Auteur Topic: CORONA  (gelezen 364799 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #615 Gepost op: 9 juni 2020, 21:39:36 »
Allez vooruit, en daarmee heeft Hot Marijke 5 minuten geleden op de Afspraak (VRT) vurig verdedigt dat de sektor op slot moet tot minstens 1 september. Zelf wilt ze niet gaan werken tot er een vaccin is.

De voorspelling van seksenfun dat er nog op de beslissing kan worden teruggekomen komt hiermee een stapje dichterbij.
Het was me niet bekend dat ook Hotmarijke in de Nationale Veiligheidsraad zit.

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #616 Gepost op: 9 juni 2020, 21:46:10 »
Ik zal nog een laatste keer een opmerking schrijven over het SKW versus Corona-virus.  Ik kan het niet laten  ;D .

Heel België wordt gedegradeerd tot het SKW-servicelevel.  Geen zoenen, niet knuffelen, geen tieten aanraken, niet beffen, pijpen met.  Het zij zo  :mistress .  Dank u overheid.  Ze zullen blij zijn in het SKW met hun € 50 voor 12 minuten.  Geen concurrentie meer, voor lange tijd, in België.

Gelukkig zijn er dames van plezier die buiten het SKW de regeltjes maar al te graag niet zo strikt volgen  :douchen .
Ik hoop dat het de allerlaatste keer een denegrerende opmerking was over een hoerenbuurt die jij niet kent.
Jij kreeg 12 minuten voor 50 euro, omdat jij een kieken bent, dat ze kunnen afzetten.

Ik vind het zeer ernstig dat iemand het serviceniveau van een ramenbuurt fout beschrijft, denegrerend eigenlijk, die er in 7 jaar al niet meer van grond is geweest.

je hebt geen kennis van zaken, SEF, je weet niet waar je over praat.

En das al even erg als een schoenmaker die niet bij zijn leest wil blijven..

Je daagt graag uit, maar kom dat met waarheden, je bent al even erg als Not-so-hot-marijke.
Die wil niet werken omdat ze nu (met haar 160 euro per dag) wel inkomsten heeft, en als ze weer de hoer moet uithangen, niks meer verdient.

Zielig, beiden  :douchen :douchen :douchen :douchen
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #617 Gepost op: 9 juni 2020, 21:46:54 »
Allez vooruit, en daarmee heeft Hot Marijke 5 minuten geleden op de Afspraak (VRT) vurig verdedigt dat de sektor op slot moet tot minstens 1 september. Zelf wilt ze niet gaan werken tot er een vaccin is.

De voorspelling van seksenfun dat er nog op de beslissing kan worden teruggekomen komt hiermee een stapje dichterbij.
Ik voeg er nog aan toe dat ze dezelfde argumenten en wetteksten op tafel lag als deze van seksenfun in bericht #595 Gepost op: Gisteren om 21:05
Volgens mij heeft Hot Marijke hier haar inspiratie gehaald. ;D

Nog eentje: ze vreest sekstoerisme. Dit was trouwens ook één van de argumenten van deelstaat Rheinland-Pfalz om de beslissing voor de heropening in te trekken.

@seksenfun, nu overdrijf je toch een beetje over het SKW. Met de tieten spelen kan best, en heel wat dames laten nog tot op zeker hoogte intimiteit toe. Als de rest zoals zoenen, PZC,... is helaas geen standaard.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #618 Gepost op: 9 juni 2020, 21:50:08 »
Iedereen moet seks hebben met een mondmasker op,
Als dit op deze manier geformuleerd staat, dan moet dus iedere burger van dit land verplicht seks hebben en daarbij een mondmasker op hebben. Waarschijnlijk bedoelt de pipo die dit schrijft dat iedereen die seks heeft een mondmasker moet op hebben,wat niet hetzelfde is als wat hierboven staat, en dan nog zal de tekst niet correct zijn, want bij seks met je partner bv, is dit niet verplicht.

Sorry, maar journalisten die niet beter hun taal beheersen, die mogen van mij best in een kunstmatige lockdown gezet worden, zonder steunpremie, en over wat zij schrijven hoeven we ons niet al te zeer druk te maken.

 :lol :lol :lol

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #619 Gepost op: 9 juni 2020, 21:53:25 »
@seksenfun, nu overdrijf je toch een beetje over het SKW. Met de tieten spelen kan best, en heel wat dames laten nog tot op zeker hoogte intimiteit toe. Als de rest zoals zoenen, PZC,... is helaas geen standaard.
Net zoals PZC verboden is in NRW (onze Duitse saunaclubs).
En laat jij je daar neit pijpen zonder condoom, Shakir?
SEF slaat de bal volledig mis, en wat niet standaard is, is per definitie niet niet (er staat geen niet te veel)  ;D

Ik heb al sinds oktober 2019 geen condoom meer gezien bij het pijpen, en het is niet omdat mijn buik zo dik is dat ik mijn kleine piemel niet meer zie hangen .....  :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #620 Gepost op: 9 juni 2020, 21:54:25 »
Ik voeg er nog aan toe dat ze dezelfde argumenten en wetteksten op tafel lag als deze van seksenfun in bericht #595 Gepost op: Gisteren om 21:05
Volgens mij heeft Hot Marijke hier haar inspiratie gehaald. ;D
Zou seksenfun de man van Hotmarijke zijn dan....  :dance2 :dance2 :dance2

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #621 Gepost op: 9 juni 2020, 21:59:37 »
ze vreest sekstoerisme.
Dat is dan een sterk argument om toch de heropening van het SKW volgende week te laten plaatsvinden, want Antwerpen houdt van toeristen. Antwerpen stelt zelfs een LEZ-zone in om de luchtkwaliteit in hun hoofd te verbeteren, maar betaalt zwartrokende luxe cruiseschepen rijkelijk om aan de kaai te willen aanmeren, want dat brengt toeristen.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #622 Gepost op: 9 juni 2020, 22:01:28 »
Ik voeg er nog aan toe dat ze dezelfde argumenten en wetteksten op tafel lag als deze van seksenfun in bericht #595 Gepost op: Gisteren om 21:05
Volgens mij heeft Hot Marijke hier haar inspiratie gehaald. ;D
Zou seksenfun de man van Hotmarijke zijn dan....  :dance2 :dance2 :dance2
Neen, negatief  ;D
Maar ik begin te twijfelen aan zijn gezond verstand, en ik blijf herhalen: Hij valt mee in 't echt, maar hij heeft de laatste keer (2013, jaja, 2013) dat hij in 't skw ergens binnen stapte een zeer slechte ervaring meegemaakt.
Ik zal het nog een keer schetsen, want hij leest er zelf telkens over.
We staan aan de Villa Tinto (met onze rug naar de VT en de ogen naar de Verversrui 24,26 en 28) en zien daar een gast buiten lopen bij een ferme stoot die bekend stond dat ze er niets van bakte.
Die gast had nog de tijd niet gekregen zijn pullover terug aan te trekken. En was buiten op 7 minuten, we hadden hem ook zien binnen gaan.

Wat dacht je VDB?
Die stoot moest SEF hebben, en hij is er ook daadwerkelijk binnengegaan.
Service: raad eens: NADA natuurlijk
Gelachen dat we hebben, maar we hebben hem eerst met ons ALLEN afgeraden bij die griet binnen te gaan, maar neen, die MOEST hij hebben. Kost wat kost.
Om nu het skw af te branden, omdat hij met de trein de grens niet over raakte, al had hij toch een adresje in DE bij    :lol :lol :lol

Daarvoor een hele buurt afbranden, tja, dan ben je goed bezig, of met andere woorden, je moet je frustratie toch ergens kwijt, als je gefrustreerd rond doolt en nergens heen kan met je hormonen.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #623 Gepost op: 9 juni 2020, 22:04:08 »
Ik heb al sinds oktober 2019 geen condoom meer gezien bij het pijpen,
Dan sta ik daar de 15e als eerste in het SKW te trappelen!

Ik wil dat best wel geloven, maar de dames kennen je goed, en je betaalt enkele honderen euro voor een paar uur. Goede deal.
Een kerel die ze minder goed kennen, dat zal moeilijker worden vrees ik. Maar goed, vanaf volgende week zien ze me er wekelijks en dan kan ik ook aan damesbinding doen.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #624 Gepost op: 9 juni 2020, 22:10:01 »
Ik heb al sinds oktober 2019 geen condoom meer gezien bij het pijpen,
Dan sta ik daar de 15e als eerste in het SKW te trappelen!

Ik wil dat best wel geloven, maar de dames kennen je goed, en je betaalt enkele honderen euro voor een paar uur. Goede deal.
Een kerel die ze minder goed kennen, dat zal moeilijker worden vrees ik. Maar goed, vanaf volgende week zien ze me er wekelijks en dan kan ik ook aan damesbinding doen.
Verkeerd gelezen wat ik betaal, Shakir  ;D
Ik betaal DEZELFDE prijs als ik zou betalen in de DE en NL saunaclubs.
Met name 50 euro per half uur
Of 100 euro per uur

Ik blijf niet ALTIJD enkele uren.
En als ik lang blijf, dan zakt de prijs zelfs tot 75 of 65 euro per uur (maar dan blijf ik wel echt lang, toegegeven)

Ze kennen me inderdaad erg goed, dat klopt, maar ze kennen jou ook na drie keer erg goed, ik ben veel lelijker dan jij en ik ben een echte viespeuk. Vergeleken met mij ben je een adonis en een nette meneer, die ze graag zien komen  ;D ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #625 Gepost op: 9 juni 2020, 22:18:04 »
Ik treed SM volledig bij. Het zou SenF sieren moest hij wat minder blaten over waar hij geen verstand van heeft.
En was die truttemie op de afspraak??? Iedereen weet toch dat zij, en Schelle Sigrid, enkel voor hun eigen bankrekening  spreken en niet representatief zijn?
Wel een correctie SM! Het is niet not-so-hot-marijke,  het is allesbehalve-hot-Marijke! Kunnen we dat afspreken?  :lol_hitting:
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #626 Gepost op: 9 juni 2020, 22:24:09 »
Die stoot moest SEF hebben, en hij is er ook daadwerkelijk binnengegaan.
Service: raad eens: NADA natuurlijk
Gelachen dat we hebben, maar we hebben hem eerst met ons ALLEN afgeraden bij die griet binnen te gaan, maar neen, die MOEST hij hebben. Kost wat kost.
Met andere woorden: SEF moest die griet kost wat kost hebben, maar de griet heeft hém 'gehad'... En sindsdien zijn al de SKW meisjes slecht en in Duitsland is alles beter. Ik zou zeggen: pak 50 euro, betaal daarvan je verplaatsing heen en weer naar Duitsland, en van de overschot ga je ginder in een club binnen. Eens kijken of het dan ook nog beter is...

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #627 Gepost op: 9 juni 2020, 22:32:38 »
Zeg mannen, wat meer respect voor seksenfun, hé! ;D Hij is algemeen aanvaard als DE goeroe onder de ijsberen. Iedereen kent hem, en ja in het echte leven valt hij heus wel goed mee.

Ik zeg altijd dat seksenfun de man is die zijn volk leerde ijsberen. Tis maar dat je het weet. 8)

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #628 Gepost op: 9 juni 2020, 22:54:46 »
Wat bedoelen jullie met ijsberen ?

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #629 Gepost op: 9 juni 2020, 22:55:38 »
Bollies,
Ik denk dat ik met sexenfun best wel een leuke avond aan de toog bij Karl (of zijn wederhelft) kan doorbrengen hoor. Geen paniek.
Maar zijn posts over opening SKW zijn nogal negatief, en zijn oordelen over omstandigheden en service nogal gekleurd.
Kortom, bij een Trippel of een Duvel wil il gerust zijn eerdere foute ervaringen omzetten in een advies voor positieve ervaringen.  :))
Omgekeerd mag hij me dan proberen  overtuigen tot club-avonturen....
#lovepeaceandunderstanding


Zeg mannen, wat meer respect voor seksenfun, hé! ;D Hij is algemeen aanvaard als DE goeroe onder de ijsberen. Iedereen kent hem, en ja in het echte leven valt hij heus wel goed mee.

Ik zeg altijd dat seksenfun de man is die zijn volk leerde ijsberen. Tis maar dat je het weet. 8)
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....