Auteur Topic: CORONA  (gelezen 364806 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1440 Gepost op: 10 februari 2021, 09:45:41 »
We leven in een apenland .... ja, het is veel belangrijker de gevangenen te vaccineren dan de mensen uit de samenleving.
Dat is toch om stenen kloten van te krijgen .......

Brugge en Merksplas zijn eerste gevangenissen die vaccins krijgen, "maar het zal toch nog even voor vaccinaties er starten"
In de gevangenissen van Brugge en Merksplas zullen binnenkort de eerste vaccins tegen het coronavirus toegediend worden. Dat heeft het Gevangeniswezen gisteravond laten weten. Maar de vaccinaties zullen er nog niet meteen starten, zegt het Agentschap Zorg en Gezondheid. "Het zorgpersoneel in de ziekenhuizen, zorgverleners in eerste lijn en instellingen voor personen met een handicap komen eerst aan de beurt", zegt woordvoerder Joris Moonens.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1441 Gepost op: 10 februari 2021, 10:47:15 »
Welke vaccins?

Een paar weken geleden beloofden ze ons er MILJOENEN van, vandaag blijken er gewoon GEEN te zijn ! ! !

De vaccinatiestatistieken al eens bekeken?

-ongeveer 325.000 mensen hebben hun EERSTE prik gekregen (vooral de oudsten onder ons), dat is dus ongeveer 3,50% van de bevolking en die zijn dus NOG NIET BESCHERMD totdat ze hun TWEEDE prik gekregen hebben

-hoeveel mensen hebben er dan wél hun TWEEDE prik al gekregen en zijn dus WEL BESCHERMD? Ongeveer 20.000, dat is dus nog geen 0,2% van de bevolking ! ! !

Gisteren is er een test gebeurd in het vaccinatiecentrum Spoor Oost. Alles is goed verlopen en ze kunnen daar onmiddellijk starten met vaccineren. Enige probleem ....... ER ZIJN GEEN VACCINS BESCHIKBAAR ! ! !

Waar zijn ze nu met hun goednieuwsshow van een aantal weken geleden?

Ik kan dus niet anders dan Sexmachine nog maar eens citeren ......... BENDE MONGOLEN ! ! !

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1442 Gepost op: 10 februari 2021, 10:49:33 »
Oei, mijn vorige post hoorde misschien eerder thuis in het topic "Corona", sorryyyyyyyyyy!

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1443 Gepost op: 10 februari 2021, 11:03:21 »
Oei, mijn vorige post hoorde misschien eerder thuis in het topic "Corona", sorryyyyyyyyyy!
Opgelost  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1444 Gepost op: 10 februari 2021, 15:08:04 »

-hoeveel mensen hebben er dan wél hun TWEEDE prik al gekregen en zijn dus WEL BESCHERMD? Ongeveer 20.000, dat is dus nog geen 0,2% van de bevolking ! ! !

We hebben op anderhalve maand 20000 mensen beschermd tegen Corona, en per dag zijn er 2200 nieuwe besmettingen, dus de periode van de vaccinatie zijn er 20000 mensen beschermd, en 100000 besmettingen. 5 x meer besmettingen dan gevaccineerden .... ARM BELGIË
Als we zo doorgaan heeft iedereen binnen 6 maanden antistoffen, en duurt het 6 jaar voordat iedereen zijn vaccin heeft, maar wacht, neen, eerste de gevangenen een spuitje geven, want die sukkels zouden wel eens kunnen sterven aan Covid, en dat wil niemand azien gebeuren, die verkrachters en moordenaars moeten we eerst beschermen.............

Ik zal met iets anders stoppen .... BENDE DEBIELEN
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1445 Gepost op: 10 februari 2021, 15:50:44 »
En of het debielen zijn, 5 personen op een appartement .... alsof ze de grootste cocaïnevangst ooit deden ... MONGOLEN
Flikken erheen, en die durven niet alleen, dus minstens 3 busjes, het snelle responsteam, het parket, de onderzoeksrechter ... kost ons weer duizenden eurotjes ... wat een bende imbecielen toch ... en een dikke proficiat aan de klikspanen van buren  :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\

Politie moet deur forceren om lockdownfeestje stil te leggen op Antwerps Eilandje
In Antwerpen heeft de politie gisterenavond een lockdownfeestje stilgelegd in een appartement aan Kattendijkdok-Westkaai op het Eilandje. Enkele buren hadden melding gemaakt van geluidsoverlast en toen de politie arriveerde, hoorde die inderdaad luide muziek en verschillende zingende stemmen in het appartement. De aanwezigen weigerden echter de politie binnen te laten, waardoor die zich genoodzaakt zag om - met de toestemmingen van het parket - de toegangsdeur te forceren.

Ook de buren zouden al hebben aangebeld bij het appartement met de vraag om stiller te zijn. Toen de politie aanklopte en zich kenbaar maakte, kwam er eerst geen reactie, maar bij een tweede poging werd plots de muziek uitgezet en werd het muisstil. "Opnieuw belde en klopte de politie aan, zonder resultaat", aldus de Antwerpse politie. "Gezien de aanwezigen de deur niet wilden openen, kreeg de politie van het parket de consignes mee om binnen te gaan op basis van heterdaad. Maar de deur was een beveiligde deur, wat maakt dat die beschadigd zou worden als ze diende geforceerd te worden. Dat is ook meermaals meegegeven aan de aanwezigen, maar ook dan, anderhalf uur na de oproep al, bleven de aanwezigen weigeren om de politie binnen te laten. De expertise van het snelleresponsteam is gebruikt om de deur te openen."

Binnen trof de politie uiteindelijk vier personen aan die de indruk gaven te slapen, ondanks dat ze avondkledij droegen. Nog een vijfde aanwezig bevond zich in een kast. Niemand zou een mondmasker hebben gedragen. "Alle aanwezigen zijn geidentificeerd en er is een proces-verbaal opgesteld", klinkt het nog. "De politie liet wie er op bezoek was meteen vertrekken."


ZE ZOUDEN GEEN MONDMASKER GEDRAGEN HEBBEN  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
EN DE FLIKKEN BEPALEN WELKE KLEDIJ JE IN BED MOET AAN HEBBEN?

GESTAPO GESTAPO GESTAPO

Hoe lang gaat het nog duren voordat ze ons in ons eigen kot mogen doodschieten als we geen pyjama dragen??????
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1446 Gepost op: 10 februari 2021, 23:32:10 »
De expertise van het snelleresponsteam is gebruikt om de deur te openen."

Binnen trof de politie uiteindelijk vier personen aan die de indruk gaven te slapen, ondanks dat ze avondkledij droegen. Nog een vijfde aanwezig bevond zich in een kast. Niemand zou een mondmasker hebben gedragen. "Alle aanwezigen zijn geidentificeerd en er is een proces-verbaal opgesteld", klinkt het nog. "De politie liet wie er op bezoek was meteen vertrekken."[/color]

ZE ZOUDEN GEEN MONDMASKER GEDRAGEN HEBBEN  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
EN DE FLIKKEN BEPALEN WELKE KLEDIJ JE IN BED MOET AAN HEBBEN?

GESTAPO GESTAPO GESTAPO

Hoe lang gaat het nog duren voordat ze ons in ons eigen kot mogen doodschieten als we geen pyjama dragen??????
Zijn daar ook al mensen met expertise voor? Expert-deurenopener.

Ikzelf loop denkelijk weinig gevaar. Ik heb net een doos flanellen mondmaskers gekocht, die qua kleur accorderen met mijn flanellen lakens, en die ik dus met stijl kan dragen tijdens het slapen. Volgens mijn vrouw verminderen ze ook het gesnurk met 3 dB.

Slapen met een mondmasker is anderzijds toch wel essentieel  ;D omdat je nooit kan garanderen dat je tijdens een droom 1,5 meter afstand gaat bewaren tov de andere figuren die jouw droom bevolken. Vooral bij een natte droom, lijkt het me weinig waarschijnlijk dat je die 1,5 meter gaat respecteren.

Wat jammer toch dat de boerenstiel in dit land niet meer is wat hij vroeger was. Ik weet zeker, als men vroeger - politie of geen politie - de deur van de boerderij zou forceren om binnen te gaan, dan had men 5 seconden later een mestriek tussen de ribben steken. Vermits de overheid de stap terugzet naar het Stasi tijdperk, moeten we misschien uit burgerzin ook een stap terug zetten en allemaal een mestriek achter onze voordeur klaar zetten.
« Laatst bewerkt op: 10 februari 2021, 23:55:08 door Vanderbeffen »

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1447 Gepost op: 10 februari 2021, 23:41:10 »
We leven in een apenland .... ja, het is veel belangrijker de gevangenen te vaccineren dan de mensen uit de samenleving.
Dat is toch om stenen kloten van te krijgen .......
Hoezo?? Als er nu 1 plaats is waar mensen maximaal in hun kot blijven, niet op café gaan, niet uit eten gaan en de avondklok respecteren, dan is dat toch wel in de gevangenis, niet? Als die genoemde maatregelen zoveel impact hebben op het indijken van de epidemie, waarom moeten die criminele sjarels dan nog extra beschrmd worden met een vaccin?

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1448 Gepost op: 10 februari 2021, 23:49:15 »
We hebben op anderhalve maand 20000 mensen beschermd tegen Corona,
Hier toon je je wel érg optimistisch.

Om te beginnen hebben we MISSCHIEN MAXIMAAL 20000 mensen beschermd tegen corona, want geen enkel van die vaccins beschermt 100 %. Bovendien zijn er bij die gevaccineerden waarschijnlijk ook een deel bij die zelf al antistoffen aangemaakt hadden door zonder symptomen (en dus ongeweten) eerder al corona gehad te hebben.

Ik laat iedereen dan eens rustig voor zichzelf uitrekenen hoeveel 'mensenlevens we al gered hebben', want van al degenen die besmet worden, worden er velen niet eens ziek, laat staan dat ze er zouden aan overlijden. En als je die berekening gemaakt hebt, volgt een moeilijkere klus: schat eens het aantal mensenlevens dat verwoest werd door de maatregelen.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1449 Gepost op: 11 februari 2021, 16:32:15 »
Aangezien ik nogal dom ben, een vraag.

Als je 50000 coronatesten per dag doet, waarom kan je dan niet tegelijk die 50000 mensen vaccineren?
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1450 Gepost op: 11 februari 2021, 16:43:22 »
Ik gisteren uit zeer betrouwbare bron nog dat het vaccinatiecentrum Spoor Oost in Antwerpen er "volledig klaar" voor is en dat ze daar volgende week beginnen te vaccineren.

Het is te hopen dat ze tegen dan een voorraad vaccins hebben want dáár blijkt op dit moment het schoentje te wringen en dát is dus ook de reden waarom er momenteel geen 50.000 mensen per dag kunnen gevaccineerd worden.

Trouwens, die 50.000 testen, ik vraag me af waar die allemaal gebeuren. Toen ik zaterdag in het testcentrum Spoor Oost was was daar zo goed als geen mens te zien. Bij het maken van een afspraak zag ik dat je die moet maken in een "tijdsblok", bvb tussen 10u30 en 10u45. Voor elk tijdsblok zijn er "enkele honderden" plaatsen. In mijn tijdsblok heb ik welgeteld 3 mensen zien testen. Heb ik ergens iets gemist?

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1451 Gepost op: 11 februari 2021, 16:45:20 »
Aangezien ik nogal dom ben, een vraag.

Als je 50000 coronatesten per dag doet, waarom kan je dan niet tegelijk die 50000 mensen vaccineren?
Dat is zoals bij 't stad he. Je hebt er ene die het putteke graaft, een andere die het boompje erin doet, en een derde om het putteke weer dicht te gooien.

 :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1452 Gepost op: 11 februari 2021, 16:52:33 »
Ik gisteren uit zeer betrouwbare bron nog dat het vaccinatiecentrum Spoor Oost in Antwerpen er "volledig klaar" voor is en dat ze daar volgende week beginnen te vaccineren.

Het is te hopen dat ze tegen dan een voorraad vaccins hebben want dáár blijkt op dit moment het schoentje te wringen en dát is dus ook de reden waarom er momenteel geen 50.000 mensen per dag kunnen gevaccineerd worden.

Trouwens, die 50.000 testen, ik vraag me af waar die allemaal gebeuren. Toen ik zaterdag in het testcentrum Spoor Oost was was daar zo goed als geen mens te zien. Bij het maken van een afspraak zag ik dat je die moet maken in een "tijdsblok", bvb tussen 10u30 en 10u45. Voor elk tijdsblok zijn er "enkele honderden" plaatsen. In mijn tijdsblok heb ik welgeteld 3 mensen zien testen. Heb ik ergens iets gemist?
Met andere woorden: je hebt een lege doos ontdekt die 'er volledig klaar voor is' om in actie te treden (ik schreef bijna: 'gevuld te worden')  :dance2

Vlak in de buurt van Spoor Oost ontvangen er enkele SKW engeltjes. Die kan je alvast een volle doos geven. Het vaccin dat je daarvoor nodig hebt, zal je hoogstwaarschijnlijk wel zelf op ... zak ( ;D ) hebben.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1453 Gepost op: 11 februari 2021, 19:57:50 »
Aangezien ik nogal dom ben, een vraag.

Als je 50000 coronatesten per dag doet, waarom kan je dan niet tegelijk die 50000 mensen vaccineren?
Dat is zoals bij 't stad he. Je hebt er ene die het putteke graaft, een andere die het boompje erin doet, en een derde om het putteke weer dicht te gooien.

 :lol_hitting: :lol_hitting:

Je kent precies niet veel van hoe er aan 't stad gewerkt wordt Vanderbeffen.

Je komt aan 3 man om dat putteke te graven, dat boompje erin te stoppen en het putteke weer dicht te gooien maar je bent die 3 andere mannen vergeten die erop staan te kijken of de "werkenden" het wel goed doen en dat is er nog de ploegbaas.

ZE zijn dus eigenlijk met z'n zevenen voor iets wat een normaal mens alleen doet  ;D


Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1454 Gepost op: 11 februari 2021, 20:02:56 »
EUREKA ! ! !

Even verduidelijken dat dit woord van het Griekse EVRIKA komt en dat betekent "ik heb het gevonden".

En dat is dus net wat er gebeurd is ......... IEMAND heeft wel 100.000 vaccins gevonden die men volgende week gaat beginnen inspuiten!

We zijn dus weldra uit de Corona-miserie mannen.

100.000 vaccins, mag ik daar eens mee lachen? Waar zijn die MILJOENEN vaccins van elk merk waar men het enkele weken geleden over had? Oh ja, da's juist, de producenten kunnen niet volgen met de productie .......... of hebben onze politici ons voor de zoveelste keer een rad voor onze ogen gedraaid?

BENDE MONGOLEN (dixit Sexmachine)  ;)