Auteur Topic: CORONA  (gelezen 364851 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #735 Gepost op: 13 juni 2020, 20:37:56 »
Noteer allen.... Ronny wil graag weer grenscontroles, ook wil hij zijn franken in guldens of marken wisselen voor hij de grens over mag, uiteraard na douanecontrole. Om maar te zwijgen over het feit dat hij angst wil hebben omdat den Duits weer eens kan binnen vallen....
Enfin, schrijf vanaf maandag maar gewoon reviews ipv politieke analyses te proberen.    :lol_hitting:

Het is fantastisch dat het SKW weer opengaat, laat daar geen misverstand over bestaan, ik zal maandag of dinsdag mijn harde lans wel in een geile pruim of reet spiesen, dat is zeker!

Maar; wie kan er nog een touw aan vastknopen aan de EU? In België gaan de hoeren weer aan de slag en een boogscheut verder in Nederland moet alles dichtblijven. België staat hoog in de lijst met coronadoden (voor wie dat serieus wil nemen) en opent haar poorten voor hoeren en hoerenlopers uit landen waar het nog verboden is! Wat is de functie van de EU? Wat een lachwekkend schouwtoneel. Ik hoop dat de EU snel uit elkaar valt want dan gaan onze miljarden belastinggeld niet meer naar bananenrepublieken die jarenlang een zooitje van hun financiële beleid hebben gemaakt.

In Nederland zijn ze nu heiliger dan de paus, zelfs hun hookers.nl verbiedt om nog langer adressen van de besproken dames op de site te zetten, ja mannekes dat is de kans voor de relaxxxsite om de boel over te nemen! Of gelden er in België weer andere wetten ivm privacy dan in Nederland of gaat de EU daar over? Want de websites kunnen in de hele EU bekeken worden. Ik kan er geen touw meer aan vastknopen.
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #736 Gepost op: 13 juni 2020, 22:46:31 »
Het is fantastisch dat het SKW weer opengaat, laat daar geen misverstand over bestaan, ik zal maandag of dinsdag mijn harde lans wel in een geile pruim of reet spiesen, dat is zeker!

Maar; wie kan er nog een touw aan vastknopen aan de EU? In België gaan de hoeren weer aan de slag en een boogscheut verder in Nederland moet alles dichtblijven. België staat hoog in de lijst met coronadoden (voor wie dat serieus wil nemen) en opent haar poorten voor hoeren en hoerenlopers uit landen waar het nog verboden is! Wat is de functie van de EU? Wat een lachwekkend schouwtoneel. Ik hoop dat de EU snel uit elkaar valt want dan gaan onze miljarden belastinggeld niet meer naar bananenrepublieken die jarenlang een zooitje van hun financiële beleid hebben gemaakt.

In Nederland zijn ze nu heiliger dan de paus, zelfs hun hookers.nl verbiedt om nog langer adressen van de besproken dames op de site te zetten, ja mannekes dat is de kans voor de relaxxxsite om de boel over te nemen! Of gelden er in België weer andere wetten ivm privacy dan in Nederland of gaat de EU daar over? Want de websites kunnen in de hele EU bekeken worden. Ik kan er geen touw meer aan vastknopen.

Is EU wetgeving. Daar kunnen dus alle forums mee geconfronteerd worden, al is het bij Relaxxx lastiger omdat die op een server buiten de EU zit. Hookers hebben ze nu in het vizier, en zij hebben een boete van een half miljoen boven hun hoofd hangen. Zij hebben dus geen keus.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #737 Gepost op: 13 juni 2020, 23:12:45 »
Het is fantastisch dat het SKW weer opengaat, laat daar geen misverstand over bestaan, ik zal maandag of dinsdag mijn harde lans wel in een geile pruim of reet spiesen, dat is zeker!

Maar; wie kan er nog een touw aan vastknopen aan de EU? In België gaan de hoeren weer aan de slag en een boogscheut verder in Nederland moet alles dichtblijven. België staat hoog in de lijst met coronadoden (voor wie dat serieus wil nemen) en opent haar poorten voor hoeren en hoerenlopers uit landen waar het nog verboden is! Wat is de functie van de EU? Wat een lachwekkend schouwtoneel. Ik hoop dat de EU snel uit elkaar valt want dan gaan onze miljarden belastinggeld niet meer naar bananenrepublieken die jarenlang een zooitje van hun financiële beleid hebben gemaakt.

In Nederland zijn ze nu heiliger dan de paus, zelfs hun hookers.nl verbiedt om nog langer adressen van de besproken dames op de site te zetten, ja mannekes dat is de kans voor de relaxxxsite om de boel over te nemen! Of gelden er in België weer andere wetten ivm privacy dan in Nederland of gaat de EU daar over? Want de websites kunnen in de hele EU bekeken worden. Ik kan er geen touw meer aan vastknopen.

Is EU wetgeving. Daar kunnen dus alle forums mee geconfronteerd worden, al is het bij Relaxxx lastiger omdat die op een server buiten de EU zit. Hookers hebben ze nu in het vizier, en zij hebben een boete van een half miljoen boven hun hoofd hangen. Zij hebben dus geen keus.
Ik kan daar info over geven, wij hebben  niks te maken met een .nl domein
Dus niets, maar ook niets kan die autoriteit doen, niets.
Je moet niet alles geloven wat de mensen zeggen.

Dat ze maar in Amerika gaan aankloppen voor hun privacy regeltjes
We grab them by the pussy

Wij  nemen hookers  niet over, wij hebben onze hulp aangeboden, maar die lachten ze weg
Dat ze hun plan trekken, we are relaxxx
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #738 Gepost op: 14 juni 2020, 01:03:54 »


Is EU wetgeving. Daar kunnen dus alle forums mee geconfronteerd worden, al is het bij Relaxxx lastiger omdat die op een server buiten de EU zit.

Valt de RB server dan op een Amerikaanse server en volgt die dan de First Amendment ?

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #739 Gepost op: 14 juni 2020, 03:39:18 »
Noteer allen.... Ronny wil graag weer grenscontroles, ook wil hij zijn franken in guldens of marken wisselen voor hij de grens over mag, uiteraard na douanecontrole.
Ik weet niet of Ronnie dat wil, daar lig ik totaal niet van wakker, maar ik weet tevens ook niet of het nu beter is geworden. Met deze gemakkelijkheids.argumenten hebben ze ons (al bijna 20 jaar geleden) de euro door de strot gejaagd. En de open grenzen ook. Stel je voor, een eengemaakt Europa met een eenheidsmunt (ja? nog niet overal) en open grenzen maar een totaal verschillend sociaal klimaat in diverse deelstaten. Dat is een blunder, die goed bij Van Zwanst zou passen.

Google maar eens even hoe het euro vergaan is. Vergelijk het eens met een gewone stabiele munt, die tevens ook in hartje Europa huist. Bij de invoering van de Euro kreeg je voor 1 Euro 1,42 CHF, nu nog 1,07 CHF en 'onderweg' hebben ze onze Euro al een paar keer moeten steunen. Het comfort van de vrije grenzen en de o zo gemakkelijke eenheidsmunt hebben wij met zijn allen in de EU peperduur betaald.

De sterkte of zwakte van een munt is altijd een spiegel van de gang van zaken in de economie van dat land. Europa is een kunstmatig samengebrachte smeltkroes van sterke en zwakke landen. Logisch dus dat de eenheidsmunt geen ijzersterke waarde is geworden. Neem een halve emmer met water van 100° en een halve emmer met water van 0°, giet die bij elkaar, en je hebt een emmer met water van 50°. 

Het Europaverhaal heeft op zich niets te maken met het SKW of de Corona kwestie, maar onrechtstreeks is onze koopkracht wel een belangrijke factor als het erom gaat hoeveel speelplezier we kunnen hebben.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #740 Gepost op: 14 juni 2020, 04:20:37 »
Ha ha, mag ik eens raden bij wie jouw eerste bezoekje zal zijn?

Er is een gezegde "beter een goede buur dan een verre vriend". Mag ik dat in deze context even aanpassen naar "beter een goede collega-SKW wandelaar dan een SKW-negateve-saunaclub-bezoeker"

En nog eentje: "het ene plezier is het andere waard"  :lol_hitting:  :lol_hitting:  :lol_hitting:
Er zijn inderdaad een tweetal goede collega-SKW wandelaars wiens oordeel over een meisje ik méér vertrouw dan een SKW-negatieve saunaclubbezoeker zijn uitspraken. 

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #741 Gepost op: 14 juni 2020, 08:57:04 »
Het is fantastisch dat het SKW weer opengaat, laat daar geen misverstand over bestaan, ik zal maandag of dinsdag mijn harde lans wel in een geile pruim of reet spiesen, dat is zeker!

Maar; wie kan er nog een touw aan vastknopen aan de EU? In België gaan de hoeren weer aan de slag en een boogscheut verder in Nederland moet alles dichtblijven. België staat hoog in de lijst met coronadoden (voor wie dat serieus wil nemen) en opent haar poorten voor hoeren en hoerenlopers uit landen waar het nog verboden is! Wat is de functie van de EU? Wat een lachwekkend schouwtoneel. Ik hoop dat de EU snel uit elkaar valt want dan gaan onze miljarden belastinggeld niet meer naar bananenrepublieken die jarenlang een zooitje van hun financiële beleid hebben gemaakt.

In Nederland zijn ze nu heiliger dan de paus, zelfs hun hookers.nl verbiedt om nog langer adressen van de besproken dames op de site te zetten, ja mannekes dat is de kans voor de relaxxxsite om de boel over te nemen! Of gelden er in België weer andere wetten ivm privacy dan in Nederland of gaat de EU daar over? Want de websites kunnen in de hele EU bekeken worden. Ik kan er geen touw meer aan vastknopen.

Is EU wetgeving. Daar kunnen dus alle forums mee geconfronteerd worden, al is het bij Relaxxx lastiger omdat die op een server buiten de EU zit. Hookers hebben ze nu in het vizier, en zij hebben een boete van een half miljoen boven hun hoofd hangen. Zij hebben dus geen keus.
Ik kan daar info over geven, wij hebben  niks te maken met een .nl domein
Dus niets, maar ook niets kan die autoriteit doen, niets.
Je moet niet alles geloven wat de mensen zeggen.

Dat ze maar in Amerika gaan aankloppen voor hun privacy regeltjes
We grab them by the pussy

Wij  nemen hookers  niet over, wij hebben onze hulp aangeboden, maar die lachten ze weg
Dat ze hun plan trekken, we are relaxxx

Ze kunnen inderdaad zelf niets doen, maar ze kunnen wel de Amerikanen inlichten. En dan is het hoe die daar mee omgaan. Ze zijn daar niet zo Europa gezind, en kunnen zeggen dat ze er niets mee doen, maar ze zijn ook erg anti prostitutie, en zouden er om die reden wel mee aan de slag kunnen gaan. Ik hoop uiteraard op het eerste.

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #742 Gepost op: 14 juni 2020, 09:02:41 »
Noteer allen.... Ronny wil graag weer grenscontroles, ook wil hij zijn franken in guldens of marken wisselen voor hij de grens over mag, uiteraard na douanecontrole.
Ik weet niet of Ronnie dat wil, daar lig ik totaal niet van wakker, maar ik weet tevens ook niet of het nu beter is geworden. Met deze gemakkelijkheids.argumenten hebben ze ons (al bijna 20 jaar geleden) de euro door de strot gejaagd. En de open grenzen ook. Stel je voor, een eengemaakt Europa met een eenheidsmunt (ja? nog niet overal) en open grenzen maar een totaal verschillend sociaal klimaat in diverse deelstaten. Dat is een blunder, die goed bij Van Zwanst zou passen.

Google maar eens even hoe het euro vergaan is. Vergelijk het eens met een gewone stabiele munt, die tevens ook in hartje Europa huist. Bij de invoering van de Euro kreeg je voor 1 Euro 1,42 CHF, nu nog 1,07 CHF en 'onderweg' hebben ze onze Euro al een paar keer moeten steunen. Het comfort van de vrije grenzen en de o zo gemakkelijke eenheidsmunt hebben wij met zijn allen in de EU peperduur betaald.

De sterkte of zwakte van een munt is altijd een spiegel van de gang van zaken in de economie van dat land. Europa is een kunstmatig samengebrachte smeltkroes van sterke en zwakke landen. Logisch dus dat de eenheidsmunt geen ijzersterke waarde is geworden. Neem een halve emmer met water van 100° en een halve emmer met water van 0°, giet die bij elkaar, en je hebt een emmer met water van 50°. 

Het Europaverhaal heeft op zich niets te maken met het SKW of de Corona kwestie, maar onrechtstreeks is onze koopkracht wel een belangrijke factor als het erom gaat hoeveel speelplezier we kunnen hebben.

Het niet meer moeten wisselen van guldens en franken, en de open grenzen zijn inderdaad gemakszaken en prettig, maar niet de belangrijkste zaken.

Maar iedereen die verwacht had om in een jaar of 5 een eenheid in Europa te hebben is naïef. In Amerika hebben ze al 200 jaar de Verenigde Staten, en is er nog geen eenheid.

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #743 Gepost op: 14 juni 2020, 11:23:47 »

#whoopwhoop
Politiek op RB.

Laat mij duidelijk zeggen dat ik niet vind dat de EU voldoende goed functioneert. Moest dat méér het geval zijn dan ben ik voor méér EU! Met één leger, één migratiebeleid, enz.
Maar daar zijn we nog ver af.
Laat ons vooral ook het kind niet weggooien met het badwater. En laat ons, los van discussies, ook vaststellen dat al die EU landen géén onderlinge oorlogjes meer voeren maar praten met elkaar. En dat is gewoon goed....

Noteer allen.... Ronny wil graag weer grenscontroles, ook wil hij zijn franken in guldens of marken wisselen voor hij de grens over mag, uiteraard na douanecontrole.
Ik weet niet of Ronnie dat wil, daar lig ik totaal niet van wakker, maar ik weet tevens ook niet of het nu beter is geworden. Met deze gemakkelijkheids.argumenten hebben ze ons (al bijna 20 jaar geleden) de euro door de strot gejaagd. En de open grenzen ook. Stel je voor, een eengemaakt Europa met een eenheidsmunt (ja? nog niet overal) en open grenzen maar een totaal verschillend sociaal klimaat in diverse deelstaten. Dat is een blunder, die goed bij Van Zwanst zou passen.

Google maar eens even hoe het euro vergaan is. Vergelijk het eens met een gewone stabiele munt, die tevens ook in hartje Europa huist. Bij de invoering van de Euro kreeg je voor 1 Euro 1,42 CHF, nu nog 1,07 CHF en 'onderweg' hebben ze onze Euro al een paar keer moeten steunen. Het comfort van de vrije grenzen en de o zo gemakkelijke eenheidsmunt hebben wij met zijn allen in de EU peperduur betaald.

De sterkte of zwakte van een munt is altijd een spiegel van de gang van zaken in de economie van dat land. Europa is een kunstmatig samengebrachte smeltkroes van sterke en zwakke landen. Logisch dus dat de eenheidsmunt geen ijzersterke waarde is geworden. Neem een halve emmer met water van 100° en een halve emmer met water van 0°, giet die bij elkaar, en je hebt een emmer met water van 50°. 

Het Europaverhaal heeft op zich niets te maken met het SKW of de Corona kwestie, maar onrechtstreeks is onze koopkracht wel een belangrijke factor als het erom gaat hoeveel speelplezier we kunnen hebben.

Het niet meer moeten wisselen van guldens en franken, en de open grenzen zijn inderdaad gemakszaken en prettig, maar niet de belangrijkste zaken.

Maar iedereen die verwacht had om in een jaar of 5 een eenheid in Europa te hebben is naïef. In Amerika hebben ze al 200 jaar de Verenigde Staten, en is er nog geen eenheid.
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #744 Gepost op: 14 juni 2020, 17:17:00 »

#whoopwhoop
Politiek op RB.


Daar zit een zekere logica achter toch. Wij gaan naar het SKW om te naaien, en de politiek naait ons. De link is dus: naaien.

 :lol :lol :lol

En laat ons, los van discussies, ook vaststellen dat al die EU landen géén onderlinge oorlogjes meer voeren maar praten met elkaar. En dat is gewoon goed....

Dat klopt natuurlijk, maar of dat 'goed' is, moeten we toch afwegen tegen de prijs die we ervoor betalen, rechtstreeks om Europa (en de vele leuke postjes) te onderhouden en onrechtstreeks doordat de eenheidsmunt ons een stuk minder koopkracht gegeven heeft - zie mijn vergelijking met de CHF.

De landen spelen dan wel geen oorlogje meer, maar hoe dan ook kon zelfs tussen NL en B niet eens een concrete synchronisatie gemaakt worden bij de ingang van de lockdown, en ook nu zien we hetzelfde verhaal. Het loopt zelfs heel ver uit elkaar, als we zien dat morgen het SKW heropent en dezelfde sector zou dan in NL of D pas begin september weer actief worden. De vraag is: waar is dan de rol van Europa?

Deze grootschalige Europese onmacht tekent zich zelfs hier al af, want er wordt gesproken over Hotmarijke die schrik heeft om terug te gaan werken (naar eigen zeggen, want de echte waarheid kennen we natuurlijk wel) en SEF is gefrustreerd omdat zijn clubs niet open open gaan.

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #745 Gepost op: 14 juni 2020, 23:37:15 »
Morgen, eindelijk, het skw weer open
Gelukkig dat SEF ongelijk had, anders zaten we hier nog tot 1 september te lullen over vleermuizen en andere idiote dingen.

Hopelijk hebben de dames hun (vleer)muisjes morgen geschoren, want er staan er hier enkele zeer zeer geil.

Bema en ikzelf zijn morgen omstreeks 13u in het skw, en je kan ons herkennen aan die bubbel (in onze broek).
Barti, vraag maar aan Sara wie ik ben, en dan mag je mee in mijn bubbel.
Kippenneuker ken ik al langer, ik weet perfect zijn haardracht en welke schoenen hij draagt.

Dus heren, tot morgen, iedereen welkom, en we moeten enkel uitkijken dat de blauwbloezen en blauwloezen ons niet oppakken omdat we met meer dan 10 samen hokken  ;D ;D ;D ;D

De flikken hebben trouwens vandaag al geoefend, alsof ze niet meer wisten waar hun camionetjes moesten staan, dus die stonden vandaag al in het begin van het skw, aan de pissijnenbak  ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline eenspiepen

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #746 Gepost op: 14 juni 2020, 23:45:05 »
Morgen, eindelijk, het skw weer open
Gelukkig dat SEF ongelijk had, anders zaten we hier nog tot 1 september te lullen over vleermuizen en andere idiote dingen.

Hopelijk hebben de dames hun (vleer)muisjes morgen geschoren, want er staan er hier enkele zeer zeer geil.

Bema en ikzelf zijn morgen omstreeks 13u in het skw, en je kan ons herkennen aan die bubbel (in onze broek).
Barti, vraag maar aan Sara wie ik ben, en dan mag je mee in mijn bubbel.
Kippenneuker ken ik al langer, ik weet perfect zijn haardracht en welke schoenen hij draagt.

Dus heren, tot morgen, iedereen welkom, en we moeten enkel uitkijken dat de blauwbloezen en blauwloezen ons niet oppakken omdat we met meer dan 10 samen hokken  ;D ;D ;D ;D

De flikken hebben trouwens vandaag al geoefend, alsof ze niet meer wisten waar hun camionetjes moesten staan, dus die stonden vandaag al in het begin van het skw, aan de pissijnenbak  ;D ;D ;D

 :039:

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #747 Gepost op: 15 juni 2020, 09:49:44 »


Bema en ikzelf zijn morgen omstreeks 13u in het skw, en je kan ons herkennen aan die bubbel (in onze broek).

Kippenneuker ken ik al langer, ik weet perfect zijn haardracht en welke schoenen hij draagt.

Dus heren, tot morgen, iedereen welkom



Sexmachine, mij zal je morgen niet met mijn zwarte paardenstaart  ;D  en mijn bruine cowboy-botten  ;D  zien rondlopen in het SKW. Ik werk namelijk heel deze week van thuis en kan dus godverdomme niet naar het SKW.  :banghead:  :character0029:

Dat geeft jullie dan weer wat meer manoeuvreerruimte maar ik verwacht uiteraard wél een verslag van hoe het er aan toe gaat deze week in het SKW.

Veel plezier mannen en doe de groeten aan mijn aanwezige vaste dames! Ik heb hen zélf al verwittigd dat ik hen volgende week zeker kom bezoeken!

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #748 Gepost op: 15 juni 2020, 12:31:37 »
De flikken hebben trouwens vandaag al geoefend, alsof ze niet meer wisten waar hun camionetjes moesten staan, dus die stonden vandaag al in het begin van het skw, aan de pissijnenbak  ;D ;D ;D
Eens te meer een bewijs dat de flikken meelezen he. Die hebben vast mijn bericht van enkele dagen geleden gelezen, waarin ik geschreven had dat ik een bepaald iemand, zonder respect voor de meisjes, 't onderstenboven in de pisbak ging dumpen. Flikken lachen tussendoor ook eens graag. Sorry jongens, ik heb daar nu nog ff geen tijd voor. Er zijn leukere dingen te doen in het SKW nu  ;D ;D ;D

Offline brosserke

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #749 Gepost op: 15 juni 2020, 15:31:23 »
verder geen commentaar nodig...