Auteur Topic: CORONA  (gelezen 364806 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #675 Gepost op: 11 juni 2020, 22:09:50 »

Dus 4 keer op zoveel jaar.
4 KEER
4 keer een verkeerde keuze gemaakt

EN DAT LEVERT HIER ZOVEEL GEZEIK OP?

Meer ga ik er niet meer over zeggen....



Ik ga hier ook niet meer over zeggen.  Het is vanzelfsprekend  :douchen .

PS: sorry dat het aan mij ligt  ;D .

En... in de Duitse raambuurt had ik een voltreffer van de eerste keer.  Wat een verschil.  En... dat lag aan haar  ;) .
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #676 Gepost op: 11 juni 2020, 22:19:34 »
Ik krijg het al 35 jaar bij vrijwel elk bezoek. Wel zoenen, bij sommigen zelfs tongzoenen,....

Oeps... zegt genoeg met wat je tevreden bent.  Have fun! Go for it  :douchen !
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline 30 cm

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #677 Gepost op: 11 juni 2020, 22:22:29 »
Le voilà, daar is betdweter terug. Welkom back man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #678 Gepost op: 11 juni 2020, 22:40:17 »
De vogeltjesmarkt (met al die Hollanders die er speciaal voor kwamen).  Die bestaat niet meer geloof ik hè.  Iets met dierenrechten.  Of toch nog?  Vanaf maandag diezelfde gezellige drukte in het SKW (want voor de Nederlanders geldt er nog een seksverbod tot minimaal 1 september, dus beter iets dan niets)   :cochon :douchen .
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #679 Gepost op: 11 juni 2020, 22:44:05 »
Ik krijg het al 35 jaar bij vrijwel elk bezoek. Wel zoenen, bij sommigen zelfs tongzoenen,....

Oeps... zegt genoeg met wat je tevreden bent.  Have fun! Go for it  :douchen !

Ik ben niet zo snel tevreden. Maar ik ga ook niet voor uitsluitend die spetterende sex. Ik ga voor die speciale complete ervaring. En die vind ikregelmatig,  dat speciale gevoel en moment. Ik heb diverse speciale momenten ervaren, zowel qua aparte speciale sexervaringen, die die andere speciale momenten met mondmasker of meer normale sex, maar die bijzonder waren door alles wat er omheen hing en gebeurde.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #680 Gepost op: 11 juni 2020, 22:44:28 »
Vandaag Van Diependale, minister voor wonen van de NVA op terzake gezien.  CD&V zegt dat er praktijktesten moeten komen.  3 voorname OpenVLD-ministers ook.  Van Diependale ontkent het tot 4 keer toe.  Toch zullen de praktijktesten er komen.  Niet dat mijn politieke mening hier van belang is maar Vlaams Belang is tenminste erg duidelijk.  Ze mogen er niet komen.  Je bepaalt nog altijd zelf wie in je huurwoning komt. 

Zoiets is hier ook aan de gang.  Een stortregen van ontkenningen terwijl de waarheid net andersom is  :douchen .
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #681 Gepost op: 11 juni 2020, 23:00:17 »
Zagevent

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #682 Gepost op: 11 juni 2020, 23:41:46 »
De vogeltjesmarkt (met al die Hollanders die er speciaal voor kwamen).  Die bestaat niet meer geloof ik hè.  Iets met dierenrechten.  Of toch nog?  Vanaf maandag diezelfde gezellige drukte in het SKW (want voor de Nederlanders geldt er nog een seksverbod tot minimaal 1 september, dus beter iets dan niets)   :cochon :douchen .
SEF,

Je kan een mening hebben en die uiten.
Niks mis mee.
Maar jij maakt jezelf hier oeverloos belachelijk, in iedere post die je schrijft.

En ik ken je, nu weer denegrerend doen (zie wat ik in het rood plaats)

Ik ga het nog eenmaal lief vragen: Kan je hier aub mee ophouden?
Je kent niks van het skw, dus hou over zaken die je niet kent je mond.
4 x op pakweg 30 jaar, nietwaar?
Hecht jij nog belang aan je flauwekul? Zijn je hersens in je kop aan 't rotten?

Dat jij niets krijgt in het skw, heb je aan jezelf te wijten, iedere griet ziet met wat een debiel ze heeft te maken .... daar is ie nog een keer ... na 7 jaar ... we gaan die oedtlul weer eens goed afzeiken ....


Met de trein zou je er al zijn .... ook dat klopt niet bij je.

Vertel eens hier je verhaal over hoe je in DE niet naar een saunaclub ging, maar bij een meid uit een saunaclub op haar appeke ... en je nadien dacht dat een pimp je achtervolgde en je je GSM in een vijver gooide, omdat je achtervolgingswaanzin had  .... je dacht dat ze je konden tracken met je GSM.
Dat was net voordat je de laatste keer bent gaan neuken in 't skw, toen je die ene moest hebben waar iedereen van zei: niet doen.

Trol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #683 Gepost op: 11 juni 2020, 23:46:37 »
Dat vond ik dus schitterend, maar bovenal grappig...
Maar ik blijf erbij: ATV is een amateuristische TV-zender, waar de hoofdredacteur blijkbaar altijd zit te slapen; iets dat ik hen ook al gemeld heb...
ATV is zelfs geen zender. Zij hebben nergens een zender. Het is een groepje niet echt professioneel werkende mensen met niet full-pro materiaal die op diverse plaatsen aan newsgathering proberen te doen, zonder dat zij daar de geschikte mensen voor lijken te hebben. Hun beelden en geluid wordt dan op een computerke rap wat gemonteerd, en doorspekt van allerlei fouten langs elektronische weg verspreid.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #684 Gepost op: 11 juni 2020, 23:49:35 »

Dus 4 keer op zoveel jaar.
4 KEER
4 keer een verkeerde keuze gemaakt

EN DAT LEVERT HIER ZOVEEL GEZEIK OP?

Meer ga ik er niet meer over zeggen....



Ik ga hier ook niet meer over zeggen.  Het is vanzelfsprekend  :douchen .

PS: sorry dat het aan mij ligt  ;D .

En... in de Duitse raambuurt had ik een voltreffer van de eerste keer.  Wat een verschil.  En... dat lag aan haar  ;) .
De aanhouder wint. Ook hier wint de aanhouder. SEF wint de Grote Prijs van de Zeikpoeper.

Bovendien had hij eergisteren al beloofd om geen fakenieuws meer te verspreiden over het SKW: het was toen zijn laatste post daarover, schreef hij. Die informatie blijkt even onjuist te zijn geweest als de rest van zijn uitleg.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #685 Gepost op: 11 juni 2020, 23:51:51 »
dus beter iets dan niets)   .
Bedoel je dat je aan het rukken bent zeker....

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #686 Gepost op: 11 juni 2020, 23:54:21 »
Vandaag Van Diependale, minister voor wonen van de NVA op terzake gezien.  CD&V zegt dat er praktijktesten moeten komen.  3 voorname OpenVLD-ministers ook.  Van Diependale ontkent het tot 4 keer toe.  Toch zullen de praktijktesten er komen.  Niet dat mijn politieke mening hier van belang is maar Vlaams Belang is tenminste erg duidelijk.  Ze mogen er niet komen.  Je bepaalt nog altijd zelf wie in je huurwoning komt. 

Zoiets is hier ook aan de gang.  Een stortregen van ontkenningen terwijl de waarheid net andersom is  :douchen .
Als je een aanhanger bent van het Vlaams Belang, snap ik niet goed waarop je een Vlaamse raambuurt onterecht ligt af te zeiken, en waarom je in Duitsland gaat poepen.

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #687 Gepost op: 12 juni 2020, 00:49:55 »

Ik neem mijn woorden terug. Jij  bent wellicht niet gezellig aan de toog....

#zielig

Vandaag Van Diependale, minister voor wonen van de NVA op terzake gezien.  CD&V zegt dat er praktijktesten moeten komen.  3 voorname OpenVLD-ministers ook.  Van Diependale ontkent het tot 4 keer toe.  Toch zullen de praktijktesten er komen.  Niet dat mijn politieke mening hier van belang is maar Vlaams Belang is tenminste erg duidelijk.  Ze mogen er niet komen.  Je bepaalt nog altijd zelf wie in je huurwoning komt. 

Zoiets is hier ook aan de gang.  Een stortregen van ontkenningen terwijl de waarheid net andersom is  :douchen .
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline brosserke

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #688 Gepost op: 12 juni 2020, 07:33:57 »
Vandaag Van Diependale, minister voor wonen van de NVA op terzake gezien.  CD&V zegt dat er praktijktesten moeten komen.  3 voorname OpenVLD-ministers ook.  Van Diependale ontkent het tot 4 keer toe.  Toch zullen de praktijktesten er komen.  Niet dat mijn politieke mening hier van belang is maar Vlaams Belang is tenminste erg duidelijk.  Ze mogen er niet komen.  Je bepaalt nog altijd zelf wie in je huurwoning komt. 

Zoiets is hier ook aan de gang.  Een stortregen van ontkenningen terwijl de waarheid net andersom is  :douchen .
Als je een aanhanger bent van het Vlaams Belang, snap ik niet goed waarop je een Vlaamse raambuurt onterecht ligt af te zeiken, en waarom je in Duitsland gaat poepen.
waarschijnlijk in '45 vergeten terug te keren? :lol_hitting:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #689 Gepost op: 12 juni 2020, 09:51:59 »


En... in de Duitse raambuurt had ik een voltreffer van de eerste keer.  Wat een verschil.  En... dat lag aan haar  ;) .
Dat was dan wel die griet waar je me om raad kwam vragen, want je wist niet wat te doen met haar, ze bood je cocaine aan en je vroeg raad aan me wat dat zou geven op kamer.
En Antwerpen was toch vergeven van de cocaïne, dacht ik   #potketelzwartzelfschuldig

En even opgezocht wat je minpunten waren bij die positieve recensie in Frankfurt


Man, man, man, moet je die hele buurt niet afbreken?
Ze tongzoende niet, nam de telefoon op tijdens de sessie en ze probeerde een trio te versieren.
ik citeer uit je bericht:
Minpunten:

- onderbreking voor betaling verlenging naar tweede halfuur
- commerciële korte break (telefoon opnemen, collega op de gang aan de lijn, trio proberen te versieren)
- niet tongzoenen.

Geen enkele van mijn vaste dames zondigt tegen één van die drie regels .... wat een kutbuurt ben jij in geweest .... Frankfurt zei je, en je breekt de hele buurt niet af.
En je voegt er nog aan toe dat ze voor jou goede service gaf, en bij anderen niet
ik citeer:
Als het uur volledig vol was, stonden we weer net als in het begin recht naast het bed en pakten we mekaar nog eens vast en nu kuste ze me zelf.  Echter niet op de mond.  Dat zou voor volgende keer zijn, beloofde ze me.  Zal dat zo zijn?  Moet nu wel!  Toen ik haar bewierookte over de gegeven service, vertelde ze me nog dat ze andere mannen "de zogeheten slechte snelle afwerkservice" gaf maar dat ze voor mij graag meer deed.
Dus nu noem je NIET TONGZOENEN, TELEFOON OPNEMEN TIJDENS DE SESSIE en EEN TRIO PROBEREN TE VERSIEREN een goede sessie?µKomaan, neem je pen ter hand en breek die raambuurt in Frankfurt af aub, wat een kutservice toch

#draaikont
#snol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal