Auteur Topic: CORONA  (gelezen 364820 keer)

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #765 Gepost op: 16 juni 2020, 21:52:25 »
De indianenverhalen worden steeds wilder. SEF kan misschien beter roman, of trillerschrijver worden. wie weet verkoopt het nog ook. :lol_hitting: :pica :mistress

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #766 Gepost op: 16 juni 2020, 21:58:06 »
Naar het schijnt kan je vanaf volgende week terecht in het SKW voor sexxx met Brahim, de Albanese pooier, maar dan een nieuwe variant ...
Namelijk, Brahim pijpt jou achter een doorkijkwand-gloryhole ....50 euro is 50 euro  ;D ;D ;D ;D ;D

minuut 2:20 en volgende ..
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #767 Gepost op: 17 juni 2020, 00:58:32 »


 zijn jonge getatoeëerde gasten niet van België afkomstig.

Ik ben een jonge getatoeëerde gast maar dan wél van Belgische afkomst. Er is wel 1 dame waar ik af en toe wat tegen zeg in een niet Europese taal maar wees gerust , ik kijk niet mee door een doorkijkwand  ::)....

Nu ben ik maandag op twee verschillende tijdstippen en dinsdag op twee verschillende tijdstippen in het SKW geweest maar ik heb geen enkele keer de taferelen die jij beschrijft gezien. Ik zal dan toch echt iets verkeerd moeten doen.....

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #768 Gepost op: 17 juni 2020, 02:03:24 »
Nu, wat ik niet weet en ook niet mee bezig ben als ik daar in zo'n armzielig achterkamertje ben, ze hebben me verteld dat er een doorkijkwand in vele kamers is (de pooier kijkt naar jou).  Lijkt me toch maar akelig (hoewel ik me kan voorstellen dat dat een apenverhaaltje zou kunnen zijn)  :douchen .
Merkwaardig hoe iemand die daar nooit komt toch meer weet dan de gemiddelde wandelaar he.

Een armzielig kamertje, dat ken ik eigenlijk niet. Wel een armzalig kamertje. Ik vermoed dat het woord armzielig waarschijnlijk zal opgenomen zijn in de nieuwe toevoeging aan het Groot Woordenboek voor Armtierig Nederlandssprekenden. 

Es ist ja auch klar, wenn man ganz gerne und oft in Deutschland bumsen geht, entsteht manchmal eine Art Sprachmischung, wobei vielleicht ein einsteigender Dolmetscher sich geirrt hat und 'armselig' fehlerhaft übersetzt hat.

Übrigens, er is nog niet zo heel lang geleden in het SKW zo een pooier afgevoerd naar het ziekenhuis, voor het verwijderen van een 3 cm dikke eeltlaag op zijn gat, tengevolge van het dagenlang op een stoeltje zitten kijken achter een doorkijkwand.

Een paar jaar geleden is een andere pooier, in de VR was dat, bezweken aan een acute lachbui, toen hij een bepaalde persoon zag stuntelen om zijn armzalige fluit in een meisje te parkeren, dat hem net voordien door zijn kompanen op straat nog afgeraden was.

Doorkijkwanden zijn ondertussen wel erg uit de mode geraakt. Enkel in het armtierige SKW worden zij nog gebruikt.  Op de meeste plaatsen wordt tegenwoordig gebruik gemaakt van een meer hedendaagse technologie: spycams. Met name in verschillende Duitse Saunaclubs  hebben wij een raamcontract met onze firma kunnen bemachtigen, voor het leveren en het plaatsen van die minuscule cameraatjes op elke kamer.

Deze technoligie biedt een betere beeldkwaliteit dan de klassieke doorkijkwand. Tot dusver hebben we maar met enkele camera's een probleem gehad met een gebarsten lens, waarbij uit onderzoek van het elektronische logboek telkens bleek dat de lens uit elkaar gespat was op een afgrijselijk beeld van een blote kont, waarvan enkele experten het vermoeden hadden dat die uit Belgie zou afkomstig zijn, omdat men bij het uitvergroten van de beelden op die kont een afdruk kon waarnemen, die geïdentificeerd werd als de afdruk van een standaard schoen van een Belgische treinwachter.
« Laatst bewerkt op: 17 juni 2020, 02:13:27 door Vanderbeffen »

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #769 Gepost op: 17 juni 2020, 02:08:21 »
De indianenverhalen worden steeds wilder. SEF kan misschien beter roman, of trillerschrijver worden. wie weet verkoopt het nog ook. :lol_hitting: :pica :mistress
Een trillerschrijver, ja dat is het.... "De dildo's van het Schipperskwartier", door SEF. Als dat niet trilt, dan weet ik het ook niet meer. Ook verkrijgbaar in het Jean-Maire Pfaff Deutsch.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #770 Gepost op: 17 juni 2020, 09:50:02 »
De gesprekken tussen een gedoogde trol met teveel fantasie en de intelectueel.
Ik kan heerlijk genieten van de correspondenties tussen seksenfun en Vanderbeffen, en dat meen ik.
Doe zo voort jongens!

Hebben jullie ooit al eens gedacht om een sketch op sturen naar Woestijnvis?
Ik begin te beseffen waarom ik veel liever op RB kom, dan op Hookers. ;D

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #771 Gepost op: 17 juni 2020, 09:53:34 »

….. maar de figuren die ik binnen en buiten zie snellen in de kotjes zijn jonge getatoeëerde gasten niet van België afkomstig. 



Nu, wat ik niet weet en ook niet mee bezig ben als ik daar in zo'n armzielig achterkamertje ben, ze hebben me verteld dat er een doorkijkwand in vele kamers is (de pooier kijkt naar jou).  Lijkt me toch maar akelig (hoewel ik me kan voorstellen dat dat een apenverhaaltje zou kunnen zijn)  :douchen .



Hij weet ECHT niet van ophouden hé!

Misschien moeten we eens wat eurootjes samen leggen en hem eens een half uurke binnen duwen bij de 3 dames op SS 47. Laat die hem maar eens bewerken met wat speeltjes, eens kijken hoe hij dán piept!

Of kent er iemand nog een beter adresje om hem eens te laten "genieten"?

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #772 Gepost op: 17 juni 2020, 09:56:40 »


Of kent er iemand nog een beter adresje om hem eens te laten "genieten"?

Iemand Erika Power nog gezien ?

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #773 Gepost op: 17 juni 2020, 10:38:22 »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Denbert

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 16
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #774 Gepost op: 17 juni 2020, 15:24:09 »
Toch zou ik willen dat het waar was wat SEF schrijft.
Ik zou die pimp wel eens ff laten zien hoe je een meisje goed neukt :lol_hitting: :bonken

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #775 Gepost op: 17 juni 2020, 15:41:42 »
Toch zou ik willen dat het waar was wat SEF schrijft.
Ik zou die pimp wel eens ff laten zien hoe je een meisje goed neukt :lol_hitting: :bonken
Dan kan ik je beter doorverwijzen naar de duizenden puur zwartwerkende gepimpte Redlightsmeisjes die onder de radar het land rond reizen of op appjes ontvangen. De pimp zit dan gewoonlijk in de auto, of in een aanpalende kamer. Je kan hem dus heel simpel mee uitnodigen op de kamer. Vermoedelijk haakt hij wel af met het toekijken nadat hij jouw betaling gezien heeft.

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:


Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #776 Gepost op: 17 juni 2020, 15:52:25 »
Hebben jullie ooit al eens gedacht om een sketch op sturen naar Woestijnvis?
Ik begin te beseffen waarom ik veel liever op RB kom, dan op Hookers. ;D
Woestijnvis? Ja, we hebben op dit vlak wel een beetje de trein gemist natuurlijk, toen het productiehuis Shelter (toen op de hoek VR-Falcon) verhuisde naar de Ernest Van Dijckkaai. Zo heerlijk dichtbij, we hadden direct onze sketch kunnen opnemen voor de deur.

Iedereen kan trouwens nog steeds via Shelter de droom waarmaken om eens op TV te komen. Shelter is  al meermaals gelauwerd voor hun format 'Hoe zal ik het zeggen'. Deels gedraaid met verborgen camera's. Kies dus een meisje van het SKW uit dat je echt eens op een originele manier wil bedanken voor haar inzet, en laat het scenario maar over aan Shelter.  Misschien een gelegenheid voor seksenfun om eens een kijkje te kunnen nemen achter de doorkijkwand.

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #778 Gepost op: 18 juni 2020, 11:20:59 »
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200616_04992716

https://twitter.com/blaitem/status/1273526668599209984
Idd, terwijl Van Ranst waarschuwde voor een epidemie, vertrokken duizenden Vlamingen naar Italie. Die hadden namelijk in januari nog te horen gekregen, ook van Van Ranst, dat we in Europa niet bang moesten zijn. Corona was een griepje en we waren er hier goed op voorbereid. En reizen worden op voorhand vastgelegd.

Terwijl iedereen moest binnenblijven en van thuis uit moest werken, vertrok Van Ranst elke dag naar de studio's van de televisiezenders. Waarschijnlijk vond hij het riskant om zelf ook via internet zijn sprookjes te verpreiden onder de bevolking. Hij zal zeker  bang geweest zijn van virussen op zijn computer.

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #779 Gepost op: 18 juni 2020, 12:29:07 »
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200616_04992716

https://twitter.com/blaitem/status/1273526668599209984
Idd, terwijl Van Ranst waarschuwde voor een epidemie, vertrokken duizenden Vlamingen naar Italië. Die hadden namelijk in januari nog te horen gekregen, ook van Van Ranst, dat we in Europa niet bang moesten zijn. Corona was een griepje en we waren er hier goed op voorbereid. En reizen worden op voorhand vastgelegd.

Terwijl iedereen moest binnenblijven en van thuis uit moest werken, vertrok Van Ranst elke dag naar de studio's van de televisiezenders. Waarschijnlijk vond hij het riskant om zelf ook via internet zijn sprookjes te verspreiden onder de bevolking. Hij zal zeker  bang geweest zijn van virussen op zijn computer.

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

En dan komt er nog eens bij dat er geen enkel negatief reisadvies werd gegeven door onze regering.
Dus kort samengevat betekent dat het volgende:

Je mag op reis, 't is maar een griepje
Via: Opgelet, opgelet, er is een virus, en we weten niet wat het is, eens snel een halfgare communist vanonder een vleermuis vandaan halen .... Marc, stop met vleermuizen neuken, we hebben iets veel leukers voor je, van dorpsgek mag je nu landsgek worden .....
Naar: Maar neen, waarom zouden wij een negatief reisadvies geven, dan krijgen jullie allemaal je geld terug voor geplande reizen, en de economie platleggen, wie doet dat nu  :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\

Van Ranst zou beter eens de hand in eigen boezem steken.
Ik ga dat filmpje waar hij de klas van zijn zoon bezoekt niet nog een keertje posten .... maar wat ie daar allemaal uitkraamde, IN MAART 2020  :ff :ff :ff :kissass
En het is makkelijk toch. Ik ken een dame werkzaam in het skw die een reis had gepland in maart naar Italië. Met 3 vriendinnen, all-in, twee weken.
En wat denken jullie? Geen negatief reisadvies, foetsieeeeeeeee de meer dan 5000 euro.

Een beetje later moeten ze terugkomen op hun woorden, en leggen ze heel België plat.

Weten jullie trouwens de grootste oorzaak van verspreiding van het virus?
Dat is wat al wereldwijd bekend staat als de idiootste uitspraken ooit:
1.BLIJF IN UW KOT - MDB
indien de mensen, zoals ik, zich daar nooit aan hadden gehouden, was het bijlange zo erg niet geweest, het virus heeft namelijk 1000 x meer overlevingskansen binnenshuis als buitenshuis.
Je moet geen viroloog of politicus zijn om dat te snappen, klaarblijkelijk begrijpen die niet dat open lucht gezonder is als ergens in een kelder met 10 te zitten. En dat je een virus niet van de grond opraapt, tenzij je zo zat bent dat je naar huis kruipt.
BENDE ONNOZELAARS.
2. EEN MONDMASKER DRAGEN HELPT NIET, INTEGENDEEL - MVR
Onnozelaar, het kleinste kind weet dat een regenjas helpt tegen de regen.

Ik ga me concentreren op RB, straks zitten we hier nog met een virus (pooier)  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal