Auteur Topic: CORONA  (gelezen 364813 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #780 Gepost op: 22 juni 2020, 19:17:53 »
Hier heb je 'em weer, hij kwam te weinig in 't nieuws, onze BC (bekende communist), mag ook Before Christ zijn, die is precies al drieduizend jaar dood  :schaap :schaap :schaap



Van Ranst wil mondmaskers in winkels verplichten


Tuurlijk wil hij mondmaskers verplichten, als ik zo'n lelijke smoel had, ijverde ik daar ook voor :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #781 Gepost op: 22 juni 2020, 19:25:31 »
Van Ranst wil mondmaskers in winkels verplichten
Als Van Ranst iets wil verplichten, zal hij eerst verkozen moeten worden. Tot dusver heeft die kwiebus niks te zeggen. Hij kan hoogstens advies geven en daar zijn we al van teruggekomen.

In plaats van mondmaskers te verplichten, zou men beter in het SKW iedereen verplichten om  een briefje van 50 euro voor zijn smoel te monteren. Dan waren we ineens van al die  virussen vanaf, die de meisjes komen vertellen dat ze geen 50 euro hebben en dat ze voor minder 'willen'. Schandalige afbieders die men blijkbaar ergens losgelaten heeft.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #782 Gepost op: 18 juli 2020, 14:46:50 »
Het gaat van kwaad naar  erger in Belgenland.
Eerst gaan  ze ons land twee maanden te laat  in lockdown plaatsen.
Als die al nodig was. Ik had toch begrepen dat  Blijf in uw kot de grootste fout was die de regering maakte.
Maar  soit, dat nog even terzijde.

Niemand mocht getest worden, de bonobo's versoepelen de boel.
En dan, ja dan, als ze versoepelen en reizen toestaan, een bubbel toestaan van 15 man per week (iemand enig benul van statistieken?) ....
15 man per week kwadatreer dat en de volgende week dat kwadraat terug in t kwadraat, en na 5 weken kom je niet meer toe met de Belde bevolking, MONGOLEN

En dan gaan ze massaal testen, uiteraard worden er meer besmettingen gemeten, want je test  mensen die ziek zijn, die voorheen niet mochten getest worden.
Bende gevoelen.

Nu is het Terug in uw kot?
Wat?
Wacht, eerst leggen ze de economie en het sociale leven plat, e Belgen lopen lekker in de pas.
De communist kraait, en let op mijn woorden, nu gaan ze het sociaal leven compleet plat leggen.
En het ergste.
HET ZIJN HUN MAATREGELEN ZIJ VAZRDIGEN DE REGELS UIT
En de verwijtende vinger gaat  naar de bevolking.

Ik doe in ieder geval niet meer mee.
Ik draag een mondmasker, als ze dat verplichten, altijd  en overal, zijn al hun problemen opgelost.

Maar dat gaan die idiote niet doen, dan kunnen ze de schuld niet meer op de bevolking schuiven, en moeten ze toegeven dat ze incompetent zijn.
Straks kruipen er nog ministers buiten door een raam  :-P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #783 Gepost op: 19 juli 2020, 17:07:29 »
https://m.hln.be/nieuws/binnenland/in-kaart-alarmfase-in-28-vlaamse-gemeenten-hoe-snel-stijgt-het-aantal-besmettingen-in-uw-gemeente~aea1699e/?referer=https%3A%2F%2Fwww.ijsberenforum.com%2Fforum%2Fshowthread.php%3F55248-Corona-Virus-Zeer-lang-thuisblijven-%28Alle-clubs-gesloten%29%2Fpage237

Zou het kunnen zijn dat juist in Antwerpen het aantal besmettingen buitengewoon snel stijgt omdat sinds kort het Skw weer terug is geopend?
Er hoeft maar 1 klant met corona een dame te besmetten en dan gaat het snel. Aannemende dat iedere dame per dag zo'n 15 a 20 klanten afwerkt. En deze dus ook allemaal besmet raken. Dan gaat het snel.
Ik vind het wel opvallend dat van alle Belgische steden in Antwerpen de toename juist buitenproportioneel hoog is.
Waarom schrijf ik dit?
Heb zelf 2 weken terug er 2 dames bezocht en ben nu zo ziek als een hond met alle corona kenmerken.
Als dit waar is wordt het snel tijd dat ze de boel weer dicht gooien want dit is het niet waard.


De outbreaks en de besmettingshaarden zitten op dit moment in de Marokkaanse en in de Joodse gemeenschap in Antwerpen en NIET in het SKW of in het prostitutiemilieu.

Jouw veronderstelling is dus VOLLEDIG uit de lucht gegrepen!

Wordt er in Gent en in Brussel en in andere steden misschien niet gepoept dan?

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #784 Gepost op: 19 juli 2020, 17:54:48 »
Je conclusie gaat mij iets te snel.
"ben verder met niemand in contact geweest" is een dooddoener. In het gewone leven ben je regelmatig in contact met anderen. Of kom je niet buiten?
Verder is er iets met earosolen die in de lucht zweven.
En als laatste: ben je inmiddels getest? Want dan staat het ook echt vast.

Voorts wil het absoluut niet zeggen dat een dame die corona zou hebben, alle kerels besmet (en verder ga heen en vermenigvuldigd u).

Eerst maar eens een testje doen en dan zien we het resultaat hier wel terug  ;)

Tot slot, naar onze vriendinnen gaan, brengt zeker een risico mee. Ik ga dat zeker niet bagatelliseren.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #785 Gepost op: 19 juli 2020, 17:55:53 »
Heb je je laten testen,  zoja das kut, zo nee kan het ook wat anders zijn.
Je kunt het zo ergens anders opgelopen hebben, werk vrienden etc....

wildemeers

  • Gast
CORONA
« Reactie #786 Gepost op: 19 juli 2020, 18:25:06 »
https://m.hln.be/nieuws/binnenland/in-kaart-alarmfase-in-28-vlaamse-gemeenten-hoe-snel-stijgt-het-aantal-besmettingen-in-uw-gemeente~aea1699e/?referer=https%3A%2F%2Fwww.ijsberenforum.com%2Fforum%2Fshowthread.php%3F55248-Corona-Virus-Zeer-lang-thuisblijven-%28Alle-clubs-gesloten%29%2Fpage237

Zou het kunnen zijn dat juist in Antwerpen het aantal besmettingen buitengewoon snel stijgt omdat sinds kort het Skw weer terug is geopend?
Er hoeft maar 1 klant met corona een dame te besmetten en dan gaat het snel. Aannemende dat iedere dame per dag zo'n 15 a 20 klanten afwerkt. En deze dus ook allemaal besmet raken. Dan gaat het snel.
Ik vind het wel opvallend dat van alle Belgische steden in Antwerpen de toename juist buitenproportioneel hoog is.
Waarom schrijf ik dit?
Heb zelf 2 weken terug er 2 dames bezocht en ben nu zo ziek als een hond met alle corona kenmerken.
Als dit waar is wordt het snel tijd dat ze de boel weer dicht gooien want dit is het niet waard.


De outbreaks en de besmettingshaarden zitten op dit moment in de Marokkaanse en in de Joodse gemeenschap in Antwerpen en NIET in het SKW of in het prostitutiemilieu.

Jouw veronderstelling is dus VOLLEDIG uit de lucht gegrepen!

Wordt er in Gent en in Brussel en in andere steden misschien niet gepoept dan?

de meeste van de dames worden regelmatig gecontroleerd op soa's en nu ook of covid-19. besmet is niet werken.  Bij prive ontvangst is het anders.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #787 Gepost op: 19 juli 2020, 19:00:09 »
En waarom heb ik het nu dan?
Ben verder met niemand in contact geweest.
Mijn veronderstelling is dus helemaal niet uit de lucht gegrepen.
1 klant met corona bezoekt 1 dame.
Dame raakt besmet en heeft daarna sex met 20 kerels die het virus ook krijgen. Dame werkt 6 dagen per week dus 120 klanten die besmet raken. Dat zijn 120 besmettingen per week.
Reken daar het aantal klanten af die buiten Antwerpen wonen en het huidige aantal besmettingen in Antwerpen klopt wel zo ongeveer.
Tijd dus om de boel weer op slot te gooien.
De volksgezondheid heeft een hogere prioriteit dan de inkomsten van een aantal dames of pooiers.


Blijf dan gewoon weg uit het SKW maar laat ons gewoon verder spelen als we dat willen!

Het is niet aan jou om te bepalen dat het SKW terug dicht moet! We hebben aan één communistische dictator (Marx Van Ranst - neen, de x is GEEN typfout) al wel genoeg!

Je bent met niemand anders in contact geweest ...... laat me niet lachen!

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #788 Gepost op: 19 juli 2020, 19:35:48 »
Man,
Jij bent zowat het toppunt van onnnozelheid.
1. Niemand heeft geen contacten (jij enkel met dames van het SKW? Ofwel lieg je ofwel ben jij dus die ene kluizenaar.
2. Jouw voorbeeld van dame met 20 klanten is kleiner risico dan markt, café of terras.
3. Symptomen? Laat je dan verdomme testen.

Dus ga elders zeuren en zeveren!




 :lol
En waarom heb ik het nu dan?
Ben verder met niemand in contact geweest.
Mijn veronderstelling is dus helemaal niet uit de lucht gegrepen.
1 klant met corona bezoekt 1 dame.
Dame raakt besmet en heeft daarna sex met 20 kerels die het virus ook krijgen. Dame werkt 6 dagen per week dus 120 klanten die besmet raken. Dat zijn 120 besmettingen per week.
Reken daar het aantal klanten af die buiten Antwerpen wonen en het huidige aantal besmettingen in Antwerpen klopt wel zo ongeveer.
Tijd dus om de boel weer op slot te gooien.
De volksgezondheid heeft een hogere prioriteit dan de inkomsten van een aantal dames of pooiers.
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #789 Gepost op: 19 juli 2020, 20:08:14 »
En waarom heb ik het nu dan?
Ben verder met niemand in contact geweest.
Mijn veronderstelling is dus helemaal niet uit de lucht gegrepen.
1 klant met corona bezoekt 1 dame.
Dame raakt besmet en heeft daarna sex met 20 kerels die het virus ook krijgen. Dame werkt 6 dagen per week dus 120 klanten die besmet raken. Dat zijn 120 besmettingen per week.
Reken daar het aantal klanten af die buiten Antwerpen wonen en het huidige aantal besmettingen in Antwerpen klopt wel zo ongeveer.
Tijd dus om de boel weer op slot te gooien.
De volksgezondheid heeft een hogere prioriteit dan de inkomsten van een aantal dames of pooiers.

Jij bent helemaal fout in je conclusie Citycraver.
Als we jouw redenering volgen raken er per week 10 000 mensen besmet met het virus in het schipperskwartier, dus DICHTGOOIEN die boel.
Ik verklaar me nader:
Dame gaat iedere dag de sleutel afhalen en wegbrengen naar de verhuurder, die op zijn beurt in contact komt met 60 meiden (per shift), dus 120 meiden besmet, die op een week gemiddeld iets meer dan 80 klanten per dag besmetten (om mijn cijfers te doen kloppen).
Dus 10 000 besmettingen per week in het skw, volgens UW rekenmethode.
Dus ALLE besmettingen in BE, FR, NL, Syrië, Marokko en andere bruine staten komen van ONS SKW

En nu even serieus, je moet je eens bijscholen in statistieken en vooral in indoctrinatie, MVR doet het dan nog min of meer geloofwaardig, waar 20 percent van de bevolking hem nog blindelings volgt, als ze jou in dienst nemen verliest zelfs MVR zijn geloofwaardigheid  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #790 Gepost op: 19 juli 2020, 20:16:28 »
https://m.hln.be/nieuws/binnenland/in-kaart-alarmfase-in-28-vlaamse-gemeenten-hoe-snel-stijgt-het-aantal-besmettingen-in-uw-gemeente~aea1699e/?referer=https%3A%2F%2Fwww.ijsberenforum.com%2Fforum%2Fshowthread.php%3F55248-Corona-Virus-Zeer-lang-thuisblijven-%28Alle-clubs-gesloten%29%2Fpage237

Zou het kunnen zijn dat juist in Antwerpen het aantal besmettingen buitengewoon snel stijgt omdat sinds kort het Skw weer terug is geopend?
Er hoeft maar 1 klant met corona een dame te besmetten en dan gaat het snel. Aannemende dat iedere dame per dag zo'n 15 a 20 klanten afwerkt. En deze dus ook allemaal besmet raken. Dan gaat het snel.
Ik vind het wel opvallend dat van alle Belgische steden in Antwerpen de toename juist buitenproportioneel hoog is.
Waarom schrijf ik dit?
Heb zelf 2 weken terug er 2 dames bezocht en ben nu zo ziek als een hond met alle corona kenmerken.
Als dit waar is wordt het snel tijd dat ze de boel weer dicht gooien want dit is het niet waard.
Uit welke wetenschappelijke studie haal jij de wetenschap dat bij een contact de besmettingskans 100 % is? Voeg daar nog de indoctrinatietruuk bij, dat elke besmette doodgaat, en dan zou volgens die theorie in Belgie al iedereen dood zijn.  :lol_hitting:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #791 Gepost op: 19 juli 2020, 20:21:10 »
Uit welke wetenschappelijke studie haal jij de wetenschap dat bij een contact de besmettingskans 100 % is? Voeg daar nog de indoctrinatietruuk bij, dat elke besmette doodgaat, en dan zou volgens die theorie in Belgie al iedereen dood zijn.  :lol_hitting:

Als we niet opletten gaan de Belgische bonobo's nog een deel van de Zwitserse kaart ORANJE kleuren omdat men daar Italiaans spreekt (is gebeurd, geen grapje he)
Alks de Belse overheid Covid-19 en de besmettingsgraad al gaat linken aan de taal die iemand spreekt, kan je het Citycraver niet kwalijk nemen dat hij gewoon iedereen besmet waarmee hij in aanraking komt ... interpretatie en statistieken
Zou Citycraver Italiaans spreken?
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #792 Gepost op: 19 juli 2020, 20:22:53 »
En waarom heb ik het nu dan?
Ben verder met niemand in contact geweest.
Mijn veronderstelling is dus helemaal niet uit de lucht gegrepen.
1 klant met corona bezoekt 1 dame.
Dame raakt besmet en heeft daarna sex met 20 kerels die het virus ook krijgen. Dame werkt 6 dagen per week dus 120 klanten die besmet raken. Dat zijn 120 besmettingen per week.
Reken daar het aantal klanten af die buiten Antwerpen wonen en het huidige aantal besmettingen in Antwerpen klopt wel zo ongeveer.
Tijd dus om de boel weer op slot te gooien.
De volksgezondheid heeft een hogere prioriteit dan de inkomsten van een aantal dames of pooiers.
20 klanten per dag, 120 klanten per week.... Breng eens een stoel mee, en zet je eens in het midden van de SS de VL of de VR, kies maar uit. Breng ook een notaboekje mee en een stylo. En zet een streepje telkens (per meisje) als je iemand ziet binnengaan. Die resultaten mag je dan vergelijken met jouw nattevingerwetenschap, en ga daar gerust eens mee tot bij Van Ranst, zodat ook hij het verschil kan zien tussen gemeten getallen en met de natte vinger geschatte getallen.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #793 Gepost op: 19 juli 2020, 20:25:43 »
Heb je je laten testen,  zoja das kut, zo nee kan het ook wat anders zijn.
Je kunt het zo ergens anders opgelopen hebben, werk vrienden etc....
Misschien het deksel van je WC vergeten dicht te doen voordat je doortrok....  :lol

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #794 Gepost op: 19 juli 2020, 20:25:58 »
ga daar gerust eens mee tot bij Van Ranst, zodat ook hij het verschil kan zien tussen gemeten getallen en met de natte vinger geschatte getallen.
Dat van die natte vinger begrijp ik trouwens niet zo goed, steek jij aan ieder raam je vinger in een kut, om te testen dat ze besmet zijn?  ;D ;D ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal