Auteur Topic: CORONA  (gelezen 364834 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #585 Gepost op: 8 juni 2020, 10:39:37 »
in dit geval.... krijg ik dus niet graag gelijk (had al gevreesd voor die 01u als eindttijd).
Ik keek al uit naar pintjes tot 01u en wandelen tot 04u.... Niet dus.
Lijkt me nu toch niet okay dat de shiften even duur blijven? Die mogen ook met 30% naar beneden me dunkt. En uiteraard gaan dames gewoon één lange shift beginnen doen, valen van 22 tot 22u als ik het zo hoor....
Maar goed, zal dan wel een hotelletje boeken en om 01u daar gaan slapen, bovendien wil ik wel een paar keer beginnen'vogelen' vanaf iets voor 01u.
Ik vraag mij ook af hoe lang ze die nachtsluiting (ook in Horeca) gaan kunnen volhouden.... Kijk naar de dagelijkse berichten over de economie en dan mag het toch wel stilaan weer wat menselijker en werkbaarder worden.... we gaan nog tot minstens zomer 2021 met Corona zitten he jongens, en zelfs als er geen vaccin komt gaat dat met jaarlijkse pieken zijn (jawel, zoals de griep). De kans op sterven onder de 45 jaar is 0,01% en na de oversterfte gaat dat ook in de hogere leeftijdsgroepen de komende maanden goed meevallen. Dus cut the crap en ga back to normal verdomme....
Enfin, vandaag zal de formele bevestiging over het SKW dus wel komen....



De uurregeling is weer een aanfluiting van de rechten van de dames.
Niks aan de hand toch, er zijn twee shiften en de dames kunnen terug aan het werk .....

Die dag???shift: van 7 u tot 16 u;
De dames van de dag vroeger mislopen dus een pak mensen die na het werk komen wandelen, en van 16 u tot pakweg 18 u was de drukste periode.
De nacht???shift van 16 u tot 1 u:
Dames die de nacht gewoon zijn (vanaf een uur of 8-9 's avonds, nu ineens 4 uur vroeger gaan werken, en tot 7 uur vroeger stoppen
ook daar kommer en kwel, want veel nachtraven liepen er nog na 1 u 's ochtends rond en die klanten zijn zij ook allemaal kwijt

Voor beide shiften geldt dus:
Ze hebben nu een shift van 9 u in plaats van 12 u
En geloof maar niet dat de prijzen gaan zakken van de raamverhuur

Tuurlijk kunnen dames dubbele shiften doen, als ze dubbele huur betalen.

Hoe 't Stad en de eigenaars zich ook in bochten zullen wringen, er zijn weer twee winnaars, en er zijn weer dezelfde verliezers.
De winnaars zijn: 't Stad en de stinkend rijke eigenaars, die strijken terug de inkomsten op.
De verliezers zijn: Diezelfde dames die al 3 maand zonder inkomen zitten, gaan ze nu andere uren, veel kortere shiften laten kloppen.
En ze zaten dus al 3 maanden zonder enige vorm van inkomsten.

Maar 't stad en de eigenaars van de panden gaan weer de pluimen in hun gat steken: Het is terug open, meer kunnen ze niet doen zeker?

Het lag uiteraard in de lijn der verwachtingen he, niemand had iets anders gedacht dat die enkel aan zichzelf zouden denken, en aan hun centen.
En dat de meiden weer de dupe zijn, zal hen worst wezen.
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #586 Gepost op: 8 juni 2020, 12:17:42 »
Zijn er trouwens al vogelaars om 7u 's morgens?
7 u is wel érg vroeg. Voor 11u is er niet veel te zien in het SKW op normale dagen, maar de meisjes die er op dat moment al staan (dus voor 11u) hebben dikwijls wel geluk, want de weinige vroege vogels die er rondlopen, zijn meestal echte vogelaars en geen wandelende kijkers. Soms denk ik dat er sommigen zijn die extra vroeg komen om 'niet gezien' te worden  ;D ;D ;D

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #587 Gepost op: 8 juni 2020, 12:29:58 »
De uurregeling is weer een aanfluiting van de rechten van de dames.
Niks aan de hand toch, er zijn twee shiften en de dames kunnen terug aan het werk .....

Die dag???shift: van 7 u tot 16 u;
De dames van de dag vroeger mislopen dus een pak mensen die na het werk komen wandelen, en van 16 u tot pakweg 18 u was de drukste periode.
De nacht???shift van 16 u tot 1 u:
Dames die de nacht gewoon zijn (vanaf een uur of 8-9 's avonds, nu ineens 4 uur vroeger gaan werken, en tot 7 uur vroeger stoppen
ook daar kommer en kwel, want veel nachtraven liepen er nog na 1 u 's ochtends rond en die klanten zijn zij ook allemaal kwijt

Voor beide shiften geldt dus:
Ze hebben nu een shift van 9 u in plaats van 12 u
En geloof maar niet dat de prijzen gaan zakken van de raamverhuur

De bedoeling hiervan is me niet duidelijk, tenzij er naar buiten uit een of ander beeld van 'toch nog wat voorzichtig zijn' opgehangen wordt, maar het raakt gewoon kant noch wal. Goed, we gaan niet zagen, het zal wel weer veranderen. Logisch zou zijn dat dan de huurprijzen ook een kwart dalen. Maar zoals net geschreven werd: het SKW zal nu wel genoeg aantrek hebben om met de wet van vraag en aanbod te schermen en de meisjes dus lekker 25% méér te laten betalen per uur. Zou dat het geld al zijn voor hun nieuwe verzekering en statuut????

 :lol_hitting:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #588 Gepost op: 8 juni 2020, 12:34:33 »
Enfin, vandaag zal de formele bevestiging over het SKW dus wel komen....
De regeling zoals SM ze vermeldt, is  al 'formeel' doorgestuurd door de uitbaters naar de meisjes, ook naar degenen die in hun thuisland zitten en waarvan hun telefoonnummer actief is.

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #589 Gepost op: 8 juni 2020, 12:44:42 »
Ik denk toch dat de tweede shift de populairste zal zijn. Hoor enkel dames (ook uit de dag) die die shift gaan kiezen....

Enfin, vandaag zal de formele bevestiging over het SKW dus wel komen....
De regeling zoals SM ze vermeldt, is  al 'formeel' doorgestuurd door de uitbaters naar de meisjes, ook naar degenen die in hun thuisland zitten en waarvan hun telefoonnummer actief is.
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline GW

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #590 Gepost op: 8 juni 2020, 13:09:21 »
Vlug een wipje voordat je naar het werk gaat . Was een courant gebeuren bij de dokwerkers vanaf 6 uur , 7 uur is wat laat de dagshift begint om 8 uur .Alles vlug vlug , dat kan in het SKW .
De dokwerkers van de nachtploeg hebben om 6u gedaan , wachten tot 7u is te lang .
Om 6u starten was beter .

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #591 Gepost op: 8 juni 2020, 13:26:42 »
Ik denk toch dat de tweede shift de populairste zal zijn. Hoor enkel dames (ook uit de dag) die die shift gaan kiezen....

Enfin, vandaag zal de formele bevestiging over het SKW dus wel komen....
De regeling zoals SM ze vermeldt, is  al 'formeel' doorgestuurd door de uitbaters naar de meisjes, ook naar degenen die in hun thuisland zitten en waarvan hun telefoonnummer actief is.

En dan hebben ze een probleem, want dan gaan er oorlogen ontstaan voor een kamer.
En voel je me al komen? Korting? Vergeet het, want die tweede shift is geliefder dan de eerste, dus gaan ze lekker die prijzen omhoog trekken, en die van de dagshift behouden.

Alweer 2 winnaars: 't stad en de al steenrijke eigenaars van de panden
Alweer 800 dames die verliezen: de werkende maskes die al 3 maanden zonder inkomen zitten

Draai of keer het zoals je het wil, het komt altijd op 't zelfde neer .....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #592 Gepost op: 8 juni 2020, 13:32:47 »
En dan hebben ze een probleem, want dan gaan er oorlogen ontstaan voor een kamer.
En voel je me al komen? Korting? Vergeet het, want die tweede shift is geliefder dan de eerste, dus gaan ze lekker die prijzen omhoog trekken, en die van de dagshift behouden.

Alweer 2 winnaars: 't stad en de al steenrijke eigenaars van de panden
Alweer 800 dames die verliezen: de werkende maskes die al 3 maanden zonder inkomen zitten

Draai of keer het zoals je het wil, het komt altijd op 't zelfde neer .....
Waarom denk je dat er meisjes zijn die je graag zien komen, ook als niet-klant bij hen, als ze weten dat jij tenminste iets met hen als mens inzit....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #593 Gepost op: 8 juni 2020, 13:49:51 »
En dan hebben ze een probleem, want dan gaan er oorlogen ontstaan voor een kamer.
En voel je me al komen? Korting? Vergeet het, want die tweede shift is geliefder dan de eerste, dus gaan ze lekker die prijzen omhoog trekken, en die van de dagshift behouden.

Alweer 2 winnaars: 't stad en de al steenrijke eigenaars van de panden
Alweer 800 dames die verliezen: de werkende maskes die al 3 maanden zonder inkomen zitten

Draai of keer het zoals je het wil, het komt altijd op 't zelfde neer .....
Waarom denk je dat er meisjes zijn die je graag zien komen, ook als niet-klant bij hen, als ze weten dat jij tenminste iets met hen als mens inzit....
Ik denk daar niet over na, dat zit in mijn genen.
ONRECHT kan ik niet tegen, en al zeker niet dat die pandeigenaars en 't stad zich gedragen als pooiers
Ze hebben precies goed geleerd uit wat al was, om dan de moderne pooiers van de 21e eeuw te zijn .... zij mogen dat, zij kunnen dat zich permitteren.
Een schande is het gewoon.

We gaan volgende week zien wat het geeft, maar dames die nu per twee een kamer huren voor pakweg 1000 euro per maand, 7/7, 24/24, gaan die naar het skw terugkeren end aar 100 euro betalen aan een shift van 9 uur?
Rekening even maken?
2 dames betalen NU 500 euro per maand voor een appeke.
In het skw betalen ze , indien ze toch wat willen verdienen (dubbele overlappende shiften) dan 200 euro per dag, ach, da's maar 6.000 euro de kop of 12.000 euro voor de twee samen.

12 keer het bedrag van een appeke ..... ze zouden goed zot zijn om dat te doen.
Gevolg: illegale prostitutie in de hand werken, end e dames in de illegaliteit duwen,d at doen ze dus nu. Shame on you, stad, shame on you, stinkend rijke Ollanders pandeigenaars (en andere trutten)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #594 Gepost op: 8 juni 2020, 20:58:22 »
We gaan eerst en vooral zien of ze wel weer zo snel open zullen gaan.  Je hoort me weeral komen maar misschien heb ik weer gelijk.  De Duitse clubs pas in september, Finca niet als eerste alleen geopend.  Het is niet omdat iets formeel naar werknemers wordt gestuurd, dat het ook de werkelijkheid is.  Hoe zeker en officieel was het bericht van Finca  :douchen ?
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #595 Gepost op: 8 juni 2020, 21:02:44 »
We gaan eerst en vooral zien of ze wel weer zo snel open zullen gaan.  Je hoort me weeral komen maar misschien heb ik weer gelijk.  De Duitse clubs pas in september, Finca niet als eerste alleen geopend.  Het is niet omdat iets formeel naar werknemers wordt gestuurd, dat het ook de werkelijkheid is.  Hoe zeker en officieel was het bericht van Finca  :douchen ?
Je hebt gelijk, je raakte ook makkelijk de grens over  ;D ;D ;D ;D

SEF, het gaat maandag open, jij weet zoveel van de formele berichten als Trump over javel  :douchen :douchen :douchen :douchen

Stokertje, jij drinkt toch niet, en drugs gebruik je niet, tenzij het van een boodschappenmannetje komt  :035: :035: :035: :035: :035: :035:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #596 Gepost op: 8 juni 2020, 21:04:26 »
ruziemakerke  8)  ;)  :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #597 Gepost op: 8 juni 2020, 21:05:44 »
En als we dan weer naar het SKW zouden kunnen mogen gaan....  zal het zo zijn:

e sector van het adult-entertainment heeft gedurende de coronacrisis wat meer in de schijnwerpers gestaan dan anders. De status vanaf vandaag: het is precies ingewikkeld.

In ons land zijn er naar schatting zo’n 30.000 dames die hun boterham verdienen als courtisane. Het gros van die vrouwen opereert ergens in een ‘grijze zone’. Er waren er die, desondanks het verbod tijdens de lockdown, stiekem verder deden omdat ze financieel gezien niet anders konden. Er waren er ook die tijdelijk overschakelden op webcammen. Sommigen overbrugden die periode met hun spaarcentjes.

De dames van lichte zeden die netjes in het wit werkten, die hadden recht op een hinderpremie van 160 euro per dag. Hot Marijke, die tot de laatste categorie behoort, was behoorlijk woest toen ze te horen kreeg dat ze vanaf vandaag weer aan de slag moest.



Op 5 juni 2020 verscheen echter het volgende in het Staatsblad:

Ministerieel besluit houdende wijziging van het ministerieel besluit van 23 maart 2020 houdende dringende maatregelen om de verspreiding van het coronavirus COVID-19 te beperken

“Overwegende dat het noodzakelijk is om bijzondere aandacht te besteden aan activiteiten die een aanzienlijk risico op verspreiding van het virus met zich meebrengen en om activiteiten te blijven verbieden die te nauwe contacten tussen individuen impliceren, een groot aantal personen samenbrengen en/of behoren tot een bepaalde sector waarvoor specifieke regels nog moeten worden vastgelegd in een protocol.”

Art. 12. Artikel 13 van het ministerieel besluit van 23 maart 2020 houdende dringende maatregelen om de verspreiding van het coronavirus COVID-19 te beperken, wordt vervangen als volgt :

“Behoudens andersluidende bepaling, zijn de maatregelen voorzien in dit besluit van toepassing tot en met 30 juni 2020.”

Art. 13. Dit besluit treedt in werking op 8 juni 2020.

Daaruit zou je kunnen concluderen, dat de dames – en heren – in de sector de deuren nog gesloten moeten houden tot en met 30 juni. Maar Els Ampe weet het allemaal niet meer, en Marc Van Ranst eigenlijk ook niet. Wie dan wel?

Volgens Utsopi, een vereniging die zich inzet voor de belangen van sekswerkers, is het echter heel wat ingewikkelder dan dat.



Steden en gemeenten kunnen lokale regels opleggen omtrent prostitutie. Op dit moment is enkel Sint-Joost-ten-Node de enige gemeente waar ‘prostitutieactiviteiten’ niet zijn toegestaan, omdat de ‘sociale afstandsmaatregelen onmogelijk kunnen gerespecteerd worden’. Dat klinkt logisch natuurlijk, maar waarom is deze Brusselse gemeente de enige die de regel invoert? Simpel: burgemeester Emir Kir (PS) wilde vorig jaar alle lichtekooien al eens verjagen uit zijn gemeente. De dames trokken echter naar de Raad van State, en Emir Kir kreeg ongelijk.

Volgens Utsopi vallen de regels in andere gemeentes momenteel onder: ‘Alles is toegelaten, behalve wat nog verboden is’. “Op de persconferentie werd niet gesproken over sekswerk”, klinkt het. “Dat kan voor verwarring zorgen. Het is wel duidelijk dat de horeca en de niet-therapeutische massages mogen heropenen vanaf 8 juni. Daaruit kan afgeleid worden dat sekswerk opnieuw kan wanneer hygiënemaatregelen worden nageleefd.”

Wat die hygiënemaatregelen dan zijn? Zowel de klant als de courtisane in kwestie moeten een mondmasker dragen indien social distancing van anderhalve meter niet gewaarborgd kan worden – wat ons nogal moeilijk lijkt. Ook moeten beide partijen de handen desinfecteren alvorens aan de stoeipartij te beginnen. Na iedere klant moet de ruimte gereinigd, ontsmet en verlucht worden, en alle beddengoed en handdoeken gewisseld.

Samengevat: dames die hun zaakjes in ’t wit doen, mogen misschien nog een ‘hinderpremie’ van 160 euro per dag ontvangen tot (minstens) 1 juli, maar misschien ook niet. Alle anderen moeten ofwel anderhalve meter afstand houden, ofwel een mondmasker dragen en geregeld hun handen wassen.

bron: P  :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #598 Gepost op: 8 juni 2020, 22:49:21 »
Sexenfun, zelfs ik erger me stilaan aan je negativisme  :lol
Regels opsommen over een sector die eigenlijk niet wettelijk bestaat heeft weinig zin.
Ja ik was ook niet hoopvol, en ja we kunnen tussen regels lezen, regels die ook kappers en lichaamsverzorging morgen weer doen sluiten als je ze strikt leest.
En als huisbazen vandaag naar dames communiceren, terwijl ze dat gisteren niet deden.... dan ligt dat aan overleg met de lokale overheid. En ja, in het slechtste (lees: domste en onmenselijke) geval steekt een hogere overheid daar nog een stokje voor. Dus in dat geval krijg je gelijk. Allez,  hier is een lekstok in dat geval.....
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Blaren

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 102
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #599 Gepost op: 8 juni 2020, 23:49:11 »
Ik heb zo het idee dat de mooie dames zullen kiezen voor de  dagdienst, want dan kunnen ze ook een beetje reclame maken voor hoe ze er uit zien en dan houden ze gewoon hun kantoorruimte aan en gaan ze daar gewoon verder, want Whats App is een geweldig kommunikatie middel voor de dames.
Voor de terug komende dames en eventuele nieuwe is er dan wel een probleem. Hoe kom ik aan een appartement.