Auteur Topic: CORONA  (gelezen 364792 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1155 Gepost op: 30 november 2020, 09:07:38 »
Ik vermoed zelfs dat Marx Von Ranscht intussen stiekem in zijn labo werkt aan de release van Covid19 2.0, een nieuw virus dat in het komende jaar de essentiële angstpychose moet blijven voeden, als het Wondervaccin dat we onder de kerstboom gaan leggen, roet in het eten komt gooien. 

 :lol

Had Marx geen nertsenkwekerij waar hij het virus aan het testen was op die beestjes?  :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\

Fase18: virus kan overgedragen worden door nertsen en muteert, huidige vaccins zijn  waardeloos tegen het gemuteerde virus.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1156 Gepost op: 30 november 2020, 09:19:16 »
Ranstige Marx en geldverbrander Vandenbroucke: de lockdown is nog niet voorbij of ze scoren alweer

Viroloog Marc Van Ranst: "Koopzondag op de Meir? Zonder toegangscontrole loopt dit fout af"

De stad Antwerpen organiseert in december vier koopzondagen. Maar is dat slim? Viroloog Marc Van Ranst reageert op Radio 2 Antwerpen: "Je moet zo'n koopzondag op de Meir beschouwen als een evenement. Zonder controle op het aantal aanwezige shoppers loopt dit fout"
In Antwerpen kan je de hele maand december op zondag gaan winkelen in het historische handelshart.
Volgens burgemeester Bart De Wever (N-VA) kunnen de Antwerpse koopzondagen in alle veiligheid doorgaan. Er zijn op de Meir twee wandelrichtingen, mondmaskers zijn verplicht net zoals de veiligheidsafstand van 1,5m. "In theorie is een koopzondag een goed idee want dan spreid je het aantal shoppers over een extra dag", zegt viroloog Marc Van Ranst in "Start Je Dag". Al raadt hij burgemeesters aan goed na te denken of de veiligheid gegarandeerd is.

Als je het aantal shoppers op de Meir niet kan controleren, loopt dit uit de hand

Marc Van Ranst
Toegangspoortjes?
Hoe zit dat volgens de viroloog op de Antwerpse Meir? "Eigenlijk moet je zo'n koopzondag beschouwen als een evenement", zegt Van Ranst. "Zonder controle op het aantal aanwezigen kunnen we nu al voorspellen dat dit uit de hand gaat lopen. Misschien kan de evenementensector helpen om een systeem van toegangscontrole uit te denken, bijvoorbeeld met nadarhekken. Je moet vermijden dat je op 101 manieren op de Meir kan geraken. Lukt dat niet, dan moet je als burgemeester zo'n koopzondag verbieden"

En onmiddellijk de reactie van onze geldverbrander:
Als het te druk wordt, gaan de winkels dicht


Korte analyse:

Ze willen de winkels helemaal niet open, en die 2 linkse ratten hebben een plannetje.
Ze zochten een uitweg om de winkels langer steun te geven, dus openen die handel.
En dan die linkse rat even mee erin betrekken, en dan dreigen met als het te druk wordt (LEES: ALS DE WINKELS IETS KUNNEN VERDIENEN) terug dicht en eigen schuld, dikke bult, geen staatssteun meer.

Ik heb een ander plan: Een verplicht bezoek voor onze regering en alle virologen aan nertskwekerijen, met drie overnachtingen en ontbijt met nertsen aan de ontbijttafel
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline leeuw

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 50
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1157 Gepost op: 30 november 2020, 09:57:41 »


Had Marx geen nertsenkwekerij waar hij het virus aan het testen was op die beestjes?  :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\

Fase18: virus kan overgedragen worden door nertsen en muteert, huidige vaccins zijn  waardeloos tegen het gemuteerde virus.

Hier in Denemarken zijn verschillende mensen gevonden die dezelfde variant hadden als de nertsen namelijk de vijfde mutatie. En omdat de nertsen kort op elkaar zitten is het besmettings risico hoog. Daarom heeft de regering besloten om een 1/3 van alle nertsen direct af te maken en de rest te pelzen. En zo hebben ze hier een hele sector de nek omgedraaid.
Zover ik het hier gelezen werkt het huidige vaccin ook tegen de vijfde mutatie.
Maar het ergste van al is dat alle zoogdieren er vatbaar voor zijn in meer of mindere mate.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1158 Gepost op: 30 november 2020, 14:17:40 »


Had Marx geen nertsenkwekerij waar hij het virus aan het testen was op die beestjes?  :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\

Fase18: virus kan overgedragen worden door nertsen en muteert, huidige vaccins zijn  waardeloos tegen het gemuteerde virus.

Hier in Denemarken zijn verschillende mensen gevonden die dezelfde variant hadden als de nertsen namelijk de vijfde mutatie. En omdat de nertsen kort op elkaar zitten is het besmettings risico hoog. Daarom heeft de regering besloten om een 1/3 van alle nertsen direct af te maken en de rest te pelzen. En zo hebben ze hier een hele sector de nek omgedraaid.
Zover ik het hier gelezen werkt het huidige vaccin ook tegen de vijfde mutatie.
Maar het ergste van al is dat alle zoogdieren er vatbaar voor zijn in meer of mindere mate.
Hier hebben ze de hele ho(e)reca de nek omgedraaid voor NUL bewezen besmettingen, dus mogen ze van mij die compleet nutteloze sector van bont de nek omdraaien.
Is een luxeproduct waar levende dieren voor gekweekt worden, enkel voor de pels, en de diertjes steken ze in een container net CO, lekker vergassen die beestjes, voor wat bont  :-\ :-\ :-\ :-\

De eerste die er voor is, wil ik wel een logement aanbieden in mijn schuur, ik heb daar nog een kolenkachel staan, lekker koolmonoxide slikken en sterven.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1159 Gepost op: 30 november 2020, 15:22:46 »
De eerste die er voor is, wil ik wel een logement aanbieden in mijn schuur, ik heb daar nog een kolenkachel staan, lekker koolmonoxide slikken en sterven.
Potverdomme, protesteren tegen Vandenbrouckeschijter, en zelf heeft dat in zijn schuur een installatie staan waar bezwarende stukken (zoals zwart geld) mee kunnen verbrand worden!

 :lol_hitting: :lol :lol_hitting: :lol :lol_hitting:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1160 Gepost op: 30 november 2020, 15:38:05 »
De eerste die er voor is, wil ik wel een logement aanbieden in mijn schuur, ik heb daar nog een kolenkachel staan, lekker koolmonoxide slikken en sterven.
Potverdomme, protesteren tegen Vandenbrouckeschijter, en zelf heeft dat in zijn schuur een installatie staan waar bezwarende stukken (zoals zwart geld) mee kunnen verbrand worden!

 :lol_hitting: :lol :lol_hitting: :lol :lol_hitting:
Al mijn (zwart) geld wordt witgewassen door enkele kutjes, VDB  ;D
Die stoof aan, een geile slet op vier poten, en afstoempen maar, onder de gezellige warmte van echte steenkool ... veel beter dan welke sauna dan ook  :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1161 Gepost op: 30 november 2020, 15:40:09 »
Maar ja, goed hoor dat verbod op prostitutie....

Ik ga nu NIET naar de hoeren, op momenten dat ik NIET ga, doe ik dat ook zeker NIET op een appartementje waar géén controle, dokter of andere hulp aanwezig is. Ik doe daar bijgevolg ook mijn mondmasker NIET af....

Om nog maar te zwijgen dat dames nu zeker NIET meer risicovolle zaken doen want er is GEEN schaarste.

Kortom, ultraslim beleid van onze regering om meiden in een ONBESTAAND beroep nu ook nog eens in onveiligheid en onzekerheid te dwingen.

nogmaals: Shame on you Government!
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline leeuw

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 50
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1162 Gepost op: 30 november 2020, 16:24:46 »


Hier hebben ze de hele ho(e)reca de nek omgedraaid voor NUL bewezen besmettingen, dus mogen ze van mij die compleet nutteloze sector van bont de nek omdraaien.
Is een luxeproduct waar levende dieren voor gekweekt worden, enkel voor de pels, en de diertjes steken ze in een container net CO, lekker vergassen die beestjes, voor wat bont  :-\ :-\ :-\ :-\

De eerste die er voor is, wil ik wel een logement aanbieden in mijn schuur, ik heb daar nog een kolenkachel staan, lekker koolmonoxide slikken en sterven.

Het is misschien een voorbij gestreefd product vanwege alle nieuwe ontwikkelingen op gebied van kleding. Maar kan je wel vertellen als het winter is en je hebt die gure oosten wind dan verberg ik me alle plezier in mijn bont jas. En ja, bont als luxe product houd heel veel bedrijven overeind.

Offline bule

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 61
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1163 Gepost op: 30 november 2020, 16:56:47 »
Lees nu eens rustig onderstaande.
Welke leven wezen kan hier nu nog aan uit (lees: wie houdt hier rekening mee als hij/zij bezoek ontvangt)??? In alle eerlijkheid gezegd lag ik werkelijk te rollebollen van het gieren :lol_hitting:
Wie verzint nu in godsnaam dergelijke onzin????

Ik liet al die coronatoestanden reeds langere tijd (bewust) even passeren. Had er echt schijt genoeg van.
Vandaag zus, morgen zo. Maandagmorgen, rustig werkend van thuis uit krijg je dergelijks door je strot geramd via HLN.

Neen, dank u , om de duur doe je gewoon wat je wil, al ga ik bij wijze van spreken elke dag een ander poesje bezoeken. Ze creëren het zelf. Niemand neemt deze (vetbetaalde) ministers en virologen nog serieus.

Soit, het anarchistisch kantje van weleer komt weer boven :lol


'Afspreken met vier in de tuin mag, maar alleen knuffelcontact mag naar toilet...'
“Ik kan niet verbieden dat mensen buiten met vier afspreken als ze de afstand respecteren”, zei minister van Binnenlandse Zaken Annelies Verlinden (CD&V) zondag in De Zevende Dag. Daarmee leek ze  te herhalen wat minister van Volksgezondheid Frank Vandenbroucke (sp.a) vrijdagavond al had verklaard in Terzake. Hij wees er toen op dat in de buitenlucht de regels rond samenscholing van kracht waren. “Je mag buiten met maximaal vier mensen tegelijk samenkomen, tenzij je een groter gezin bent dat onder hetzelfde dak woont”, klonk het.
Verlinden drukte er wel op dat er een aparte ingang naar de tuin moet zijn, om te vermijden dat het bezoek door het huis moet. “Als je eerst langs binnenruimtes moet voor de gasten de tuin bereiken, dan kan het niet”, zei ze. Met andere woorden: alleen wie in een open of halfopen bebouwing woont kan mensen ontvangen in de tuin, mensen die in een rijhuis wonen niet.

Geluk
“Ik begrijp uiteraard ook dat niet iedereen het geluk heeft om een tuin of terras te hebben dat voldoende ruim is om dat soort samenkomsten te laten plaatsvinden", zei ze verder, “want het is natuurlijk zo dat je nog altijd de sociale afstand moet respecteren. Het zal dus niet voor iedereen kunnen.”

Met andere woorden: met zijn vieren afspreken in de tuin rond een vuurkorf mág, maar alleen als je de tuin langs buiten kan bereiken. Je moet afstand houden en mag niet naar binnen, ook niet als je naar toilet moet of nog iets te eten of te drinken wil halen. De enige voor wie een uitzondering geldt, is het knuffelcontact. Dat mag je ook gewoon binnen ontvangen en met die persoon hoef je de sociale afstand niet te respecteren.

De mensen met wie je in de tuin afspreekt, mogen altijd anderen zijn. Verder geldt de regel dat kinderen tot en met 12 jaar niet meetellen. Twee koppels met drie kinderen van bijvoorbeeld drie, vijf en negen kunnen zonder problemen afspreken. Als er bijvoorbeeld een tiener van 14 jaar bij is, telt die wel mee als één van de vier. 

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1164 Gepost op: 30 november 2020, 17:09:29 »
dan verberg ik me met alle plezier in mijn bont jas. En ja, bont als luxe product houd heel veel bedrijven overeind.
Er zijn toch veel warme jassen te koop zonder dat daar echt bont van dieren moet bij te pas komen, leeuw? 

Overigens, de meest efficiënte manier om warm door de straten te lopen, is je arm omheen een leuk meisje leggen en haar arm om jou heen krijgen. Dat verwarmt 2 personen in ene keer en je spaart er dus twee warme jassen mee uit. Bijkomend voordeel, als man dan, is dat dat weerhaakje onder je buik opzwelt, zodat je zelfs ook nog kan besparen op een broeksriem of bretellen zonder dat je broek afzakt.

 :lol :lol :lol

Offline leeuw

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 50
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1165 Gepost op: 30 november 2020, 17:30:47 »
dan verberg ik me met alle plezier in mijn bont jas. En ja, bont als luxe product houd heel veel bedrijven overeind.
Er zijn toch veel warme jassen te koop zonder dat daar echt bont van dieren moet bij te pas komen, leeuw? 


Dat schrijf ik ook dat er vele alternatieven zijn. Maar als je een goede warme bontjas hebt, ga ik geen nieuwe jas kopen en spaar ik die eurootjes voor onze gezamenlijke hobby.

Offline leeuw

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 50
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1166 Gepost op: 30 november 2020, 17:36:19 »
Mijn plan is om België te bezoeken voor de kerst. Zou er dan  normaal gewandeld mogen worden?
Wat zijn jullie verwachtingen?

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1167 Gepost op: 30 november 2020, 17:40:53 »
Met andere woorden: met zijn vieren afspreken in de tuin rond een vuurkorf mág, maar alleen als je de tuin langs buiten kan bereiken. Je moet afstand houden en mag niet naar binnen, ook niet als je naar toilet moet of nog iets te eten of te drinken wil halen. De enige voor wie een uitzondering geldt, is het knuffelcontact. Dat mag je ook gewoon binnen ontvangen en met die persoon hoef je de sociale afstand niet te respecteren.

De mensen met wie je in de tuin afspreekt, mogen altijd anderen zijn.   [/i]
Juridisch klopt hier iets niet, beste (r)overheid, want als er vier personen in iemands tuin zijn, die niet van buiten uit bereikbaar is, kan de gestapolitie die de vaststellingen komt doen, niet aantonen dat die vier personen door het huis in de tuin gekomen zijn tijdens het van kracht zijn van de huidige maatregelen. Ze kunnen daar namelijk ook al van in de zomer in die tuin zitten. De gestapolitie zou dus al net op het moment van aankomst moeten aanwezig zijn om een inbreuk vast te kunnen stellen.

Het probleem van het toilet dan. Dat valt creatief op te lossen, met een WC-stoel in de tuin, die dan periodisch door het knuffelcontact naar binnen gedragen wordt en geledigd wordt in het primaire hoofdtoilet der woning. Weinig extra moeite, want ik neem aan dat ook knuffelcontacten bij tijd en wijlen wel eens zelf moeten schijten kakken.

Wat ik echter wél mis in die van de pot gerukte regeling, is de bepaling HOE dat knuffelcontact de WC-infrastructuur moet bedienen. Onderzoek van het welgekende Von Ranscht Institut had toch in het voorjaar al aangetoond dat het moment van algehele sluiting van de bril, bepalend kan zijn voor de inperking van de verspreiding van de aërosole kont-ponenten die er bij een ontlastende actie vrijkomen.

Tenzij er natuurlijk nog een amendement gaat volgen, waarbij Vonderhosenscheisser een verplichting gaat uitschrijven om zoveel mogelijk het schijtgas op te vangen in ontsmette bokalen, om daarna samen met het gebruikte reetreinigingspapier opgestookt te worden in de kolenstoof in sexmachine zijn schuur.

Het heeft me wat nadenkwerk gekost, maar zoals je ziet lukt het mij redelijk eenvoudig om te kunnen zeveren op een manier die vergelijkbaar is met de teksten van de experten en de politici die ons met vaste hand doorheen de crisis loodsen. Ik zit dus, vanaf nu, thuis klaar op een stoel in de tuin. Ik wacht op de gasten voor mijn kerstfeestje een partijvoorzitter die mijn bijdrage hier op RB leest, en die zo verstandig is om mij te komen opzoeken met het voorstel om minister te worden zonder op een lijst te staan. Op die manier ligt mijn wedde ook elke maand op tafel, of ik nu werk of niet, en dan kan ik eindelijk ook eens gaan zeiken op al die stoute mensen die protesteren tegen de coronaregels die de samenleving zouden kapot maken.

Offline bule

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 61
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1168 Gepost op: 30 november 2020, 17:58:13 »
Fantastische lectuur/reactie VDB :lol
Ik verwachtte een reactie met 1 welbepaald woord als oplossing: 'pamper' doch het was net iets uitgebreider :lol


Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1169 Gepost op: 30 november 2020, 18:49:58 »
Ik verwacht van niet, hoe CRAPULEUS dat ook is....
Ik zie normaal wandelen, noch silly walks, gebeuren. Ik gok op 15 Januari #zucht

Mijn plan is om België te bezoeken voor de kerst. Zou er dan  normaal gewandeld mogen worden?
Wat zijn jullie verwachtingen?
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....