Auteur Topic: CORONA  (gelezen 364865 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1320 Gepost op: 30 december 2020, 00:10:50 »
Vrouwen hebben een speciaal zintuig. Je moet dus opletten Barti, met dat 'meer thuis poepen'. Als je partner het nieuws volgt en op een bepaald ogenblik verneemt dat het SKW weer open gaat, en jij poept ineens opnieuw aanzienlijk minder thuis, dan heb je denkelijk een probleem.  :dance2

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1321 Gepost op: 30 december 2020, 09:26:26 »
Vrouwen hebben een speciaal zintuig. Je moet dus opletten Barti, met dat 'meer thuis poepen'. Als je partner het nieuws volgt en op een bepaald ogenblik verneemt dat het SKW weer open gaat, en jij poept ineens opnieuw aanzienlijk minder thuis, dan heb je denkelijk een probleem.  :dance2
We zijn niet allemaal zo zot als jij he, getrouwd, met zeven minnaressen en assepoes als maitresse ....  :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1322 Gepost op: 30 december 2020, 09:54:33 »
Ik kan er mij wel iets bij voorstellen dat er plots meer thuis moet gepoept worden.
Kortom, VDB of SM, zeg eens even wie momenteel nog in het land is (mag via privé bericht), want F is net voor twee weken weg, M komt pas maandag terug, E vertrok definitief en aan S kan ik het niet meer vragen. Kortom, als ik voor 1/1 geen oplossing vind komt er over 9 maand een nieuwe Barti aan.... en dat wil je niét op je geweten. ..

 :lol_hitting:
Ik heb er een paar gecontacteerd, viespeuk, en hen verteld wat voor een vetzakkerij je allemaal uit vreet ....    :lol_hitting:
Ze slapen nog of zijn aan 't zuigen ofzo, van zodra ik iets hoor stuur ik je een whatsapp  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1323 Gepost op: 30 december 2020, 11:01:58 »
Barti, check uw interne mail, pervert  ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1324 Gepost op: 30 december 2020, 13:47:37 »
Vrouwen hebben een speciaal zintuig. Je moet dus opletten Barti, met dat 'meer thuis poepen'. Als je partner het nieuws volgt en op een bepaald ogenblik verneemt dat het SKW weer open gaat, en jij poept ineens opnieuw aanzienlijk minder thuis, dan heb je denkelijk een probleem.  :dance2
We zijn niet allemaal zo zot als jij he, getrouwd, met zeven minnaressen en assepoes als maitresse ....  :lol
Het zijn maar drie minnaressen hoor, assepoezeke inbegrepen. En een half SKW als knuffelcontacten.  Eigenlijk was ik gewoon mijn tijd ver vooruit: ik ben al jaaaaaren bezig met meisjes met mijn vaccin in te spuiten. En nee, ik ben niet begonnen bij de 96+ categorie 

:dance2 :dance2 :dance2

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1325 Gepost op: 30 december 2020, 16:31:27 »
Ik kan er mij wel iets bij voorstellen dat er plots meer thuis moet gepoept worden.
Kortom, VDB of SM, zeg eens even wie momenteel nog in het land is (mag via privé bericht), want F is net voor twee weken weg, M komt pas maandag terug, E vertrok definitief en aan S kan ik het niet meer vragen. Kortom, als ik voor 1/1 geen oplossing vind komt er over 9 maand een nieuwe Barti aan.... en dat wil je niét op je geweten. ..

 :lol_hitting:
Ik heb er een paar gecontacteerd, viespeuk, en hen verteld wat voor een vetzakkerij je allemaal uit vreet ....    :lol_hitting:
Ze slapen nog of zijn aan 't zuigen ofzo, van zodra ik iets hoor stuur ik je een whatsapp  ;)
Zo, dat hebben we weer goed geregeld , ik ga maandag mijn commissie ophalen (500 euro aan 20%) ... ze mag me eens deftig afrukken  :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1326 Gepost op: 30 december 2020, 17:16:39 »
Ik begrijp niks meer van Corona .... maar ik heb dan ook niet voor politici gestudeerd aan de UA, dus Girl (l)Over Ant, help me aub  :happy :-\

De cijfers gaan in België de goede kant uit, niet door de maatregelen die er genomen zijn, maar domweg omdat dat nu eenmaal het verloop is, en half februari gaat dat gewoon terug omhoog .... daar moet ik geen uren voor vergaderen.

Heel weinig over dat we het goed hebben gedaan, integendeel ...
Wat te verwachten was, nu gaan ze de bevolking bang maken voor een mutant van het virus ... uiteraard veel besmettelijker dan het origineel.
Maar neen, wat ze echt doen momenteel, is ons in bedwang houden, want ze hebben geen andere redenen meer om de maatregelen te handhaven, neen, ze gaan zelfs verstrengen.

Kan er iemand mij uitleggen waarom reizigers die langer dan 48 uur in een rode zone zijn geweest 2 testen moeten afleggen en in quarantaine moeten, en dezelfde persoon die 38 uur in een rode zone is geweest, gewoon terug het land binnen mag ZONDER test of quarantaine?
Moet je dan 48 uur daar zijn, heeft het virus een agenda van ieder van ons, en wacht het 47 u en 59 minuten om ons te besmetten?  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Iemand die gestudeerd heeft die me daarmee kan helpen, want mijn boerenverstand begrijpt het niet. Een rode zone wordt dus pas gevaarlijk na 48 u? Du mogen we ook 47 u op café? A neen, die zijn dicht .....  :-\ :-\ :-\

Wat ik wel begrijp, is dat virussen constant muteren, de griep doet dat ieder jaar, daarom ook dat ieder jaar andere griepvaccins op de markt komen.
Ze proberen ons weer wat wijs te maken met die nieuwe variant, de gemuteerde.

En ze doen dat enkel om de politiestaat in stand te houden, die ze nu ingevoerd hebben. Eerst de politiestaat failliet maken en de economie (plus de ho(e)reca ) naar de kloten helpen, en dan pas versoepelingen. Onnozelaars

Dat de mensen (buiten wat zotgestudeerde politici in spé) dat nog pikken, begrijpen wie dat begrijpen kan ....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1327 Gepost op: 30 december 2020, 17:18:32 »
Klopt als een bus (bron P)

“Het Passenger Location Form (PLF) van Karine Moykens is een grap.”

De dijken staan op springen en de regering stuurt mannetjes uit met plakband. Daarmee kan je de controle van de terugkeer van al wie – tegen het advies in – met vakantie ging, vergelijken. De overheid schreeuwt moord en brand als er weer eens een Joods feestje wordt stilgelegd of een voetballer zijn maatjes knuffelt, maar ondertussen staan 100.000 toeristen op het punt zonder sluitende controles weer terug te keren uit rode zones.

De mutant uit het Verenigd Koninkrijk veroorzaakt grote ongerustheid bij de wetenschappers. Onze cijfers zijn (eindelijk) gedaald en blijven dalen – ook vandaag weer met 30 procent – het zou dwaas zijn om al onze inspanningen teniet laten doen door terugkerende toeristen. Verschillende experten opperen daarom het voorstel om een strenger grensbeleid te installeren: álle reizigers verplicht testen en hen strikt in quarantaine plaatsen. “Zoniet maken we dezelfde fout als met de terugkerende skiërs destijds en zal de pandemie opnieuw aangewakkerd worden.”


 
“Het Passenger Location Form (PLF) is een grap”, zegt Geert Molenberghs. Hij heeft gelijk. De überambtenaar, Karine Moykens, kan dan wel staan preken dat ze strenger zullen optreden, er kan wettelijk niet gecontroleerd worden wat een reiziger in het buitenland heeft uitgespookt. Op 19 december schreven we in P-magazine dat je niet kan controleren wat je niet mag controleren. De kerstvakantie is bijna gedaan en nu pas wordt men wakker. Je kunt op het localisatieformulier nog altijd zélf aangeven hoeveel risico je nam op vakantie. Geen test, geen quarantaine.

Erika Vlieghe, voorzitster van de GEMS, schoof gisteren in ‘De Standaard’ het idee naar voren om terugkerende Belgen gewoon te behandelen als buitenlanders. Concreet betekent dat, of een negatieve test kunnen voorleggen, of gecontroleerd worden aan de grens en daar een test afnemen. “Minister Vandenbroucke heeft het advies van de experten ontvangen, en we zullen nu binnen de regering kijken of we eventueel regels kunnen aanscherpen”, klonk het in Brussel.

Too little, too late.  :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1328 Gepost op: 30 december 2020, 17:21:54 »
Duitsland België voor de muur viel. (bron P)

“We zullen onverbiddelijk zijn.”

Met Oud en Nieuw zal ons land de vergelijking met het Oost-Duitsland van voor de val van de muur kunnen doorstaan. Er komen anonieme controles en je kan en mag lekker je buren verklikken. Marc Van Ranst – die wel oren heeft naar het communistische ideaal – noemde de situatie met Kerstmis “het beste kerstcadeau dat we onszelf konden geven.” Ons land was die avond op sterven na dood.


 
Wetenschappers, politie en politiek zijn bevreesd voor een losbandig Oud en Nieuw en zenden daarom nu harde signalen uit om het nakende Sodom en Gomorra de kop in te drukken. “Eén minuut na middernacht? Spijtig, maar da’s te laat. We zullen onverbiddelijk zijn. Elke overtreding wordt een proces-verbaal én een minnelijke schikking van 250 euro. Of meer natuurlijk, als het om échte lockdownfeesten gaat.” Dirk Van Nuffel, korpschef in Brugge, meldt aan ‘HLN’ dat er ook politie in burger de baan op zal gaan. “Dat is geen geheim: er zullen ook anonieme controles zijn.”

Gelukkig, nu we weten dat het geen geheim is dat er een geheim is, zijn we gerustgesteld. Als kers op de taart voegt Korpschef Dirk er bovendien aan toe dat “als de buren ons inbreuken tippen, er een ploeg ter plaatse zal gaan.”

En dus geven wij deze goed raad: “Soigneer je buren voor de late uren.”  :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1329 Gepost op: 30 december 2020, 21:10:31 »
Klopt als een bus (bron P)

“Het Passenger Location Form (PLF) van Karine Moykens is een grap.”


Niet akkoord. Het is géén grap maar een GILLER  :bud

(bron A**ep**s na een kerstuitstap naar R******e)

Binnen de EU moesten we bij 1 grensovergang 1 keer onze pas laten zien. Meer niet. Belgie binnenrijden? Niks te zien. Bile de nuga (da's Roemeens, maar je verstaat het vast en zeker). Passenger Location Form? Vergeten in te vullen. Niemand naar gevraagd want er was gewoon niemand te zien aan de grens.

Wat is er overigens zo interessant aan die grenzen binnen Europa? Overal zit er corona, zegt mijn radio 80 keer per dag. Vandaag hier wat meer en ginder wat minder, en morgen is dat alweer omgekeerd. Als het aan beide kanten van een grens regent, word je toch gewoon aan beide kanten even nat? Zou je van een Hollandse corona harder hoesten dan van een Vlaamse?  ::) ::) ::) 

Bovendien kan ik in het buitenland blijkbaar slechts na 48 uur besmet geraken, terwijl ik in de supermarkt al in 1 seconde zou besmet kunnen geraken, want het is net daarom dat we daar mondmaskers moeten dragen.  :o :o :o  Door het huis naar de tuin gaan en 3 minuten op sexmachine zijn heuske zitten, is gevaarlijk, ook al duurt dat geen 48 uur.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1330 Gepost op: 31 december 2020, 07:50:04 »
Door het huis naar de tuin gaan en 3 minuten op sexmachine zijn heuske zitten, is gevaarlijk, ook al duurt dat geen 48 uur.
't Is te zien wie daarop gaat zitten, als dat één van mijn favo dames rechts is, is dat voor haar gevaarlijk, ik ruk me daar iedere dag af, misschien wordt ze wel "be-vrucht"   ;D
Kwestie van de oversterfte op te vangen en voor mijn pensioen te zorgen .... wat er na 9 maanden uitvalt kan later voor mij gaan werken in het skw  :lol

En even serieus: Cathy Berx lacht ons gewoon in onze smoel uit met haar nieuwste uitspraak
Cathy Berx over 2020: "Er waren minder sociale verplichtingen, dat vond ik prettig"

Kan iemand dat wijf een dildo in haar bakkes proppen aub, dan heeft ze iets te vreten met Oudjaar
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1331 Gepost op: 31 december 2020, 09:07:14 »
Ik zit trouwens nog met een vraag.
Allereerst, niet te snappen dat iemand die 40 uur in een rode zone heeft verbleven, geen testen moet afleggen op dag 1 en dag 7 en niet in quarantaine moet.
Mensen die 50 uur in een rode zone verkeerden wel.

Op de luchthaven zijn testcentra ingericht.

A, die 40 uur in Londen is geweest, en B, die 50 uur in Londen is geweest zitten naast mekaar op een vlucht van Londen naar Brussel.

A mag netjes de rest van België gaan besmetten, terwijl B testen moet afleggen en in quarantaine moet.

Wie kan me uitleggen waarom B meer kans heeft besmet te zijn dan A.
Zo gaan ze het virus tegen houden, o ja, echt wel ..... zijn ze nu echt debiel, of ben ik de debiel, die het niet snapt?
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1332 Gepost op: 31 december 2020, 13:32:44 »
Rustig Nightrider.
Wij roepen hier niet op tot een opstand  ;)
Wij zijn gewoon niet akkoord met de maatregelen  :-\

Ga eens naar een hoer en schiet je zaad tegen die tieten, en relaxxx(board)   :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1333 Gepost op: 31 december 2020, 13:35:58 »
En half februari gaan we terug wat geld in die gleufjes stoppen .....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1334 Gepost op: 31 december 2020, 14:27:47 »
Het Woord van het Jaar 2020 is bekend: https://www.vrt.be/nl/over-de-vrt/nieuws/2020/12/15/knuffelcontact-is-woord-van-het-jaar-2020/

De top drie van 2020
1. knuffelcontact
2. covidioot
3. hoestschaamte

Kan er iemand me uitleggen wat "covididioot" precies betekent?
(i) Is dat iemand die de regels negeert?
(ii) Of is dat iemand die de regels halstarrig blijft volgen? Meestal heeft hij een kort lontje voor mensen die dat niet doen en maakt hij al van zijn kloten als je nog maar 1.40 meter dichtbij komt in de supermarkt. Op FB zit hij de ether te bevuilen met clichés zo groot als een huis en haatpraat, genre: kom-maar-eens-kijken-in-de-covid-afdeling, nog-even-volhouden-en-we-hebben-ons-normale-leven-terug, dank-u-voor-al-de-mensen-die-op-reis-gingen, het-is-allemaal-de-schuld-van-de-egoïstische-jeugd,...

Ik vraag me dat af.

Het woord van het jaar op RelaxxxBoard is trouwens ook al bekend: Aldi-poeper (met een vette knipoog naar de Duitslandgangers).