Auteur Topic: CORONA  (gelezen 365272 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1170 Gepost op: 1 december 2020, 09:04:03 »
15 januari zou normaal zijn.
Mar kan zomaar 1 februari zijn, met die idiote cijfers die nu 80% moeten dalen en dan  drie opeenvolgende weken moeten stabiliseren zonder een dag een uitschieter, vooraleer ze de boel terug open gooien.

Prognose: 18 januari 2021

Ik verwacht van niet, hoe CRAPULEUS dat ook is....
Ik zie normaal wandelen, noch silly walks, gebeuren. Ik gok op 15 Januari #zucht

Mijn plan is om België te bezoeken voor de kerst. Zou er dan  normaal gewandeld mogen worden?
Wat zijn jullie verwachtingen?
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1171 Gepost op: 1 december 2020, 09:25:03 »
Het probleem van het toilet dan. Dat valt creatief op te lossen, met een WC-stoel in de tuin, die dan periodisch door het knuffelcontact naar binnen gedragen wordt en geledigd wordt in het primaire hoofdtoilet der woning. Weinig extra moeite, want ik neem aan dat ook knuffelcontacten bij tijd en wijlen wel eens zelf moeten schijten kakken.

Tenzij er natuurlijk nog een amendement gaat volgen, waarbij Vonderhosenscheisser een verplichting gaat uitschrijven om zoveel mogelijk het schijtgas op te vangen in ontsmette bokalen, om daarna samen met het gebruikte reetreinigingspapier opgestookt te worden in de kolenstoof in sexmachine zijn schuur.


Je denkt te veel na, VDB.

Ik heb namelijk een grote tuin, die toegankelijk is langs 3 verschillende kanten (voorkant, zijkant straat en achterkant).
Mijn kolenkachel staat klaar


Dan heb ik nog een authentiek "heuske" .....  met wc papier voor de zachte poepkes, zelf gebruik ik oude gazetten  :lol


Effe tellen .... ik ga samenwonen met 3 hoeren, dan hebben we allen nog eens 2 knuffelcontacten (als je samenwoont met 3 hoeren is 't namelijk alle dagen kerstmis, en mag je per persoon 2 knuffelcontacten hebben  ;D    )
En dan nog eens 3*4 extra mensen in de tuin, kom ik aan 20



En die 20 personen zorgen wel voor genoeg stront en meststoffen om mijn groenten de volgende zomer te doen groeien  :dance2
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1172 Gepost op: 1 december 2020, 11:09:03 »
Minister Annelies Verlinden: “Met vier buiten afspreken kan enkel met directe toegang naar tuin” https://www.hln.be/binnenland/minister-annelies-verlinden-met-vier-buiten-afspreken-kan-enkel-met-directe-toegang-naar-tuin~a049427b/
Dixit de kleuterjuf van de Regering De Croo & Vandenbrouckschijter.

Het muisje heeft nog een staartje, gekker kan het niet meer worden:
Afspreken met vier in de tuin mag maar alleen knuffelcontact mag naar toilet https://www.hln.be/binnenland/afspreken-met-vier-in-de-tuin-mag-maar-alleen-knuffelcontact-mag-naar-toilet~a8bfa0ab/
Bij deze is Frank VandenBrouckschijter welkom bij mij thuis op oudjaar. :lol
Zou Vivaldi dat nu allemaal echt menen, zeg?

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1173 Gepost op: 1 december 2020, 12:36:14 »
En het geld is blijkbaar ook op ......
Het niet dragen van een muilkorf op het werk: de werkgever mag je ontslaan om dringende redenen. Dat is dus ontslag zonder recht op enige uitkering .... het lijkt hier te evolueren naar het Amerika van Trump, al zegt die gek dat mensen die hem niet steunen moeten geëxecuteerd worden ... dat is de volgende stap ... de oplossing voor de pensioenen, alles boven de 65 afschieten  :-\ :-\ :-\
Als ze lang genoeg doorgaan, hoeven ze zelfs geen uitkering meer te betalen, ontsla iedereen waarvan de grote baas zijn bakkes niet kan uitstaan om dringende redenen, en het probleem van de tijdelijke werkloosheid raakt vanzelf opgelost.

Een koffie drinken op je werk of water drinken is dus uit den boze .... je had geen muilkorf op, naar de personeelsdienst ...

En dan te weten dat we met een minister in onze regering zitten die 1. niet op de kieslijst stond en 2. die de opdracht gaf om 50 miljoen BEF te verbranden .... die "werknemers" worden dan beloond met 15000 € netto per maand ... en de brave Belg, hij verraadde zijn buren   :bud

BENDE DEBIELEN
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1174 Gepost op: 1 december 2020, 13:40:21 »
Waarom? Waarom mag een parlemetslid wel ongestraft de Coronaregels schenden, is zijn hol dieper als dat van de andere aanwezigen?


Brusselse politie legt seksfeest stil

De Brusselse politie heeft vrijdagavond een seksfeest stilgelegd in de Steenstraat, vlakbij het hoofdcommissariaat. Dat schrijft de Franstalige krant La Dernière Heure en het nieuws is bevestigd door het parket. In de kelder van een homobar troffen de agenten 25 personen aan.


Een van de aanwezigen zou volgens La Dernière Heure een buitenlands Europarlementslid geweest zijn. De Europarlementariër zou nog geprobeerd hebben te ontsnappen via de bovenverdieping. Eenmaal gevat, zou hij zijn immuniteit ingeroepen hebben.

Tegen alle aanwezigen werd proces-verbaal opgemaakt. Ze zullen sowieso een boete krijgen omdat het feestje in strijd was met de coronamaatregelen.



Voila, dan ben je parlemantariër, en dan kan je zomaar onschendbaarheid inroepen, zo simpel is het .... iedereen is gelijk, alleen is de ene wat meer gelijk dan de andere    :-\ :-\ :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1175 Gepost op: 1 december 2020, 17:44:29 »
Het probleem van het toilet dan. Dat valt creatief op te lossen, met een WC-stoel in de tuin, die dan periodisch door het knuffelcontact naar binnen gedragen wordt en geledigd wordt in het primaire hoofdtoilet der woning. Weinig extra moeite, want ik neem aan dat ook knuffelcontacten bij tijd en wijlen wel eens zelf moeten schijten kakken.

Tenzij er natuurlijk nog een amendement gaat volgen, waarbij Vonderhosenscheisser een verplichting gaat uitschrijven om zoveel mogelijk het schijtgas op te vangen in ontsmette bokalen, om daarna samen met het gebruikte reetreinigingspapier opgestookt te worden in de kolenstoof in sexmachine zijn schuur.


Je denkt te veel na, VDB.

Ik heb namelijk een grote tuin, die toegankelijk is langs 3 verschillende kanten (voorkant, zijkant straat en achterkant).
Mijn kolenkachel staat klaar


Dan heb ik nog een authentiek "heuske" .....  met wc papier voor de zachte poepkes, zelf gebruik ik oude gazetten  :lol


Effe tellen .... ik ga samenwonen met 3 hoeren, dan hebben we allen nog eens 2 knuffelcontacten (als je samenwoont met 3 hoeren is 't namelijk alle dagen kerstmis, en mag je per persoon 2 knuffelcontacten hebben  ;D    )
En dan nog eens 3*4 extra mensen in de tuin, kom ik aan 20



En die 20 personen zorgen wel voor genoeg stront en meststoffen om mijn groenten de volgende zomer te doen groeien  :dance2

Geheel in stijl aansluitend bij mijn betoog. Pure nostalgie in de beelden. Een tekst die dezelfde FUCK YOU gedachte uitstraalt als wat ik te melden had. Ik vertrouw nog meer op de slechtste hoer die ik ooit bezocht, dan op het politieke crapuul dat ons de wetten komt stellen.

Ik ben een vreedzaam mens. Ik hou van verdraagzaamheid en begrip. Maar op dit moment preek ik met volle overtuiging de anarchie. Waar blijven de protestbetogingen? Zoals indertijd de boeren Brussel kwamen afbreken als hun koeien niet genoeg meer mochten schijten wegens het mestactieplan? Zoals die vakbonden die de boel kort en klein klopten bij de sluiting van enkele grote spelers op onze economische markt?

Het afnemen van de mensen hun vrijheid en het sollen met de mensen (meneerke de Geldopstoker wou een shockeffect), dat zijn dingen die niet kunnen. Die zeemzoete smeerlap met zijn schijnheilige smoel en zijn kleuterjuf-spreekstijl kwam g*dv***d*mme indertijd in zijn regio  van deur tot deur aanbellen en vragen om aub voor hem te stemmen. Een prof onwaardig. Hij zal het nu niet meer moeten proberen, want hij zal veel botinnen onder zijn kont krijgen.

Temeer omdat sinds maart, nu negen maanden later, al die maatregelen nog niets opleverden, behalve veel miserie. En dat er gene ene komt beweren van 'anders zouden er nog veel meer slachtoffers gevallen zijn' he. Dat is pure nattevingerstatistiek.
« Laatst bewerkt op: 1 december 2020, 17:49:36 door Vanderbeffen »

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1176 Gepost op: 1 december 2020, 18:43:14 »
Beelden van uit onze jaartelling Before Corona, helaas... Het lijkt wel de speelweide van FKK Babylon.
Zo zagen de Relaxxxboard-feestjes in Bab er toenertijd uit.
Dat het maar rap terug lente wordt!



Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1177 Gepost op: 1 december 2020, 18:43:49 »
t Is nogal een kerel, die Frank Vandenbroucke.

Jaren geleden miljoenen sjoemelgeld in de fik steken, en toch nog terug minister worden – zonder verkozen te worden zelfs. Minister van Schokeffecten nog wel: da’s bijlange niet het eerste het beste postje. En maar voor miljoenen pillen bestellen die voor geen meter helpen.

Voor mensen die een tuin hebben, is Vandenbroucke extra gul. Die mogen tijdens kerst namelijk niet één, maar twee mensen van buiten hun gezin uitnodigen. Een regel die voor Annelies Verlinden, minister Binnenlandse Zwanzerij Zaken blijkbaar te eenvoudig was. “Maar dan wel alleen maar als die tuin een rechtstreekse ingang heeft”, voegde ze er aan toe. “En slechts één daarvan mag het toilet gebruiken!”

Enfin, stand-upcomedy van de bovenste plank dus. Dat vond ook ene Luk De Wandel ervan. De man maakte er een knotsgekke Facebook-post over:

Beste Crazy Franky!

Zo mag ik u toch noemen hé, plezante zotjes onder mekaar? Ik beken dat ik een onvoorwaardelijke fan van u ben. Dat is begonnen, ik geef het toe, toen u destijds voor alle tv-zenders kwam vertellen dat u ettelijke miljoenen in de fik had gestoken. Kijk, mensen die zich zo’n uitspattingen veroorloven, die kunnen bij mij niet veel meer misdoen. Alleen had ik er in uw plaats nog aan toegevoegd dat u er uw dikke Havana’s – recht van Kameraad Fidel – had mee aangestoken.

Schoonheidsfoutje, dat ik u al lang vergeven heb.

En nu bent u er weer dagelijks om mij te verblijden! Nooit gedacht dat ik Maggie ‘blijft in uw kot’ De Block zo rap zou vergeten zijn. Maar het is duidelijk, als comédienne komt ze nog niet aan uw Beatle-enkellaarsjes. (Die hebt ge toch nog, hoop ik?) Uw stoot met die winkels is gewoon subliem: ‘we doen die toe om een schokeffect te creëren’. Lap! Van schok gesproken, de winkeliers staan er bij met hun broek op hun schoenen. Van de schok is ze afgezakt.

En dan uw ‘Joker’-personificatie; om van te smullen! Ik zou er wel mee oppassen en er niet mee overdrijven, want er zijn altijd muggenzifters en andere zeveraars die zo’n sardonische grijns niet vinden passen bij het opsommen van de dagelijkse dodelijke coronaslachtoffers. En die dalen ook al heel de week, dus let daar toch mee op! Geef ons dan liever nog wat meer van dat kleutertaaltje, waar ik u zo voor bewonder. Meester Franky goes to K3! Spijtig dat die pronte rosse al zo dikwijls benomen is, ze zou beeldig staan naast u. Of mag dat niet van Connertje, de jaloezigaard? Het ziet er mij geen gemakkelijk ventje uit. Ge hebt hem toch goed zitten gehad, in ieder geval. Geloofde die snotneus nu echt dat ge genezen waart? Maar ge zit er nu goed: minister van Volksgezondheid godbetert! Poot stijf houden, Franky! Nu krijgt dat jong u niet meer weg.

Dat van die miljoenen pillekes die ge hebt besteld en die juist goed zijn om door de pot te sjassen zou ik me niet te erg aantrekken, hoor. Naar het schijnt fikt dat zalig, zo’n berg gelullekes. Ideaal voor in de tuin, met Kerstmis. Dan mogen uw vier vrienden zich rond die gezellig knetterende medicatie scharen, al zullen ze wel tussen uw sanseveria’s moeten kakken. Omdat ze van dat ander mens in uw regering niet door uw kot mogen. Die heeft u daar al gauw wat punten afgesnoept, hé makker, qua zottekes doen?

Pas ook maar op voor die De Croo, want ik weet uit goede bron dat die ook niet verlegen is om zotte stoten uit te halen. Hij ziet er uit als een mislukte pastoor, maar dat zijn de ergste, dat weten we allemaal. En hij komt nooit in de kroeg, die kan toch niet te vertrouwen zijn?

Om af te sluiten nog een welgemeend advies: wacht nog eventjes met uw volgende schokeffect, want dat van die gesloten winkels zindert zeker nog een week na. En ge weet: humor is doseren, of wilt ge soms dat uw kiezers zich doodlachen? Oei, ik was nu toch wel vergeten dat ge helemaal geen kiezers had, zeker! Foutje! Maar ik vind dat niet erg, hoor, als ge de mensen laat kiezen, krijgen we droogstoppels als Jan ‘de traaggerijpte hesp’ en Woutertje ‘nog een klein beke’ op ons dak. Van die boer geen eieren, jong. Dan liever echte plezante klasbakken zoals u, mijn vriend!

Ik kijk met eindeloze bewondering en groeiend ongeduld uit naar uw volgende stoot. Ik zal mijn breukband aandoen, want de vorige keer was op het nippertje, met al dat gieren, brullen, schokken en bulderen. Maar dat is het waard.

Go for it, Crazy Franky! Alles geven!  :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1178 Gepost op: 1 december 2020, 19:32:17 »
Ik heb namelijk een grote tuin, die toegankelijk is langs 3 verschillende kanten (voorkant, zijkant straat en achterkant).
Nadat de Belgen steeds meer in grote gebouwen met veel hokken werden samengepropt, mede doordat er steeds meer Belgen bijkomen (zo snel gaat het, dat ze vaak niet eens de tijd hebben om papieren op te maken), is nu het bewustzijn aan het groeien dat de wet van Pierre Lapin nog steeds geldig blijft. Iedere konijnenkweker weet dat. De wet van Pierre Lapin zegt, als je té veel konijnen veel te dicht bij elkaar ophokt in een te kleine ruimte, dan onstaan er ziektes. Zodoende is half België momenteel aan het sparen voor een huis met een tuin.

Een tuin is dus een belangrijk bezit geworden. Zeker een tuin met toegang langs voor, langs achter, en langs opzij. Zelf vertoef ik zeer regelmatig bij SKW-girls, meer bepaald in hun Hofke van Eden, maar dat tuintje heeft slechts twéé toegangen: langs voor en langs achter. Het speciale daaraan is, dat de inkomprijs soms afhankelijk is van langs welke zijde je wenst binnen te gaan.  ;D ;D ;D

Mijn kolenkachel staat klaar

Het is een mooie. Een compact model, niet zoals die immens grote Leuvense stoof van mijn grootmoeder zaliger, waarbij tegelijkertijd je voorkant gloeide en je gat bevroor. Enkel de kat, die er onder lag te soezen, was homogeen opgewarmd. Waarschijnlijk deed ik, onbewust, als kind toen al de voorliefde op voor hete poezen.  ;)

Deze is een nostalgisch model, sexmachine. Met pirex (pirex, niet pyromaan  ;D) glaasjes vooraan, die steeds zo zwart werden dat je de vlam niet meer zag wiebelen. Het zou zomaar een echte Surdiac kunnen zijn. Of een Fobrux. Wat een naam toch he, Fobrux, les Fonderies Bruxelloises. Jaja, want ook toen werd er in Brussel al vanalles opgestookt. Vandebroek tot de kartonnen doos, alles wat niet meer wou bijhouden, kon je daarin kwijt als je wou. Les Fonderies Bruxelloises stonden in Haren, bij Vilvoorde. Haren, toen nog heel gewoon. De dag van vandaag een groot probleem, want je kan nergens nog je haren laten knippen. Tenzij je, Limburger zijnde, naar Mestreech gaat, waar de Belgische kappers hun klanten in pop up bedienen.

Dan heb ik nog een authentiek "heuske" .....  met wc papier voor de zachte poepkes, zelf gebruik ik oude gazetten  :lol

T'heuske, een oervlaams folkloristisch begrip, waar menigeen op zijn gemak de gazetstukjes nog eens zat na te lezen die zo dadelijk gingen dienen om je reet schoon te vegen (toen heette dat nog 'je gat afkuisen').

Een kameraad van mij is er ei zo na mee in het zothuis beland. Op het werk zat hij steeds heel deftig een Franstalige Waalse gazet te lezen, en thuis kuiste hij zijn gat af met de Vlaamse Volksgazet. Het heeft niet veel gescheeld dus, of hij was er zo zot als een koekoek van geworden. Gelukkig had de huisarts (den doktoor zoals we die noemden) tijdig de oorzaak ondekt: zijn gat was slimmer geworden dan zijn kop.

Zo een heuske was nochtans tamelijk vooruit op de tijd. Er zat zelfs al een feedbacksysteem op, dat je met een natte plans tegen je gat meldde dat de drol was aangekomen. Een soort analoge EOM, een End Of Message. Lang voor er computers waren.

Al de mooie poepkes die zich destijds op zo een heuske boven het gat positioneerden, en zo met goed herkenbare geluiden het hoofd en het slurfke van de stiekem meeluisterende boerenzonen en boerenknechten op hol brachten, zitten nu opgesloten in onze rusthuizen en in hun risicogroep.

Effe tellen .... ik ga samenwonen met 3 hoeren, dan hebben we allen nog eens 2 knuffelcontacten (als je samenwoont met 3 hoeren is 't namelijk alle dagen kerstmis, en mag je per persoon 2 knuffelcontacten hebben  ;D    )
Als je met drie hoeren samenwoont, is het volgens mij alle dagen kermis ipv kerstmis, maar dat geheel ter zijde natuurlijk  ;D

En dan nog eens 3*4 extra mensen in de tuin, kom ik aan 20

20 mensen, dat is inderdaad al een zeer talrijk publiek. Daar zitten we al in de buurt van New Rock Werchter. Ik heb nog wel geen juridisch sluitend antwoord klaar, voor wat er nu precies moet gebeuren als de interactie tussen die 20 mensen er voor zorgt dat er méér dan 20 mensen zijn na afloop. Of simpel gezegd: hoe geraak je nog zonder coronaboete door dit alles heen als je met Kerst je knuffelcontact zwanger maakt. Kinderen onder de twaalf tellen niet mee, maar degenen die nog moeten geboren worden, wat doen we daar mee? Die staan nog niet op de lijst, akkoord, maar er zijn precedenten van mensen die ook niet op een lijst stonden en toch mee ingeschaald werden.  ;D ;D ;D

En die 20 personen zorgen wel voor genoeg stront en meststoffen om mijn groenten de volgende zomer te doen groeien  :dance2

Existentialisme pur sang. De stront van de ene voedt de groenten waar de andere groot mee kan worden. We kunnen alleen maar hopen dat ook Vonderhosen op die manier nog voedzaam kan worden voor de groenten die de nieuwe generatie gaat eten.
« Laatst bewerkt op: 1 december 2020, 19:44:24 door Vanderbeffen »

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1179 Gepost op: 7 december 2020, 19:17:58 »
Dien Bart De Wever, mini-Trump  :17:

Enige maanden geleden, bij de eerste golf, stond hij als eenzaat nog te roepen dat hij zijn politie geen opdracht zou geven om strenge Corona-maatregelen te sanctioneren.  Nu plots iemand van over de taalgrens in Wallonië vraagt om versoepelingen, enkel met de feestdagen, keer ie zijn kar.  Hij gaat als enige provincie in België heel hard optreden, tot zelfs huisbreuk want hoewel dat volgend de minister van Binnenlandse zaken niet mag, kan dat in Antwerpen wel als men weet, of heeft gehoord (dat noemt men burengeklik) dat er wat meer dan 4 mensen in een huis zijn die muziek spelen en drinken, volgens Bart de Wever nog. 

Zei ik mini-Trump, nee mini-Jeltsin  :17:  :17:  :douchen .
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1180 Gepost op: 8 december 2020, 01:37:37 »
Hij gaat als enige provincie in België heel hard optreden, tot zelfs huisbreuk want hoewel dat volgend de minister van Binnenlandse zaken niet mag, kan dat in Antwerpen wel als men weet, of heeft gehoord (dat noemt men burengeklik) dat er wat meer dan 4 mensen in een huis zijn die muziek spelen en drinken, volgens Bart de Wever nog. 
Nu niet overdrijven he SEF, den Bart is burgemeester van het SKW   ;D en bij uitbreiding ook van die paar geannexeerde andere wijken die samen 'Stad Antwerpen' genoemd worden  ;D maar in de rest van de provincie heeft hij net zo veel te zeggen (niets dus) als de flikken die aanbellen aan een niet geopende deur.  :lol

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1181 Gepost op: 8 december 2020, 16:40:35 »
Ik weet het wel, "als SM zijn nonkel een foef,  en al dan niet opgepompte tieten had, en bovendien een Oostblok taaltje sprak, dan had ik al lang zijn kont uitgelebberd en/of hij had al eens in mijn mond gepist".

Maar toch, als ik de virologische rukkers nu al hoor prediken dat die curve te traag daalt en we dus pas later kunnen versoepelen,... dan lijkt het dat ze nu al zeggen dat horeca en sletjesdijen tegen februari niet open zullen gaan.

En ook al overleef ik best met kutjessap en gerampetamp op de apjes van illegaal thuiswerkende Stootkussens, het doet mijn haren ten berge rijzen...

Maar goed, zoals gezegd, ik heb SM zijn nonkels high heel boots nog niet in mijn kont gehad terwijl zijn nichtjes toekeken,  dus hopelijk is het weer maar een bangmaak strategie om ons aan hun regeltjes te laten gehoorzamen....

Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1182 Gepost op: 8 december 2020, 17:00:09 »
Je bent niet de enige die er zo over denkt, barti.

Ze hebben ons maanden om de oren gegooid met doden, gevaar voor je medemensen, verantwoordelijkheidsgevoel, terwijl er maar één ding belangrijk is : HET VIRUS EN DE NATUUR

Ze weten uiteraard al langer van vandaag (met name van zodra ze die drempelwaarden gingen vastleggen en die dan drie weken iedere dag aanhouden)

Nu het virus natuurlijk terug ven in rust was gegaan, en uiteraard net na januari weer meer besmettingen gaat opleveren (DE NATUUR, WEET JE) gaan ze een stapje verder.
WIJ moeten meer moeite doen, alsof we nog iets kunnen doen ... we mogen het huis niet meer uit, en waar moet je naartoe?
Op café? O neen, die zijn dicht
Op restaurant? O neen, gesloten
Naar de hoereca? Beentjes dicht

Ze zijn dus goed op weg de ho(e)reca af te slachten, de genadestoot te geven.
Ik hoor maar weinig mensen meer in opstand komen, iedereen vindt het NORMAAL dat de horeca dicht is, als je maar kattenvoer en stofzuigers kan kopen, daar draait de economie toch op?


Het is te schandalig voor woorden, tegen einde januari dat cijfer van 800 besmettingen per dag halen?
Het zal niet lukken, let op mijn woorden, en niet omdat de mensen niet gehoorzamen, maar er ook nog een onvoorspelbare factor is, waar ze geen enkele invloed op hebben, en die factor noemt: CORONAVIRUS
Waarom ze daar geen invloed op hebben? Omdat die debielen niet in hun labo zitten, maar in een tv-studio ... spasten zijn 't.

Het virus lacht met de compleet van de pot gerukte maatregelen en leeft gewoon verder, met pieken en dalen. Wacht tot einde januari, dan gaan ze vaststellend at ze de cijfers niet hebben gehaald, een vermanende vinger van de "mongologen" (virologen) richten 11 miljoen Belgen, en geen sprake van dat de horeca open gaat gaan.
Wat maken die enkele maanden dan nog uit, het is toch bewezen dat de horeca voor de meeste besmettingen zorgt ..... NIET DUS

En dan gaat iedereen zeggen, ze hebben het nu al zo lang uitgehouden, dus nog even de horeca dicht tot iedereen ingeënt is de zomer van 2021, dan kunnen we de zomer vieren op de terrasjes van .... ja, waar ... op de terrasjes van de FAILLIETE HORECAZAKEN?


Ze zijn goed bezig, daar in Brussel ..... goed bezig de horeca verder te vernietigen, en ook de hoereca .... het zal hen wat schelend at r 300 000 mensen in de goot belanden, dat er 200 000 bedrijven het faillissement nabij zijn ...
zolang hun 20 000 euro netto maar iedere maand op tafel ligt.

Ik blijf het onbegrijpbaar vindend at wij dit blijven pikken ... en hen blindelings volgen .... en zij blijven volharden in de boosheid ....

De horeca was een groot issue, enz e hebben dat lakker verdrongen door het dood te zwijgen en nu zijn ze daar met dat die 800 besmettingen per dag niet gaan gehaald worden.
Ik heb nog een goeike, doe iedere dag nog meer testen, dan haal je terug de 10000 per dag, want hoe meer je test, des te meer geregistreerde gevallen er zijn, debielen.
Wedden dat ze tegen eind januari de testen gaan opdrijven? Om de mensen verder te kloten, ze zijn gewoon alles aan het rekken tot er een vaccin is dat in onze aderen kan gespoten worden, niet meer of minder.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1183 Gepost op: 8 december 2020, 17:12:27 »
En dat ze nu niet aan komen hollen dat wij "non-believers" zijn. Neen, wij zijn realisten. Maar kritisch reageren op alles wat de regering beslist wordt aanzien als 'gevaar voor de maatschappij, non-believers en meer van dat moois.
Wij geloven dat er een Coronavirus is, wij geloven alleen niet in een aanpak die vernietigend is voor de economie, een aanpak waar de gevolgen erger zijn dan de oorzaak, en dat is nu net wat er hier in onze bananenrepubliek aan de hand is.

De rechtstreekse kosten van deze crisis, pakweg 100 miljard (RECHTSTREEKSE SCHADE AAN DE ECONOMIE).

En wie gaat dat betalen, wie heeft zo veel geld?
Wij, want wie gaat het anders betalen ..

Reken maar eens uit, 100 miljard en ongeveer 5 miljoen betalers?
Dat is de leuke som van 20000€ (TWINTIGDUIZEND) euro per actieve Belg.

Veel succes, wens ik mezelf en jullie toe. Dit voelen we nog 50 jaar.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1184 Gepost op: 8 december 2020, 17:36:16 »
Reken maar eens uit, 100 miljard en ongeveer 5 miljoen betalers?
Dat is de leuke som van 20000€ (TWINTIGDUIZEND) euro per actieve Belg.

Veel succes, wens ik mezelf en jullie toe. Dit voelen we nog 50 jaar.
Ik was helemààl met je mee SM, maar aan het einde van je uitleg ga je wat kort door de bocht: Dit voelen we nog 50 jaar, in de veronderstelling dat er geen nieuwe virussen opdagen, en dat men dan niet opnieuw dezelfde nutteloze Stasi 'maatregelen' gaat opdringen, want dan voelen we het nog een aantal jaren dat asymptotisch raakt aan oneindig.