Auteur Topic: CORONA  (gelezen 364802 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1230 Gepost op: 16 december 2020, 13:24:27 »
't Zijn toch mongolen, en hun verstand zit ergens daar verscholen waar 't zonlicht niet schijnt.
Nu zijn ze in Europa al een jaar achterlijk aan 't doen, ieder land andere maatregelen.
En zoals hier al meermaals gemeld, geen enkele maatregel helpt.

Ik geef een voorbeeldje: een paar weken geleden gingen ze pas versoepelen van zodra de besmettingen 3 weken stabiel bleven op 800 besmettingen per dag.
En iedereen weet dat je in de winter minder immuun bent, alleen al door de koude, de regen, ....  en dan wisten ze lang op voorhand dat die 800 besmettingen per dag nooit gingen gehaald worden ...

En de bevolking, ze knikken lekker ja en zijn zo bang als veldmuizen waar de tractor komt hooien.

Gaan ze toch MEER testen vanaf die dag, zodat er zeker meer besmettingen komen .... schlemielen ...
En uiteraard groot kabaal als er mensen een feestje houden (ik zeg niet dat ze dat mogen, maar die 100 mensen gaan heus de curve niet doen keren of in de verkeerde richting sturen).

't Zal wel weer de schuld zijn van de bevolking, al beweren wij hier al van in maart dat de maatregelen erger zijn dan de kwaal en VOORAL, tegen de natuur kan je niet winnen .... zet in op een vaccin en herneem het normale leven.
Laat ons duidelijk zijn, er is GEEN NIEUW NORMAAL .... dat willen ze ons graag doen geloven in deze half communistische bananenrepubliek.

En nu komt het, ieder land andere maatregelen en de Europese Commissie schiet wakker, ze willen dat alle landen tegelijk beginnen met de inentingen ..... waarop wachten ze nog eigenlijk, in Trump-land zijn ze aan het inenten met hetzelfde vaccin???

Ik vraag me toch af waarom ze daar op spelen, of dat benadrukken .... we kunnen de grens niet meer over, erger nog, we mogen ons eigen huis niet meer uit, en NU komt de EU in actie?

Het wordt iedere dag erger .... uiteraard gaan de besmettingen omhoog (de gekende), want ze testen meer. EN het is winter, dus onze immuunsysteem krijgt het al meer te verduren, dus ze krijgen dat NOOIT omlaag zonder vaccin.

Dat ze de economie nog maar verder om zeep helpen, ik las nog een artikel op de vrt dat de economie vanzelf herstelt en dat wij de rekening niet gaan moeten betalen ... JA, DAT GELOVEN WIJ .... ik mag ook gratis bij alle hoertjes  :-\ :-\ :-\ :-\ :-\

Dat ze die politici en virologen eens een ander spuitje geven, eentje met een beetje realiteitsserum erin .....

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1231 Gepost op: 16 december 2020, 20:00:53 »
De ergste van allemaal mag toch lekker niet meer op de VRT verschijnen in de nieuwsstudio's.  Nu komt dien prijswinnaar alle dagen  :cheer:  :pica

Uiteraard is het veel belangrijker dat de vaccinaties allemaal gelijktijdig opgestart worden in heel Europa  :lol_hitting:  :lol   Misschien kwamen/komen ze beter allemaal met gelijke maatregelen (nuttige!) aandraven.  Dat zou nog indruk kunnen maken op me.

Verder nog uit P:

Hoezo: we lezen toch overal dat het aantal besmettingen in stijgende lijn zit?

Het gaat niet goed met de coronacijfers. Onze buurlanden gaan helemaal op slot, en wij wachten af tot vrijdag of ons hetzelfde te wachten staat. We lezen dan ook dat het aantal besmettingen stijgt: tegenover een week geleden met maar liefst acht procent – al is dat cijfer tegenover veertien dagen geleden wel met negentien procent gedaald volgens Sciensano.

Gemiddeld worden er dagelijks zo’n 32.900 mensen getest op het nieuwe coronavirus, wat een stijging van tien procent is tegenover een week geleden.

Kunnen we daaruit afleiden dat daarom ook het aantal besmettingen stijgt? Jawel, want van die geteste personen blijkt 8,2 procent positief te zijn, wat 0,4 procent minder is dan een week geleden.

Het aantal hospitalisaties ligt thans gemiddeld op 181,7 per dag, wat een daling van zes procent is tegenover een week geleden en drieëntwintig procent minder dan twee weken geleden.


We wisten al wel maar toch... dat je met cijfers en statistieken álles kan zeggen.


“Topviroloog? Jullie zouden hem beter ‘verguisde Belgische topclown’ noemen!”

Nederland ging voor het eerst sinds de coronacrisis in lockdown, dat wisten we al. ‘Algemeen Dagblad’ interviewde daarop Marc Van Ranst, die de lockdown alleen maar kon toejuichen. Dat schoot bij menig noorderbuur echter serieus in het verkeerde keelgat…

De Nederlanders zijn niet echt blij met de lockdown. Winkels als Action en Wibra zochten én vonden al achterpoortjes om de winkeldeuren al terug te kunnen openen. Ook het Nederlandse volk mort, en ze zijn niet echt opgetogen met een Marc Van Ranst die deze lockdown een goede beslissing noemt.


O ja, 't is dat we love him  :bud  :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1232 Gepost op: 17 december 2020, 00:26:08 »
En uiteraard groot kabaal als er mensen een feestje houden (ik zeg niet dat ze dat mogen, maar die 100 mensen gaan heus de curve niet doen keren of in de verkeerde richting sturen).
100 personen to daar nog aan toe, maar wat is dat nu voor onzin dat je gewoon niet samen aan tafel mag met kerstmis of nieuwjaar. wie gelooft er nu écht dat naaste familieleden mekaar niet blijven opzoeken? De meeste besmettingen gebeuren in de familiekring, werd er deze week uitgebazuind. Ja, ok, en dan? Waarom moesten dan de winkels dicht?

Dat ze die politici en virologen eens een ander spuitje geven, eentje met een beetje realiteitsserum erin .....
Wat mij betreft mag het cyaankali zijn.  ;D

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1233 Gepost op: 17 december 2020, 00:47:01 »

Het gaat niet goed met de coronacijfers.
“Topviroloog? Jullie zouden hem beter ‘verguisde Belgische topclown’ noemen!”

Ik zit hier, als topneukoloog in de schipperskartierologie, al maandenlang te wachten op de dagelijkse 'cijfers' wat betreft het aantal coronafaillissementen en ontslagen. Waarom krijgen we die niet?

Is er verder overigens iemand bezig met het bijhouden van het aantal lesuren-achterstand dat de huidige generatie kinderen gaat meeslepen in het opbouwen van hun toekomstige carrière? Zij zullen goed moeten verdienen om de komende twintig jaar de factuur te betalen van de stasi-kermis van tegenwoordig.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1234 Gepost op: 17 december 2020, 17:03:25 »
En men wil de scholen weeral gaan sluiten, sommige toch... gek maar deze keer Van Ranst niet (en die heeft wel wat te zeggen)  :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1235 Gepost op: 17 december 2020, 17:25:46 »
IK WIL TERUG GAAN POEPEN VERDOMME!
(allez, in het SKW he bedoel ik)
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1236 Gepost op: 17 december 2020, 18:21:27 »
IK WIL TERUG GAAN POEPEN VERDOMME!
(allez, in het SKW he bedoel ik)
Ik wilde je al een uitnodiging sturen voor Kerstavond, om op mijn heuske te komen "poepen", breng jij 2 sletjes mee dan?  :adult
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1237 Gepost op: 17 december 2020, 18:27:50 »
2? Een eigenschap van sletjes is dat je die kan delen hoor. Je mag er, tussen het koken door, ook gerust eens op.
Voor mij graag scampi diabolique als voorgerecht en varkenshaasje als hoofdschotel 🙂

IK WIL TERUG GAAN POEPEN VERDOMME!
(allez, in het SKW he bedoel ik)
Ik wilde je al een uitnodiging sturen voor Kerstavond, om op mijn heuske te komen "poepen", breng jij 2 sletjes mee dan?  :adult
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1238 Gepost op: 17 december 2020, 18:53:03 »
Als er een slet bij is, zal het avondeten "konijn met pruimen" zijn   ;D
En als dessert ... neen, dat mag je zelf zeggen  :lol



2? Een eigenschap van sletjes is dat je die kan delen hoor. Je mag er, tussen het koken door, ook gerust eens op.
Voor mij graag scampi diabolique als voorgerecht en varkenshaasje als hoofdschotel 🙂

IK WIL TERUG GAAN POEPEN VERDOMME!
(allez, in het SKW he bedoel ik)
Ik wilde je al een uitnodiging sturen voor Kerstavond, om op mijn heuske te komen "poepen", breng jij 2 sletjes mee dan?  :adult
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1239 Gepost op: 17 december 2020, 20:54:43 »
denk dat mijn dessert anders zal zijn dan het jouwe :-p

Als er een slet bij is, zal het avondeten "konijn met pruimen" zijn   ;D
En als dessert ... neen, dat mag je zelf zeggen  :lol

2? Een eigenschap van sletjes is dat je die kan delen hoor. Je mag er, tussen het koken door, ook gerust eens op.
Voor mij graag scampi diabolique als voorgerecht en varkenshaasje als hoofdschotel 🙂

IK WIL TERUG GAAN POEPEN VERDOMME!
(allez, in het SKW he bedoel ik)
Ik wilde je al een uitnodiging sturen voor Kerstavond, om op mijn heuske te komen "poepen", breng jij 2 sletjes mee dan?  :adult
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1240 Gepost op: 18 december 2020, 01:03:39 »
Als er een slet bij is, zal het avondeten "konijn met pruimen" zijn   ;D
Moet dat konijn daar per sé bij zijn? De pruim alleen is toch voldoende...  ;D ;D ;D

Dus we beginnen met een aperief, een Ca va, want natuurlijk gaat het.  ;)

Daarna een voorgerecht, wat we om chique te doen in het Frans op de menukaart noteren natuurlijk, dus niet zomaar een voor-gerecht maar we noemen dat een tribunal vaginal. Dat mag iets met vis zijn, om onze smaaksensoren al wat op temperatuur te brengen. :lol

Dan volgt het hoofdgerecht, ook alweer in het Frans op de kaart uiteraard, dus een tribunal de tête. Hier stel ik dan de pruim van sexmachine voor  ;D , allez, 't is te zeggen, de pruim die sexmachine dus sowieso al wou ... euh, ...klaarmaken.  :-P

En als dessert een Garniture du Chef, met verschillende vruchten, zoals 2 pompelmoesjes Reine Mathilde, gekroond met stijfgeklopte bruine kersjes, aangevuld met clitoriaanse pitjes en bananaaltjes.  ::)

En afsluiten met een poes Café natuurlijk  ;D

De tafelversiering gaat helemaal retro zijn, een beetje 1943, want naast mijn 3 knuffelcontacten en ik (in de tuin uiteraard) heb ik ook nog een 10 tal ondergedoken Britten uitgenodigd (je weet wel, de Brexit he) en ik heb ook twee extra couverts voorzien voor mochten er onverhoopt toch nog 2 nazi's aanbellen. Het is tenslotte kerst, feest van de vrede, en die gestapo's doen ook maar hun werk he.

 :lol_hitting:
« Laatst bewerkt op: 18 december 2020, 01:09:35 door Vanderbeffen »

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1241 Gepost op: 18 december 2020, 10:49:45 »
Onderstaand artikel al gelezen? Zouden de dames uit het SKW daar ook van kunnen genieten? Zouden ze dan bij Violett terecht kunnen om hen daarin te helpen?

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20201218_92937437

Als iemand meer weet, graag wat info dan.

Thx!

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1242 Gepost op: 18 december 2020, 14:47:24 »
Niet omdat Jens een pizza teveel afhaalt, of Gert in ‘t grootste geniep zijn lief twintig kilometer verderop gaat bezoeken. En ook niet omdat ze in Ardeense chalets seksfeestjes houden.

Het gaat niet goed met de coronacijfers. Iedere dag komen er besmettingen bij. De virologen van ons land zoeken samen met de ministers van Volksgezondheid naar de reden hiervoor.

Een van de mogelijke oorzaken is, dat de mensen hun okkernoten vegen aan de maatregelen. Stiekem hebben ze twee knuffelcontacten in de plaats van maar één. In het grootste geniep worden ongeoorloofde bezoekjes afgelegd. Hier en daar wordt zelfs een ganse seksfuif stilgelegd.

Nog een onderzochte piste? Telewerken wordt minder en minder toegepast. Werknemers blijken minder productief als ze van thuis uit werken, en meer en meer werkgevers vragen aan hun personeel om toch naar het kantoor te komen. Dat merken ze aan het verkeer, maar ook aan de data die Proximus doorspeelt. En dan maar virussen uitwisselen op kantoor natuurlijk.

Kinderen zijn niét de motor van de pandemie. Ge liegt! Kinderen besmetten volwassenen, en zo gaat de bal verder aan het rollen. Ge liegt zelf! Personen die geen symptomen hebben, en dus ook kinderen, hebben niet genoeg virusdeeltjes om besmettelijk te zijn. Tja, dat zou ook kunnen natuurlijk. Weet je wat? We gooien het op een akkoord: kinderen zijn misschien de motor van de pandemie. Mogelijks zijn zij de reden waarom de cijfers de hoogte in schieten.

Enfin, zoveel dingen die we niet met zekerheid weten over het virus. Maar we vinden het toch straf dat een land met zoveel virologen, topdokters en ministers van volksgezondheid niet de échte reden vindt van het stijgende aantal besmettingen. Nochtans is het zo klaar als een tankwagen pompwater.

Iets dat ondertussen de ganse wereld weet – en zelfs op de website van WHO te lezen valt – maar blijkbaar niet mag worden geschreven door de Vlaamse pers: het systeem met de PCR-tests is niet honderd procent waterdicht. Zelfs Erika Vlieghe gaf een goeie twee maand geleden toe: “De PCR-test is heel erg gevoelig. Hij meet ook dood virus, waardoor mensen positief testen terwijl ze niet besmet, en zelfs niet besmettelijk zijn.”

Laat het nu zo zijn, dat de mensen die de PCR-tests afnemen, momenteel overuren draaien. Er worden meer en meer tests afgenomen. We hadden al twee dokters die, onafhankelijk van elkaar, verklaarden dat mensen die enkele maanden geleden positief testten, nu opnieuw getest worden, en dat het logisch is dat die nu nog steeds positief testen.

Je hoeft geen raketgeleerde te zijn om te snappen dat, hoe meer tests er afgenomen worden bij mensen zonder symptomen met een gevoelige PCR-test, hoe meer positieve tests er zullen zijn. En trouwens: het percentage van mensen die positief testen, is nog steeds (lichtjes) aan het dalen.

Samengevat: de reden waarom het aantal besmettingen stijgt, is erg simpel. Omdat er meer en meer getest wordt.

bron: P
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1243 Gepost op: 18 december 2020, 18:17:39 »
Onderstaand artikel al gelezen? Zouden de dames uit het SKW daar ook van kunnen genieten? Zouden ze dan bij Violett terecht kunnen om hen daarin te helpen?

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20201218_92937437

Als iemand meer weet, graag wat info dan.

Thx!
Ik weet niet meer, maar ik kan wel rekenen.
Alleen al in Antwerpen zijn meer dan 1000 sekswerkers geregistreerd, en dan hebben we het enkel over de raamprostitutie.
Dus indien het geld enkel en alleen naar Antwerpen zou gaan, betekent dat 500 euro per sekwerker.
Hou er rekening mee dat ze nooit evenredig gaan verdelen, dus delen door 5 die handel, en dan kom je op 100 euro per sekswerker.
Denk je dat ze met deze schijnoperatie de dames gaan redden? Ze kunnen er - om het cru te stellen - één dag huur op de werkplaat mee betalen.
Schijnoperatie van de PS, die tot niks leiden zal.
Het verlies in de seksindustrie in Antwerpen schat ik in op 250 miljoen euro voor de dames, en ik schat echt laag nu, en ze komen aanlopen met een half miljoen voor gans Belgenland.

Tja .... zelfs geen druppel op een hete plaat ..... 1 euro subsidie per 500 euro verlies .... ik zie geen enkele dame die daarvoor met de handen gaat open staan bij Payoke.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1244 Gepost op: 18 december 2020, 18:26:28 »
Samengevat: de reden waarom het aantal besmettingen stijgt, is erg simpel. Omdat er meer en meer getest wordt.
Zelfs die ene zin volstond.
Maar ons land heeft haast per inwoner een minister ..... 
Kleine vergelijking, London, met hetzelfde aantal inwoners als België, heeft 1 burgemeester.
België telt 56 ministers, 68 ministerposten en 581 burgemeesters.

Wie zal dat betalen, wie heeft zoveel geld .... jij en ik .... net zoals wij het vaccin betalen, want dat is niet gratis hoor, de regeringen kopen het aan en wij gaan dat netjes afdragen aan belastingen ..... het vaccin gratis .... ze zouden nog durven er geld voor te vragen, ze kopen het aan, wij betalen belastingen, en dan, als ze zich niet zo zouden schamen, zouden ze de aankoop nog eens durven doorrekenen .... debielen.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal