Auteur Topic: CORONA  (gelezen 364818 keer)

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1020 Gepost op: 16 oktober 2020, 19:50:12 »
Laten we hopen dat iedereen zich van pure radeloosheid zot komt poepen in het SKW.

Ik ben al op weg.
Wat ik nu :bonken kunnen ze mij niet meer afnemen
Je mag er blijven tot zondagavond en dan de laatste trein naar huis  ;D ;D ;D ;D
O neen, 's nachts is er niets open  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1021 Gepost op: 16 oktober 2020, 20:11:40 »
Je mag er blijven tot zondagavond en dan de laatste trein naar huis  ;D ;D ;D ;D
O neen, 's nachts is er niets open  ;D
How how how... wacht even... vermits er nog niks veranderd is, mag je zondagnacht tot max 1 uur blijven vogelen, maar de nachtklok gaat in om middernacht. Hoe geraken we dan nog thuis? Op die kamer bij dat meiske blijven slapen, dat mag ook al niet.  ;D ;D ;D 

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1022 Gepost op: 16 oktober 2020, 20:12:26 »
die Belgen zijn goed in spieken nu maar hopen dat NL niet af kijk van de Belgen met die avond klok
Avondklok is nochtans in strijd met de Belgische grondwet. Kan juridisch eigenlijk enkel in geval van oorlog ingevoerd worden. Wie zet de stap...  ;D ;D ;D
Jij begrijpt er ook niets van, VDB  ;D
Café's en restaurants moeten dicht omdat je daar je masker moet afzetten om te eten en te drinken, en dan kan je andere mensen besmetten .... harde bewijzen zijn er niet dat de horeca meer besmettingen oplevert, maar dat is MAAR het sociaal leven  :-\
En zoals onze premier het zo mooi zegt: Eerst de gezondhied, en dan het sociaal leven .... de mensen gaan alleen niet meer naar failliete café's en restaurant moeten, en probleem opgelost.

WERKEN EN ZWIJGEN, Belg.
Ik citeer onze premier: We zetten nu een stap terug om daarna sterker en allemaal samen opnieuw een stap vooruit te kunnen zetten. Zonder gezondheid geen vrijheid, geen geluk en geen leven.
Premier Alexander De Croo (Open VLD)
Ik zou zeggen: "zonder vrijheid  geen leven", maar dat strookt niet met het communisme dat hier al een jaar ingevoerd is.

We zijn alweer "gejost", en het einde is nog niet in zicht, met zulke ballenloze regering.


Het hoeft geen betoog dat ik het redelijk zwart inzie met deze regering, we gaan lekker de winter in met een lockdown, en die is er nu, zouden ze die voor de lente opheffen? Ik twijfel er erg aan, want dat virus is niet te stoppen door een nachtklok in te voeren en de ho(e)reca te sluiten.

Ik haal graag een bedrijf aan waar ik nog heb gewerkt. 5000 werknemers de als mieren door mekaar lopen.
Maar die mogen open blijven, want daar wil geen virus heen .....    :bud

Deze maatregelen zijn geen maatregelen om het virus de kop in te dijken, ze zoeken enkel slachtoffers/schuldigen, en dat zijn de gewone mensen die hun natjes en droogjes niet meer mogen nuttigen, maar wel moeten gaan werken en daar lekker besmet worden. Die kans is groter als op café, op je werk zit je gemiddeld 9 uur samen met anderen, veel langer als op café of restaurant.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1023 Gepost op: 16 oktober 2020, 20:22:24 »
Ik citeer onze premier: We zetten nu een stap terug om daarna sterker en allemaal samen opnieuw een stap vooruit te kunnen zetten. Zonder gezondheid geen vrijheid, geen geluk en geen leven.
Premier Alexander De Croo (Open VLD)
Inderdaad, dat idee leeft wel in deze loosersregering. Kijk naar onze minister van volksgezondheid. Ook een VDB. Ik heb er nog over nagedacht om mijn naam te veranderen om elke mogelijke associatie te vermijden.  ;D ;D ;D Mijnheer is 9 jaar geleden met een stap terug te zetten uit de politiek gestapt om nu, met andere verliezers samen een stap vooruit te kunnen zetten en uit het niets op te dagen als minister.

Eigenlijk is dat ventje, ondertussen pensioengerechtigd en dus jobs van jongeren wegkapend,  in feite nog beter dan onze kersverse eerste minister. Die premier heeft immers de verkiezingen verloren. En onze minister van volks(maar-geen-levens)gezondheid heeft niks verloren. Hij stond namelijk niet eens op een lijst en dan kan je ook niet verliezen.  ;D ;D ;D

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1024 Gepost op: 16 oktober 2020, 21:28:02 »
Wat verlang ik terug naar de goede oude tijd

Breng Jean-Luc terug onder de levenden aub .... dat waren nog eens politici.
Geen gezeik, doen waar ze voor verkozen waren, de gewone mens had nog vertrouwen in de leiders.



Jean-Luc Dehaene zal altijd herinnerd worden als een briljant politicus.
Maar af en toe liet hij de teugels eens vieren en kwam hij ook bijzonder humoristisch uit de hoek. Een overzicht van zijn belangrijkste uitspraken.
Tijdens een bezoek aan de Verenigde Staten kruipt Jean-Luc Dehaene, verkleed als cowboy, op een pneumatische kermisstier. ‘Let the beast go’, roept hij uit.
De oud-premier wordt wellicht het vaakst omschreven met de quote ‘Een probleem moet je pas oplossen als het zich stelt’.
In 2009 staat Dehaene de pers te woord, maar op alle vragen antwoordt hij niet. ‘Ik antwoord niet op hypothetische vragen.’
Dehaene was ook een fervent supporter van voetbalclub Club Brugge. In die context liet hij zich geregeld ontvallen dat hij het verlies van zijn club erger vond dan sommige zaken in de politiek: ‘Een nederlaag van Club Brugge vind ik erger dan de val van de regering’
Maar zijn meest favoriete uitspraak? ‘Geen commentaar’
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1025 Gepost op: 16 oktober 2020, 22:06:51 »
Helahomaar... we mogen nog neuken.  Dat is toch het belangrijkste.  1-contact mag.  Dank je wel regering  :douchen .
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1026 Gepost op: 16 oktober 2020, 22:07:28 »
Er is iets dat ik niet begrijp aan heel de corona-doctrine. In mijn visie is een lockdown allesbehalve efficiënt en duurzaam.
Citaat
Stel dat een schip een lek heeft in het ruim. Je kan dan met de hele bemanning het lek dichthouden. Dag en acht, zonder eten of drinken, in de meest mensonwaardige omstandigheden, uitwerpselen vliegen in het rond. Een ander bemanningslid schept het water terug naar buiten. Na een tijdje staat het ruim droog en kunnen we het lek terug loslaten. Vervolgens stroomt het water terug naar binnen en begint het spel weer opnieuw.
Wat is de zin hier in godsnaam nog van?

Verstrengen met grof geschut zorgt er voor dat het virus kan ingedamd worden, versoepelen betekent dat het virus terug komt. Een lockdown is gewoon een paardenmiddel: duur, inefficiënt en op lange termijn gewoon niet effectief. Van een linkse regering die zijn mond vol heeft van modieuze codewoorden zoals "duurzaamheid" en co. had ik toch iets anders verwacht.

Nu begrijp ik ook wel dat de ziekenhuizen overbelast kunnen geraken, maar dat probleem zou op twee jaar tijd toch moeten opgelost zijn? En als de capaciteit er dan toch zou zijn, zouden al deze corona-pippo's dan nog staan schreeuwen voor extra maatregelen? Ik vrees van wel.

Ik denk dat de massahysterie weer helemaal is doorgedreven door een wisselwerking tussen de bevolking en de media. Ze jutten elkaar maar op. En lap, dan begint het weer: de media zetten weer kinderen in in de strijd (4-jarige aan de IC), er worden weer "bekende" personen vernoemd die gestorven zijn aan Corona. Wat voorspelbaar allemaal...

Vervolgens is er over de ganse EU weer een opbod van zware maatregelen.

Ik denk niet dat we gauw uit de deze massahypnose zullen geraken. En vergis je niet, hoe langer dit aansleept hoe langer al deze ongrondwettelijke maatregelen meer en meer geïnstitutionaliseerd zullen worden, en hoe groter het draagvlak wordt bij de bevolking voor de verchinisering van onze maatschappij.

--> Dus de volgende jaren bestaat ons leven uit binnen zitten, persconferenties volgen en platgeslagen worden door besmettingscurves.

En morgen ga ik poepen.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1027 Gepost op: 16 oktober 2020, 22:12:02 »
Nog een paar goeie. De meest ergelijke uitspraken/woorden van het jaar 2020:

- "Dit zal een blijvertje worden"  (ivm telewerk, handschudden,...)
- "Totdat er een vaccin is"
-  "Coronaproof"
- "Social distancing"

Bwwweeeeeurrrgh!!!!
« Laatst bewerkt op: 16 oktober 2020, 22:25:54 door Shakir »

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1028 Gepost op: 16 oktober 2020, 22:51:12 »
Citaat van: Shakir link=topic=27212.msg139432#msg139432 date=16028788

En morgen ga ik poepen.
[/quote

Dat heb ik daarnet gedaan met Renata.

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1029 Gepost op: 16 oktober 2020, 22:56:00 »
Oei t is hier corona-topic   :040:
Poepen met Renata !
Misschien helpt het tegen ....

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1030 Gepost op: 17 oktober 2020, 01:22:11 »
Nog een paar goeie. De meest ergelijke uitspraken/woorden van het jaar 2020:

- "Dit zal een blijvertje worden"  (ivm telewerk, handschudden,...)
- "Totdat er een vaccin is"
-  "Coronaproof"
- "Social distancing"

Bwwweeeeeurrrgh!!!!
Ik onderschrijf volledig jouw standpunt en ook jouw uiteenzetting. Echter wil ik je wel wijzen op één belangrijke fout, die inmiddels geniepig geïndoctrineerd werd bij de bevolking: er is géén sprake van social distancing. De correcte benaming is Asocial distancing.

We kweken een nieuwe generatie mensjes, die gekweld door een leerachterstand en overconsumptie van elektronische foefkes, opgevoed worden als superindividualistjes die ingeprent krijgen dat er niets zo 'vies' is als een mens. Je moet daar dus best altijd ver genoeg vandaan blijven.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1031 Gepost op: 17 oktober 2020, 10:56:06 »
Ik onderschrijf volledig jouw standpunt en ook jouw uiteenzetting. Echter wil ik je wel wijzen op één belangrijke fout, die inmiddels geniepig geïndoctrineerd werd bij de bevolking: er is géén sprake van social distancing. De correcte benaming is Asocial distancing.

We kweken een nieuwe generatie mensjes, die gekweld door een leerachterstand en overconsumptie van elektronische foefkes, opgevoed worden als superindividualistjes die ingeprent krijgen dat er niets zo 'vies' is als een mens. Je moet daar dus best altijd ver genoeg vandaan blijven.
Ze vergeten één ding, en dat is dat de jeugd het stilletjesaan beu is (met jeugd bedoel ik de 16 tot 30 jarigen).
En die trekken zich van de hele situatie geen zak meer aan, ze willen hun leven terug.

En dat is de goede benaming: "Ons ons leven teruggeven"

Wat ze nu doen, is inderdaad weer een kunstmatig effect creëren, uiteraard gaat het virus aan kracht verliezen als je de hele bevolking "kidnapt"
En dan gaan ze versoepelen, en drie maanden later .... prijs ... uiteraard de schuld van de bevolking.

Is er niemand die snapt dat dit de schuld is van het beleid.
Ze hebben de eerste lockdown zwaar geblunderd, en maken dezelfde fout.
In plaats van de "kwetsbaren" af te zonderen leggen ze weer alles plat.
Makkelijker kan het toch niet, de zieke mensen en de ouderen vanaf 75 jaar afzonderen, en laat het virus maar woelig tieren onder de rest van de bevolking, die weten er geeneens van, die worden er geeneens ziek van.
En dan bescherm je effectief de kwetsbaren.

95 percent van de doden vallen in de leeftijdsgroep boven de 75 jaar ... en sorry, maar die mensen zijn bijna allemaal aan hun gemiddelde levensverwachting, die sterven hoor, uit zichzelf, van ouderdom.
Dus je hoeft maar 10 percent van de bevolking te beschermen (af te zonderen) om 95 percent van de doden te vermijden.
Als er zo een businessmodel gevonden wordt in de privésector, is de uitvinder daarvan steenrijk. Dat je met 10 percent van iets uit te sluiten 95 percent effectiever werkt. Steenrijk word je daarvan.

Onze regering heeft geen haar op hun ballen (hebben ze dan al ballen), ze maken dezelfde grove fouten als in lockdown 1 en het ergste, ze weten het gewoon zelf niet.
Dus gaan ze de beste van de klas willen zijn door bij de buurlanden te gaan spieken.

Mannen, denken jullie nu echt dat ze dat doen in ons belang, of om goede punten te scoren?
Nu gaan uiteraard de cijfers afzwakken, wat wil je, je legt terug alles plat.
En van zodra de maatregelen terug versoepeld worden (want de economie kraakt en barst in de voegen), is het ONZE schuld weer.
Zo is het makkelijk, en zo zal het gaan, tot er een vaccin is gevonden.

En inderdaad, nu sterft er iemand die ooit een hoge functie had bij de Nationale Bank. En dat is groot nieuws.
Die mens was 90 jaar en ziek ... die is niet gestorven aan Corona, maar met Corona, en hij was al 5 jaar dood, volgens mij.
Ik zal slechts anders piepen als AL die bekenden dood gaan, maar daar hoor je niks van ... iedereen wordt besmet (Cristiano Ronaldo, Ibrahimovic, half Anderlecht, heel het wielerpeleton, etc etc) .... NADA sterfgevallen, want het virus valt enkel zieke mensen aan en menen die al boven de gemiddelde levensverwachting zitten en die op hun dood wachten in woonzorgcentra.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1032 Gepost op: 17 oktober 2020, 11:31:57 »
HET FAILLIET VAN DE HORECA

De regering zegt dat er een omvangrijk steunpakket komt voor de horeca.
Welke zijn die steunmaatregelen dan en mogen we die even fileren?
Hier komen ze:

Welke steunmaatregelen komen er voor de horecasector?
"Er komt een omvangrijk steunpakket om de horeca te ondersteunen in deze bijzonder moeilijke periode", aldus premier Alexander De Croo (Open VLD). Het gaat dan over steunmaatregelen van zowel de federale als gewestelijke regeringen. "We gaan niemand loslaten", klonk het.

Premier De Croo had het onder meer over een verdubbeling van het overbruggingsrecht voor zelfstandigen die de deuren moeten sluiten, een verlenging van de bestaande steunmaatregelen zoals uitstel van betaling en een tijdelijke kwijtschelding van de RSZ-bijdragen.

Om de nieuwe coronamaatregelen van het Overlegcomité te begeleiden, komt de Vlaamse regering opnieuw met een steunmechanisme voor ondernemers. Wie tussen 1 oktober en 15 november 2020 een omzetverlies van minstens 60 procent lijdt, kan er beroep op doen, meldt Vlaams minister van Economie Hilde Crevits (CD&V). De steun voor alle restaurants en cafés die moeten sluiten bedraagt 10 procent van de omzet in dezelfde periode in 2019 of een andere gelijkaardige periode. Die 10 procent is een benadering van gemiddeld de helft van de vaste kosten voor ondernemingen.


Concreet? AIAIAI
Inderdaad, ai ai ai, dat betekent dus het failliet van de horeca tout court.
De cafés die moeten sluiten krijgen dus 10 percent van de omzet van dezelfde periode in 2019.
Kijk, dat noemen wij nu eens 'effectief de horeca doodmeppen"
De eerste lockdown kreeg een café 4800 euro per maand, en daar konden ze met moeite van overleven.
Willen ze nu datzelfde bedrag, moet er al een bewezen omzet hebben van 48000 euro per maand.
Noem mij één volkscafé dat die omzet draait, of die een omzet draait van 15000 euro. Die laatste zou dan 1500 euro steun krijgen, daar betaal je de huur geeneens mee

Omvangrijke steunmaatregelen? Geen enkel café kan de huur betalen van de steun.
Volgens mij doen de politici ons geloven dat een café 50 000 euro omzet per maand draait????
Neem een volkscafé, de Flux, een pint kost er 2 euro. Dan moet je al per dag - om hetzelfde bedrag als in lockdown 1 te krijgen -960 pinten tappen per dag - 48000 euro/25 dagen/2 euro
Ze mogen al blij zijn indien ze 96 pinten per dag tappen, aangezien er gewoon geen volk meer naar het café komt door de Coronagekke maatregelen van onze regering.
En ze stellen zelf dat ze gemiddeld de helft van de vaste kosten gaan uitkeren. Ja, en? En die andere helft van de vaste kosten, die moet de horeca dan halen uit de woekerwinsten die ze hebben gedraaid van maart tot nu?  :-\ :-\ :-\

Ik wist al van gisteren dat er iets goed fout zat, toen ze spraken van een omvangrijk steunpakket.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1033 Gepost op: 17 oktober 2020, 11:34:31 »
100% met SM eens.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1034 Gepost op: 17 oktober 2020, 11:50:01 »
Is er eigenlijk concreet al iets geweten m.b.t. het SKW en onze hobby?

M.a.w. gaat het SKW maandag ook dicht of mogen de dames blijven werken? Of is het nog afwachten wat "'t stad" daarover beslist?

Iemand die al meer inside information heeft? Ik ben momenteel niet zo direct in de gelegenheid van mijn gebruikelijke bronnen aan te spreken.

Ik lees nergens iets over bvb kappers (die mogen gewoon verder blijven werken = 1 op 1) en ik lees ook niets over sekswerkers.