Auteur Topic: CORONA  (gelezen 364828 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #960 Gepost op: 8 oktober 2020, 18:31:07 »
Weet iemand of er nu al zekerheid is omtrent het sluitingsuur 's avonds vanaf morgen?

Is daar al iets over beslist/gecommuniceerd? Wordt het 23u00 of blijft het 01u00?

Thx!
Mijn recentste informatie is een mail van een verhuurder als antwoord op een vraag van Ina daaromtrent. Daarin staat dat het nog niet beslist is, en dat 'momenteel' dus morgen alles tot 1 uur zou open blijven. Dat was deze namiddag.

Mogelijk wil men het weekend voor de meisjes 'redden'. We zullen zien, zei de blinde...

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #961 Gepost op: 8 oktober 2020, 20:01:45 »

Mijn recentste informatie is een mail van een verhuurder als antwoord op een vraag van Ina daaromtrent. Daarin staat dat het nog niet beslist is, en dat 'momenteel' dus morgen alles tot 1 uur zou open blijven. Dat was deze namiddag.

Mogelijk wil men het weekend voor de meisjes 'redden'. We zullen zien, zei de blinde...



Bedankt SM en VDB voor de update!

We horen het morgen of in de komende dagen dan wel zei de dove .....

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #962 Gepost op: 8 oktober 2020, 20:07:30 »
En hier dan al mijn volgende vraag!

Een illuster personage dat ik niet nader bij naam wens te noemen schrijft op diverse "andere" fora dat alle dames nu gevraagd worden om een Corona test te ondergaan?

Klopt daar iets van of is dit weer iets dat uit de lucht gegrepen is?

Datzelfde illustere personage schrijft daar ook al dat de ramen in het SKW vanaf morgenavond om 23u00 dicht moeten i.p.v. om 01u00. Dat lijkt me dan ook al fake news gezien het feit dat daar nog niets definitiefs over beslist is.  ::)

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #963 Gepost op: 8 oktober 2020, 20:17:20 »
Een Corona-test om naar het buitenland te gaan, wordt niet terugbetaald door het ziekenfonds.  Kost voor die test: 46,50 euro  :douchen .
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #964 Gepost op: 8 oktober 2020, 20:20:54 »
Belgen mogen Nederland niet meer binnen.  Behalve voor werkverplaatsingen en om een zieke te verzorgen (en meer van diens uitzonderingen).  Of Nederland controles gaat doen, ben ik niet te weten gekomen.  België gaat de treinen die de grens oversteken controleren en op strategische punten aan de grensovergangen op de baan.  Boete 12.000 euro.  Om even over na te denken  :douchen .
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #965 Gepost op: 8 oktober 2020, 20:22:26 »
En hier dan al mijn volgende vraag!

Een illuster personage dat ik niet nader bij naam wens te noemen schrijft op diverse "andere" fora dat alle dames nu gevraagd worden om een Corona test te ondergaan?

Klopt daar iets van of is dit weer iets dat uit de lucht gegrepen is?

Datzelfde illustere personage schrijft daar ook al dat de ramen in het SKW vanaf morgenavond om 23u00 dicht moeten i.p.v. om 01u00. Dat lijkt me dan ook al fake news gezien het feit dat daar nog niets definitiefs over beslist is.  ::)

Ik heb het ook gelezen. Het is het beste om de onzin van die persoon te negeren, en afgaan op wat meer betrouwbare personen schrijven.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #966 Gepost op: 8 oktober 2020, 21:17:41 »
En hier dan al mijn volgende vraag!

Een illuster personage dat ik niet nader bij naam wens te noemen schrijft op diverse "andere" fora dat alle dames nu gevraagd worden om een Corona test te ondergaan?

Klopt daar iets van of is dit weer iets dat uit de lucht gegrepen is?

Datzelfde illustere personage schrijft daar ook al dat de ramen in het SKW vanaf morgenavond om 23u00 dicht moeten i.p.v. om 01u00. Dat lijkt me dan ook al fake news gezien het feit dat daar nog niets definitiefs over beslist is.  ::)

Ik heb het ook gelezen. Het is het beste om de onzin van die persoon te negeren, en afgaan op wat meer betrouwbare personen schrijven.


Dat dacht ik ook al maar ik wilde toch maar even informeren of de "wat meer betrouwbare personen" hier op RB er iets meer van wisten.  ;)

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #967 Gepost op: 8 oktober 2020, 22:17:03 »
En hier dan al mijn volgende vraag!

Een illuster personage dat ik niet nader bij naam wens te noemen schrijft op diverse "andere" fora dat alle dames nu gevraagd worden om een Corona test te ondergaan?

Klopt daar iets van of is dit weer iets dat uit de lucht gegrepen is?

Datzelfde illustere personage schrijft daar ook al dat de ramen in het SKW vanaf morgenavond om 23u00 dicht moeten i.p.v. om 01u00. Dat lijkt me dan ook al fake news gezien het feit dat daar nog niets definitiefs over beslist is.  ::)

Ik heb het ook gelezen. Het is het beste om de onzin van die persoon te negeren, en afgaan op wat meer betrouwbare personen schrijven.


Dat dacht ik ook al maar ik wilde toch maar even informeren of de "wat meer betrouwbare personen" hier op RB er iets meer van wisten.  ;)
Alle dames? Zeker niet, want dan hadden we die vraag of verplichting al moeten krijgen. Fake dus.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #968 Gepost op: 8 oktober 2020, 22:23:42 »
Belgen mogen Nederland niet meer binnen. 
Logisch he, alle Belgen zijn besmet en in Nederland is er geen covid  ;D ;D ;D ;D ;D

Offline Wil007

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 27
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #969 Gepost op: 8 oktober 2020, 23:02:16 »
Laatste nieuws ramen dicht om 23:00 uur vanaf 9 oktober!!!
Belgen mogen Nederland niet meer binnen. 
Logisch he, alle Belgen zijn besmet en in Nederland is er geen covid  ;D ;D ;D ;D ;D

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #970 Gepost op: 9 oktober 2020, 00:02:18 »
Laatste nieuws ramen dicht om 23:00 uur vanaf 9 oktober!!!
Belgen mogen Nederland niet meer binnen. 
Logisch he, alle Belgen zijn besmet en in Nederland is er geen covid  ;D ;D ;D ;D ;D
Welke bron? Rechtstreeks vernomen of van horen zeggen?

Offline Wil007

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 27
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #971 Gepost op: 9 oktober 2020, 00:10:00 »
Van verhuurders en stadhuis
Laatste nieuws ramen dicht om 23:00 uur vanaf 9 oktober!!!
Belgen mogen Nederland niet meer binnen. 
Logisch he, alle Belgen zijn besmet en in Nederland is er geen covid  ;D ;D ;D ;D ;D
Welke bron? Rechtstreeks vernomen of van horen zeggen?

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #972 Gepost op: 9 oktober 2020, 01:52:52 »
Die hebben dat naar jou persoonlijk gemaild? De vraag was, rechtstreeks of van horen zeggen? Iedereen is er hier wel in geïnteresseerd hoor.

Offline Wil007

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 27
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #973 Gepost op: 9 oktober 2020, 01:56:30 »
Rechtstreeks van Hollandse verhuurder en hij van iemand van het stadsbestuur
Die hebben dat naar jou persoonlijk gemaild? De vraag was, rechtstreeks of van horen zeggen? Iedereen is er hier wel in geïnteresseerd hoor.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #974 Gepost op: 9 oktober 2020, 09:21:19 »
Alvorens er allerlei indianenverhalen ontstaan:

https://diplomatie.belgium.be/nl/Diensten/Op_reis_in_het_buitenland/reisadviezen/nederland
COVID

Er wordt in Nederland sterk geadviseerd om de drukte te vermijden, verplaatsingen te beperken en zich houden aan de '1,5m-samenleving'. Naast de mondkapjesplicht in het openbaar vervoer geldt er sinds vrijdag 2 oktober 2020 landelijk een dringend advies voor het dragen van niet-medische mondkapjes in publieke binnenruimtes voor alle mensen vanaf 13 jaar. Winkeliers kunnen klanten weigeren die geen mondkapje dragen.Bij klachten wordt het sterk aangeraden om thuis te blijven en zich te laten testen.


Toerisme:

Sinds 15 juni 2020 zijn buitenlandse toeristen uit landen met vergelijkbare of lagere gezondheidsrisico’s (waaronder België) weer welkom in Nederland. Buitenlanders dienen zich te houden aan de Nederlandse maatregelen tegen de verspreiding van het coronavirus. Bij overnachting is het reserveren van een vakantieverblijf verplicht.

*U reist vanuit (de 9 districten in) de stad Antwerpen, het Brussels Hoofdstedelijk Gewest, de provincie Waals-Brabant of de provincie Luik.

Alle niet-noodzakelijke reizen van en naar deze regio's worden sterk ontraden.
Reizigers afkomstig uit de stad Antwerpen, het Brussels Hoofdstedelijk Gewest, de provincie Waals-Brabant of de provincie Luik worden na binnenkomst in Nederland geacht 10 dagen in (thuis)quarantaine te gaan. Vanuit deze regio's naar Nederland reizen om te feesten, boodschappen te doen of een dagje uit is dus niet mogelijk.
Voor bepaalde groepen reizigers geldt een uitzondering: Voor o.a. zorgprofessionals, grensmedewerkers en transportmedewerkers geldt dat als zij voor hun werk reizen, zij niet in thuisquarantaine hoeven, tenzij zij klachten hebben. Ook hoeft er geen thuisquarantaine indien U alleen door deze regio's rijdt zonder te stoppen.

Dit mis wat op de weefsite staat van de federale overheid in België.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke