Auteur Topic: CORONA  (gelezen 364803 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1260 Gepost op: 21 december 2020, 09:43:13 »
Je hebt duidelijk geen voeling met de ordediensten.
Bah, bandenspanning nameten, eens kijken of je genoeg profiel op je banden hebt, oh, meneer komt van Nederland, we zullen de wagen eens ontstrippen want je bent misschien een drugstoerist ..

Je zou versteld staan wat ze mogen en ook effectief uitvoeren, VDB, en kijk, wij vinden dat normale bemerkingen, maar het is altijd beledigend en provocerend voor de blauwbloezen.

Wanneer rijden we samen eens naar Holland? Met uw wagen, ik nm alvast een regenfrakske mee, en een muts, en een thermos koffie .... leg jij het dan maar eens uit .....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1261 Gepost op: 21 december 2020, 12:28:36 »
Wanneer rijden we samen eens naar Holland?

Heeft weinig zin sm. De hoeren mogen hier ook niet ontvangen. Officieel nochtans. Desalniettemin welkom in het land van de intelligente lockdown.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1262 Gepost op: 21 december 2020, 12:31:49 »
Wanneer rijden we samen eens naar Holland?

Heeft weinig zin sm. De hoeren mogen hier ook niet ontvangen. Officieel nochtans. Desalniettemin welkom in het land van de intelligente lockdown.
Ik ga shoppen in Nederland .... winkel dicht, geen probleem, meneer de polies, en toch wil ik in Holland gaan shoppen, en die dwaas hier naast mij heeft me gezegd dat ze zijn rijbewijs maar 1 maal kunnen intrekken, en dat is verleden week al gebeurd  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1263 Gepost op: 21 december 2020, 15:46:57 »
Voor wie zich verplicht voelt om zich aan de regels te houden (dik tegen de zin) dan toch dit positieve nieuws dat je met zoveel als je wil de feestdagen thuis mag vieren
  :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1264 Gepost op: 21 december 2020, 15:55:12 »
En voor diegenen die P-magazine lezen, heel veel jeuk en een kort armpje toegewenst ...   ;D ;D

Het achterlijkste roddelblad van Vlaanderen, geef mij dan maar de KWIK van in de jaren 70, alleen plakte die blaadjes altijd aan mekaar

In den beginne was dat nog in "krantenformaat", d jaren 80 werd het een heus seksboekje .... wat voel ik me jong als ik er aan terug denk.

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1265 Gepost op: 21 december 2020, 18:54:07 »
Inderdaad, waar is den tijd dat we nog als snotneuzen stiekem "de boekskes" doorgaven op de speelplaats. ;D

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1266 Gepost op: 21 december 2020, 20:09:58 »
We zijn volop naar de tijd van Hitler aan het evolueren.  Moeten we daar fier op zijn  :mistress

Mensen verraden mekaar.  Dat komt nooit meer goed.  Nu wil er een dame (geen DVP overigens) dat de voetballers die mekaar knuffelen na een goal en/of match ook een gasboete krijgen.  Madam, weet ge wat die voetballers beleefd aan die flik gaan zeggen?  Awel, zal 'k het zeggen: "hoeveel drinkgeld wilt u er bovenop?".  Die madam kent het inkomen van voetballers precies niet erg goed.  Dat zoiets het nieuws haalt  ::) Allez nadat de gewone burger zijn auto's niet meer op de oprit mag parkeren maar ergens wat verder apart op de baan, moeten nu ook de voetballers (best) wachten tot in de kleedkamer voor de orgies  :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1267 Gepost op: 22 december 2020, 01:32:53 »
We zijn volop naar de tijd van Hitler aan het evolueren.  Moeten we daar fier op zijn  :mistress

Mensen verraden mekaar.  Dat komt nooit meer goed. 
Dat heet 'de verzuring van de maatschappij'. Die was al flink bezig, en de angstinductie van de covidgekte heeft daar een meer dan serieuze boost aan gegeven.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1268 Gepost op: 22 december 2020, 09:07:28 »
We zijn volop naar de tijd van Hitler aan het evolueren.  Moeten we daar fier op zijn  :mistress

Mensen verraden mekaar.  Dat komt nooit meer goed. 
Dat heet 'de verzuring van de maatschappij'. Die was al flink bezig, en de angstinductie van de covidgekte heeft daar een meer dan serieuze boost aan gegeven.

Ik zou Hitler niet in de mond nemen, alleen maar uit respect voor onze oosterburen. Die mensen schamen zich nu nog half dood voor wat die Oostenrijkse halfgare appel allemaal heeft aangericht.
MAAR het begint inderdaad allemaal met het "aan de nazi-laars lappen" van de Grondwet, de fascisten doen dat met angst over te brengen naar de bevolking, en wie is daar beter voor geschikt dan een communistische rat als Van Ranst?
"entre parentaises"; ik kan alleen dit stukje schrijven omdat er nog vrijheid van meningsuiting is, ik verklaar me nader.....
Enkele dagen geleden werden er flyers ontdekt net over de grens met onze noorderburen, die (om het kort te houden) de mensen waarschuwen voor de gevaren van het dragen van een masker. Die flyers zijn gemaakt door iemand die de wetten kent, want de Belse staat kan NIETS doen zolang er niet opgeroepen wordt om geen mondmasker te dragen. Van zodra er op die flyer opgeroepen zou worden om geen mondmasker te dragen, stuurde de Krijgsmacht de gestapo op de verantwoordelijke voor het drukken van deze flyer af.
Lijkt mij heel erg op praktijken van dat Oostenrijks zwijn.


Goed, we zaten bij Van Ranst, die wordt gebuikt om de mensen bang te maken, en dan ineens maar doorgaan, want hij krijgt macht en dan gaan die zwijnen helemaal los.
We doorlopen zowat alle fases die je kan doorlopen in een fascistische politiestaat .....
- afkondigen van de Krijgswet zonder ze af te kondigen onder de vorm van de avondklok (ongrondwettelijk)
- controle laten uitvoeren op de mensen thuis (70 jaar geleden was dat kijken of ze geen Joden verstopten of hielpen)
- drones inzetten om je bang te maken en controles uit te voeren
- kliklijnen oprichten
- het sociale leven platleggen (de ho(e)reca dichtgooien)
- ....
En het ergste dat ons kon overkomen, want ik dacht dat de mensen nu toch wel meer verstand zouden hebben en beter geïnformeerd zouden zijn dan 70 jaar geleden .... het ergste dat ons kon overkomen is dat ze een "onzichtbare vijand" in het leven roepen (waarmee ik Covid niet afdoe als niet bestaande, maar een virus moet je bestrijden met de gepaste middelen, namelijk wetenschappers wereldwijd die het virus bestrijden, niet regeringen en virologen die de mensheid bestrijden)
Die onzichtbare vijand is Covid, en die gebruiken ze nu om iedereen in de pas te doen lopen.

Fundamentele rechten van de mens hebben ze plotsklaps niet meer van gehoord, de Grondwet, die vegen ze aan hun laars, mensen volgen vol angst de maatregelen die de regeringen treffen op als een kudde schapen.

Ik word gewoon wild dat ik me niet vrij mag verplaatsen, dat ze me controleren, mijn handel en wandel nagaan, me van mijn vrijheden berooft, mij dwingt thuis te werken, mij mijn sociaal leven afpakt.
Goed, als ik 75 jaar geleden moest geleefd hebben, zaten we nu in dezelfde situatie als 75 jaar geleden ... toen was er geen internet, toen konden de mensen niet anders .... en het ergste, als je dezelfde mensen die nu zich tien keer erger gedragen dan de Duitsers 75 jaar geleden, hun mening vraagt over WO II, dan zijn de Duitsers de gebeten hond in dat verhaal.
IEDEREEN SPREEKT SCHANDE OVER WO II, DAT MAG NOOIT MEER GEBEUREN, EN DEN DUITS IS DE GEBETEN HOND, TERWIJL AL DIE MENSEN DIE DE DUITSERS VEROORDELEN NU NET HETZELFDE DOEN. ZO BLIND ALS EEN MOL IS DE BEVOLKING
Terwijl wij hier nu net dat voorbeeld hebben (het mag NOOIT meer gebeuren), ons afdoende kunnen informeren, veel verder staan met verspreiding van informatie, en iedereen die een kritische noot uitroept tegen dit regime, bestempeld wordt of als ongehoorzaam, onverantwoordelijk, en dat zijn nog zachte bewoordingen.

We zijn niet ver af van de praktijken van de gestapo, alleen gooien ze nu nog met boetes waar ik ga van duizelen .... moeten we dan an geluk spreken dat ze niet van deur tot deur komen kloppen (OOPS, DAT MOGEN ZE WEL) om ons op te pakken als we HUN wetten overtreden? 

Die arme Duitsers van 75 jaar geleden werden alles de strot ingeduwd met propaganda, en simpel, deden ze niet wat dat monster hen opdroeg, werden ze gelikwideerd. Ik dacht dat we 75 jaar verder meer verstand zouden hebben dan dat.

Ik zou nog wel even kunnen doorgaan, maar het voornaamste nieuws komt weer uit de kranten ...

WAT EEN BENDE MONGOLEN
Als alles meezit, kunnen cafés en restaurants weer de deuren openen in maart. De kans lijkt evenwel groter dat dat pas rond Pasen zal gebeuren. “Er zijn zoveel factoren die de curve in alle mogelijke richtingen kunnen sturen.” Horeca Vlaanderen panikeert niet en werkt aan een plan waarmee het de horeca veilig wil laten heropenen. Blijft de tapkraan nog maanden dicht? Dit is hoe de experts het zien.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1269 Gepost op: 22 december 2020, 12:20:42 »
////////
« Laatst bewerkt op: 22 december 2020, 13:07:22 door Mocata »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1270 Gepost op: 22 december 2020, 16:18:10 »
////////
Moet dat niet de andere zijn?
\\\\\\\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1271 Gepost op: 22 december 2020, 21:23:47 »
Rare conversatie  ;D

En vooral moeilijk om te volgen  :17:

Offline Gebl

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 14
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1272 Gepost op: 22 december 2020, 21:58:37 »
Rare conversatie  ;D

En vooral moeilijk om te volgen  :17:

Een beeld zegt meer dan 1000 woorden.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1273 Gepost op: 26 december 2020, 00:24:16 »
Zeer collegiaal verbonden met de Heer Prof Frank Vandenbrouckeschijter, probeer ik niet alleen zijn regeltjes heel erg strict op te volgen  ;D ;D ;D ;D maar ik denk ook mee met hem.

Meedenken is namelijk zéér belangrijk, want enerzijds zijn de coronaregels zo overduidelijk, maar anderzijds kunnen natuurlijk niet alle Belgen zich professor noemen. Het gros van de bevolking is toch niet veel slimmer dan een gemiddelde kleuter, die bijvoorbeeld vlotjes gelooft dat je geld opstookt als je koude voeten hebt, zodat je je manier van spreken tegen de mensen daar moet aan aanpassen (kleuterjuftoontje), en bovendien snapt een flink deel van de bevolking niet eens dat iets dat voorheen wit was, plots kan veranderen in zwart zonder dat de kleur veranderde. Jaja, je leest het goed.  ;D ;D ;D ;D

Ik heb dus meegedacht met Frank Vonderhose, meer bepaald over de zeer gevaarlijke rol die de kindjes in onze samenleving spelen, als het op besmettingsrisico's aankomt, en als men daar maatregelen moet tegen uitvaardigen. Zodoende ben ik op een paar zeer penibele problemen in de flutregeltjes coronamaatregelen gestoten, vermits een doctoraatsstudie nog net voor Kerst aan het licht bracht dat kinderen onder de twaalf jaar verkeerdelijk werden beschouwd als 'geen knuffelcontact'.  ;D ;D ;D ;D Het was een dwaling van een paar miljoen domme mensen, verkeerdelijk aangemoedigd door ambtenaren en websites van de (r)overheid, om die kleine ettertjes niet mee te rekenen bij het aantal knuffelcontacten dat wij mogen hebben.

De meest onlogische bug in de regels, is ondertussen genoegzaam bekend onder de bevolking. Zelfs het gepeupel voelt nu al aan dat er daar ergens iets niet klopt. Een alleenstaande mama met 4 kinderen mag dus niet meer op bezoek bij haar moeder, maar omgekeerd mag die moeder wel bij haar en haar kinderen op bezoek komen. Ok, dit wisten we al langer.

Nu stel ik mij dus een tweede vraag want er staat namelijk nergens in die regeltjes een vermelding over de minimale leeftijd van kinderen om 'meegeteld' te worden. Ik zal het probleem even zeer duidelijk omschrijven. Wat hangt er mij nu boven het hoofd, als mijn knuffelcontact vrouwelijk is (ok, ik weet het, ik kan nog altijd homo worden ;D ) en als ik haar vandaag (indachtig de theorie van de Groenen dat je de natuur moet respecteren) zodanig geknuffeld heb dat zij zwanger werd?? Vermoedelijk telt de Gestapo dat ongeboren, maar in peis, vree en plezier verwekte kind dus ook mee. Dat zou dan tot gevolg hebben dat mijn knuffelcontact legaal als 1 persoon bij mij binnenkwam maar illegaal als 2 personen buiten ging.

Bovendien hadden wij ook moeten meten wie van ons twee het heetste stond, bij de beginfase van die knuffeling  ;D uiteraard. Het is immers zo, dat wie het heetste staat, door de Gestapo ambtshalve zal beschouwd worden als 'de organisator' van de vruchtbare knuffellockdownparty (kandidaat woord van het jaar 2021). En voor de organisator ligt de boete een flink stuk hoger dan voor andere aanwezigen. Logisch allemaal.

Ik heb trouwens ook gelezen dat bij een lockdownfeestje twee frietkoten en een discobar in beslag genomen werden door de Gestapo, omdat dit materiaal gebruikt werd bij de organisatie van de verboden party. En nu ga ik eerlijk zijn: als ik terugdenk met welk materiaal ik mijn knuffelcontact dan zwanger maakte, dan slaat de schrik me om het hart.  ;D

Wellicht denk je nu 'mee te zijn' met mijn redenering, maar uiteraard zie je zeer waarschijnlijk, als gewone ordinaire domme Vlaming, het meest nijpende probleem nog niet aankomen. Want de natuur kunnen wij niet aansturen. Niet bij het verloop van een epidemie, maar ook niet bij het verwekken van een nageslacht. Het zou dus best kunnen, dat mijn knuffelcontact is buitengestapt met TWEE ongeboren kinderen (jonger dan 12 he). Dat is niet zo onwaarschijnlijk. Ik zeg het: de natuur gaat zijn gang. Ik heb bijvoorbeeld vorig jaar in mijn hof een aantal patatten in de grond gestoken, en kijk, op elke plek waar ik 1 patat begraven had, haalde ik er nadien verschillende patatten uit.

Maar laten we bij het probleem blijven. Dat vrouwelijke knuffelcontact met twee ongeboren kinderen, telt dus voortaan als drie personen en mag bijgevolg zelfs in haar eigen huis niet meer binnen. De twee nieuwelingen staan namelijk nog niet geregistreerd op haar adres. Dat wordt dus 'buiten slapen' en in de hof gaan kakken.

Stel nu dat dit vrouwelijke knuffelcontact op dit forum meeleest, en zodoende weet heeft gekregen van het feit dat sexmachine in het bezit en het volle vruchtgebruik is van een echt heuske. Dan zou het logisch zijn (zoals de regeltjes ook logisch zijn natuurlijk) dat die dame op het idee komt om zo een heuske aan te kopen, of eventueel te huren bij sexmachine. Altijd een stuk properder dan in de hof schijten uw behoefte doen natuurlijk. Maar....hoe gaat dat heuske dan legaal geleverd kunnen worden, als die mevrouw geen tuinpoortje heeft? Vermits zij altijd met drie is, mag ze niet binnen, en de aanbellende sexmachine zal dus met zijn heuske aan de deur blijven staan want er is niemand die op een legale manier de deur kan open doen.

Het is nu gewoon even wachten op deskundig advies in deze delicate kwestie.  Frank, de economist die niet snapt dat de zorgsector een radertje is uit het economische raderwerk, zal hier ongetwijfeld een antwoord op geven dat hij eerder ook al gegeven had, nog voordat de vraag gesteld werd.  ;D ;D ;D ;D

Ik heb een vermoeden, maar geen zekerheid, dat hij een firma gaat vinden die het heuske met een Augusta helicopter kan afleveren in de tuin. Zonder door het huis te passeren, en zonder tuinpoortje. Frank is immers vertrouwd met alle technieken die met poortjes te maken hebben. Hij doceert zelfs de zeer interessante workflow om via een achterpoortje minister te worden zonder één enkele stem.

Ik vraag me af, of we die sjoemelaar niet nog snel terug naar Oxford kunnen sturen, voor we er een fikse brexittaks op moeten betalen. Ze kennen hem daar al, hij is daar al eens komen 'studeren'.

« Laatst bewerkt op: 26 december 2020, 00:32:13 door Vanderbeffen »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1274 Gepost op: 26 december 2020, 08:37:26 »
Als ik iets post over nederwiet, VDB, gelieve dan enkel een jointje te roken, het lijkt wel of je aan de crack hebt gehangen  ;D ;D ;D ;D ;D


Of heb je "doornroosje" bezwangerd?  :adult
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal