Auteur Topic: CORONA  (gelezen 364812 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #645 Gepost op: 10 juni 2020, 21:19:13 »
Ik zal nog een laatste keer een opmerking schrijven over het SKW versus Corona-virus.  Ik kan het niet laten  ;D .

Heel België wordt gedegradeerd tot het SKW-servicelevel.  Geen zoenen, niet knuffelen, geen tieten aanraken, niet beffen, pijpen met.  Het zij zo  :mistress .  Dank u overheid.  Ze zullen blij zijn in het SKW met hun € 50 voor 12 minuten.  Geen concurrentie meer, voor lange tijd, in België.

Gelukkig zijn er dames van plezier die buiten het SKW de regeltjes maar al te graag niet zo strikt volgen  :douchen .
je bedoelt opgewaardeerd tot het niveau van het SKW.  Want alles wat jij zegt dat je niet krijgt in het SKW, kun je wel krijgen. Ik krijg het al 35 jaar bij vrijwel elk bezoek. Wel zoenen, bij sommigen zelfs tongzoenen, wel knuffelen, wel tieten aanraken, kussen en likken, wel beffen en uitgebreid ook, pijpen zowel met als zonder voor de liefhebber. €50 voor 20 tot 30 minuten. Het wordt dus de hoogste tijd dat jij dus eens leert waar je op moet letten om de juiste keuze te maken. Want je moet blijkbaar nog veel leren als ik die onzin lees die je uitkraamt.

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #646 Gepost op: 10 juni 2020, 21:32:48 »
Die stoot moest SEF hebben, en hij is er ook daadwerkelijk binnengegaan.
Service: raad eens: NADA natuurlijk
Gelachen dat we hebben, maar we hebben hem eerst met ons ALLEN afgeraden bij die griet binnen te gaan, maar neen, die MOEST hij hebben. Kost wat kost.
Met andere woorden: SEF moest die griet kost wat kost hebben, maar de griet heeft hém 'gehad'... En sindsdien zijn al de SKW meisjes slecht en in Duitsland is alles beter. Ik zou zeggen: pak 50 euro, betaal daarvan je verplaatsing heen en weer naar Duitsland, en van de overschot ga je ginder in een club binnen. Eens kijken of het dan ook nog beter is...

Als hij zo lomp is om het advies van enkele ervaren mannen over de dames in het SKW in de wind slaat, moet hij niet gaan janken en het SKW afkraken. Dan moet hij een vent zijn, en zeggen, ik ben lomp geweest ik had naar jullie moeten luisteren, jullie hadden gelijk.

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #647 Gepost op: 10 juni 2020, 21:35:56 »
Bollies,
Ik denk dat ik met sexenfun best wel een leuke avond aan de toog bij Karl (of zijn wederhelft) kan doorbrengen hoor. Geen paniek.
Maar zijn posts over opening SKW zijn nogal negatief, en zijn oordelen over omstandigheden en service nogal gekleurd.
Kortom, bij een Trippel of een Duvel wil il gerust zijn eerdere foute ervaringen omzetten in een advies voor positieve ervaringen.  :))
Omgekeerd mag hij me dan proberen  overtuigen tot club-avonturen....
#lovepeaceandunderstanding


Zeg mannen, wat meer respect voor seksenfun, hé! ;D Hij is algemeen aanvaard als DE goeroe onder de ijsberen. Iedereen kent hem, en ja in het echte leven valt hij heus wel goed mee.

Ik zeg altijd dat seksenfun de man is die zijn volk leerde ijsberen. Tis maar dat je het weet. 8)

Hij heeft dat advies dus al vaker in de wind geslagen. Of zou hij van zijn fout geleerd hebben, en zich niet nog eens aan dezelfde steen stoten. :mistress :bud

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #648 Gepost op: 10 juni 2020, 21:37:24 »
Wat bedoelen jullie met ijsberen ?

Ijsberen noemen ze de mannen die naar de saunaclubs gaan, en daar in witte badjassen rondlopen.

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #649 Gepost op: 10 juni 2020, 21:56:15 »
Ik kom nu een kleine drie jaar in het SKW en ben er ondertussen 233x geweest. Als tien bezoekjes daarvan slecht geweest zijn dan zal het al veel zijn. De meeste dames geven een goede tot een zéér goede service (aja waarom zou ik er anders zoveel naartoe gaan). En ze geven die goede service ook voor 50€ want ik vertik het om meer geld aan een hoerenbezoekje te geven (op een paar uitzonderingen, andere verzoekjes , na). Je weet blijkbaar veel over saunaclubs maar over het SKW sla je de bal toch écht wel mis hoor.

Als IK op 13 minuutjes van het SKW zou wonen kon je mijn aantal bezoekjes waarschijnlijk al verdubbelen. Regen , wind of zonnenschijn ik fiets er met véél plezier naartoe (ookal duurt dat een dikke 45 minuten).

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #650 Gepost op: 10 juni 2020, 22:19:45 »

Als hij zo lomp is om het advies van enkele ervaren mannen over de dames in het SKW in de wind slaat, moet hij niet gaan janken en het SKW afkraken. Dan moet hij een vent zijn, en zeggen, ik ben lomp geweest ik had naar jullie moeten luisteren, jullie hadden gelijk.

Volgende week kan hij het advies opvolgen van ervaren mannen die er hun weg kennen  :sex . Ik stel voor dat de ervaren SKW rotten hem nog eens mee naar het SKW sleuren en de juiste dames aanwijzen zodat hij zijn visie wat kan bijstellen  ;)

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #651 Gepost op: 10 juni 2020, 22:39:00 »

Als hij zo lomp is om het advies van enkele ervaren mannen over de dames in het SKW in de wind slaat, moet hij niet gaan janken en het SKW afkraken. Dan moet hij een vent zijn, en zeggen, ik ben lomp geweest ik had naar jullie moeten luisteren, jullie hadden gelijk.

Volgende week kan hij het advies opvolgen van ervaren mannen die er hun weg kennen  :sex . Ik stel voor dat de ervaren SKW rotten hem nog eens mee naar het SKW sleuren en de juiste dames aanwijzen zodat hij zijn visie wat kan bijstellen  ;)

Dan moet hij wel willen luisteren natuurlijk.  :dance2 :bud :mistress

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #652 Gepost op: 10 juni 2020, 22:47:50 »
Is café Flux ook al open? Ik gebruikte dat café altijd om te beginnen met een goei tas straffe koffe en een sanitaire stop. Erg praktisch.

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #653 Gepost op: 10 juni 2020, 23:23:37 »
Ik ben net nog eens gaan koekeloeren op Hookers en zag het volgende bericht van Delta1 :



Ben in de late namiddag even gaan verkennen hoe de situatie in SKW is en heb met verschillende personen contact gehad, waarbij het volgende tot uiting gekomen is :

Zoals elders reeds vermeld gaan de ramen open op maandagmorgen 15 juni te 7 u. ; de dagshift verloopt van 07 u tot 16 u; de avond- of nachtshift van 16 u tot 01 u.

Mondmaskers zijn verplicht zowel voor de klant als de dame; op de kamer zijn mondmaskers en gel beschikbaar; deze worden aangeleverd dr de pandeigenaar.

De dames staan achter het raam ZONDER mondmasker.

Er zijn reeds heel wat reservaties van ramen dr dames, ook vele nieuwe dames.

Vele dames boeken ineens 2 shiften.

Het was duidelijk te zien dat ramen van een groot handel panden reeds een grondige poetsbeurt gehad hebben.

Heel wat dames bevinden zich reeds in Antwerpen.

Morgenvroeg worden in de vingerlingstraat en aan het begin van de Schippersstraat grote spandoeken gehangen met verwelkomingstekst voor de dames.

Morgen komt ATV langs om een kleine reportage te maken over heropening SKW.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #654 Gepost op: 11 juni 2020, 00:07:25 »
De klant wil dat niet. Misschien kan het nog in de raamprostitutie. Een man die daar komt, is op een kwartier klaar. Bij mij komen klanten voor een uur of twee. Ze willen intimiteit. Dat kan niet met een mondmasker."

In het rood: zo hoor je het eens van een ander ;D  :douchen .
Die 'ander' is hoogstwaarschijnlijk ook zelf nog nooit in het SKW komen consumeren, want dan zou ze weten dat 20 minuten 1/3 langer duurt dan een kwartier. In die uitlating liegt ze dus 33%.


Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #655 Gepost op: 11 juni 2020, 00:19:29 »

Ik heb op mijn 53-jarig bestaan welgeteld 4 keer geneukt (lees: binnen geweest!) in het SKW. 

Ik wil maar zeggen.  Ik heb ervaring met het SKW. 
Dacht ik dus al. Zo ene die denkt dat hij het kent.

Het enige waar jij blijkbaar ervaring mee hebt is met verkeerde keuzes maken, waarschijnlijk vanuit je eigen vooroordelen. 

Overigens, had je gisteren niet beloofd dat het jouw laatste onzin post ging zijn over het SKW? Ik lees dat je in het echte leven een toffe mens bent. Probeer dat dan hier ook eens te zijn en hou aub op met te blijven lullen over iets dat je niet kent.

Ik heb anders een goeie tip voor jou: ga naar een carnavalwinkel en huur je daar een pakje van 'treinwachter'. Zo kom je makkelijker met de trein illegaal over de grens dan met 'een adres op zak'. En ga ginder maar aan de deur klaar staan, dat je de eerste binnen bent als ze open gaan.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #656 Gepost op: 11 juni 2020, 00:25:59 »
Ik kom nu een kleine drie jaar in het SKW en ben er ondertussen 233x geweest.
Kom kom, slechts 233 keer, maar je bent onervaren, dus dat weegt dan toch echt niet op tegen het oordeel van een ervaren man met 4 keer he.  ;D ;D ;D ;D

Ondertussen @ SEF: een tip voor jou: solliciteren als assistent bij Van Ranst. Jouw logica past perfect in zijn kader.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #657 Gepost op: 11 juni 2020, 00:33:47 »
Ik stel voor dat de ervaren SKW rotten hem nog eens mee naar het SKW sleuren en de juiste dames aanwijzen zodat hij zijn visie wat kan bijstellen  ;)
Is goed. Ik zal een printout maken van de 'Bedienungsanleitung für Frauen' , in het Duits, zodat hij het goed verstaat.

Misschien ook meteen maar een tablet meepakken, met google translate, want als hij zo een Roemeentje gaat vragen om eine zu blasen, die gaat dat niet verstaan he...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #658 Gepost op: 11 juni 2020, 00:46:42 »
Morgen komt ATV langs om een kleine reportage te maken over heropening SKW.[/b][/i]
Verloren moeite van ATV. Ze kunnen beter dit topic van RB voorlezen en er wat stockbeelden overheen zetten.

Merkwaardig trouwens he, die media ... als het met seks is, komen ze graag eens kijken voor een reportage.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #659 Gepost op: 11 juni 2020, 00:50:19 »
Ik ben net nog eens gaan koekeloeren op Hookers en zag het volgende bericht van Delta1 :



Ben in de late namiddag even gaan verkennen hoe de situatie in SKW is en heb met verschillende personen contact gehad, waarbij het volgende tot uiting gekomen is :
Heel wat dames bevinden zich reeds in Antwerpen.
Dat klopt niet helemaal... Heel wat dames bevinden zich NOG in Antwerpen en de anderen zijn zich nu aan het organiseren om terug te komen want dat is niet zo simpel zonder vliegtuigen. Te voet of met de fiets is dat nogal ver  ;D ;D ;D