Auteur Topic: CORONA  (gelezen 365017 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #705 Gepost op: 12 juni 2020, 19:16:25 »
Ik hoop vooral op een terugkeer van twee van mijn voormalige vaste dames die gestop waren of elders gingen werken : Elena en Roxanne.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #706 Gepost op: 12 juni 2020, 23:43:55 »
Barti,
Ik vrees dat  de bezetting erg flauw gaat zijn maandag.
De bazin van de Flux heeft voorlopig 1 shift 1 dame,  dat is een kleine  17 percent  bezettingsgraad.
't Kan natuurlijk vlug keren, maandag terug vluchten.
We zien het maandag wel.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #707 Gepost op: 13 juni 2020, 01:55:57 »

Uiteraard,
Vrijdag kan je pas de rekening opmaken qua klanten/meiden.
Maar ik weet alvast waar ik zal zijn 😄

Barti,
Ik vrees dat  de bezetting erg flauw gaat zijn maandag.
De bazin van de Flux heeft voorlopig 1 shift 1 dame,  dat is een kleine  17 percent  bezettingsgraad.
't Kan natuurlijk vlug keren, maandag terug vluchten.
We zien het maandag wel.
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #708 Gepost op: 13 juni 2020, 03:23:55 »
Ik heb hiervoor een week neukverlof genomen.
Dan moet je hiervoor bij je werkgever een briefke binnenbrengen, ondertekend door de meisjes die je bezocht??

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #709 Gepost op: 13 juni 2020, 03:30:51 »
Ik ben benieuwd of er tussen 08:00 en 09:00 veel dames present gaan zijn. Die slaapkopkes waren het gewoon om rond 10 u te beginnen dus ik betwijfel om die veel goesting gaan hebben om "vroeger" uit hunne nest te komen. Er moeten toch nog genoeg mannen zijn die voor hun kantooruren eens lekker willen wippen met een mooie meid naar keuze ? Begonnen die meiden later omdat er geen klanten waren of waren er geen klanten omdat die meiden er nog niet waren ? Wat was er eerst ?
Er zijn zo vroeg erg weinig mannen, lege straten. Degenen die er zijn, komen meestal wel echt om ergens binnen te gaan. Maar omdat het over een klein aantal gaat, is niet ieder meisje gemotiveerd om daar al komen te staan. Als ze effectief om 8 uur zouden beginnen, en tot 20 uur werken (de oude gewone regeling dus) dan zijn het ook lange shiften he. Er zijn er trouwens ook veel die al voor het einde van de shift weg zijn.

Ik weet niet wat het nu gaat geven, maar als ik er van uit ga dat het veranderen van de shifturen niet direct de werkturen en de vrije uren van de mannen verandert, dan neem ik aan dat er voor 10 uur niet veel méér te beleven zal zijn dan vroeger. En als die shift dan al om 16 uur eindigt, dan is dat voor de meisjes die voor de dagshift kiezen wel erg nadelig.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #710 Gepost op: 13 juni 2020, 03:37:38 »
Kom op zeg! Wat meer respect voor elkaar.
Als ik alle topics zo lees zijn er wel meer ijsberen die hier zogenaamd onzin uitkramen. De pot verwijt de ketel......... .

Relaxxxboard is ooit in het leven geroepen, ja ik heb ook Foots goed gekend, om juist vrij te kunnen posten zonder dat er meteen geveegd wordt. Discussies op het scherpst van de snede, zonder aanziens des persoons.

Denk daar maar eens over na!

Gr, Sjeuf
No hard feelings, maar het storende zit hem net in het BLIJVEN volhouden van zijn gelijk, terwijl duidelijk blijkt dat hij op dit vlak geen ervaring heeft. Ik zou zeggen: draai het eens om, en vraag SEF eens wat respect te hebben voor de mensen die het Schipperskwartier wél kennen. Zijn autoriteit op het vlak van de clubs wordt toch nergens in twijfel getrokken.  Ik zie het probleem dus niet, langs de kant van de SKW fans.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #711 Gepost op: 13 juni 2020, 03:41:27 »
vrede op aarde, neen, vrede in 't skw aan alle mensen van goede wil.
Correctie: vrede in 't SKW aan alle mensen van goede bil  :lol_hitting:

Offline brosserke

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #712 Gepost op: 13 juni 2020, 10:18:20 »
ik ga het hier alleszins goed opvolgen of er meisjes genoeg zijn om de files te trotseren...(zowel op de E17 als in het SKW)

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #713 Gepost op: 13 juni 2020, 10:50:29 »
ik ga het hier alleszins goed opvolgen of er meisjes genoeg zijn om de files te trotseren...(zowel op de E17 als in het SKW)

Ik denk dat jij sowieso naar het SKW gaat en ik durf zelfs een berekend gokje wagen waar precies je gaat binnen stappen  ;)

Hopelijk is ze deze keer in een goede bui en loopt het voor jou goed af  ::)   Zorg wel dat je genoeg eurootjes op zak hebt want daar kickt ze op  :mistress

 ;D  ;D  ;D

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #714 Gepost op: 13 juni 2020, 12:18:25 »
Voor het geval we het super dodelijke killer virus vergeten waren , hier een paar citaten uit een artikel op de Daily Mail.

"Some forms of the common cold might help give protection from Covid-19, a scientific study suggests.

And immunity to coronavirus could last up to 17 years, according to the research by immunology experts.
"


Now scientists have found evidence that some immunity may be present for many years due to the body’s ‘memory’ T-cells from attacks by previous viruses with a similar genetic make-up – even among people who have had no known exposure to Covid-19 or SARS.


Our findings also raise the intriguing possibility that infection with related viruses can also protect from or modify the pathology caused by SARS-Cov-2 [the strain of coronavirus that causes Covid-19].’


https://www.dailymail.co.uk/news/article-8412807/Can-cold-coronavirus-immunity.html


Dus eigenlijk zeggen ze dat als we gewoon verder hadden gedaan zonder lockdown of waanzinnige maatregelen zoals 1.5m afstand houden , mondmaskers dragen , overdreven veel je handen wassen (heel goed voor je imuunsysteem ::) ) dat het vanzelf in orde was gekomen. Maar voor één of andere reden moesten we in lockdown en lijkt het alsof enkel een vaccin ons zal kunnen redden ( $$$$$). Big Pharma wrijft in zijn handjes terwijl onze economie een pandoering van jewelste heeft gekregen.

Offline brosserke

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #715 Gepost op: 13 juni 2020, 12:32:45 »
ik ga het hier alleszins goed opvolgen of er meisjes genoeg zijn om de files te trotseren...(zowel op de E17 als in het SKW)

Ik denk dat jij sowieso naar het SKW gaat en ik durf zelfs een berekend gokje wagen waar precies je gaat binnen stappen  ;)

Hopelijk is ze deze keer in een goede bui en loopt het voor jou goed af  ::)   Zorg wel dat je genoeg eurootjes op zak hebt want daar kickt ze op  :mistress

 ;D  ;D  ;D
Peins dat  ik ondertussen genoeg afgekickt ben... en als ik binnen ga isset om de rekening effen te laten zetten. ..
ik geef het grif toe(and i'll write it in English, so she will not have to translate) she had a special place in my heart but she crushed it with her high heels
« Laatst bewerkt op: 13 juni 2020, 13:32:48 door brosserke »

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #716 Gepost op: 13 juni 2020, 13:06:23 »
ik ga het hier alleszins goed opvolgen of er meisjes genoeg zijn om de files te trotseren...(zowel op de E17 als in het SKW)

Ik denk dat jij sowieso naar het SKW gaat en ik durf zelfs een berekend gokje wagen waar precies je gaat binnen stappen  ;)

Mocht je, met mondmasker allicht slecht herkenbaar, Van Ranzig tegenkomen ter hoogte van een welgekend adres in de SS, niet schrikken, hij doet momenteel een onderzoek naar de impact van siliconen vs echte tieten op de mogelijke overdracht van virussen. Dat hij hiervoor een proefkonijn uit het SKW heeft uitgekozen, was een grote teleurstelling voor ergens een dame, uit Knokke geloof ik, die hiervoor nochtans ook het nodige proefmateriaal ter beschikking had gesteld, tegen een schappelijke 160 euro per onderzoeksdag.

Naar alle waarschijnlijkheid gaan er bij sommige deuren wachtrijen ontstaan. Gelieve hierbij niet alleen de social distancing te repsecteren, maar houd ook liefst de handen uit de broekzakken, teneinde het mogelijke risico op wild-ejaculeren tijdens het wachten te beperken. Binnen zijn er wegwerplakens, maar de stoep kan niet telkens vervangen worden, dus hou die netjes.

De organisatoren laten tevens weten dat er op de verhuurkantoren zakwoordenboekjes ter beschikking liggen, waarin de belangrijkste begrippen uit het Duits vertaald worden in verschillende talen, ten behoeve van de sekstoeristen uit Duitsland die het clubleven gewend zijn.

Verder is het nog steeds verboden om na het drinken van een hoeveelheid 'pilsjes' tegen de muur van de kathedraal te gaan pissen. De pastoor van de betreffende kathedraal beveelt liefhebbers met plezier enkele plasseksadresjes aan in het SKW.

Wees lief voor mekaar, draag zorg voor mekaar, en vergeet niet om jullie mondmaskertje even af te zetten bij het beffen, of men kan achteraf thuis aan de buitenkant van je maskertje zien waar je gezeten hebt.

 :lol_hitting: :lol :lol_hitting: :lol :lol_hitting: :lol :lol_hitting: :lol :lol_hitting: :lol

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #717 Gepost op: 13 juni 2020, 13:16:57 »
Maar voor één of andere reden moesten we in lockdown en lijkt het alsof enkel een vaccin ons zal kunnen redden ( $$$$$).
Een van de effecten van het hele lockdown verhaal met alle horrorstories inbegrepen, is dat bepaalde meisjes blijkbaar toch een substantiële hoeveelheid 'schrik' hebben gekregen. Zodanig zelfs dat er al eentje via de media die schrik kwam ventileren. Het is misschien een goeie tip, om NU daar eens langs te gaan. Zij gaat 'ze' ongetwijfeld goed knijpen nu. Op die manier haalt zij misschien wel haast een club-alike serviceniveau.

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #718 Gepost op: 13 juni 2020, 13:18:37 »
Welke media?

Maar voor één of andere reden moesten we in lockdown en lijkt het alsof enkel een vaccin ons zal kunnen redden ( $$$$$).
Een van de effecten van het hele lockdown verhaal met alle horrorstories inbegrepen, is dat bepaalde meisjes blijkbaar toch een substantiële hoeveelheid 'schrik' hebben gekregen. Zodanig zelfs dat er al eentje via de media die schrik kwam ventileren. Het is misschien een goeie tip, om NU daar eens langs te gaan. Zij gaat 'ze' ongetwijfeld goed knijpen nu. Op die manier haalt zij misschien wel haast een club-alike serviceniveau.

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #719 Gepost op: 13 juni 2020, 13:28:44 »
Welke media?
De VRT natuurlijk. Je denkt toch niet dat ik naar niet-professionele of commerciele zenders kijk of luister zeker.

Ik informeer me via betrouwbare kanalen, waarvan trouwens de rode kleur perfect past bij de romantiek van seks en initimiteit. VRT is overigens niet onervaren op dit vlak. Enkele bronstige (intussen ex-) medewerkers leverden hiervan in het verleden bewijzen.

 ;D ;D ;D

 :lol_hitting: :lol_hitting: