Auteur Topic: CORONA  (gelezen 364864 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #690 Gepost op: 12 juni 2020, 10:48:07 »
Hou er aub mee op seksenfun, we zijn je overloos gezeik hier KOTSBEU!

Stap aub op de trein en ga in 1 van je Duitse clubs zitten kakken!

We hebben het nu echt wel gehad!

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #691 Gepost op: 12 juni 2020, 12:02:40 »
Hou er aub mee op seksenfun, we zijn je overloos gezeik hier KOTSBEU!

Stap aub op de trein en ga in 1 van je Duitse clubs zitten kakken!

We hebben het nu echt wel gehad!
Ik zou toch echt eens gaan kijken als ik SEF was. De clubs zijn niet open? Misschien organiseren zijn wel een afhaalservice.

 :dance2 :dance2 :dance2

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #692 Gepost op: 12 juni 2020, 12:15:04 »
Komaan, neem je pen ter hand en breek die raambuurt in Frankfurt af aub, wat een kutservice toch

Frankfurt Bahnhofsviertel is de rauwste wandelbuurt van Europa!  :-\
Wees blij met SKW.

Het is misschien vloeken in de kerk, maar ik vond seksenfun één van de betere schrijvers die de fora rijk zijn. Bijna twee decennia lang gold hij als een ware influencer voor de hoerenloper, nog meer dan KanariePiet zelfs. Ik snap niet goed waarom hij zonodig aan het kruis moet genageld worden voor een paar onzinnige uitspraken over het heilige SKW. Maar goed, ik zal verder mijn mond houden, of straks hang ik hier ook.

Ik zal het maandag wel zien of het wel degelijk waar is van die superservice die sommigen krijgen. Ik heb hiervoor een week neukverlof genomen.

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #693 Gepost op: 12 juni 2020, 12:16:27 »
Ik ben benieuwd of er tussen 08:00 en 09:00 veel dames present gaan zijn. Die slaapkopkes waren het gewoon om rond 10 u te beginnen dus ik betwijfel om die veel goesting gaan hebben om "vroeger" uit hunne nest te komen. Er moeten toch nog genoeg mannen zijn die voor hun kantooruren eens lekker willen wippen met een mooie meid naar keuze ? Begonnen die meiden later omdat er geen klanten waren of waren er geen klanten omdat die meiden er nog niet waren ? Wat was er eerst ?

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #694 Gepost op: 12 juni 2020, 12:18:30 »
Kom op zeg! Wat meer respect voor elkaar.
Als ik alle topics zo lees zijn er wel meer ijsberen die hier zogenaamd onzin uitkramen. De pot verwijt de ketel......... .

Relaxxxboard is ooit in het leven geroepen, ja ik heb ook Foots goed gekend, om juist vrij te kunnen posten zonder dat er meteen geveegd wordt. Discussies op het scherpst van de snede, zonder aanziens des persoons.

Denk daar maar eens over na!

Gr, Sjeuf
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #695 Gepost op: 12 juni 2020, 12:33:16 »

Frankfurt Bahnhofsviertel is de rauwste wandelbuurt van Europa!  :-\
Wees blij met SKW.

Het is misschien vloeken in de kerk, maar ik vond seksenfun één van de betere schrijvers die de fora rijk zijn. Bijna twee decennia lang gold hij als een ware influencer voor de hoerenloper, nog meer dan KanariePiet zelfs. Ik snap niet goed waarom hij zonodig aan het kruis moet genageld worden voor een paar onzinnige uitspraken over het heilige SKW. Maar goed, ik zal verder mijn mond houden, of straks hang ik hier ook.

Ik zal het maandag wel zien of het wel degelijk waar is van die superservice die sommigen krijgen. Ik heb hiervoor een week neukverlof genomen.

Ik volg enkel het SKW en ken niets van andere raambuurten of andere vormen van prostitutie , het interesseerd me ook niet. Ik heb niets tegen SEF , ik ken hem ook helemaal niet en had nog nooit van hem gehoord omdat ik enkel het SKW gedeelte van het forum volg. Hij mag gerust zeggen dat het SKW op niets trekt (ookal is dat niet waar en kan je toch geen mening vormen over een wandelbuurt waar je 4x geweest bent op 10 jaar). Maar dan maar blijven herhalen dat HEEL het SKW waardeloos is omdat je een slechte ervaring hebt gehad 7 jaar geleden , dat begint afgezaagd te worden en dan is het normaal dat er reactie's op komen.

Ik heb ook een week verlof , in januari aangevraagd en blijkbaar beschik ik over profetische gaven want het had niet beter kunnen uitkomen  ;D

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #696 Gepost op: 12 juni 2020, 12:50:45 »
Kom op zeg! Wat meer respect voor elkaar.
Als ik alle topics zo lees zijn er wel meer ijsberen die hier zogenaamd onzin uitkramen. De pot verwijt de ketel......... .

Relaxxxboard is ooit in het leven geroepen, ja ik heb ook Foots goed gekend, om juist vrij te kunnen posten zonder dat er meteen geveegd wordt. Discussies op het scherpst van de snede, zonder aanziens des persoons.

Denk daar maar eens over na!

Gr, Sjeuf

Wij vegen niet, Sjeufke, en jij ziet toch ook wat SEF aan het doen is, of ben je blind?
Breek jij  GT af? Neen, jij breekt niks af. Maar zou jij GT afbreken en kapot willen schrijven?
Nope, weeral niet, aangezien jij er nauwelijks of niet komt.

Vind je het zelf nu niet "erover" dat iemand, die op 30 jaar tijd 4 x zijn pietje zijn gang liet gaan voor 1000 BEF en 50 euro in het skw, nu iedereen hier moet uitschelden voor leugenaars.
Hij lijkt wel onder een steen vandaan gekropen die er ligt van midden jaren 80, toen hij nog naar 't scholeke ging.

Wij denken erover na, en ik ken niemand van de heerschappen die het skw verdedigen die slecht schrijven over clubs of wandelgebieden die ze niet kennen. Om de poepsimpele redend at ze niks kunnen schrijven over iets dat ze niet kennen.

Ik vind dat SEF eens voor de spiegel moet gaans taan, of met ons mee gaan, en dan niet als een stuiterend konijn naar een dame moet gaan die iedereen af raadt, terwijl hij erbij staat. Maar neen,d e ADONIS ging het eens oplossen .... gevolg ... zijn eigen stomme schuld en hij brandt dan maar heel het skw af ... nope.

Dat hij goed schrijft en een geweldige bron van info is, juist, maar sorry, van 't skw kent hij niets af.

Schoenmaker, blijf bij uw leest, en anders concierge van MVR worden, kijk eens naar die zijn twitterprofiel (de schoenmaker die niet bij zijn  leest blijft)

verder ben ik NIET blij met zijn politieke uitlatingen, not done. Hij mag dat denken, wij zijn geen politiek forum.
Je mag Van Ranst, De Wever een eikel vinden, maar op een hoerenlopersforum zet je niet open en bloot dat je een Vlaams Belanger bent. Ik zeg daarmee: Niks fout mee, ieder zijn keuze, maar die houd je gewoon voor jezelf, niet om iets proberen aan te tonen.

Dat gezegd zijn, vrede op aarde, neen, vrede in 't skw aan alle mensen van goede wil.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #697 Gepost op: 12 juni 2020, 12:50:48 »
Kom op zeg! Wat meer respect voor elkaar.


Akkoord maar dan moet het wel van twee kanten komen. Je kan een bepaalde buurt (die je niet kent) blijven afbreken tot in het oneindige en lachen met de mensen die die buurt wél kennen maar dan moet je niet komen bleiten als er reactie's op komen.

Zoiets is hier ook aan de gang.  Een stortregen van ontkenningen terwijl de waarheid net andersom is

Vanaf maandag diezelfde gezellige drukte in het SKW (want voor de Nederlanders geldt er nog een seksverbod tot minimaal 1 september, dus beter iets dan niets


Oeps... zegt genoeg met wat je tevreden bent.  Have fun! Go for it

Ik wil maar zeggen.  Ik heb ervaring met het SKW.  De ervaring die de meeste hebben.  Er komen daar dan ook voornamelijk maar eenmalige toeristen die het al lang nodig hebben en mannen met een vrouw/vriendin thuis die ocharme zelf geen reden vinden om langdurig van huis te kunnen zijn.

En zo gaat dat dan verder.

Dus de enige mannen die in het SKW komen zijn toeristen (die het teleurgesteld afdruipen) en mannen die niet naar een saunaclub kunnen gaan. En de mannen die er dan wel geregeld komen (waaronder dan alle vaste schrijvers in het SKW gedeelte van RB) zijn sukkelaars die niet beter weten of héél snel tevreden zijn ?

Tja als je geen respect geeft dan moet je geen respect terug verwachten zeker ?




Relaxxxboard is ooit in het leven geroepen, ja ik heb ook Foots goed gekend, om juist vrij te kunnen posten zonder dat er meteen geveegd wordt. Discussies op het scherpst van de snede, zonder aanziens des persoons.


Wel dat vond ik ook het leuke aan RB. Je kan hier schrijven wat je wil en eens lachen en zwanzen , gewoon gezellig hoerenlopers onder elkaar.  Maar er is een verschil tussen je mening geven of blijven jammeren over iets wat je niet kent enkel om reactie's uit te lokken.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #698 Gepost op: 12 juni 2020, 13:00:13 »
Ik heb een beter idee.
Iedereen mag hier, op RB, zowel positief als negatief over eender wat schrijven.

Gaat iemand trollen, druk ik vanaf nu op de wisknop, dat deed foots destijds ook, onder het motto:

sm toch


 :douchen :douchen :douchen :douchen
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #699 Gepost op: 12 juni 2020, 14:48:52 »
Ik vind dat ik mijn gedacht, mijn ervaring, mijn mening voldoende aan bod heb laten komen hier.  Einde.  Goed al goed.

Mijn gemeende appreciatie voor de forumleiding hier.  Jullie weten het of weten het niet maar er is een goede reden waarom ik terug ben beginnen schrijven, na lange rustperiode én er is een nog betere reden waarom ik enkel nog op RB schrijf.  Ook tof dat er ook wel steun kwam (van niet SKW-bewoners  :lol ).

Ik was er mij op voorhand overigens heel erg van bewust dat mijn mening hier verkondigen in het SKW-gedeelte heel wat (negatieve) reacties en commentaren zou teweegbrengen.  (Het is aartsmoeilijk om hier het onderscheid te willen maken tussen een niet zo frequente bezoeker van het SKW en veelplegers die de dames van binnen en van buiten kennen.)

Voor de goede orde: ik kan tegen een (vooraf ingeschat) stootje en neem aldus geen enkele (re)-erectie kwalijk  :douchen .
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #700 Gepost op: 12 juni 2020, 14:51:03 »
Iets anders dan nu over Corona.  Mijn "fake adres" was niet goed genoeg.  Ik wou echter geen vals papier op het internet betalen.  Maandag beter.

  :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #701 Gepost op: 12 juni 2020, 15:40:21 »
Hou er aub mee op seksenfun, we zijn je overloos gezeik hier KOTSBEU!

Stap aub op de trein en ga in 1 van je Duitse clubs zitten kakken!

We hebben het nu echt wel gehad!


Wij vegen niet, Sjeufke, en jij ziet toch ook wat SEF aan het doen is, of ben je blind?

Ik reageerde misschien wat overtrokken. Excuus aan kippenneuker!
Het ging voor mij alleen over zijn reactie op SEF.  Dat had wat subtieler gekund in mijn ogen.

Dit staat helemaal los van de inhoud van SEF.

Ik heb gezegd  ;D ;)
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #702 Gepost op: 12 juni 2020, 15:57:24 »
Ik vind dat ik mijn gedacht, mijn ervaring, mijn mening voldoende aan bod heb laten komen hier.  Einde.  Goed al goed.

Mijn gemeende appreciatie voor de forumleiding hier.  Jullie weten het of weten het niet maar er is een goede reden waarom ik terug ben beginnen schrijven, na lange rustperiode én er is een nog betere reden waarom ik enkel nog op RB schrijf.  Ook tof dat er ook wel steun kwam (van niet SKW-bewoners  :lol ).

Ik was er mij op voorhand overigens heel erg van bewust dat mijn mening hier verkondigen in het SKW-gedeelte heel wat (negatieve) reacties en commentaren zou teweegbrengen.  (Het is aartsmoeilijk om hier het onderscheid te willen maken tussen een niet zo frequente bezoeker van het SKW en veelplegers die de dames van binnen en van buiten kennen.)

Voor de goede orde: ik kan tegen een (vooraf ingeschat) stootje en neem aldus geen enkele (re)-erectie kwalijk  :douchen .

SEF, ik ken de redenen waarom je hier schrijft, en iedereen die je kent wilt dat je dit blijft doen.
Ik zou je één raad willen geven, los van dat ik je een #trol van het skw noem, end at is:
Schrijf ronduit je schitterende ervaringen neer, blijf dit doen, en als je naar het skw gaat, trek dan eerst aan je fluit, tot 3 keer toe, en neem een expert ter zake mee.
Dat het nu Kippenneuker, VDB, Elwood, Mocata, of wie dan ook is ..... zoek iemand met ervaring, die de dames kent, en toets af aan de hand van hun ervaringen waar je wil binnen wippen.
Dan is je vijfde keer misschien scheeps-scheeps-scheepsrecht (tja, ik moest iets doen met 5 en scheepsrecht)

Wat jij nu schrijft, het onderscheid tussen NSFV (not so frequent visitor) en FV geldt evenzeer voor een saunaclub.
Daar herkennen ze ook de groentjes.
Stuur bijvoorbeeld VDB of Kippenneuker of Mocata ALLEEN naar Samya, en laat ze een meid uitkiezen die ze knap vinden, 80 percent kans op een flop.
Zet er echter een FV van Samya bij die hen begeleidt, en de kans op de flop is misschien nog maar 10 percent. Same same voor SixSens, same same voor het SKW. De dames ruiken de groenigheid en kijken eerst achter je oren, nog niet gemerkt? De reden daarvan: Om te zien of je al droog bent achter die oren van je  ;D

Zo is dat nu eenmaal met dames, ze ruiken van mijlen ver (van Boekarest) dat je een groentje bent in dat facet van het P6 gebeuren, en ze zullen alles doen om zo snel mogelijk je 50 eurobiljet afhandig te maken.
Ben je echter gekend, al is het maar van rond te dolen ergens, verandert dat.

En neen, ik tongzoen je niet, dat is namelijk 50 euro extra, en ik ruk je leeg terwijl ik je tepels martel en je drogeer op 7 minuten, ik ben namelijk zeer pro  :douchen :douchen :douchen :douchen :douchen

Trouwens, kleine PS. De forumleiding zijn hier gewone leden, die hun pietje ook in alles steken wat een rok draagt, en voor mij mag 't zelfs een broek dragen en een pietje hebben, ik ben namelijk een zeer zeer nette viespeuk

Geniet van je ervaringen en van 't forum, en je laatste post is wat ik al een dag of twee geleden verwachtte, maar ik ken je, en ik wist dat dit snel ging volgen.

Je wordt voorspelbaar , oude zak

sm  :cheer: :cheer: :cheer:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #703 Gepost op: 12 juni 2020, 18:02:15 »

Ik reageerde misschien wat overtrokken. Excuus aan kippenneuker!



Excuses aanvaard Sjeufke, no hard feelings!

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #704 Gepost op: 12 juni 2020, 18:43:39 »
Wie dacht dat de bezetting flauw zou zijn.... wrong answer.
Wie in het land is herstart. Wie naar Roemenië was is al voor groot deel teruggekeerd. Blijkbaar hebben ze zondag ook een meeting over de nieuwe regels. Man, die meeting wou ik wel bijwonen  :sex
("Zijn er vrijwiligers in de zaal voor een demonstratie van de nieuwe regels?" En "kan de rest aandachtig toekijken? Straks is er een praktijktest.  :lol_hitting:)

Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....