Auteur Topic: CORONA  (gelezen 364860 keer)

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #825 Gepost op: 27 juli 2020, 23:11:23 »
Inderdaad, SEF, een AVONDKLOK in gans de provincie Antwerpen ..... ze hebben dus ook U ferm bij uw pitje, ha ha.

Je kan je dat niet meer voorstellen, het lijkt WO III

Tijdens de "echte" lockdown reed ik gewoonweg 3 keer per week naar Antwerpen, en ik kwam in die 40 km vijf andere wagens tegen en dertien combi's van de polies.

Nu wordt het moeilijker, want ik moet er voor half twaalf zijn en ik mag er niet buiten voor 6 u 's morgens.
Avondklok? Dat doet mij heel erg denken aan zwarte bladzijden in de wereldgeschiedenis.


Ik heb intussen nog geen enkele whatsapp gekregen, dus de raamverhuurders zullen nog niet officieel op de hoogte gesteld zijn van wat er specifiek voor het skw is beslist. Je weet maar nooit dat ze gaan afwijken van de horeca, al heb ik daar mijn grootste twijfels over.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #826 Gepost op: 27 juli 2020, 23:24:43 »
Zelfs als je als inwoner van de provincie Antwerpen naar SixSens rijdt, ben je de sigaar met deze maatregel.
Een 140 km, waarvan 15 tot 40 geen autosnelweg, is snel anderhalf uur, een uur en drie kwartier.
Met veiligheidsmarge van een half uur moet je dan al vertrekken in SixSens om 9 uur, zeg nu half negen s avonds je laatste koffie, en dan snel opkrassen.
Miserie miserie miserie .... we zullen er nog en jaar mee moeten omgaan zeker?
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #827 Gepost op: 27 juli 2020, 23:25:42 »
.
-Bubbel
Vanaf woensdag 29 juli en voor minstens vier weken lang, dus tot eind augustus, wordt de sociale bubbel verkleind. Tot nu was de sociale bubbel voor elke individu beperkt tot 15 personen per week. Vanaf woensdag worden dat dezelfde 5 personen voor de komende vier weken en voor een heel gezin, dus niet meer per individu. .



Dat moet lukken voor mij. Ik ga met geen andere mensen om dan familie en hoeren.
Ik ben een einzelganger, anderen noemen mijn ne rare kwiet,.

Dus 5 verschillende meisjes uit het SKW die mij mogen bedienen gedurende 4 weken. Da moet lukken voor mij.
Elke week eentje en indien ik niet te duur ga kan ik er de laatste week 2 doen.


Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #828 Gepost op: 27 juli 2020, 23:46:39 »


Dat moet lukken voor mij. Ik ga met geen andere mensen om dan familie en hoeren.

Dus 5 verschillende meisjes uit het SKW die mij mogen bedienen gedurende 4 weken. Da moet lukken voor mij.
Elke week eentje en indien ik niet te duur ga kan ik er de laatste week 2 doen.
Ik ga dus gedurende 4 weken 1,5  m afstand bewaren tov mijn vaste partner, dan kan ik een extra meisje in mijn bubbel opnemen.

 :lol_hitting: :lol_hitting:
« Laatst bewerkt op: 27 juli 2020, 23:55:09 door Vanderbeffen »

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #829 Gepost op: 27 juli 2020, 23:54:32 »
EXTRA MAATREGELEN IN ANTWERPEN EN DE PROVINCIE ANTWERPEN

Iedereen moet thuis zijn tussen 23.30u en 6.00u, tenzij voor noodzakelijke verplaatsingen (naar het werk, het ziekenhuis…).

Ik ben al van tijdens de lockdown aan het zoeken naar een juridisch correcte omschrijving van het begrip 'noodzakelijke' of 'essentiële' verplaastsing. Verder dan het geven van een paar voorbeelden, komt men nooit. Als men je zou tegenhouden omdat je volgens de flikken een niet noodzakelijke verplaatsing uitvoert, raad ik iedereen aan om die flik erop te wijzen dat hij tot de uitvoerende macht behoort en niet tot de rechterlijke macht. Flikken mogen dus niet oordelen of jouw verplaatsing noodzakelijk is. Van een juridisch gat in de regelgeving gesproken...

Offline Lager

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 8
  • Lager bier
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #830 Gepost op: 27 juli 2020, 23:55:24 »
EXTRA MAATREGELEN IN ANTWERPEN EN DE PROVINCIE ANTWERPEN

Provincie Antwerpen neemt extra maatregelen


Welke maatregelen gelden voor het volledige grondgebied van de provincie Antwerpen?

In de provincie geldt een avondklok in die zin dat het openbaar sociaal leven stopt tussen 23.30u en 6u.
Iedereen moet thuis zijn tussen 23.30u en 6.00u, tenzij voor noodzakelijke verplaatsingen (naar het werk, het ziekenhuis…).
Cafés en restaurants sluiten om 23.00u.
Mondneusmaskers. In provincie Antwerpen is iedereen boven 12 jaar verplicht om een mondneusmasker te dragen op het publiek domein én op plaatsen waar de fysieke afstand van 1,5 meter niet kan worden gewaarborgd. Deze verplichting geldt niet tijdens het nuttigen van eten en drinken en in de private sfeer (thuis)
In alle cafés en horecazaken moet de fysieke afstand van 1,5 meter tussen de gezelschappen te allen tijden gegarandeerd zijn, tenzij de gezelschappen van elkaar gescheiden zijn met een fysieke afscheiding. Individuele registratie is verplicht. Om contactonderzoek mogelijk te maken moeten deze gegevens gedurende 4 weken worden bijgehouden.
In restaurants en cafés wordt het gezelschap aan een tafel beperkt tot een strikt maximum aantal personen of tot een gezelschap dat bestaat uit leden van hetzelfde gezin.
Voor markten gelden dezelfde regels als voor winkels: geen ‘funshoppen’: u gaat alleen naar de markt of slechts in het gezelschap van minderjarige kinderen of uw begeleider wanneer u hulpbehoevend bent, en niet langer dan 30 minuten.
Kramen die ingericht zijn als een horecagelegenheid zijn niet toegelaten op markten.
Telewerk wordt verplicht, behalve wanneer dit volstrekt onmogelijk is.
Individuele contactsporten worden verboden. Ploegsporten zijn verboden voor sporters boven de 18 jaar.

Extra maatregelen in zone rond stad Antwerpen: alle evenementen afgelast en alle fitnesscentra sluiten
Voor de ruime regio rond Antwerpen - de meest getroffen zone - (Stad Antwerpen, Zwijndrecht, Stabroek, Kapellen, Brasschaat, Schoten, Wijnegem, Wommelgem, Ranst, Boechout, Borsbeek, Mortsel, Hove, Lint, Kontich, Edegem, Aartselaar, Boom, Niel, Schelle en Hemiksem, Rumst) worden nog bijkomende maatregelen genomen: alle evenementen en feesten zijn verboden, alle feestzalen moeten sluiten en ook alle fitnesscentra gaan dicht.


Dat betekent dus dat het skw zeker hetzelfde sluitingsuur hebben als de horeca, 't zullen dus 2 heel erg korte shiften worden.
Van 7 tot 3 en van 3 tot 11, twee shiften van 8 uur?
Ocharme die meiskes, het was nu al zo kalm en slecht kwa inkomsten.


“Individuele contact sporten “ verboden ... ai , kan wel eens doorgetrokken worden naar de erotische sektor lijkt mij

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #831 Gepost op: 28 juli 2020, 00:52:48 »
een AVONDKLOK in gans de provincie Antwerpen .....
Door de dagshift in het SKW officieel te laten beginnen om 7 uur, hadden ze al geprobeerd om een OCHTENDERECTIE in te stellen. Dus nu voor de afwisseling dan eens een AVONDKLOK he.

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #832 Gepost op: 28 juli 2020, 10:29:50 »
Zelfs als je als inwoner van de provincie Antwerpen naar SixSens rijdt, ben je de sigaar met deze maatregel.
Een 140 km, waarvan 15 tot 40 geen autosnelweg, is snel anderhalf uur, een uur en drie kwartier.
Met veiligheidsmarge van een half uur moet je dan al vertrekken in SixSens om 9 uur, zeg nu half negen s avonds je laatste koffie, en dan snel opkrassen.
Miserie miserie miserie .... we zullen er nog en jaar mee moeten omgaan zeker?
top krijgen we eindelijk ruimte in sixsens ze moeten gewoon een gevangenis muur om heel belgië zetten  :lol 

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #833 Gepost op: 28 juli 2020, 10:41:40 »
Zelfs als je als inwoner van de provincie Antwerpen naar SixSens rijdt, ben je de sigaar met deze maatregel.
Een 140 km, waarvan 15 tot 40 geen autosnelweg, is snel anderhalf uur, een uur en drie kwartier.
Met veiligheidsmarge van een half uur moet je dan al vertrekken in SixSens om 9 uur, zeg nu half negen s avonds je laatste koffie, en dan snel opkrassen.
Miserie miserie miserie .... we zullen er nog en jaar mee moeten omgaan zeker?
top krijgen we eindelijk ruimte in sixsens ze moeten gewoon een gevangenis muur om heel belgië zetten  :lol
Dan hebben wij alvast een voordeel, komen er ook geen mongolen meer het land in  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #834 Gepost op: 28 juli 2020, 10:55:18 »

Antwerps burgemeester Bart De Wever is blij met de nieuwe maatregelen die in de provincie Antwerpen werden aangekondigd om de tweede golf van het coronavirus in te dammen. De burgemeester is van plan om de bijkomende maatregelen strikt te handhaven om te voorkomen dat het virus opnieuw de kwetsbare oudere generaties bereikt. “Dat mogen we absoluut niet nog eens meemaken.” De Wever betreurt wel dat Antwerpen nu met de vinger wordt gewezen of dat bepaalde gemeenschappen worden geviseerd
“De aanjager van de tweede coronagolf blijkt heel duidelijk het recreatieve leven te zijn”, aldus De Wever bij VTM Nieuws. “Spijtig genoeg met een eerste golf in Antwerpen. We moeten dus in dat recreatieve leven ingrijpen en de avondklok is daar een onderdeel van: om 23 uur sluiten de cafés en de restaurants. Om 23.30 uur moet je in principe binnen zijn, dan eindigt het sociale leven op straat en in de horeca. Thuis doe je wat wil, maar als je dan nog op straat komt, is het om een essentiële of een professionele verplaatsing te doen. Als je besluit in de parken of op de kaaien door te feesten, dan ga je boetes krijgen: zo eenvoudig is het.”


Geen tweede lockdown
Volgens De Wever gaat het niet om een tweede lockdown. “De economie blijft doordraaien, de winkels blijven open, de horeca wordt niet gesloten: dat kunnen we geen tweede keer aan en dat lijkt mij ook totaal niet zinvol. Maar daar waar de broeihaarden zich situeren, waar de tweede golf begon – dat weten we vrij precies – op die aspecten van het openbare leven moeten we wel ingrijpen.”
Daarmee gaat het volgens De Wever vooral over het sociale leven. “De manier waarop we met elkaar omgaan is heel duidelijk. We komen heel dicht bij de mensen die we blindelings vertrouwen. We gaan op café, drinken een beetje… de afstand wordt niet meer gerespecteerd. Er zijn trouwfeesten geweest, de shishabars, fitnesscentra… dat zijn de haarden van verspreiding geweest in bepaalde wijken van de stad. En dan waaiert het verder uit…”

De vorige Nationale Veiligheidsraad was voor mij een ontgoocheling. Men heeft dan een nieuwe bijeengeroepen, maar wij hebben dat niet afgewacht. Wij hebben lokaal onze verantwoordelijkheid opgenomen met de maatregelen die er nu zijn

Op de vraag of er te laat ingegrepen is, antwoordde De Wever ontkennend. “Achteraf kan je natuurlijk altijd zeggen dat het te laat is. De maatregelen zijn genomen die er genomen zijn. De vorige Nationale Veiligheidsraad was voor mij een ontgoocheling. Men heeft dan een nieuwe bijeengeroepen, maar wij hebben dat niet afgewacht. Wij hebben lokaal onze verantwoordelijkheid opgenomen met de maatregelen die er nu zijn. Ik ben blij dat er wat dat betreft terug een beetje eenheid van commando is en dat er terug strakkere maatregelen zijn ingegaan.”

De Wever betreurt wel dat er opgeroepen wordt om niet naar Antwerpen af te zakken. Onder andere viroloog Marc Van Ranst deed dat afgelopen weekend. “Dat is een bittere pil voor onze horeca en ondernemers”, aldus de burgemeester bij ATV. “Ik zou daar toch wat omzichtiger mee omspringen.” Het stoort hem voorts enorm “dat Antwerpen nu met de vinger wordt gewezen of dat bepaalde gemeenschappen worden geviseerd”. Nog volgens De Wever heeft een aanpak per wijk of district, waar veel infecties zijn vastgesteld, geen zin. “Antwerpen is Antwerpen, grenzen tussen districten, dat is een administratief gegeven, maar in de praktijk bestaan die niet. Dus mensen die ervan dromen om een bepaalde wijken af te grendelen, die hebben misschien veel fictiereeksen bekeken in hun leven, maar dat heeft weinig met de realiteit te maken.”

Handhaving strengere regels
“Het stedelijk leven valt te handhaven als de regels helder zijn. Men heeft ook rond het mondmasker een verstrenging doorgevoerd. Na contact met virologen heb ik gezegd dat je een mondmasker op zak moet hebben en moet dragen als het druk is. Dat is een virologische logica. Constant een mondmasker dragen, is eigenlijk niet goed: je zit aan je gezicht te prutsen en respecteert de afstand niet meer, want je voelt je veilig. Maar men heeft nu een andere logica gevolgd: je moet het masker in principe altijd dragen. Dat is vooral een handhavingslogica: dat is voor de politie vrij helder, daar kan je niet over discussiëren en dat kan je inderdaad handhaven.”

Feestjes op de valreep
Vreest De Wever nog extra feestjes deze nacht en morgen? “Ik mag hopen dat niemand nog zo gek is om dat nog te doen. We hebben dat gezien bij de eerste lockdown en veel mensen zijn toen effectief besmet geraakt. Ik zie in de stad ook dat veel jongeren corona blijkbaar beu zijn. Bij het eerste weekend van de handhaving van de eerste golf zijn meer dan dertig cafés gesloten: dan weet je wel genoeg. Die jonge cohorten willen leven, hun zomer beleven… Daar heb ik alle begrip voor, maar zij moeten wel weten dat ze de besmettingen die zich nu binnen hun groep voordoen, overbrengen op de vijftigjarigen, dat zijn hun ouders. De volgende stap is dat het virus de generatie daarboven bereikt en zo terug in onze woonzorgcentra raakt. Dan kennen we de gevolgen en dat mag in Antwerpen absoluut niet gebeuren. We mogen absoluut niet meemaken dat het virus terug de kwetsbare generaties bereikt en dat we opnieuw dramatische beelden gaan zien.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #835 Gepost op: 28 juli 2020, 11:02:17 »
Zelfs als je als inwoner van de provincie Antwerpen naar SixSens rijdt, ben je de sigaar met deze maatregel.
Een 140 km, waarvan 15 tot 40 geen autosnelweg, is snel anderhalf uur, een uur en drie kwartier.
Met veiligheidsmarge van een half uur moet je dan al vertrekken in SixSens om 9 uur, zeg nu half negen s avonds je laatste koffie, en dan snel opkrassen.
Miserie miserie miserie .... we zullen er nog en jaar mee moeten omgaan zeker?
top krijgen we eindelijk ruimte in sixsens ze moeten gewoon een gevangenis muur om heel belgië zetten  :lol
Ah zie se, een aanhanger van Trump in ons midden

 :lol_hitting: :dance2 :dance2 :dance2 :lol_hitting:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #836 Gepost op: 28 juli 2020, 11:12:32 »
De Wever betreurt wel dat er opgeroepen wordt om niet naar Antwerpen af te zakken. Onder andere viroloog Marc Van Ranst deed dat afgelopen weekend.
Diezelfde Van Ranzig heeft o.a. ook afgeraden om naar het buitenland op vakantie te gaan. Hij zag meer heil in het op elkaar proppen van mensen in een aantal populaire Belgische oorden waarover meneer zich nu zorgen maakt. Dat hele delen van Europa een stuk veiliger zijn (bv alleen al doordat er een veel minder grote bevolkingsdichtheid is) dan het gekke Belgie, dat ontging hem. Als het brandt, moet je volgens die pipo gewoon in de vlammen blijven staan en zeker niet uitwijken naar een plaats waar geen vuur is.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #837 Gepost op: 28 juli 2020, 14:19:45 »
“Individuele contact sporten “ verboden ... ai , kan wel eens doorgetrokken worden naar de erotische sektor lijkt mij
Aiaiai .... weer diezelfde leestekenfoutjes ... je maakt het me te makkelijk .... veel te makkelijk.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Lager

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 8
  • Lager bier
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #838 Gepost op: 28 juli 2020, 16:05:42 »
“Individuele contact sporten “ verboden ... ai , kan wel eens doorgetrokken worden naar de erotische sektor lijkt mij
Aiaiai .... weer diezelfde leestekenfoutjes ... je maakt het me te makkelijk .... veel te makkelijk.

Zal het niet meer doen , meneer de moderator ... 🤔
« Laatst bewerkt op: 28 juli 2020, 16:13:44 door Lager »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #839 Gepost op: 28 juli 2020, 16:26:58 »
“Individuele contact sporten “ verboden ... ai , kan wel eens doorgetrokken worden naar de erotische sektor lijkt mij
Aiaiai .... weer diezelfde leestekenfoutjes ... je maakt het me te makkelijk .... veel te makkelijk.

Zal het niet meer doen , meneer de moderator ... 🤔
En blij dat ie is, zijn tweede bericht is goedgekeurd.

@mods&admins, ik zal het derde bericht van Hoger-Lager wel behandelen in het goedkeuringscenter ....  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal