Auteur Topic: CORONA  (gelezen 364834 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1005 Gepost op: 14 oktober 2020, 17:36:36 »
Even kort ......

In de VT zijn er ook kortingen voor de dames, voor wie het goed aanpakt (of het goed kan uitleggen) loopt die korting op tot 33% Op andere plaatsen gelden andere kortingen, soms grotere, soms kleinere.

Ik hoor de laatste 10 dagen opnieuw meer klagen dan de weken ervoor. Dames hebben het over een korte "boom" na de heropening, een zéér slechte periode in juli en augustus, een opflakkering in september en terug een neerwaartse curve in oktober.

De reden daarvan zal een combinatie van vele dingen samen zijn, ik kan me niet voorstellen dat het enkel de schrik voor het virus is. Een aantal redenen, aangehaald door collega Vanderbeffen lijken mij ook een serieuze impact te hebben.

Dit alles neemt echter niet weg dat, als iets gewoon helemaal niets opbrengt, er geen mens is die het doet. Waarmee ik wil zeggen dat als de dames het zout op hun patatten niet zouden verdienen dat ze dan niet in dat raam zouden gaan staan. Dat de verdiensten momenteel niet om over naar huis te schrijven zijn lijkt me evident maar dat er helemaal niets meer verdiend wordt lijkt me ook héél onwaarschijnlijk. Dat die verdiensten niet zo hoog zijn dan dat de dames gewend zijn van vroeger of dat ze liever meer zouden verdienen, dat wil ik graag geloven.

Ik hoor een beetje verschillende verhalen, dames die steen en been klagen en dames waar het deurtje toch nog héél regelmatig open gaat en die me bedragen per dag noemen waar een doorsnee arbeider toch een weekje moet voor gaan werken. Wie liegt er en wie vertelt de waarheid? Wie zal het zeggen?

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1006 Gepost op: 14 oktober 2020, 18:40:49 »
Het is wat het is VDB, niks aan te doen.
Dat is een feit. En dat brengt net frustraties bij sommigen: hoe goed je ook je best doet, het helpt vaak niet veel.

Maar ik zou niet te diep ingaan op uitspraken van Rushi in een gazet over haar verdiensten.
Normaal (lees: in normale tijden) zou ik dat ook niet doen, daar te diep op ingaan. Maar op dit ogenblik ben ik er van overtuigd dat zij gelijk heeft.

En al zeker niet veralgemenen dat meisjes werken aan 40 €, het lijkt wel alsof jij het zwarter wil voorstellen dan het is. Dat is de uitzondering die de regel bevestigt, en echt niet andersom.
Momenteel is toch wel bijna 'andersom'. Als je de heerschappen van 40 € weigert en door stuurt, heb je hoogstens misschien een kwartje of een derde van je omzet. Ok, ik bekijk het misschien ietske te veel vanuit het standpunt van de meisjes, maar de cijfers zijn ook wat ze zijn, op dit ogenblik.

En geloof nooit een hoer als die haar verdiensten aan een gazet meegeeft, het zou gek zijn moest ze zeggen dat ze pakken geld verdient.
Het zijn zeer moeilijke tijden, maar ze verdienen nog altijd meer dan ondergetekende, per maand, in 't zwart, zelfs tijdens deze crisis.
Dat is een gevleugelde uitspraak waar ik je, alweer in gewone tijden, nog altijd gelijk moet in geven, ondanks dat het niet is zoals enkele jaren geleden. In gewone tijden dus. Op dit ogenblik, laten we zeggen de laatste dagen, is dat voor veruit de meesten absoluut niet zo. We merken het ook aan het volk op de straat, of beter gezegd: het gebrek aan volk op de straat. Degenen die nog 'draaien', doen dat vaak op enkele vaste klanten. 

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1007 Gepost op: 14 oktober 2020, 19:09:33 »
Ik hoor de laatste 10 dagen opnieuw meer klagen dan de weken ervoor. Dames hebben het over een korte "boom" na de heropening, een zéér slechte periode in juli en augustus, een opflakkering in september en terug een neerwaartse curve in oktober.
Dat is een correcte weergave van wat er sinds de heropening gebeurde. Tijdens die boom, werd er goed verdiend. In september kende de heropflakkering, die normaal na de zomer optreedt, dit jaar wat ups en downs. Aanvaardbaar nog. Maar het stukje oktober dat we al kregen, kent inderdaad een flink neerwaarts lopende curve, waarvan iedereen hoopt dat het spoedig weer beter wordt, ondanks het feit dat ons verstand weet dat het misschien nog wel slechter kan worden.

De reden daarvan zal een combinatie van vele dingen samen zijn, ik kan me niet voorstellen dat het enkel de schrik voor het virus is. Een aantal redenen, aangehaald door collega Vanderbeffen lijken mij ook een serieuze impact te hebben.
Een gemakkelijke analyse, in feite. De schrik voor het virus alleen, dat houdt een bronstige man niet tegen om van het mooie vrouwvolk te gaan genieten. Het gebrek aan geld en de dreiging van nog meer onheil wél. Net als de praktische moeilijkheden die ik aanhaalde, waardoor veel mannen gewoon niet gemakkelijk thuis 'weg' geraken voor iets wat niet mag geweten zijn. Het zijn lang niet allemaal single levende mannen he, integendeel.

Dit alles neemt echter niet weg dat, als iets gewoon helemaal niets opbrengt, er geen mens is die het doet. Waarmee ik wil zeggen dat als de dames het zout op hun patatten niet zouden verdienen dat ze dan niet in dat raam zouden gaan staan.
Al eens gezien hoeveel ramen er net voor de middag nog leeg zijn de laatste dagen? Op de middag had je normaal gezien toch altijd een soort piekje, waarbij je als meisje toch wel iets kon scoren. In de namiddag is het minder, en in de latere uurtjes stijgen de kansen op verdienste terug. Op sommige middagen loop ik de laatste dagen door weinig bevolkte straten met relatief veel lege ramen, in vergelijking tot 'nog niet zo heel lang geleden'.

Dat de verdiensten momenteel niet om over naar huis te schrijven zijn lijkt me evident maar dat er helemaal niets meer verdiend wordt lijkt me ook héél onwaarschijnlijk. Dat die verdiensten niet zo hoog zijn dan dat de dames gewend zijn van vroeger of dat ze liever meer zouden verdienen, dat wil ik graag geloven.

Ik hoor een beetje verschillende verhalen, dames die steen en been klagen en dames waar het deurtje toch nog héél regelmatig open gaat en die me bedragen per dag noemen waar een doorsnee arbeider toch een weekje moet voor gaan werken. Wie liegt er en wie vertelt de waarheid? Wie zal het zeggen?
Ik denk niet dat je moet stellen 'wie liegt er'.Maar als je zelf enkele keren per week bij een populaire dame gaat doorbrengen, kan zij wellicht zonder te liegen best wel leuke bedragen noemen, waarvan jij dan trouwens al een behoorlijk aandeel zelf hebt betaald. Ik zie er echter ook veel, waarbij het deurtje de laatste dagen helemaal niet zo vaak open gaat, of waar de potentiële klant zonder binnen te gaan voortwandelt. Het feit dat de huurprijzen op korte tijd relatief 'ingestort' zijn, zegt genoeg, want de verhuurders, mede onder druk van eigenaars, hebben geen brevet van Sinterklaas hoor. Kassa kassa, en het is enkel als de meisjes niet meer opdagen, dat ze de prijzen laten dalen. Vraag en aanbod.

Een aantal meisjes draait dus op vast klienteel. Mooi in principe, maar enigszins ook 'gevaarlijk' als het structureel wordt. Want de vaste klant die enkele honderden eurootjes doneert, moet natuurlijk wél opdagen en misschien komt die nu ook iets minder vaak. Die goeie klant is ook zoals wijzelf: hij gaat niet per sé altijd alleen maar bij hetzelfde meisje. Als hij deze week eens 'op een ander' gaat, voelt de dame in kwestie dat direct aan haar verdienste. Ik heb het voorbeeld van eentje die vorige week een goeie klant weerzag, die verschillende uren bleef en goed betaalde. Prachtige dag dus. De twee volgende dagen kwam er echter niemand daadwerkelijk binnen. Het is een kwestie van geluk of pech geworden, veel meer dan in normale tijden.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1008 Gepost op: 14 oktober 2020, 20:44:02 »
Niet gevaarlijk, zoals jij zei SM?  Hier is ze weer: de gouverneur van Antwerpen.

In de Gazet Van Antwerpen lezen we dat zij – naar Aziatisch model – verplichte isolatie wil voor superverspreiders, “desnoods zelfs met beloning”.

“Als er een ernstig risico bestaat dat ze zich niet aan de thuisisolatie houden, is het aangewezen dat de arts-ambtenaar op basis van het decreet met betrekking tot het preventief gezondheidsbeleid een bevel uitvaardigt om thuis of op een aangewezen plaats in isolatie te blijven”, zegt Berx in GVA. Vrij vertaald: zieke mensen opsporen, oppakken en opsluiten.

bron P  :douchen

het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1009 Gepost op: 14 oktober 2020, 21:04:54 »
zegt Berx in GVA.
Als alles wat er ooit in de gazet heeft gestaan, ook realiteit zou geworden zijn... Van de gazet geloof ik doorgaans enkel de datum en de prijs.  ;D ;D ;D

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1010 Gepost op: 14 oktober 2020, 21:08:36 »
Niet gevaarlijk, zoals jij zei SM?  Hier is ze weer: de gouverneur van Antwerpen.
In de Gazet Van Antwerpen lezen we dat zij – naar Aziatisch model – verplichte isolatie wil voor superverspreiders, “desnoods zelfs met beloning”.
Volgens mij heeft Marx Van Ranst een virus in zijn lab gekweekt dat een communist(e) van je maakt en dat beestje overgedragen aan de gouverneur.
Hij had toch weinig anders te doen in zijn lab, daar kreeg hij niet genoeg media-aandacht trouwens  ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1011 Gepost op: 14 oktober 2020, 21:34:26 »
zegt Berx in GVA.
Als alles wat er ooit in de gazet heeft gestaan, ook realiteit zou geworden zijn... Van de gazet geloof ik doorgaans enkel de datum en de prijs.  ;D ;D ;D

Nu je er over begint...  ::) .

Het artikel over de dames in het SKW die blut zijn, lijkt me ook niet erg juist.  Ik kom niet vaak in het SKW maar alle dagen in de Aarschotstraat en in de Aarschotstraat zie ik niet veel verschil vergeleken met voor Corona.  Verder:
- geloof ik zo niet dat (onder andere de veelplegers daar van dit forum) de mannen ineens allemaal weg zouden blijven daar
- zie ik ook geen reden om daar weg te blijven, toch niet om veiligheidsredenen want er wordt daar enkel aan pijpen met condoom gedaan, geen speeksel uitgewisseld en enkel neuken met condoom, neem daarbij veilige standjes als 69 en doggy reverse, de man houdt zijn masker altijd op en de dame zet het enkel af tijdens het pijpen, als je dan beiden bij binnenkomst je handjes desinfecteert, mag je mekaar overal aanraken, zo veilig als wat dus daar, ook al omdat de blootstelling aan het eventuele virus daar netjes binnen de virologen-tijd van 15 minuten blijft.

Iets anders is wat ik in Oostenrijk allemaal deed.  Dat zou een veiligheidsrisico kunnen zijn, zoals er daar speeksel uitgewisseld wordt gedurende uren.

Nu ja... het is ook wel eens wat anders: een gazet waar je tussen de lijntjes kan lezen om a.u.b. mannen zich niet in te houden en een tripje SKW te gaan doen (jammer dat het excuus van getrouwde mannen nu nog waterdichter moet zijn door die stomme gazet die slapende honden wakker gemaakt heeft)  :douchen .
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1012 Gepost op: 14 oktober 2020, 21:44:26 »
Nu ja... het is ook wel eens wat anders: een gazet waar je tussen de lijntjes kan lezen om a.u.b. mannen zich niet in te houden en een tripje SKW te gaan doen (jammer dat het excuus van getrouwde mannen nu nog waterdichter moet zijn door die stomme gazet die slapende honden wakker gemaakt heeft)  :douchen .
Haha, een leuke conclusie. Gelukkig kunnen we af en toe nog eens lachen he SEF  :happy

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1013 Gepost op: 14 oktober 2020, 21:49:08 »

[/quote]
- zie ik ook geen reden om daar weg te blijven, toch niet om veiligheidsredenen want er wordt daar enkel aan pijpen met condoom gedaan, geen speeksel uitgewisseld en enkel neuken met condoom, neem daarbij veilige standjes als 69 en doggy reverse, de man houdt zijn masker altijd op en de dame zet het enkel af tijdens het pijpen, als je dan beiden bij binnenkomst je handjes desinfecteert, mag je mekaar overal aanraken, zo veilig als wat dus daar, ook al omdat de blootstelling aan het eventuele virus daar netjes binnen de virologen-tijd van 15 minuten blijft.

[/quote]

Als dit de toekomst van het wandelen wordt ga ik passen.
Misschien kan je het nog seks noemen, maar zeker geen fun meer  ;)
Ik weet zelf wel hoe ik voor mezelf en andere moet zorgen zonder betutteling.
« Laatst bewerkt op: 14 oktober 2020, 21:55:19 door candyshoplifter »

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1014 Gepost op: 14 oktober 2020, 21:59:57 »

Als dit de toekomst van het wandelen wordt ga ik passen.
Misschien kan je het nog seks noemen, maar zeker geen fun meer  ;)
Ik weet zelf wel hoe ik voor mezelf en andere moet zorgen zonder betutteling.
Ieder wandelt en sekst zoals hij zelf wil, zolang het meisje daar ook mee kan instemmen. Sommigen zijn supervoorzichtig nu, anderen wat minder. Neuken met een masker... Het zal niet vaak gebeuren denk ik (ik sta er natuurlijk ook nergens bij te kijken ;D) maar ik kan me voorstellen dat er wel eens ene dat wil.

Of dit de toekomst wordt van het wandelen? Nee, geloof ik niet. Maar ik denk ook niet dat het de bedoeling was van candyshoplifter om te betuttelen.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1015 Gepost op: 16 oktober 2020, 19:12:33 »
Hupsakee.
Lockdown nummer 2 is daar.
Met dien verstande, café's en restaurants dicht voor 4 weken vanaf maandag.
En een nachtklok van middernacht tot 5 uur ... kan het virus ook eens slapen ... wat een ....

Het enige verschil met lockdown 1 is dat de mensen nu nog wel MOGEN gaan werken  :king:
Dank jullie, regering, applaus alom.

Wat hebben wij toch ene bende ruggegraatooze ministers en andere parasieten.
Eerst even kijken wat Nederland doet .... horeca dicht voor 4 weken, ja, dat lijkt ons ook leuk
Frankrijk dan nog eens bekijken ... die nachtklok lijkt ons dus ook wel wat

En wij zijn ons sociaal leven kwijt .... en ik geloof NOOIT dat die 4 weken echt 4 weken gaan zijn (volgens de regering een evaluatie na 2 weken), want tegen die tijd zijn ze tot de conclusie gekomen dat het virus niet slaapt en ook niet op café gaat ... debielen
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1016 Gepost op: 16 oktober 2020, 19:16:02 »
Hupsakee.
Lockdown nummer 2 is daar.
Met dien verstande, café's en restaurants dicht voor 4 weken vanaf maandag.
En een nachtklok van middernacht tot 5 uur ... kan het virus ook eens slapen ... wat een ....

Het enige verschil met lockdown 1 is dat de mensen nu nog wel MOGEN gaan werken  :king:
Dank jullie, regering, applaus alom.

Wat hebben wij toch ene bende ruggegraatooze ministers en andere parasieten.
Eerst even kijken wat Nederland doet .... horeca dicht voor 4 weken, ja, dat lijkt ons ook leuk
Frankrijk dan nog eens bekijken ... die nachtklok lijkt ons dus ook wel wat

En wij zijn ons sociaal leven kwijt .... en ik geloof NOOIT dat die 4 weken echt 4 weken gaan zijn (volgens de regering een evaluatie na 2 weken), want tegen die tijd zijn ze tot de conclusie gekomen dat het virus niet slaapt en ook niet op café gaat ... debielen
die Belgen zijn goed in spieken nu maar hopen dat NL niet af kijk van de Belgen met die avond klok 

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1017 Gepost op: 16 oktober 2020, 19:16:17 »
Laten we hopen dat iedereen zich van pure radeloosheid zot komt poepen in het SKW.

Sorry, maar iets dat wat meer zinvol is, kan ik op die onzin niet bedenken.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1018 Gepost op: 16 oktober 2020, 19:25:44 »
die Belgen zijn goed in spieken nu maar hopen dat NL niet af kijk van de Belgen met die avond klok
Avondklok is nochtans in strijd met de Belgische grondwet. Kan juridisch eigenlijk enkel in geval van oorlog ingevoerd worden. Wie zet de stap...  ;D ;D ;D

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1019 Gepost op: 16 oktober 2020, 19:47:59 »
Laten we hopen dat iedereen zich van pure radeloosheid zot komt poepen in het SKW.

Ik ben al op weg.
Wat ik nu :bonken kunnen ze mij niet meer afnemen