rond dezelfde leeftijd van de meeste dames en zie er dus niet uit als een huisvader die stiekem naar de miekes gaat. Als je me dan even binnen en buiten ziet gaan bij zo'n meid en ziet dat ze me geld geven (aja die krijgen dat niet gratis hé) dan zal ik voor sommige ook wel een drugsdealer zijn zeker ???



Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #576 Gepost op: 8 juni 2020, 08:10:38 »
Ik kan niet oordelen over de service in saunaclubs maar ik kwam wekelijks (meestal meerdere keren per week) in het SKW en de slechte ervaringen kan ik (tot nu) op 1 hand tellen. Er zitten daar meer dan genoeg meiden die mij een héél leuke tijd kunnen bezorgen voor een luttele 50€. Je zou goed zot zijn om het SKW te mijden.

Als je liever naar saunaclubs of iets anders gaat dan moet je dat gewoon doen. Ieder diertje zijn pleziertje maar zeggen dat het SKW op niets trekt , dat slaagt gewoon op niks.

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #577 Gepost op: 8 juni 2020, 08:32:27 »
Ik hoop iig om woensdag (al is dat misschien nog wat te vroeg) of vrijdag nog eens door de beste buurt vant stad te wandelen en uiteraard om nog eens een knappe griet te bezoeken. Wat gaat dat deugd doen !

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #578 Gepost op: 8 juni 2020, 08:35:23 »
Volgens de berichten van de pandeigenaars aan de dames:
Opening 15/06
Dagshift: van 7 tot 16 u
Nachtshift: van 16 u tot 1 u
Tidens de nacht van 1 tot 7 u zijn de ramen gesloten.
Dit tot tegenbericht van 't stad ( de nachtsluiting)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #579 Gepost op: 8 juni 2020, 08:36:29 »
Godverdoeme ! Nog een week wachten !

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #580 Gepost op: 8 juni 2020, 09:05:31 »
Godverdoeme ! Nog een week wachten !
Ik ook, ik sta heet!

Dat shiftensysteem lijkt me lastig voor de dames. Zijn er trouwens al vogelaars om 7u 's morgens?

Voor mij zou dat wel eens goed kunnen uitpakken, want bij een uitstapje in de namiddag kan ik dan van twee shiften proeven!  :-P
Hopelijk gaat zo'n wissel veel sneller dan vroeger, toen had je voor úúúren een doods moment rond 20u. Sommige dames begonnen al rond 18u af te taaien, de nieuwe shift was pas voltallig vanaf 22u.

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #581 Gepost op: 8 juni 2020, 09:13:53 »


Dat shiftensysteem lijkt me lastig voor de dames. Zijn er trouwens al vogelaars om 7u 's morgens?


Ja ikke ! Als ik met de late sta (zoals nu) dan ging ik geregeld smorgends naar het SKW. Meestal vertrok ik veel te vroeg (ik ben héél ongeduldig) en dan was ik al dikwijls om 9 uur in het SKW , soms ook al vroeger. En dan zijn er natuurlijk niet veel dames aanwezig. De dagshift kwam pas goed op gang tussen 10 en 11. Het idee dat er al een hele shift present is om , pakweg , 8:30u is een droom voor mij  :-\ ;D.

In het weekend is het hetzelfde , ik ben altijd vroeg wakker en dan zat ik al af te tellen om te kunnen vertekken. Dat duurt dan meestal uren (om 6-7 u sta ik op). Wachten tot de middag ? Nee daar had ik het geduld niet voor  ;D.  Die meiden vertelde me al dikwijls dat ik veel te vroeg kom en dat ze zich nog niet hebben kunnen schminken. Krijg maar eens uitgelegd aan die dames dat ze er naturel véél mooier uitzien dan met een kilo schmink op hun gezichtjes.....

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #582 Gepost op: 8 juni 2020, 09:16:25 »
Mogen de dames dubbele shiften doen ? Of op zijn minst een stukje van de "nachtshift" meepikken ? Want ik kan me voorstellen dat veel dagshifters nu een aantal vaste klanten (de 9 to 5'ers) mislopen die na hun uren nog naar de meisjes gingen.

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #583 Gepost op: 8 juni 2020, 09:24:49 »
Het zal nogal een spermatsunami zijn die eraan komt.

Ik verwacht ook wel wat nieuwe meiden uit Nederland omdat daar de ramen pas op 1 september openen.
Misschien krijgen we er zo wat nieuwe toppers bij en keren er een paar toppers terug die naar NL verkast waren.

Wie weet krijgen we op die manier een beter dan ooit gevuld skw.  De meiden zullen ook veel werk hebben waarschijnlijk nu iedereen al zo lang droog staat en er waarschijnlijk ook nog wat buitenlandse klanten naar Antwerpen afzakken.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #584 Gepost op: 8 juni 2020, 09:42:52 »
De uurregeling is weer een aanfluiting van de rechten van de dames.
Niks aan de hand toch, er zijn twee shiften en de dames kunnen terug aan het werk .....

Die dag???shift: van 7 u tot 16 u;
De dames van de dag vroeger mislopen dus een pak mensen die na het werk komen wandelen, en van 16 u tot pakweg 18 u was de drukste periode.
De nacht???shift van 16 u tot 1 u:
Dames die de nacht gewoon zijn (vanaf een uur of 8-9 's avonds, nu ineens 4 uur vroeger gaan werken, en tot 7 uur vroeger stoppen
ook daar kommer en kwel, want veel nachtraven liepen er nog na 1 u 's ochtends rond en die klanten zijn zij ook allemaal kwijt

Voor beide shiften geldt dus:
Ze hebben nu een shift van 9 u in plaats van 12 u
En geloof maar niet dat de prijzen gaan zakken van de raamverhuur

Tuurlijk kunnen dames dubbele shiften doen, als ze dubbele huur betalen.

Hoe 't Stad en de eigenaars zich ook in bochten zullen wringen, er zijn weer twee winnaars, en er zijn weer dezelfde verliezers.
De winnaars zijn: 't Stad en de stinkend rijke eigenaars, die strijken terug de inkomsten op.
De verliezers zijn: Diezelfde dames die al 3 maand zonder inkomen zitten, gaan ze nu andere uren, veel kortere shiften laten kloppen.
En ze zaten dus al 3 maanden zonder enige vorm van inkomsten.

Maar 't stad en de eigenaars van de panden gaan weer de pluimen in hun gat steken: Het is terug open, meer kunnen ze niet doen zeker?

Het lag uiteraard in de lijn der verwachtingen he, niemand had iets anders gedacht dat die enkel aan zichzelf zouden denken, en aan hun centen.
En dat de meiden weer de dupe zijn, zal hen worst wezen.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal