Auteur Topic: CORONA  (gelezen 364863 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1050 Gepost op: 18 oktober 2020, 13:23:27 »
Plots wakker geschoten uit men middagdutje. Had een droom dat me bevreemdde.
Er was een nieuw virus in town. Een kwaadaardig darmvirus.
Iedereen was verplicht, in drukbevolkte straten, een pamper te dragen. ::)

Ik vraag me wel af hoe ze dat zouden controleren  :lol

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1051 Gepost op: 18 oktober 2020, 15:01:58 »
Plots wakker geschoten uit men middagdutje. Had een droom dat me bevreemdde.
Er was een nieuw virus in town. Een kwaadaardig darmvirus.
Iedereen was verplicht, in drukbevolkte straten, een pamper te dragen. ::)

Ik vraag me wel af hoe ze dat zouden controleren  :lol
Simpel he. Gewoon kijken of de persoon in kwestie op de stoep een bruin spoor trekt of niet.  :lol

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1052 Gepost op: 18 oktober 2020, 15:17:34 »
Enerzijds snap ik dat gezaag op de maatregelen niet. De maatregelen moedigen bezoek aan het SKW zelfs aan.
Een gehuwde man mag één knuffelcontact buiten zijn gezin hebben. Voor corona mocht hij dat officieel niet. Ik, als vrijgezel (ik ken wel een kleuter die je kan uitleggen waarom ik vrijgezel ben indien gewenst), definieer mijn gezin zelf (dat mag anno 2020), en dat zijn dus Maya, Anna en een derde nog te kiezen perfect lijf. Ook bovenop dat gezin mag ik nog knuffelen, dus Flory kies ik indien die plaats na haar kortverlof  nog vacant is.

Anderzijds snap ik het uiteraard wel. Ik zal ook  pas terug volledig tevreden zijn wanneer ik na 3 leffes bij Karl om 5u s ochtends nog eens bij Maya kan binnen wippen voor foute dingen, zeker omdat ik Severine eens moet meenemen  .... mijn voorspelling is 1 april..... #optimist
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1053 Gepost op: 18 oktober 2020, 15:24:01 »
Enerzijds snap ik dat gezaag op de maatregelen niet. De maatregelen moedigen bezoek aan het SKW zelfs aan.
Een gehuwde man mag één knuffelcontact buiten zijn gezin hebben.
Pure discriminatie op basis van geaardheid is het! Nu homo's, lebiennes en transseksuelen door de wet beschermd worden tegen discriminatie, gaat de overheid zelf zwaar in de fout door het verbieden van polygame relatievormen, waarbij je uiteraard meer dan 1 knuffelpartner hebt.

 :-\ :lol_hitting: :-\

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1054 Gepost op: 18 oktober 2020, 15:49:06 »
In mijn beleving is meer open in Nederland dan alleen de ramen. Clubs en privehuizen zijn open en adverteren volop. Er wordt volop geadverteerd met Prive-ontvangst. Zelfs de enige saunaclub mocht open blijven, echter zonder bar, kleedruimte, zwembad, restaurant.... . Zij hebben zelf de keuze gemaakt om 2 weken te sluiten. Voor Gangbangs ligt het wat moeilijker in verband met het aantal personen. Mini gangbang dan? ;)

Contactberoepen zijn in Nederland vooralsnog toegestaan. Er is sprake van risiconiveau 4 (zeer ernstig). De routekaart geeft wel dat het te overwegen is prostitutie te verbieden. Maar dat is niet gebeurd. Hoe het over over 2 weken is, kan niemand voorspellen. Had ik die glazen bol maar.
Ik hoop voor onze Belgische zuiderburen (voor mij westelijke buren), dat de P6 open kan blijven. Toch een mooie hobby!


Club Noblesse mag naar 22 uur geen drank meer schenken. le baron heeft de deuren gesloten voor 4 weken ook uit eigen wil 

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1055 Gepost op: 19 oktober 2020, 20:18:47 »
Ik wist niet dat je van alcohol drinken Corona krijgt  :douchen .
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1056 Gepost op: 20 oktober 2020, 19:27:57 »
Ik wist niet dat je van alcohol drinken Corona krijgt  :douchen .
Ook van met de trein door Duitsland te reizen  ;D ;D ;D ;D

Ik erger me intussen dood aan hoe de publieke mening bespeeld wordt door onze politici.
Dat is de volgende strijd die ze aangaan, en ze gebruiken de dommigheid van de BV.
Ik las deze morgen een artikel van een of andere BV, ik kende haar niet, maar ik ben ook gen fan van Ketnet.
Die uithaal op "instagram" ...

ZIJ wil haar oma kunnen knuffelen
ZIJ wil baby's zien opgroeien
ZIJ wil optreden
En ZIJ bedankt iedereen die niet de maatregelen volgt.

Domme gans, het zijn niet de mensen die de regels niet opvolgen.
Het zijn de politici die jou gebruiken en uiteraard trap jij daar met open ogen in.
ZIJ heeft een brilletje nodig.
Dat mensen nu de regels volgen of niet,  ze hebben geen idee hoe het zich verspreid. Alvast niet in de horeca, want uit cijfers blijkt dat maar 4,3% van de besmettingen daar effectief plaats hebben gevonden.
ZIJ wil niet op café
ZIJ wil haar verjaardag vieren .... egoïstisch wicht.....
ZIJ gelooft, zij gelooft, zij gelooft in de domme regering. En wat in Zweden, juffrouw, daar was geen lockdown, en kijk eens naar de cijfers daar.
Al haar vrienden die werkloos zijn, tja, dat ligt ook aan het gedrag van de mensen, als de regering heel het land plat legt?

Het is UITERAARD allemaal de schuld van de bevolking, ze kunnen moeilijk zeggen dat ze zelf onbekwaam zijn en gewoon onnodig voor de tweede keer de economie om zeep helpen.
Wanneer gaan de mensen nu eens begrijpen dat deze maatregelen geen enkel effect hebben.
Met of zonder maatregelen neemt eht virus in kracht af in november, om dan weer toe te slaan na influenza.

Wat WEL werkt, dat is het beschermen van de risicogroepen, namelijk de ouderen in de maatschappij en de zieken. Lijkt mij alvast veel makkelijker alles boven de 75 jaar een beetje af te zonderen (of beschermen is een beter woord) dan die andere 10 miljoen Belgen in een tweede lockdown te plaatsen. Zolang je maar gaat werken.

En dat wil ik nu toch eens echt weten, de verspreiding van het virus gebeurt maar in 4,3% in de horeca. Wat zou het percentage zijn van verspreiding op de werkvloer?

En wat is er geworden van de griep? Is die uitgeroeid, of nemen ze de cijfers gewoon mee als Covid-19 slachtoffers? Die moeten uiteraard kunstmatig hoog gehouden worden, anders werkt de angstpsyche niet meer.
95 percent van de mensen die gestorven zijn MET het virus zijn boven de 75. Lees goed, gestorven MET het virus, s een groot verschil met mensen die effectief gestorven zijn AAN het virus.
Cijfers graag, regering, en geef ons ons leven terug.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1057 Gepost op: 20 oktober 2020, 19:43:22 »
Wanneer gaan de mensen nu eens begrijpen dat deze maatregelen geen enkel effect hebben.
Met of zonder maatregelen neemt eht virus in kracht af in november, om dan weer toe te slaan na influenza.


Ik heb 1 zinnetje in het vet gezet, want dat is de kern van de zaak.

Maar geen paniek, de cijfers gaan weldra terug dalen want men gaat in het nieuwe test-plan aanzienlijk minder testen, dus dan zijn er ook minder bevestigde besmettingen, zoals dat heet.  ;D ;D ;D

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1058 Gepost op: 20 oktober 2020, 19:51:27 »
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, anders besmetten we de oudjes die er begraven liggen  :lol :lol :lol

"Mondmasker wordt verplicht op alle begraafplaatsen in Oost-Vlaanderen
Carina Van Cauter, de gouverneur van Oost-Vlaanderen, heeft beslist om in de provincie mondmaskers verplicht te maken op alle openbare begraafplaatsen en de daarbij horende parkings. De verplichting geldt van maandag 26 oktober tot en met zondag 8 november, de periode rond Allerheiligen."

Bron: communistisch openbare omroep, FKA VRT
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1059 Gepost op: 20 oktober 2020, 20:03:51 »
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, anders besmetten we de oudjes die er begraven liggen  :lol :lol :lol

"Mondmasker wordt verplicht op alle begraafplaatsen in Oost-Vlaanderen
Carina Van Cauter, de gouverneur van Oost-Vlaanderen, heeft beslist om in de provincie mondmaskers verplicht te maken op alle openbare begraafplaatsen en de daarbij horende parkings. De verplichting geldt van maandag 26 oktober tot en met zondag 8 november, de periode rond Allerheiligen."

Bron: communistisch openbare omroep, FKA VRT


Kan het NOG absurder dan dit?

Het zoveelste bewijs van incompetentie van beleidsmakers, in casu "een gouverneur"!

Rot toch op mens met die BELACHELIJKE beslissingen!

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1060 Gepost op: 20 oktober 2020, 20:18:27 »

Maar geen paniek, de cijfers gaan weldra terug dalen want men gaat in het nieuwe test-plan aanzienlijk minder testen, dus dan zijn er ook minder bevestigde besmettingen, zoals dat heet.  ;D ;D ;D



Met de huidige testen zitten we volgens onze gemanipuleerde media op ongeveer 15% besmettingen. Als we dus 70.000 testen per dag doen vinden we 10.500 besmette "gevallen". Let wel, 70.000 is mee van het hoogste aantal tests voor een Europees land, als het al niet het allerhoogste is! Het is dus niet moeilijk dat we hiermee zo goed als een kop van het peloton zitten.

Nu gaan we de testcapaciteit verlagen want de huisartsen en de labo's kunnen niet meer volgen. Als we dus vanaf nu nog maar 40.000 tests per dag doen dan krijgen we nog slechts 6.000 besmette "gevallen".

Wat men dus eigenlijk met deze mindere testcapaciteit gaat bereiken is dat het aantal uit tests gedetecteerde besmette 'gevallen" drastisch gaat dalen. En wat gaat er dán gebeuren? Dan gaan ze ons wijsmaken dat de nu genomen maatregelen wel degelijk geholpen hebben want kijk, het cijfer van de besmettingen daalt! En veel van de brave burgers gaan daar weer in trappen!

MAAR, in december willen ze een testcapaciteit van 120.000! Hola Pola ....... 15% van 120.000 is 18.000! Dus, zo gauw dat we aan die capaciteit gaan testen gaat het aantal positieve "gevallen" weer dramatisch omhoog!

Daar zal men dan handig gebruik van maken om ook met de feestdagen iedereen in zijn kot te houden!

En de doorsnee Belg, hij gelooft verder wat een niet door hem gekozen regering (alleszins niet gekozen door de Vlamingen) en een minister die GEEN ENKELE stem gekregen heeft hem samen met de gemanipuleerde media wijs maken.

Vanmiddag ook nog een grote discussie gehad op het werk (via Skype trouwens)  over het daar toepassen van de nieuwe regels. Jongens toch, je gelooft soms écht niet wat je mensen (collega's in dit geval) hoort zeggen. Ze lijken wel allemaal gebrainwasht en zijn niet meer in staat om nuchter en op een normale manier te denken!

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1061 Gepost op: 20 oktober 2020, 20:45:00 »
Wat ik even kwijt wil.

Wat me nu opvalt maar me bij de mini tweede golf in de zomer ook al opviel.

Vroeger (in een inmiddels lang verleden) gaf men dagcijfers bij Sensano (een overheidsdienst in weze!!).  Tegenwoordig weekgemiddelden.  Waarom?  Per dag de aantallen, dat kan iedereen volgen.  Nu kunnen ze goochelen en je snapt het toch niet (de grote meerderheid).

Wat is er nu?  Wel....  Ongeveer 3 dagen geleden stegen de weekgemiddelden met 98 %.  2 dagen geleden dan met ongeveer 86 %.  1 dag geleden met ongeveer 74 %.  Vandaag met 68 %.  Telkens laten ze maar 1 dag, elke dag zien.  Als je dan niet oplettend bent kan je niet anders dan vinden dat een stijging met 68 % verschrikkelijk is maar in de feitelijke werkelijkheid is de exponentiële stijging gestopt.  De stijging is er nog maar niet meer zo sterk.  Allicht zullen ze pas binnen een weekje (als dit zo aanhoudt) dat ook zo verklaren en zeggen dat we naar een plateaufase aan het gaan zijn OMDAT de horeca werd gesloten.  Niets van aan dus want direct na de sluiting van de horeca vond dit fenomeen al plaats en iedereen weet dat een effect maar waargenomen kan worden na een veertien dagen  :douchen .
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1062 Gepost op: 20 oktober 2020, 21:53:30 »
Ongeveer 3 dagen geleden stegen de weekgemiddelden met 98 %.  2 dagen geleden dan met ongeveer 86 %.  1 dag geleden met ongeveer 74 %.  Vandaag met 68 %.  Telkens laten ze maar 1 dag, elke dag zien.  Als je dan niet oplettend bent kan je niet anders dan vinden dat een stijging met 68 % verschrikkelijk is maar in de feitelijke werkelijkheid is de exponentiële stijging gestopt.  De stijging is er nog maar niet meer zo sterk. 
Voor mij is de "Positivity Rate" van belang, en die geeft op de website van Sciensano aan dat de groei van week 40 tot week 43, perfect linear is met een helling van 4% per week.

Waar is nu die exponentiële groei van meneerke "besmettingscurve"? (Geert Molenberghs dus)

Allicht zullen ze pas binnen een weekje (als dit zo aanhoudt) dat ook zo verklaren en zeggen dat we naar een plateaufase aan het gaan zijn OMDAT de horeca werd gesloten.  Niets van aan dus want direct na de sluiting van de horeca vond dit fenomeen al plaats en iedereen weet dat een effect maar waargenomen kan worden na een veertien dagen  :douchen .
Het verschil tussen correlatie en causaliteit wordt al eens te pas en te onpas gebruikt om eigen doeleinden na te streven.

Eigenlijk zouden ze al de besmettingscurven en uitbraken van alle districten in de EU moeten vergelijken met de geldende maatregelen en omstandigheden om dan tot een gedegen conclusie te komen van wat nu werkt, en wat niet. Met AI-technieken zou dat toch moeten lukken? Alleen zo zou je kunnen hard maken dat de afbuiging zeker geen natuurlijk effect is (dus niet te wijten aan groepsimmuniteit op dat moment).

Hoe dan ook, zullen maatregelen wel effect hebben, maar dan wel voor een beperkte tijd (het virus steekt immers toch altijd terug de kop op zolang er geen vorm van groepsimmuniteit is bereikt). Op de lange duur red je volgens mij geen levens omdat je de doden meer verspreid over de tijd. Indien de ziekehuizen voldoende capaciteit zouden hebben gehad zouden we nu misschien geen maatregelen nodig hebben gehad, dat is juist de tragedie van het verhaal.

En ondertussen houden ze ons wel zoet met de belofte van een vaccin, en dat men met zo'n anderhalvemetersamenleving tijd kan winnen en dus mensenlevens kan redden.
« Laatst bewerkt op: 20 oktober 2020, 22:07:31 door Shakir »

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1063 Gepost op: 21 oktober 2020, 00:07:45 »
"Mondmasker wordt verplicht op alle begraafplaatsen in Oost-Vlaanderen
Carina Van Cauter, de gouverneur van Oost-Vlaanderen, heeft beslist om in de provincie mondmaskers verplicht te maken op alle openbare begraafplaatsen en de daarbij horende parkings. De verplichting geldt van maandag 26 oktober tot en met zondag 8 november, de periode rond Allerheiligen."
Bron: communistisch openbare omroep, FKA VRT
Wie gaat al die doden opgraven om hen een mondmasker op te zetten??? Zij zijn toch de reguliere bewoners daar. Dus ik neem aan dat madam gouverneurine hen bedoelt.
 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
Op veel plaatsen kan men overigens de discussie openen of een parking 'hoort bij een begraafplaats' want dat staat echt niet altijd aangegeven.
Nog een geluk dat het enkel over openbare begraafplaatsen gaat, dus niet prive. Wie af en toe een moordje pleegt en enkele lijken in zijnen hof begraven heeft, dient dus geen masker te dragen.

m.a.w.: Wie verzint zulke onzin? Moeten wij die mensen daar echt voor betalen? Was een gouverneur niet stillekesaan een overbodig ambt aan het worden?

Ik zou dat k*twijf wel eens willen zien uitrekenen hoeveel bijdrage haar regeltje gaat leveren aan de evolutie van de epidemie.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1064 Gepost op: 21 oktober 2020, 00:21:01 »
En de doorsnee Belg, hij gelooft verder wat een niet door hem gekozen regering (alleszins niet gekozen door de Vlamingen) en een minister die GEEN ENKELE stem gekregen heeft hem samen met de gemanipuleerde media wijs maken.
Die MZEES (Minister Zonder Een Enkele Stem) beschouwt het volk (het gepeupel dus) als kleuters. De manier waarop hij met al zijn wijsheid diepgaande (ahum) uitleg geeft bij alles, doet me inderdaad terugdenken aan de stijl van een kleuterschool.

Ooit heeft die achterbakse schuurborstel alle Belgen willen wijsmaken dat hij zwart geld had willen laten verbranden. Hoe neerbuigend moet je op de bevolking neerkijken, om nog maar te durven veronderstellen dat er mensen zouden zijn die dit ook echt gingen geloven???? Uiteraard komt hij nu ook weer met zeer geloofwaardige theorieën af. Echt een zeer betrouwbaar persoon.