Auteur Topic: CORONA  (gelezen 365046 keer)

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1215 Gepost op: 11 december 2020, 00:05:53 »
Dit vind ik trouwens weer veel erger, ze zijn helemaal zot aan 't worden, nu gaan ze ht "nieuwjaarzingen" voor de kinderen nog verbieden ook


Diegenen die die gewoonte niet kennen, in de Provincie Antwerpen gaan kinderen met Oudjaar van deur tot deur zingen om de mensen een gelukkig en voorspoedig nieuwjaar toe te wensen, en krijgen dan in ruil een koekje, een snoepje, of wat centen.




Provinciegouverneur Cathy Berx heeft samen met de burgemeesters in de provincie Antwerpen beslist om zingen van deur tot deur voor nieuwjaar en Driekoningen te verbieden wegens het coronavirus. Ook zakjes snoep of andere attenties uitdelen wordt verboden. "We moeten ervoor zorgen dat er geen samenscholingen ontstaan. Onze politiezones zullen daarop strikt controleren", zegt Berx.

Wetende dat 'gouverneur' een van de meest overbodige functies is in de hedendaagse politieke mallemolen, zou men dat ellendig arrogante mens best eens uit de running nemen. Gewoonweg schandalig.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1216 Gepost op: 11 december 2020, 00:10:05 »
Hoe lang gaat het nog duren vooraleer ze digitaal onze winkelmand gaan doorgeven aan de flikken en daaruit dan afleiden dat w de wet overtreden, want meneer sm, het kan niet dat jij een volledige tray Cola koopt, jij houdt een feestje, ga je maar rechtvaardigen voor de rechtbank, of beter nog, 1600 euro boete zonder rechtsgang
In de winkeltjes aan het SKW is niks elektronisch als je wat koopt. Dus geen elektronische tickets, geen controle. En in normale tijden nog eens aangename straten om er naar toe te gaan ook  ;D ;D ;D

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1217 Gepost op: 11 december 2020, 00:26:33 »
Wie had vorig jaar bij het aansnijden van de kalkoen durven voorspellen dat we een jaar later mekaar geen hand zouden geven met nieuwjaar, dat de politie met bewakingscamera’s en drones je doen en laten controleert, dat je kan verklikt worden door je buren en de politie zonder meer je huis kan binnenvallen zonder dat daar een gemotiveerd schrijven van een onderzoeksrechter voor nodig is?
Ik ga de kalkoen niet aansnijden, maar aanneuken. Die andere kalkoen. En de eerste flik die mijn deur wil forceren, gaat ondervinden dat 400 volt aardig kittelt aan de pollekes.  :kissass
En nog... in West-Vlaanderen gaat men allicht de autokentekens intikken op hun pc om te zien of die persoon daar wel woont.  Zo niet is er een sterk vermoeden van samenscholing in huis voor een feest en mag de politie de deur forceren, zonder bevel.
West Vlamingen zijn verstandig genoeg om hun auto even verderop te parkeren. Dit soort loze en dwaze dreigementen van de (r)overheid zou eens iemand moeten aanklagen voor de rechtbank. Het is heel simpel: er gaat gewoon niks speciaals gebeuren. Maar ze weten ook wel dat de mensen al die zever kotsbeu zijn en dus massaal hun kl.t.n gaan vegen aan die kak-in-den-hof regels. En dat willen ze 'indijken' door wat te rollen met hun virtuele spierballen.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1218 Gepost op: 11 december 2020, 10:50:29 »
"ik kan ongestoord naar die vieze websites kijken " en ook nog werken ?
Toch niet gelijktijdig ?
Multi-tasken is volgens zij die het kunnen weten enkel weggelegd voor vrouwen. Of vergis ik me in jou ? ;D
Je vergist je niet, ik heb die vrouwelijke eigenschappen, gelukkig bloed ik niet iedere maand dood, om drie dagen nadien terug springlevend de mannen het hoof gek te maken  :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1219 Gepost op: 11 december 2020, 12:52:07 »
Om wat dieper in te gaan op de "drones" die ze nu gaan inzetten om de burgerongehoorzaamheid te kunnen beboeten ....
Twee weken geleden was er ergens ten velde een dievenbende actief ...
Hoe gingen die tewerk?
Wel, 20 tot 2 jaar geleden reden de "bodes" met de wagen rond en rapporteerden aan de bendelden waar en wanneer ze konden toeslaan .... mensen die op verlof zijn met de feestdagen, die uit eten zijn, naar vrienden waren, whatever ...
Makkelijk zat, ze reden op bepaalde tijdstippen straten door en noteerden alles, schematisch, om dan zo huizen leeg te halen.

Twee weken geleden was zo een bende actief .... en wat gebruikten die als verkenning .... juist ... drones ...
De drones vlogen over en 's morgens waren de drones weg, maar ook tuinhuisjes leeggeroofd, aanhangwagens, tuinmateriaal.
Effectief, zeer effectief, zo een drone.

En wie zegt mij dat de drones die overvliegen rond de feestdagen die van de flikken zijn, en niet van en dievenbende?
Die lezen ook de gazetten en volgen ook het nieuws ... en de "stoot" die de regering uithaalt (of de provincie, of de gemeente, één pot nat), speelt in hun kaart, want niemand herkent een drone van een dief of die van een flik.

Ik hoor het volgende telefoongesprek al:
Flikken: Met de politie van Buitenland
Joske Aanhangwagen: Goedemorgen meneer, vannacht vlogen er hier drones boven mijn tuinhuis
Flikken: Meneer, maak je geen zorgen, tenzij je en tuinhuisfeestje organiseerde, dan krijg je van ons een formulier toegestuurd tot minnelijk schikking van 4000 euro, onze drones kosten ook geld, meneer.
Joske: Meneer de polies, dat is geen probleem, maar willen jullie dan eerst mijn aanhangwagen, grasmaaier en bosmaaier  terug brengen, zodra jullie die niet meer nodig hebben.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1220 Gepost op: 11 december 2020, 21:42:52 »
De Corona - hoe heet dat ding nu ook al weer?, die mensen die ons opbellen als we mogelijks besmet zijn.  De opsporingsdienst.  Nog zo'n omhooggevallen madam die daar alles coördineert.  Eerst dreigde ze er mee dat ze je zouden opbellen na 7 dagen om je te melden dat je alsnog een test moet laten afnemen... anders BOETE, nu gaan ze ook al na 5 dagen bellen om te zeggen dat je binnen 2 dagen een test moet afnemen.  Dan kunnen ze op dag 7 meteen de BOETE geven?  Is dat het  :17: .

FANTASTISCH NIEUWS          ZE HEBBEN DE ULTIEME ONTDEKKING GEDAAN BIJ DAT RECHERCHTEAM
Met name: ze weten nu EINDELIJK van waar de besmettingen komen.  Daar gaan we.  Om te lachen.  Dit had ik zelf veel eerder kunnen bedenken.  De besmetting blijken te komen van: eerste plek: familie, vrienden, tweede plek: het werk, derde plek: de scholen.  Dus de conclusie is eigenlijk dat de besmetting daar ontstaan waar er nog leven mogelijk is.  Jongens, jongens... en net als die gouverneur... worden die nog heel goed betaald ook  ::)  :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1221 Gepost op: 12 december 2020, 21:02:19 »
één pot nat
Wacht effe, één pot nat, was dat niet een stel lesbiennes waarvan slechts eentje van de twee geil staat??

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1222 Gepost op: 12 december 2020, 21:06:54 »
Dus de conclusie is eigenlijk dat de besmetting daar ontstaan waar er nog leven mogelijk is. 
Die formulering vind ik wel subliem.  :lol_hitting:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1223 Gepost op: 13 december 2020, 14:27:53 »
Dus de conclusie is eigenlijk dat de besmetting daar ontstaan waar er nog leven mogelijk is. 
Die formulering vind ik wel subliem.  :lol_hitting:
Forumlering  ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1224 Gepost op: 13 december 2020, 16:21:50 »
Gelukkig zijn er nog échte liberalen in de Vivaldi-regering.  Onze liberale "wietroker", minister van Justitie, gaat per omzendbrief, bij monde van het OM, nog eens duidelijk stellen dat het jagen op Corona-overtreders tot in het absurde nu maar eens meteen moet stoppen.  Drones gebruiken: STOP, zegt hij, VERKLIKKING door buren omwille van lawaai: de politie mag aanbellen maar moet STOPPEN met slijpschijven te gebruiken om deuren te forceren, met een duidelijke VINGERWIJZING naar mini-Trump: burgemeester-denkt-dat-ie-al-mag Bart De Wever.  De politie mag wel aan de procureur vragen (telefonisch!) om een huiszoekingsbevel, maar voegde een jurist eraan toe: voor "nacht"lawaai geeft een procureur geen vrijbrief voor een huiszoekingbevel.  We zijn weeral een stuk geruster en kunnen zowel bomma als bompa laten komen  :douchen .
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1225 Gepost op: 13 december 2020, 17:07:03 »
't ja  onze "quickie".
Voor mij één van de grootste opportunisten, uit de de Belgische politiek,  aller tijden.
Maar respect voor de man, van quickie mocht ik al eens pret sigaret roken  :lol



Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1226 Gepost op: 13 december 2020, 18:05:27 »
Wel, nu gebleken is  dat er NIKS werkt tegen dat virusje rest ons ons nog één strategie vooraleer we op 1 februari naar een maatschappij zonder maatregelen kunnen:
Alle winkels 3 weken dicht, alle scholen 3 weken dicht, alle contactberoepen open, alle horeca open. En een dagklok tussen 11u en 16u om Molenbergh te sussen....
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline leeuw

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 50
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1227 Gepost op: 14 december 2020, 00:50:20 »
Wat vinden jullie van de betrouwbaarheid van de pcr test. Ik gebruikte die test al meer dan 20 jaar geleden om mijn dieren vrij te krijgen van ibr ( luchtweg infectie)
Toen zei mijn dierenarts dat de positieve runderen niet perse positief zijn.
Nu gebruikt men deze test om Corona te vinden bij mensen.  Als je weet als een men monster van 17x uitvergrootten/dubliceren nog niet gevonden is. De betrouwbaarheid flink daalt en bij 25x maar een betrouwbaarheid heeft 30% en bij 35x een betrouwbaarheid heeft van onder de 10%. En dat en elke test maximaal 38x  uitvergroot word. Dus wat is de werkelijke betrouwbaarheid van die test.
Het enige positieve van die test is dat negatief ook werkelijk negatief is.
En verders men mag zeggen dat niet/minder gaat kontroleren. Als je België binnenkomt moet je in quarantine voor 10dgn en volg je niet hun regels krijg je een boete van 3000€ en mogelijk vervolging/gevangenisstraf. Sorry maar ken ik betere plaatsen waar ik dat geld met alle plezier achter laat.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1228 Gepost op: 14 december 2020, 01:07:52 »
Wat vinden jullie van de betrouwbaarheid van de pcr test.
De TFT methode (Two Finger Test) is veel eenvoudiger, sneller en vooral ook veel betrouwbaarder. Ieder kan het heel eenvoudig zelf doen. De testmethode steunt op het verlies van smaak- en reukzin bij coronapatiënten. Steek dus je rechter wijsvinger in je mond en je linker wijsvinger in je gat. Na 2 minuten: vingers omwisselen. Smaak of ruik je geen verschil, dan ben je positief.

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1229 Gepost op: 14 december 2020, 21:37:02 »
Zo we zijn weeral bij.  Nederland gaat op slot.  Duitsland gaat op slot.  In beide landen alle niet-essentiële winkels dus toe.  D'er zijn een hoop nieuwe vluchtelingen dagjestoeristen op komst.  Kwestie van dat de balans in evenwicht blijft zeker?

Te gek allemaal (om los te lopen)  :111:

Nog wat:
- Mark Van Ranst liet zich ontvallen dat België de zoeten inval is en grensverkeer van personen zo goed als niet ontmoedigd wordt, in een praatprogramma op zondag op 1.  Sindsdien wordt deze viroloog niet meer uitgenodigd in de journaalstudio.  Ze doen het nu elke dag met Van Gucht.  Die vertelt tenminste wat de regering wil dat hij vertelt. 
- En dat ze de waarheid niet altijd vertellen klopt.  Men is nu aan het onderzoeken hoe het komt dat er weer een stijging is van het aantal besmettingen (in Vlaanderen vooral, maar de rest volgt wel, zo was het eerder andersom ook al, maak u geen illusies) en ziekenhuisopnames (in Vlaanderen).  Ze weten het niet, ze gissen maar wat: het zou kunnen komen door blablabla... want ze mogen niet zeggen dat het komt door de scholen die geopend zijn en door het heropenen van de niet-essentiële winkels (die massastromen doet ontstaan in de smalle winkelstraten).  Dat is nochtans zo klaar als een klontje, dacht ik.  Het effect in de cijfers van de scholen duurt minimaal dubbel zo lang als 10 dagen om dat schoolkinderen meestal geen symptomen krijgen en je het pas vaststelt wanneer ze ouderen besmetten die wel ziek worden.  De winkels zijn nu ongeveer weer 10 dagen geopend, de grote massa is geweest... ét voila.  Maar ja, bakken kritiek op het sluiten van die winkels, "de blok erop versus razende zelfstandigen", ze dan weer openen en dan nu weer dicht doen... iedereen verklaart je voor gek.  Grooooot probleem, we kunnen de buurlanden daardoor moeilijk na-apen.  Shit, wat nu gedaan?  Scholen toch langer sluiten... ai, dan wordt Benneke razend, weeral een probleem.  Het is hoogtijd voor een conferentie, best nog voor aanstaande vrijdag politiekers.

Barre saaie tijden met veel vrije tijd.  Positief daaraan is dat "eigenlijk-niet-veel-zeggende-trage films nu eens rustig kunnen bekeken worden als verstand-op-nul tijdverdrijf.  Bijvoorbeeld:
Twentynine Palms uncut (2:00) natuurlijk.  Wat er zoals in te zien is behalve wat pure seks?
- nen TV met de Jerry Springer show (god waar is de tijd dat ze dat bij ons ook nog uitzenden)
- het autorijden van madam is écht de moeite
- een rariteit: madam zegt dat ze te droog staat en er wordt niets aan gedaan
- Katia spreekt Russisch als ze kwaad is.  Behalve kwaad zijn, pest ze David ook graag, heeft hij er veel ellende mee... maar loopt erachter als een kieke zonder kop waar ik Katia al lang buitengesmeten zou hebben  :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man