Auteur Topic: CORONA  (gelezen 364829 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #720 Gepost op: 13 juni 2020, 13:42:53 »
Aaah de VRT , we kunnen er maar is mee lachen zeker ?




Niet dat ik fan ben van de VTM of eender welke andere mainstream media.

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #721 Gepost op: 13 juni 2020, 13:49:22 »
Ik denk dat we nog nooit zoveel geluld hebben op het forum dan tijdens de corona crisis. Hopelijk doen we zo verder als het SKW terug open is maar dan over interessante onderwerpen (zoals de tieten , kontjes en poezen van al die knappe grieten) en niet over onzin (zoals Van Ranst , de media en verkoudheden)  ;D ;D

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #722 Gepost op: 13 juni 2020, 14:02:23 »
Ik denk dat we nog nooit zoveel geluld hebben op het forum dan tijdens de corona crisis.
Logisch he, we mochten immers niet gaan neuken, dus daarover konden we niet schrijven. En diegenen (zoals ik) die wél gingen spelen, ja, dat was dan noodgedwongen niet in het SKW. Laten we zeggen dat we in de afgelopen maanden vooral orale seks deden (met de mond, er over praten dus) en dat we nu terug the real thing gaan doen. Mijn keuze voor de eerste die ik ga bezoeken, ligt al vast. Twee collega's van hier deden namelijk een leuke ontdekking, en dat straalt een vorm van garantie uit voor een goede heropeningswip.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #723 Gepost op: 13 juni 2020, 14:09:58 »
Aaah de VRT , we kunnen er maar is mee lachen zeker ?
Hangt er van af hoe de humor moet zijn voor dat je er kan mee lachen he.  :lol_hitting:

Soms lach ik groen omdat ik me blauw erger aan de rode kleur. Niet dat dat geen mooie kleurtjes zijn, maar een wit bikinipoepke van een zongebruind meisje verdrijft wel beter het crisis-zwartkijken en doet ons terug het gele zonlicht herkennen.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #724 Gepost op: 13 juni 2020, 14:30:24 »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #725 Gepost op: 13 juni 2020, 14:30:56 »
Ik denk dat we nog nooit zoveel geluld hebben op het forum dan tijdens de corona crisis.
Logisch he, we mochten immers niet gaan neuken, dus daarover konden we niet schrijven. En diegenen (zoals ik) die wél gingen spelen, ja, dat was dan noodgedwongen niet in het SKW. Laten we zeggen dat we in de afgelopen maanden vooral orale seks deden (met de mond, er over praten dus) en dat we nu terug the real thing gaan doen. Mijn keuze voor de eerste die ik ga bezoeken, ligt al vast. Twee collega's van hier deden namelijk een leuke ontdekking, en dat straalt een vorm van garantie uit voor een goede heropeningswip.

Ha ha, mag ik eens raden bij wie jouw eerste bezoekje zal zijn?

Er is een gezegde "beter een goede buur dan een verre vriend". Mag ik dat in deze context even aanpassen naar "beter een goede collega-SKW wandelaar dan een SKW-negateve-saunaclub-bezoeker"

En nog eentje: "het ene plezier is het andere waard"  :lol_hitting:  :lol_hitting:  :lol_hitting:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #726 Gepost op: 13 juni 2020, 14:39:36 »
Ik denk dat we nog nooit zoveel geluld hebben op het forum dan tijdens de corona crisis.
Logisch he, we mochten immers niet gaan neuken, dus daarover konden we niet schrijven. En diegenen (zoals ik) die wél gingen spelen, ja, dat was dan noodgedwongen niet in het SKW. Laten we zeggen dat we in de afgelopen maanden vooral orale seks deden (met de mond, er over praten dus) en dat we nu terug the real thing gaan doen. Mijn keuze voor de eerste die ik ga bezoeken, ligt al vast. Twee collega's van hier deden namelijk een leuke ontdekking, en dat straalt een vorm van garantie uit voor een goede heropeningswip.

Ha ha, mag ik eens raden bij wie jouw eerste bezoekje zal zijn?

Er is een gezegde "beter een goede buur dan een verre vriend". Mag ik dat in deze context even aanpassen naar "beter een goede collega-SKW wandelaar dan een SKW-negateve-saunaclub-bezoeker"

En nog eentje: "het ene plezier is het andere waard"  :lol_hitting:  :lol_hitting:  :lol_hitting:
Nog eentje: Beter iets dan niets  ;D ;D ;D
(da's nu eens grappig SEF, en ik ben er zeker van dat jij er ook om kan lachen)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline 30 cm

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #727 Gepost op: 13 juni 2020, 15:42:21 »
HOI twee dingen kan iemand me helpen  Weet iemand of morgen de geile drievuldigheid terug zal zijn ( SS 47) en weet er iemand of Dominikaanse Maria (ook al SS 47 maar nachtshift) aanwezig zal zijn? Txs

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #728 Gepost op: 13 juni 2020, 15:44:41 »
HOI twee dingen kan iemand me helpen  Weet iemand of morgen de geile drievuldigheid terug zal zijn ( SS 47)

En als die volgende week terugkomen gaat dat dan nog steeds in de dagshift zijn of gaan ze naar de nachtshift (of dubbele shift) ?

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #729 Gepost op: 13 juni 2020, 15:46:12 »
Media?  Wat is het probleem?  Ik kijk enkel als iets met interesseert of iets me nieuwsgierig maak.  Zo zal ik morgen het stukje seks bekijken op 1 in de zevende dag  :douchen .
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #730 Gepost op: 13 juni 2020, 15:49:40 »
HOI twee dingen kan iemand me helpen  Weet iemand of morgen de geile drievuldigheid terug zal zijn ( SS 47) en weet er iemand of Dominikaanse Maria (ook al SS 47 maar nachtshift) aanwezig zal zijn? Txs

"Morgen" niet hé  30 CM! Het SKW gaat maar maandag open ..... dat is OVERmorgen

 :lol

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #731 Gepost op: 13 juni 2020, 15:54:25 »
Media?  Wat is het probleem?

Het probleem met de mainstream media in de Westere wereld (voor die daarbuiten zal hetzelfde gelden) is dat het een propaganda machine is voor het "systeem". Het dient niet om het volk te informeren en kritische vragen te stellen , het dient om het volk in een bepaalde richting te sturen. En elke vorm van oppositie monddood te maken of te ridiculiseren. Het (s)linkse gedachtengoed heeft zich als een virus verspreid in universiteiten en de media met als gevolg dat een vrije of kritische media al lang verleden tijd is. De BLM betogingen zijn daar een schitterend voorbeeld van.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #732 Gepost op: 13 juni 2020, 16:01:32 »
weet er iemand of Dominikaanse Maria (ook al SS 47 maar nachtshift) aanwezig zal zijn? Txs
Ze is de crisis hier gebleven.
Dus ze zal wel aan het werk gaan zodra ze kan, ons Maria ....
Maar dat zien we maandag omstreeks 4 uur wel.
Heb jij haar Whatsapp niet?
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline CrimsonGuard

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 58
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #733 Gepost op: 13 juni 2020, 17:34:36 »
Hookers.nl met hun nieuwe privacy regels gaat het toch ook niet worden. Alle adressen in raamprostitutie weggehaald :lol

Zullen interessante topics worden vanaf morgen.

Offline Ronny Bovenaars

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 78
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #734 Gepost op: 13 juni 2020, 20:26:00 »
Het is fantastisch dat het SKW weer opengaat, laat daar geen misverstand over bestaan, ik zal maandag of dinsdag mijn harde lans wel in een geile pruim of reet spiesen, dat is zeker!

Maar; wie kan er nog een touw aan vastknopen aan de EU? In België gaan de hoeren weer aan de slag en een boogscheut verder in Nederland moet alles dichtblijven. België staat hoog in de lijst met coronadoden (voor wie dat serieus wil nemen) en opent haar poorten voor hoeren en hoerenlopers uit landen waar het nog verboden is! Wat is de functie van de EU? Wat een lachwekkend schouwtoneel. Ik hoop dat de EU snel uit elkaar valt want dan gaan onze miljarden belastinggeld niet meer naar bananenrepublieken die jarenlang een zooitje van hun financiële beleid hebben gemaakt.

In Nederland zijn ze nu heiliger dan de paus, zelfs hun hookers.nl verbiedt om nog langer adressen van de besproken dames op de site te zetten, ja mannekes dat is de kans voor de relaxxxsite om de boel over te nemen! Of gelden er in België weer andere wetten ivm privacy dan in Nederland of gaat de EU daar over? Want de websites kunnen in de hele EU bekeken worden. Ik kan er geen touw meer aan vastknopen.