Auteur Topic: CORONA  (gelezen 364857 keer)

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1395 Gepost op: 17 januari 2021, 19:40:09 »
Kortom, ik draag nog een mondkapje (omdat het moet, en het is lekker warm aan mijn lelijke smoel in de winter), ik werk van thuis uit (omdat ik moet van mijn baas), maar ik houd me niet aan de regel om geen dames te bezoeken, tegen hun gevulde ballen, en ik laat de mijne niet ontploffen, maar iedere week professioneel leegmelken door .... (dat zijn hun zaken niet)
Zo denk ik er ook over. Ik houd me aan de regels voor zover ik 'zichtbaar ben'. In een winkel, op straat... Gewoon uit respect voor de mensen die er nog in geloven en ik wil niemand in het harnas jagen of in haar/zijn broek laten kakken van schrik.

Wat de meisjes betreft, telde de vorige week 7 dagen, wat me duidelijk te veel was om slechts met 1 meisje te daten. En ik vermoed dat zich de komende week hetzelfde scenario zal afspelen.  ;D ;D ;D

Komt er ne flik aan mijn deur, kan hij beter een coronatest van maximum 48 uur geleden bij hebben, anders betekent hij een gevaar voor me en moet ik de gemeente aanklagen wegens het niet naleven van de coronamaatregelen. Zelfde bij een flikkencontrole onderweg: test laten zien door alle aanwezige flikken of geen controle.
Da's een goede tip, dat moesten meer mensen gaan doen.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1396 Gepost op: 18 januari 2021, 09:46:53 »
Ik las hier van Mocata ... 't straat op en massaal betogen tegen de maatregelen.
In Amsterdam hebben 2000 mensen dat gedaan

En wat dacht je van de berichtgeving in de media daarover ..... ongeloof dat mensen het bestaan van het virus ontkennen en de maatregelen weg willen.

Ze draaien het dus gewoon zo, dat iedereen die de maatregelen overdreven vindt, en logisch nadenkt, afgeschilderd wordt als een misdadiger die het bestaan van het virus ontkent.
Schandalig toch, als je maar enige vorm van kritiek op het systeem uit, word je bestempeld als onverantwoordelijk, om het zacht uit te drukken.
Straks komt er nog een KB dat iedere vorm van kritiek op het systeem bestraft kan worden met een geldboete van 4000 euro en een gevangenisstraf van ... ach ...6 maand ofzo  :-\ :-\ :-\

Dat hebben ze dus ook goed in handen, zo de dingen omdraaien dat er geen tegenspraak geduld wordt.
Ik ben hier al de ganse morgen aan het luisteren naar Radio 2 en ik word zot ... over die 2 scholen die ze hebben gesloten in Edegem en Kontich ... voor een mutatie van het virus. Dat noemen ze dan de erg gevaarlijke Britse variant. Is domweg een mutatie en het virus dat zich wapent tegen kapot gemaakt te worden. Oftewel, de normale gang van de natuur die door de mens verstoord wordt.
Nogmaals, je moet proberen samen te leven met het virus, het niet kapot te krijgen, dat doen ze ook niet met het griepvirus, of andere verkoudheidsvirussen. Vechten tegen de natuur .... komt nooit goed.

Als we die weg opgaan zitten we nog 6 jaar in lockdown want het virus muteert iedere week (EN DAT VERGETEN ZE ER DAN BIJ TE ZEGGEN)

Ik geloof niet veel van wat Ranstige Marx vertelt, maar ik heb hem horen zeggen dat er al 400 varianten in België zijn, en dat was twee weken geleden.

Alles is dus goed binnenkort om ons verder als kippen op te hokken, dat de kippenpest dan uitbreekt is niet erg, zolang ze corona maar onder controle krijgen (interpreteer dat als .... de gevolgen van de ophokplicht zijn erger dan de kwaal zelf, maar maak dat maar eens wijs aan die vakidioot en aan politici die nu enkel denken aan stemmetjes en zieltjes winnen voor de volgende verkiezingen)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1397 Gepost op: 18 januari 2021, 23:48:54 »

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1398 Gepost op: 18 januari 2021, 23:52:00 »
Ik las hier van Mocata ... 't straat op en massaal betogen tegen de maatregelen.
In Amsterdam hebben 2000 mensen dat gedaan

En wat dacht je van de berichtgeving in de media daarover ..... ongeloof dat mensen het bestaan van het virus ontkennen en de maatregelen weg willen.



Daarvoor dient de regimepers natuurlijk.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1399 Gepost op: 19 januari 2021, 11:16:20 »
De besmettingen dalen terug.
We zullen het hier maar vermelden, aangezien ze er met geen woord over reppen in de linkse media.

En dat dus terwijl de Britse variant o zo besmettelijk is.
België gaat uiteraard niet-essentiële reizen verbieden vandaag. Ze kunnen de grenzen niet sluiten, Europa wil dat niet, dus gaan ze ons maar verder gijzelen en snel snel snel een KB-tje in mekaar steken.

Euh, neen, dat is nog niet beslist op het moment van publicatie, maar wedden dat ze het straks gaan afkondigen, de mongolen?

Als je naar het totaal aantal vastgestelde besmettingen gaat kijken sinds de uitbraak van de pandemie, zitten we in België op 700 000. Houd er dan rekening me dat er de eerste 6 maanden bijna niet getest werd (tenzij je bijna dood was, was testen uit den boze), dan kan je dit cijfer  makkelijk verviervoudigen, wat ons brengt op 3 miljoen Belgen die antistoffen hebben en bijdragen aan de groepsimmuniteit.


Dat gegeven en het vaccin, is dat dan niet genoeg om het normale leven te hervatten?
Verduidelijking, binnen een dikke maand zijn alle oudjes en de mensen die in de zorg werken, ingeënt, als ze niet hun tijd gaan verspillen met ons verder te beperken in onze bewegingsvrijheid.
Neen, dat is de reden voor onze beleidsvoerders om de Britse variant te misbruiken om ons nog in een strengere lockdown te gaan plaatsen.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1400 Gepost op: 19 januari 2021, 13:20:24 »
Zo hoor je het ook eens van een viroloog (bericht voor Ranstige Marx)

Van Gucht tempert paniek over Britse variant: ‘Virus in geheel blijven bestrijden’
Ondanks dat er in ons land meer mutaties van het coronavirus worden aangetroffen, gaat de algemene evolutie nog steeds de goede kant uit. Dat zegt viroloog Steven Van Gucht bij een toelichting van de dagelijkse coronacijfers. Dat de Britse variant van het coronavirus aan een opmars lijkt, is volgens hem ‘een typisch proces van Darwiniaanse evolutie’, en ook deels te wijten aan een gerichte opsporing.

‘Geen ergere ziekte’

Maar zelfs al rukt de Britse variant op, dan nog is dat niet abnormaal. ‘Dit vertegenwoordigt het normale proces van competitie tussen varianten, met uiteindelijk een selectie van het meest fitte virus. Dit is een typisch proces van Darwiniaanse evolutie.’

Bovendien veranderen de mutaties eigenlijk niets aan de ziekte zoals we die kennen. ‘Er zijn nog steeds dezelfde symptomen. Dit is geen ergere ziekte dan we reeds gewend zijn’, stelt Van Gucht. Het is dan in de eerste plaats belangrijk om het virus ‘als geheel te blijven bestrijden, los van alle varianten’.
‘Goed gedocumenteerd’

Ook de voorzorgsmaatregelen blijven dezelfde: afstand houden, handen wassen, contacten en verplaatsingen beperken. Ook de bestaande mondmaskers blijven even goed beschermen: een FFP2-masker is niet nodig.



Ze hebben dus de ganse bevolking weer ferm bij hun pietje, met hun paniekzaaierij over die "zeer gevaarlijke variant", zo hoorde u het ook eens van een echte viroloog, communistische rat
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1401 Gepost op: 22 januari 2021, 17:52:02 »
Kappers en contactberoepen mogen open op 15 februari,  wedden dat de hoeren niet meer onder de contactberoepen gaan vallen plots.....
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Blackie667

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 24
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1402 Gepost op: 22 januari 2021, 18:31:21 »
Zoals Barti al aangaf: prostitutie valt ineens niet meer onder de contactberoepen. Sauna's, wellness en alle prostitutie gerelateerde zaken blijven verboden....Pffft, ik kreeg nochtans ff hoop...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1403 Gepost op: 22 januari 2021, 19:05:20 »
Kappers en contactberoepen mogen open op 15 februari,  wedden dat de hoeren niet meer onder de contactberoepen gaan vallen plots.....
Maar uiteraard niet, ze behoren tot de ho(e)reca  :-\ :-\ :-\ :-\ :-\

't Is toch om stenen kloten van te krijgen .... de radio staat hier op, en ik hoor enkel gejuich.....

Kappers mogen open onder strenge voorwaarden, dat geven ze aan het gepeupel. Als de evolutie van de besmettingen de goede kant blijft uitgaan .......

En dan nog de duimschroeven wat verder aanvijzen ...

Horeca, daar wordt zelfs met geen woord meer over gerept, het is maar normaal dat cafés en restaurants nu al bijna een jaar dicht zijn toch.

En reizen verboden, want daar ook geven ze weer een draai aan om kotsmisselijk van te worden.
Namelijk niet essentiële reizen verboden .... dat betekent dus gewoon ALLE reizen verboden.
Indien ik voor mijn werk naar het buitenland moet, is dat geen reis, dan is dat een verplaatsing voor mijn werk.
Als mijn baas zegt dat ik "op reis" mag, is dat NIET om te gaan werken, want dan noemt hij dat WERKEN, niet REIZEN.

Ze moeten de definitie van "op reis gaan" eens lezen, de politici en de virolosers ...


En zo zetten ze ons, terwijl alle statistieken aantonen dat het de goede kant opgaat, in een volledige lockdown.

En, alsof het niet genoeg is, dit weekend zetten ze op 300 plaatsen strenge alcoholcontroles op.
Ik vraag me toch af waar dat goed voor is? Honderdduiiznden eurotjes weggooien voor die 1100 flikken extra te betalen, volgens mij is dat geen alcoholcontrole maar ons gewoon ontmoedigen nog uit ons kot te komen.
Denk eens goed na, wie gaat er nu waar te veel drinken?
Een goed glas wijn bij je maaltijd op restaurant, of en cognac erna? Neen, de restaurants zijn dicht, losers.
Of een paar pinten te veel op op café? Oops, die zijn uiteraard ook dicht.

Als we ons zo blijven laten doen, planten ze binnenkort een chip in onze nek en gaan ze ons beboeten als we ons meer dan 1 km van ons huis begeven.


Wat een soepke maken ze ervan?

Ik heb deze morgen even Radio 1 opgezet, en daar hoorde ik terecht (en nee, het Belang is niet mijn favoriete partij) dat het meer een "naaldloze" campagne is dan een naadloze.
En nog een terechte opmerking, De Croo schittert in pak en roept overal dat we de beste van de klas zijn, en intussen verder de riem erop.



Ik heb er in ieder geval genoeg van, en al die mensen uit de horeca bij aan den dop, want dat overleeft geen enkele zaak meer, met hun kutvergoedingen van 10 percent van de bewezen omzet van een jaar geleden .... daar kan 95 percent van de zaken zelfs de huur niet van betalen.

Ze zijn hier weer goed bezig, en ze denken nog dat ze het goed doen ook. Neen, ze willen de grote menigte laten gelovend at ze het goed doen, en de meerderheid van de domme Belgen, die knikt alweer alsof ze de grootste overwinning meemaken, want ..... ZE MOGEN NAAR DE KAPPER ..... euh, misschien ... want het verloop van de curve zou zo maar eens minder gunstig kunnen gaan op 5 februari dan wat die  mongolen als gunstig zien.


De cafés intussen, ik weet niet welk café er na een jaar sluiting nog gezond is, waar halen de gazetten die cijfers toch? Als je nu zegt dat er 33 percent gezond zijn door crimineel geld wit te wassen, dan begrijp ik het, ander zou ik neit weten welk café een jaar zonder inkomsten kan overleven.


Ik zal wat zaad gaan doneren volgend weekend aan twee knuffelcontacten, nu het nog kan.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1404 Gepost op: 22 januari 2021, 20:09:26 »
Kappers en contactberoepen mogen open op 15 februari,  wedden dat de hoeren niet meer onder de contactberoepen gaan vallen plots.....
Van mij kunnen 'ze' hun maatregelen daar steken waar nooit zonlicht komt. Ik trek er mij geen kl**en van aan. Ik doe enkel mee daar waar mensen er aanstoot zouden kunnen aan nemen, bv rondlopen zonder schaamlapje voor je mond op plaatsen waar dat zogezegd moet.

Volgens mij is het naar de meisjes gaan een louter privé aangelegenheid, en daar heeft niemand zaken mee. Deze week heb ik vrolijk mijn kaarske in een SKW-girl haar kandelaar gestoken bij haar thuis op haar appartementje, tussen dikke ondoorzichtige muren. Daarnaast heb ik puur per toeval nog een meisje ontdekt dat pas begonnen is, uit noodzaak (je mag altijd proberen te raden waarom, het antwoord is niet moeilijk), met thuisontvangst. Ook daar waren de muren ondoorzichtig. Ik heb niemand gestoord. Wel 2 meisjes blij gemaakt met mijn bijdrage.

En de volgende we(e)k(en) gaat dat niet anders zijn. De afspraak voor morgen ligt al vast. En elke dag ben ik samen met mijn knuffelcontact (welke imbeciel heeft dit idiote woord eigenlijk uitgevonden?).

Wie wil blijven geloven in de regels, doet maar. Deel 1 jaar door het aantal jaren dat je oud bent, vermenigvuldig met 100, en het resultaat van die deling geeft het percentage van jouw leven dat 'men' probeert af te pakken. Voorbeeld: iemand van 45 verliest door dit idiote circus dat weldra 1 jaar bezig is, welgeteld 2,22 procent van haar of zijn leven. Uiteraard zijn we nog niet aan het einde, en het ene jaar waar ik mee reken zal nog uitlopen in een aanzienlijke langere tijd. Misschien gaan sommige mensen hun ogen eens open, door het op deze manier in procenten voor te stellen.
« Laatst bewerkt op: 22 januari 2021, 20:29:44 door Vanderbeffen »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1405 Gepost op: 22 januari 2021, 21:33:55 »
De uitdrukking: "We zijn nog niet aan de nieuwe patatten" is hier op zijn plaats.
Want zoals wij allemaal weten en hier al veelvuldig herhaald, zitten we nu midden in een natuurlijke Corona-periode, na de rhinusperiode (oktober-november) en influenzaperiode (december -januari).
W817, er is een wonder gebeurd, dit jaar NUL KOMMA NUL griepdoden .....             :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\

We zitten dus midden in de coronaperiode. En gaan, ondanks alle maatregelen, de besmettingen blijven stijgen.
Onze mongolen maken ons dus wijs dat dat de schuld is van die o zo besmettelijke variant, neen, debielen, dat is de natuur. Zelfs de ongeboren dochter van Jessica en mij weet dat (neen, ze is niet zwanger)  :adult :adult :adult

Wat verder fulmineren ......  zo gaat het er volgens mij aan toe in zo een vergadering op vrijdag .....

"De ho(e)reca is dicht, reizen is verboden .... we gaan dus even samenzitten, en we gaan hen beloven dat we de kappers mogen openen.
En ja, we gaan die ook effectief laten openen, dan hebben we weer een doelgroep om de schuld op te steken binnenkort, als het hoogtepunt er zit aan te komen (en we gaan tegen die domme Belgen niet zeggen dat het hoogtepunt nog moet komen, ssssst, ze begrijpen het toch niet)

Dus februari de kappers open, net als de coronavirussen gaan toeslaan, en dan .... hopsakee ... groot alarm en de kapperszaken terug dicht, en nog wat extra de riem aantrekken.
Wat gaan we doen heren? Alle winkels terug dicht van 1 maart behalve de essentiële, verplicht thuiswerken, meer blauw op straat, aan huis controles uitvoeren, alles platleggen.
Ze begrijpen toch niet dat zij de komende vijftig jaar de rekening gaan betalen.

Ach, laat ons nog eens een paar miljard bij de bevolking gaan halen .... heeft er iemand het noodnummer van Professor  Tommelijn, die heeft al een paar miljard opgebracht met de mensen een financiële kater te bezorgen door ze te beloven dat mensen met zonnepanelen 15 jaar konden genieten van een terugdraaiende teller. Crootje, dat is toch jouw vriendje, geef hier dat telefoonnummer.

Mekker niet, enkel de zonne-energie gebruiken als je ze opwekt. Ha ha, de mensen moeten dus stoken in de zomer, als 't al dertig graden is, en in de winter lekker dure elektriciteit van 't net laten halen als ze moeten verwarmen. Kassa kassa, zo is tenminste onze vorstelijke vergoeding en ons vorstelijk pensioen niet in gevaar.
Wat gaan we hen straks wijsmaken als we de vergadering uit komen?
Frank, neem jij het woord, van jou pikken ze het wel dat je geld verbrandt, dus yes, you can.
Wacht even, Crootje heeft Tommelijn te pakken, vraag eens of hij nog iets in zijn hoge hoed heeft zitten?
Wat? Komaan, je bent een genie, dat wij daar niet aan gedacht hebben ... ja, het gaat slecht met de verkoop van de elektrische auto ... wat zegt ie .... de benzine en de diesel zo duur maken dat de mensen moeten investeren in een veel te dure elektrische wagen, ze wijsmaken dat CNG schadelijk is, en hen een premie geven.
Wat, wie moet beloven dat ze dan 5 jaar geen verkeersbelasting moeten betalen? Inne minne mutte tien pond grutte inne minne mutte tien pond kaas .... JIJ geldverbrander, jij gaat de bevolking dat wijs maken, en binnen drie jar, als iedereen elektrisch rijdt, dubbel belasten"

Zo, dat was het weer voor deze vrijdag, we hebben goed gelachen, mannen, als jullie de maatregelen aankondigen, jullie lach inhouden, en vanavond allen lekker op ons feestje bij mij thuis"

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1406 Gepost op: 23 januari 2021, 04:10:32 »
reizen is verboden ....
Neenee, niet-essentiële reizen zijn verboden. Essentiële reizen zijn nog steeds toegestaan. Alleen is er klein probleempje: nadat onze Grote Leiders nu al ongeveer een jaar geleden dit begrip 'essentieel' invoerden voor verplaatsingen, is er nog steeds niemand die daar een juridisch correcte omschrijving van kan geven. Men komt altijd aandraven met voorbeelden. Ik hoef geen voorbeelden. Ik moet een juiste onschrijving hebben.

Onze Gestapo's zijn dus al bijna een jaar aan het controleren en mensen aan het beboeten, alhoewel het kernwoord 'essentieel' niet eens gedefinieerd kon worden. Kan je je voorstellen? Overal langs onze wegen nieuwe borden 'niet te hard rijden' en dan flikkencontrole:
- mijnheer, U reed te hard.
- Hoezo, ik reed te hard? Hoeveel is dat dan, 'te hard'??
- Dat weet ik niet mijnheer, dat kan bijvoorbeeld 60 km/u zijn. Maar ik heb het gezien, U reed te hard.

Naast de ongrondwettelijke avondklok en tal van andere vrijheidsberovingen die niet stroken met onze wetten, wordt er nu ook losweg platte stront gekakt op het principe van de scheiding der machten. De flikken, de Gestapo dus, dat ressorteert onder de uitvoerende macht. Niet onder de rechterlijke macht, die geacht wordt te oordelen over vastgestelde feiten die vergeleken worden met vastliggende criteria, omschreven door wetten.

Het wordt binnenkort super eenvoudig om jurist te worden. De studies in de rechtsgeleerdheid worden automatisch aangepast aan het feit dat scholen en universiteiten, waar wij allen voor betalen via onze torenhoge belastingen, meer dicht dan open zijn. Immers. alle wetten worden geschrapt. Dan moet er ook niet veel meer geleerd worden.

Laten we hopen dat de bedenkers van de corona vaccins niet alle wetenschappelijke wetten overboord gegooid hebben, want anders gaan de eersten die het vaccin niet overleefd hebben, spoedig nog veel gezelschap krijgen.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1407 Gepost op: 23 januari 2021, 10:47:34 »

Neenee, niet-essentiële reizen zijn verboden. Essentiële reizen zijn nog steeds toegestaan. Alleen is er klein probleempje: nadat onze Grote Leiders nu al ongeveer een jaar geleden dit begrip 'essentieel' invoerden voor verplaatsingen, is er nog steeds niemand die daar een juridisch correcte omschrijving van kan geven. Men komt altijd aandraven met voorbeelden. Ik hoef geen voorbeelden. Ik moet een juiste onschrijving hebben.
Daarvoor hebben we den Dikke ....

Betekenis 'essentieel'
Je hebt gezocht op het woord: essentieel.

es·sen·ti·eel (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord)
1
de kern vormend, heel belangrijk; = wezenlijk


Voila, en daarmee is alles gezegd, want voor mij is het "heel belangrijk, wezenlijk dus", dat ik naar Tilburg naar een coffeeshop kan.
En wie van de beleidsvoerders gaat zeggen dat dat niet "heel belangrijk" is voor mij?
Oops, terug naar den Dikke dus, en de definitie van "heel belangrijk"  en "wezenlijk"even checken.

Den Dikke:
Betekenis 'belangrijk'
Je hebt gezocht op het woord: belangrijk.

be·lang·rijk (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord)
1
gewichtig

Betekenis 'wezenlijk'
Je hebt gezocht op het woord: wezenlijk.

we·zen·lijk (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord)
1
werkelijk bestaand


Oops, makkelijke woorden worden moeilijker.

Den Dikke:
Betekenis 'gewichtig'
Je hebt gezocht op het woord: gewichtig.

ge·wich·tig (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord)
1
belangrijk
2
met een sterk gevoel van eigen belangrijkheid


En daarmee is de cirkel rond. Voor mij is het reizen naar Tilburg essentieel, belangrijk, gewichtig, met een sterk gevoel van eigen belangrijkheid.

En voor andere mensen is skiën dan weer belangrijk.

Je kan dus besluiten dat iedere reis essentieel is, aangezien ieder  de graad van belangrijkheid voor zichzelf kan bepalen, niemand kan in mijn plaats denken wat ik al dan niet belangrijk vind in mijn leven.
indien ze dat wel doen, is dat mijn denken gaan bepalen en inperken, en dat is zeer zeer zeer gevaarlijk ....

Nu weet je dus waarom ze "essentieel" niet willen definiëren, VDB, omdat ieder dat voor zich bepaalt, hangt ervan af wat ieder individu voor zichzelf belangrijk vindt. Daar staan ze dus met hun essentieel, maar ze verbieden het wel.

Is er een politieker in de zaal die den Dikke gaat tegenspreken? Dan is moord ook geen moord meer en een misdaad geen misdaad.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1408 Gepost op: 24 januari 2021, 11:34:35 »
 " onder de waterlijn zie je de epidemie in de epidemie "  volgens ne minister.  :lol_hitting:

Dus waarschijnlijk nog niet binnen enkele maanden naar mijn candyshop to let :diva  lick mij lollypop   ::)

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1409 Gepost op: 24 januari 2021, 16:11:11 »
" onder de waterlijn zie je de epidemie in de epidemie "  volgens ne minister.  :lol_hitting:

Dus waarschijnlijk nog niet binnen enkele maanden naar mijn candyshop to let :diva  lick mij lollypop   ::)
Gelukkig zijn de snoepjes onder de toonbank nog verkrijgbaar. ;D

Ik hoop allang niet meer op een snelle heropening. Volg even mijn redenering: overal binnen Europa broeden de regeringsleiders op een forse verlenging van de lockdown. Johnson spreekt van juli, Merkel voorspelt zelfs tot na de zomer. Allé vooruit, dat weten we dan ook weeral.

Als de maatregelen dan toch "pas" zouden worden opgeheven in september, dan bevinden we ons terug aan het begin van het nieuwe coronaseizoen, met tal van nieuwe varianten en dan mogen we terug racen tegen de klok voor een aangepast vaccin.

Vervolgens zijn we dan in de lente van 2022 aanbeland...