Auteur Topic: CORONA  (gelezen 364883 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1425 Gepost op: 5 februari 2021, 18:13:33 »
Ik ben trouwens eens benieuwd wat "onzen Bart" met het SKW gaat aanvangen op 1 maart?
Wat me zorgen baart is dat hij de laatste tijd rare bokkesprongen heeft gemaakt met zijn mening over het coronabeleid.
Vroeger was hij meer terughoudend, maar nu trekt hij volop mee aan het zeel van onze geliefde virologen. Tkan verkeren...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1426 Gepost op: 5 februari 2021, 19:38:43 »
Het wordt spannend nu...gaan ze prostitutie vanaf 1 maart toelaten zoals de andere contactberoepen of gaan ze nog langer wachten?
Volgens mij gaan ze niet wachten met de prostitutie toe te laten, want anders lopen de politici het gevaar door de rechter op de vingers getikt te worden wegens ongelijkmatigheid. België was trouwens één van de eerste landen in Europa die de sector terug prijs gaf na de eerste lockdown.

Wees gerust, we zullen hier geen Duitse toestanden krijgen. Daar ging na de eerste lockdown alles open behalve de bordelen, totdat de rechter tussenkwam.
Wedden dat ze nu de dames ineens als horeca gaan beschouwen? En daar is nog geen sprake van een opening .... die sector mag kapot, als die jeanetten van coiffeurs maar centen verdienen  ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline leeuw

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 50
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1427 Gepost op: 5 februari 2021, 20:21:11 »
Wedden dat ze nu de dames ineens als horeca gaan beschouwen? En daar is nog geen sprake van een opening .... die sector mag kapot, als die jeanetten van coiffeurs maar centen verdienen  ;D ;D ;D ;D

Zou me niet verbazen, maar dat wil zeggen dat onze politieker hun meisjes van plezier illegaal ontmoeten.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1428 Gepost op: 6 februari 2021, 02:27:34 »
Zou me niet verbazen, maar dat wil zeggen dat onze politiekers hun meisjes van plezier illegaal ontmoeten.
Ik denk dat niet de alleen de politiekers hun meisjes illegaal ontmoeten. Ik doe dat ook, en ik ben absoluut niet de enige, want bij sommigen (degenen met redelijk wat vaste klanten) is het wat wachten tot je aan je aan de beurt kan komen. Bij anderen is het dan weer relatief stil. Helaas voor hen. Des te gemakkelijker voor mij/ons.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1429 Gepost op: 6 februari 2021, 11:14:06 »
En we hebben voor het eerst een werkelijk cijfer van de Coronacrisis ....

En dat bedraagt 45 miljard in België ... ach, 45 miljard euro, dat wordt dan wel gedekt door de werkende Belgen, nietwaar, we zijn met  een kleine 4 miljoen actief werkende Belgen toch ....

Neen, dat zijn we niet, want 42 percent van de werkende Belgen zijn in dienst van overheidsinstanties, dus blijven er over ....... 1.900.000 werkende Belgen die dat gat moeten vullen.
W817 (wacht eens even, hoeveel tijdelijke werklozen zij er momenteel, een 300000 in de horecasector), dus blijven er ongeveer 1,5 miljoen over om die put dit jaar te vullen.
Dat komt neer op een gat van 30000€ (DERTIGDUIZEND) per werkende Belg, dat moet gevuld worden. DIT JAAR.

Maar we mogen geen kritiek uiten op de coronamaatregelen, want wij smeden complottheorieën, wij zijn doemdenkers, wij moeten opgesloten worden omdat we beseffen dat dat gat nooit kan gevuld worden.

Vraag maar aan iedere werkende Belg (eentje van die 1,9 miljoen dus) hoe hij in één jaar 30000€ kan sparen en afdragen aan de staat.
Drie vierde van de werkende Belgen verdient dat geeneens netto dit jaar, hoe gaan die dan dat gat vullen?

Intussen de boodschap op de media .... BLIJF POSITIEF ... HET EINDE VAN DE TUNNEL IS IN ZICHT ... en dan komt er een aanstormende trein die 1 miljoen Belgen in de armoede duwt ....
onze regeringsleiders en virologen gaan er geen boterham minder door te eten krijgen
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1430 Gepost op: 6 februari 2021, 11:29:39 »
En tel er nog maar eens een 5 of 10 miljard bij, hij wordt uiteraard wel vorstelijk betaald.

Er is maar één manier om die deilen de ogen te openen, en dat is hun loyale verloning eens een jaar in te houden, alles zou snel terug openen, eergisteren in plaats van morgen.

Wat een mongool .....

Vandenbroucke (SP.A) tempert verwachtingen over versoepelingen horeca: "Maart volstrekt ondenkbaar"
Volgens minister van Volksgezondheid Frank Vandenbroucke (SP.A) zullen er in de loop van maart geen extra versoepelingen komen voor bijvoorbeeld de horeca. "Ik twijfel sterk of we dan al ver genoeg gevorderd zijn in de vaccinatiestrategie", zei Vandenbroucke in "De ochtend" op Radio 1.  "Pas als de kwetsbaren zijn gevaccineerd, kunnen we voor iedereen het normale leven weer openen."

Het was een hoopvol signaal gisteren tijdens de persconferentie na het Overlegcomité. Hoewel experten het hadden afgeraden, mogen kappers en andere contactberoepen weer open.  De topministers vragen de experts ook om een plan van versoepelingen voor andere sectoren uit te tekenen. Dat zou er tegen volgend Overlegcomité (op 26 februari) moeten zijn. "Maar het zou me verbazen mochten we dan al concrete data kunnen voorstellen", zegt minister Vandenbroucke tijdens het ontbijtgesprek met Michaël Van Droogenbroeck in "De ochtend" op Radio 1.

De minister tempert de verwachtingen over verdere versoepelingen. "We mogen uit respect geen valse hoop geven", aldus de minister. "Een belangrijk kantelmoment is als de hele kwetsbare groep mensen in ons land gevaccineerd is. Dat zijn alle mensen boven de 65, mensen met bijkomende ziektes die hen kwetsbaar maken en het zorgpersoneel (...) Dan pas kunnen we voor iedereen stap voor stap het normale leven heropenen."

Op 1 maart weer naar je stamkroeg kunnen bijvoorbeeld, is volgens Vandenbroucke "volstrekt ondenkbaar", omdat de vaccinatiestrategie nog niet ver genoeg gevorderd zal zijn. "En maart als dusdanig?", vraagt Michaël Van Droogenbroeck. "Ik twijfel sterk of we in de race tussen de vaccinatie en het virus al ver genoeg gevorderd zullen zijn, dat we op 1 maart kunnen heropenen", antwoordt de minister.


"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1431 Gepost op: 6 februari 2021, 13:42:17 »
Ha ja, natuurlijk. Logisch allemaal toch. Of niet? Toen de horeca al drie weken dicht was, bleven de curves gewoon stijgen. Ongehinderd door die 'maatregel', en gedreven door de natuur. Wat vind je nu zelf???? Je neemt weer dat aspierientje tegen je buikpijn en na drie weken aspierientjes slikken, slaan wél je nieren tilt maar je buikpijn blijft. Mogen we dan niet constateren, dat een aspirientje niets helpt tegen buikpijn maar wel belastend is voor de nieren?

Waarom trekken die viroliegers dan niet een gelijkaardige conclusie over de rol van de horeca in heel het proces? Een rol die dus blijkens die 'proefneming van 3 weken' nihil blijkt te zijn? Maar wel veel mensen kapot maakt.

Moet er echt ene met een ijzeren staaf Vandenbroekschijter zijn hoofd inslaan om deze onzin te stoppen? Al veel jaren geleden intussen, sloeg er een nieuwe Belg in Schaarbeek een gewone Belg de schedel in toen die geld ging afhalen bij de bankautomaat. Vandenbroekschijter zijn partij vond dat toen klaarblijkelijk niet zo erg. Die man had daar maar niet moeten zijn bij valavond. Als het zo zit, liquideer dan misschien ook ineens maar die zeemzoete kleutertaal sprekende mini-ster. Het kan geen kwaad. Hij is toch niet verkozen.

Ik vind dat er dringend fondsen moeten bij elkaar gebracht worden om een standbeeld voor Urbanus op te richten. Hij was zijn tijd mijlenver vooruit. Hij zong in 1974 al: De wereld is om zeep, er gebeuren rare dingen rondom mij, helemaal om zeep, het laatste oordeel kan niet ver meer zijn  Dat laatste oordeel zullen we binnenkort wel zien, in de handelsrechtbanken, als het faillissementsvirus buitenproportioneel toeslaat.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1432 Gepost op: 6 februari 2021, 17:26:11 »

Op 1 maart weer naar je stamkroeg kunnen bijvoorbeeld, is volgens Vandenbroucke "volstrekt ondenkbaar", omdat de vaccinatiestrategie nog niet ver genoeg gevorderd zal zijn. "En maart als dusdanig?", vraagt Michaël Van Droogenbroeck. "Ik twijfel sterk of we in de race tussen de vaccinatie en het virus al ver genoeg gevorderd zullen zijn, dat we op 1 maart kunnen heropenen", antwoordt de minister.[/color]



Heeft die man het over "een race"? Op meer dan een maand tijd zijn we er in geslaagd van "amper" 3% van de bevolking te vaccineren. Volgende week kan het ziekenhuispersoneel niet gevaccineerd worden, waarom niet? Omdat we godverdomme niet over genoeg vaccins beschikken! En dan maar komen vertellen dat we zoveel miljoen van dat vaccin besteld hebben en zoveel miljoen van dat andere vaccin, enz. Waar zijn al die vaccins dan?

Iemand heeft de simpele berekening gemaakt dat als we aan dit tempo blijven vaccineren, we dan 50 MAANDEN zullen nodig hebben om de ganse doelgroep te vaccineren, dat is godverdomme méér dan 4 jaar!

En dan de verdere keuze wie prioriteit krijgt. Na de +90 jarigen en de zorgcentrumbewoners volgt er een nieuwe prioritaire doelgroep namelijk de Politie. Is het iemand opgevallen dat er op TV bij verteld werd dat dat een essentieel beroep is omdat we die nodig hebben om de Corona maatregelen te controleren en af te dwingen? Of zullen we het anders omschrijven "om alle protest hardhandig de kop in te drukken"?

Ik ben vorige zaterdag met het vliegtuig teruggekeerd vanuit het buitenland. Zal ik hieronder even mijn ervaringen uitschrijven van die terugkeerreis en de daaropvolgende maatregelen en de controles op die maatregelen? Nee, ik ga dat niet doen want dan ontploft Sexmachine zijn forum en moet hij een ganse nacht spenderen om het terug online te krijgen  ;)

Een tipje van de sluier:

-passenger locator form invullen
-verklaring op eer invullen dat het om een essentiële reis gaat
-een sms ontvangen waarin staat dat je je op dag 1 moet laten testen, dan 7 dagen in quarantaine moet en je je op dag 7 opnieuw moet laten testen
-na een grondige controle op de luchthaven op het PLV document jezelf elektronisch registreren voor het testcentrum op de luchthaven
-(te) lang wachten op je bagage, een oud zeer op Zaventem
-aanschuiven aan het testcentrum op de luchthaven
-OK, eindelijk naar huis

-zondagvoormiddag telefoon van één of andere trut om te vragen of we al een test ondergaan hadden - JA! KUNDE GIJ DAT DAN NIET ZIEN TRUT?
-tijdens hetzelfde telefoongesprek erop gewezen worden dat we 7 dagen in quarantaine moeten en dat we op dag 7 opnieuw een test moeten ondergaan
-volgens mij was de dag van aankomst dag 1 maar volgens de trut is de dag van aankomst dag 0 waardoor dag 7 dan al zaterdag wordt i.p.v. vrijdag en de quarantaine dus geen 7 dagen maar 8 dagen duurt
-op donderdag een sms ontvangen voor de tweede test
-opnieuw een volledig nieuwe elektronische registratie voor testcentrum Spoor Oost
-vandaag dus naar testcentrum Spoor Oost, mét de wagen
-de eerste die ik tegenkom is een nieuwe Belg die zijn rijlijn heeft afgezet met een kegeltje
-als ik volgens hem té dicht tegen zijn kegeltje rij maak hij van zijn oren
-ik zeg hem dat ik voor een Corona test kom, NIET voor een oogtest, ik ben namelijk NIET blind en ik kén de afmetingen van mijn auto
-de volgende die ik tegenkom is er eentje van dezelfde soort die mijn QR code moet scannen
-als hij iets vanachter zijn masker broebelt dat ik niet versta en hem 3 keer moet vragen wat hij zegt wordt hij een beetje lastig, ik ook trouwens
-hij stuurt me naar lijn 5 maar als ik daar aankom blijk ik naar rij 4 te moeten
-aanstalten makend om uit te wijken naar rij 4 maakt iemand anders me er attent op dat ik naar rij 3 moet
-binnen in de tent ramt weer een nieuwe Belg zo'n staafje in mijn neus tot bijna in mijn hersenen
-als ik hem zeg dat ik nooit meer door een man getest wil worden want dat de dames bij de vorige test heel wat zachthandiger waren lacht hij mij uit
-bij mijn metgezel doet die klootzak nét hetzelfde
-we zitten beiden minutenlang met tranen in de ogen te wachten in de auto tot we kunnen vertrekken. Mijn metgezel heeft op dit moment barstende hoofpijn, zou dat door het naar binnen rammen van dat staafje kunnen komen?

-als klap op de vuurpijl krijg ik even later een sms dat ik het resultaat van de test maar zelf moet gaan opzoeken op een website, ik zal daar geen email over ontvangen
-wanneer heb ik het resultaat? Binnen 2 tot 3 dagen ! ! ! ! ! Ondertussen moet ik de quarantaine maatregelen strikt blijven naleven.
-als het inderdaad 3 dagen duurt dan wordt dat dus dinsdag en ik mag pas uit quarantaine nadat ik dan een negatief testresultaat heb
-hoe lang heeft mijn quarantaine dan geduurd? 7 dagen? NEEN, met de dag van aankomst erbij 11 DAGEN maar dat vertelt niemand je

Het spel van de test heb ik dus eerlijk gespeeld, aan de quarantaine heb ik sinds donderdag vierkant mijn kloten geveegd en dat zal dus ook gelden voor de komende 3 dagen.

Prettige reis hardwerkende en afdragende Belg ! ! ! ! !

IK heb het nu volledig gehad, ik zal nog een mondmasker dragen op plaatsen waar het verplicht is en ik er attest op gemaakt wordt, verder lap ik vanaf vandaag alle pestmaatregelen aan mijn laars. Als ik moet wachten tot politiekers en viroliegers de JUISTE beslissingen nemen dan is er weer een jaar van mijn leven voorbij!

Om nog even Sexmachine te citeren ....... BENDE MONGOLEN!

Oh ja, aan het heropenen van de kappers heb ik ook al niets want ik heb bijna geen haar meer en wat nog rest gaat eraf bij middel van een tondeuse. IK hoef dus geen kapper!

Een prettige sneeuw-zondag aan iedereen.


Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1433 Gepost op: 6 februari 2021, 19:08:30 »
Boem .... maar dat is niet het forum dat ontploft, maar dat zouden mijn ballen zijn, indien ik naar die mongolen had geluisterd  :-\

Mijn zaad wordt netjes verdeeld over wat Dominicaanse vriendinnen, en die slikken dat lekker door, zodat ik geen DNA bewijzen achter laat  :lol :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1434 Gepost op: 6 februari 2021, 23:27:10 »
Heeft die man het over "een race"? Op meer dan een maand tijd zijn we er in geslaagd van "amper" 3% van de bevolking te vaccineren. Volgende week kan het ziekenhuispersoneel niet gevaccineerd worden, waarom niet? Omdat we godverdomme niet over genoeg vaccins beschikken! En dan maar komen vertellen dat we zoveel miljoen van dat vaccin besteld hebben en zoveel miljoen van dat andere vaccin, enz. Waar zijn al die vaccins dan?

Iemand heeft de simpele berekening gemaakt dat als we aan dit tempo blijven vaccineren, we dan 50 MAANDEN zullen nodig hebben om de ganse doelgroep te vaccineren, dat is godverdomme méér dan 4 jaar!
Rekenen is een foutieve reactie. Ze moesten mensen die rekenen streng bestraffen. Gewoon geloven, dat moet je doen. Geloven wat ze zeggen.  ;D ;D ;D ;D ;D


En dan de verdere keuze wie prioriteit krijgt. Na de +90 jarigen en de zorgcentrumbewoners volgt er een nieuwe prioritaire doelgroep namelijk de Politie. Is het iemand opgevallen dat er op TV bij verteld werd dat dat een essentieel beroep is omdat we die nodig hebben om de Corona maatregelen te controleren en af te dwingen? Of zullen we het anders omschrijven "om alle protest hardhandig de kop in te drukken"?
Jaja, we doen een race tegen de tijd met de vaccinaties. Bekijk het nu eens zo: je huis staat in brand. In een race tegen de tijd kan je nog enkele spullen redden. Wat ga je redden? Ik zou denken, de belangrijkste dingen eerst. De dingen die je verdere leven mogelijk moeten maken.

Ben ik nu een onrespectvolle egoïst als ik stel dat de ouden van dagen dus niet behoren tot de categorie van mensen die eerst aan bod moet komen? Met alle respect, maar zij gaan de economische woestijn niet meer mee helpen vruchtbaar maken hoor.

En de politie? De Stasi bedoel je? Zeer belangrijk want het zou maar eens moeten gebeuren dat er opstand komt.


Ik ben vorige zaterdag met het vliegtuig teruggekeerd vanuit het buitenland.
Ai, het vliegtuig... Slechte keuze. Dat is tegenwoordig vragen om moeilijkheden. Waarom heb je geen raad gevraagd aan de meisjes die je kent?  ;D ;D ;D ;D ;D


Het spel van de test heb ik dus eerlijk gespeeld, aan de quarantaine heb ik sinds donderdag vierkant mijn kloten geveegd en dat zal dus ook gelden voor de komende 3 dagen.
Heb je die vegen opgemerkt op de maatregelen en de quarantaine zever? Die komen van mijn kloten. Ik had ze d'r al eerder aan geveegd  ;D ;D ;D ;D ;D

Als ik moet wachten tot politiekers en viroliegers de JUISTE beslissingen nemen dan is er weer een jaar van mijn leven voorbij!
Dat lijkt men zomaar te vergeten: een jaar van ons leven voorbij. Een jaar naar de vaantjes, om het nog proper te zeggen. Oorzaak: de maatregelen die na 1 jaar het probleem nog niet in het minst een beetje onder controle kregen, laat staan opgelost hebben. Ze werken dus grotendeels niet. Maar het levensjaar is wel weg. Dat werkt wel. En de gevolgen??? Daar spreken ze nog niet over. De woestenij die geschapen werd, wordt doodgezwegen.


Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1435 Gepost op: 7 februari 2021, 09:02:21 »
Neen, die woestenij had ik al eerder gepost ....


En we hebben voor het eerst een werkelijk cijfer van de Coronacrisis ....

En dat bedraagt 45 miljard in België ... ach, 45 miljard euro, dat wordt dan wel gedekt door de werkende Belgen, nietwaar, we zijn met  een kleine 4 miljoen actief werkende Belgen toch ....

Neen, dat zijn we niet, want 42 percent van de werkende Belgen zijn in dienst van overheidsinstanties, dus blijven er over ....... 1.900.000 werkende Belgen die dat gat moeten vullen.
W817 (wacht eens even, hoeveel tijdelijke werklozen zij er momenteel, een 300000 in de horecasector), dus blijven er ongeveer 1,5 miljoen over om die put dit jaar te vullen.
Dat komt neer op een gat van 30000€ (DERTIGDUIZEND) per werkende Belg, dat moet gevuld worden. DIT JAAR.

Maar we mogen geen kritiek uiten op de coronamaatregelen, want wij smeden complottheorieën, wij zijn doemdenkers, wij moeten opgesloten worden omdat we beseffen dat dat gat nooit kan gevuld worden.

Vraag maar aan iedere werkende Belg (eentje van die 1,9 miljoen dus) hoe hij in één jaar 30000€ kan sparen en afdragen aan de staat.
Drie vierde van de werkende Belgen verdient dat geeneens netto dit jaar, hoe gaan die dan dat gat vullen?

Intussen de boodschap op de media .... BLIJF POSITIEF ... HET EINDE VAN DE TUNNEL IS IN ZICHT ... en dan komt er een aanstormende trein die 1 miljoen Belgen in de armoede duwt ....
onze regeringsleiders en virologen gaan er geen boterham minder door te eten krijgen
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1436 Gepost op: 9 februari 2021, 16:55:30 »
Indien Di Rupo zijn zin krijgt .... ja aub, laat hem transkes bezoeken, als we dat ervoor over moeten hebeben om terug naar de hoertjes te mogen .... graag ... komaan Elio, ik stem op je ....

En dan krijgen wij dit terug te zien .... zalig

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1437 Gepost op: 9 februari 2021, 20:16:49 »
Zo'n lekker kontje krijg ik volgend weekend ook te zien, we hoeven zelfs niet op Elio Di Pippo te wachten. ;D

Onze franstalige wandelboeders houden er trouwens een inventief kunstgreepje op na om te kunnen blijven berichten over hun escapades, de verslagen eindigen bijna altijd als "Je reviendrai quand ça sera autorisé."
 :lol_hitting:
« Laatst bewerkt op: 9 februari 2021, 20:21:56 door Shakir »

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1438 Gepost op: 10 februari 2021, 00:43:50 »
Ik heb van mijn escapades toch maar géén verslagen gepost. Ik vermoed wel, dat de SKW-waakhondjes redelijk op de hoogte zijn van "wie" er zoal "waar" ontvangt, maar misschien zetten we dat toch liever niet te zeer in de kijker in het publieke deel van een forum. Als het weer 'authorisé' is, kunnen we onze bedpretverhalen bijwerken  :bud

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1439 Gepost op: 10 februari 2021, 08:07:47 »
Zeer inventief inderdaad ... daarvoor moet je een fransoos zijn .... dom dommer domst 
Ik ben blauwbloes, ik kijk naar en topic, ik kijk naar RL, er is een match tussen RL en recensies .... ik maak een afspraak met de dame ....750 € boete

Erg inventief, of beter, hoe achterlijk zijn die fransozen eigenlijk
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal