Auteur Topic: CORONA  (gelezen 364973 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #945 Gepost op: 6 oktober 2020, 18:13:35 »
Hopla ..... 't skw dicht om 23u voor 1 maand .... de ellende is nog niet half voorbij of ze draaien de schroef weer aan ....

Deze nieuwe maatregelen gaan in vanaf vrijdag 9 oktober
Het Overlegcomité heeft nieuwe coronamaatregelen aangekondigd, die vanaf vrijdag 9 oktober ingaan en een maand geldig zijn. Dit zijn ze:

Cafés moeten om 23 uur sluiten en je mag maar met 4 mensen aan tafel zitten, zowel binnen als buiten.
Je mag nog maximaal 3 nauwe contacten hebben bovenop de mensen waarmee je eventueel samenwoont.
Je mag niet meer dan 4 mensen uitnodigen bij je thuis voor een etentje of om samen iets te drinken mits handhaving van de nodige afstand.
Spontaan samenkomen op straat mag ook met niet meer dan 4 mensen samen.
Thuiswerken wordt nog altijd sterk aanbevolen in de mate van het mogelijke.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #946 Gepost op: 6 oktober 2020, 19:04:05 »
Hopla ..... 't skw dicht om 23u voor 1 maand .... de ellende is nog niet half voorbij of ze draaien de schroef weer aan ....
Daar gaan we dan weer. Nog eens 2 uur afknabbelen van de beperkte openingsuren. Opgelegd door een minister zonder 1 enkele stem. Het is net in de late uren dat er het best verdiend wordt door de meisjes.


Cafés moeten om 23 uur sluiten en je mag maar met 4 mensen aan tafel zitten, zowel binnen als buiten.
Na 23 uur wordt een virus dus wakker en gaat ie gevaarlijk doen. Wie zou dat bestudeerd hebben?

Je mag nog maximaal 3 nauwe contacten hebben bovenop de mensen waarmee je eventueel samenwoont.
Enkel te controleren als iedereen zijn bubbel bij de notaris vooraf laat registreren. Dat gebeurt niet, dus NUTTELOZE regel. Verloren speeksel om daarover te praten.

Je mag niet meer dan 4 mensen uitnodigen bij je thuis voor een etentje of om samen iets te drinken mits handhaving van de nodige afstand.
Dus de flikken mogen dat niet binnen komen checken, want die zijn niet uitgenodigd  ;D ;D

Spontaan samenkomen op straat mag ook met niet meer dan 4 mensen samen.
Max vier personen wandelen. Al de rest moet zich verplicht ophouden bij een meisje op de kamer.

Thuiswerken wordt nog altijd sterk aanbevolen in de mate van het mogelijke.
Alsof iedereen met een computer werkt. Is die sos, zonder stemmen, zich er dan niet van bewust dat 'de werkende mensen' vooral ook arbeiders zijn?

Hopelijk komt Frankske De Mini Ster niet naar het SKW om de meisjes hun geld op te stoken.  ;D ;D ;D

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #947 Gepost op: 6 oktober 2020, 20:06:35 »

Hopla ..... 't skw dicht om 23u voor 1 maand .... de ellende is nog niet half voorbij of ze draaien de schroef weer aan ....



Is dat al bevestigd SM?

Restaurants mogen wél open blijven tot 01u00, cafés moeten inderdaad dicht om 23u vanaf vrijdag. Zijn de ramen dan gelijkgesteld met cafés of met restaurants?

Ik dacht trouwens dat er sprake was van "drankgelegenheden" die moeten sluiten om 23u. Vallen de ramen dan onder "drankgelegenheden"? Er wordt daar inderdaad wel wat "geconsumeerd" maar het lijkt me eerder "lichamelijke consumptie" dan "drankconsumptie"  ;D  ;D

Als de ramen inderdaad vanaf vrijdag om 23u weer dicht moeten voor een maand an zal dat weer een zware slag zijn voor een aantal dames. Laat ons ze dus maar een keertje meer sponsoren vóór u dan.  ;)

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #948 Gepost op: 6 oktober 2020, 21:53:09 »
Een echte Vanderbeffen houdt van eating pussys en eten valt volgens mij onder 'restaurants', maar ik vrees dat ze mijn uitleg niet zullen volgen. De meisjes zijn al op de hoogte gesteld.

Offline Wil007

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 27
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #949 Gepost op: 6 oktober 2020, 21:56:45 »
Is het al zeker dat ze om 23:00 uur moeten sluiten?
Een echte Vanderbeffen houdt van eating pussys en eten valt volgens mij onder 'restaurants', maar ik vrees dat ze mijn uitleg niet zullen volgen. De meisjes zijn al op de hoogte gesteld.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #950 Gepost op: 7 oktober 2020, 00:40:40 »
Is het al zeker dat ze om 23:00 uur moeten sluiten?
Een echte Vanderbeffen houdt van eating pussys en eten valt volgens mij onder 'restaurants', maar ik vrees dat ze mijn uitleg niet zullen volgen. De meisjes zijn al op de hoogte gesteld.
Neen, blijkbaar toch nog niet zeker.

Ik ben een en ander gaan navragen, eerst bij enkele meisjes, en ofwel hebben de verhuurkantoren niet precies hetzelfde gezegd, ofwel zitten de verschillen in de vertalingen die de meisjes er in hun eigen woorden van maken. Daarna, volgens rechtstreekse informatie van een verhuurder, vernam ik dan dat de kans bestaat, maar er wordt pas morgen beslist of het 23 uur wordt, of dat het blijft zoals het is. Duimen dus.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #951 Gepost op: 7 oktober 2020, 10:37:47 »
Café's dicht om 23 u en dan het skw open tot 1 uur 's nachts?
Dat is net wat ze niet willen, dat er een massatoeloop komt in het skw na het sluiten van de café's, dat is ook de reden geweest dat ze het sluitingsuur gelijk gesteld hebben met de van de drankgelegenheden een paar maanden geleden.

We mogen blij zijn als het open blijft tot 23 u .... maar ik ga hier niet doemdenken.

Ik verwacht echter helemaal niet dat het langer dan 23 u zal open blijven.
De verhuurders weten nog van geen fluit, het stad is langs geweest en heeft (voor het bekend maken van het sluitingsuur) controles gedaan, en gaan daar vandaag of morgen een beslissing in nemen.
Misschien, heel misschien, moeten we nog blij zijn dat die geldverbrander dit beslist heeft voor een maand, of de boel had wel eens een maand op slot kunnen gaan.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #952 Gepost op: 7 oktober 2020, 13:32:17 »
En ondertussen in Brussel:
Vanaf morgen moeten alle café's in Brussel voor minstens 1 maand dicht.

En hebben we onze "Minister van Geldverbranding zonder stemmen" niet hard horen roepen dat van De Panne tot Aarlen dezelfde maatregelen gelden?

Iemand nog wat zwart geld over om op zijn brandstapel te werpen?

El een even grote mongool als Van Ranst, die was tenminste nog een maand geloofwaardig, deze snol is geen week consequent .... maar wie had anders verwacht .... een Minister die zwart geld wil verbranden .... dat wil ik ook ... bij de hoeren, volidioot
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest165414

  • Gast
CORONA
« Reactie #953 Gepost op: 7 oktober 2020, 17:10:22 »
Provincies, steden en gemeentes mogen autonoom beslissen over bijkomende verstrengde maatregelen.
Dit is typisch Belgisch!

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #954 Gepost op: 7 oktober 2020, 18:49:14 »
Provincies, steden en gemeentes mogen autonoom beslissen over bijkomende verstrengde maatregelen.
Dit is typisch Belgisch!
niet alleen typisch Belgisch doen ze in Nederland ook duitseland zet ook al een stap terug en heeft geen meldingsplicht meer als je minder dan 24 uur in duitseland verblijf dus ik mag weer  :amazone

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #955 Gepost op: 7 oktober 2020, 19:49:52 »
Jammer dat de kersverse mini-ster zonder stemmen destijds dat geld verbrand heeft. Hij zou met dat geld nu veel mensen kunnen helpen.  ;D ;D ;D

Misschien lijkt het op een politiek geïnspireerde mening die ik hier lucht, maar dat is het helemaal niet. Een persoon, die ooit bij zijn volle verstand in alle toenmalige media bleef volhouden dat hij (zwart) geld gevonden had en dat hij dat verbrand had omdat hij er geen blijf mee wist, is volgens mij iemand die 'het volk' openlijk voor een domme bende volidioten houdt. Volidioten,  die zijn verhaal wel zouden gaan geloven. Iemand die zo over 'de mensen' denkt, hoort volstrekt niet thuis in een regering. DIKKE BLAAM dus voor de sossen die deze figuur terug van onder het politieke stof vandaan gehaald hebben. Ze kunnen gelijk hun naam nog eens veranderen: Achteruit in plaats van Vooruit.

En de getroffen horecauitbaters zitten met de gebakken peren.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #956 Gepost op: 7 oktober 2020, 20:04:42 »
Fout fout fout.
Hij heeft geen geld verbrand, hij heeft destijds (tot 2 x toe) gezegd dat de schatbewaarder (een vrouw) het zwarte geld moest verbranden.
Zo een minister wil ik ook, die weet heeft van 5 miljoen BEF en die me dan zegt dat te verbranden.
Er zouden er een paar lachen in 't skw  ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #957 Gepost op: 7 oktober 2020, 20:32:31 »
Ja inderdaad, zo ging het verhaal toen he. Hij had de opdracht gegeven. Maar je moet toch wel lef hebben en bovendien moet je een enorm minachtend gedacht hebben van 'de mensen' als je dergelijke verhalen gaat vertellen, in de overtuiging dat ze gaan geloofd worden.

En zo iemand maken ze dan minister. Letterlijk 'maken' want hij was zogezegd uit de politiek verdwenen, stond op geen enkele lijst. En dat heerschap gaat nu een pak mensen de duvel (nee, niet die van Moortgat) aandoen. Zum ko..en. Rap naar de meisjes gaan kijken om die opkomende braakneiging te onderdrukken. ;D ;D ;D

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #958 Gepost op: 8 oktober 2020, 17:56:56 »
Weet iemand of er nu al zekerheid is omtrent het sluitingsuur 's avonds vanaf morgen?

Is daar al iets over beslist/gecommuniceerd? Wordt het 23u00 of blijft het 01u00?

Thx!

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #959 Gepost op: 8 oktober 2020, 18:27:51 »
Weet iemand of er nu al zekerheid is omtrent het sluitingsuur 's avonds vanaf morgen?

Is daar al iets over beslist/gecommuniceerd? Wordt het 23u00 of blijft het 01u00?

Thx!
Gisteren was het nog niet geweten, 't zal afwachten zijn.
Maar dat zien we morgen dan wel weer, er valt toch niks aan te veranderen.

Dat de collega's in Brussel mogen open blijven zou wel eens de doorslag kunnen geven .... alhoewel ... café's dicht en 't straat open .... ik betwijfel het


Maar ik wil er gerust voor de volle 100 % naast zitten deze keer ....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal