Auteur Topic: CORONA  (gelezen 364830 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1455 Gepost op: 11 februari 2021, 22:38:04 »
Ik ga met plezier mijn vaccin afstaan.
Er zijn er hier precies die niet kunnen wachten om dit spul te laten inspuiten.
Normaal zou ik bij de eerste zijn (55+ met onderliggende aandoening ) maar het is zo iets als skydiven, een sprong in het onbekende.
Bij de miekes heb ik dit graag maar bij de pharma-reuzen ga ik voorlopig passen.

Wat moet een mens nog geloven. Je kan volgens mij beter de ingewanden van een vis lezen zoals in de middeleeuwen, dan te vertrouwen op politici, virologen en allerhande betweters.





Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1456 Gepost op: 11 februari 2021, 23:19:03 »
Je mening is duidelijk, je hoeft die geen 2 keer te posten  :))

Wat me niet duidelijk is is wie je er hier allemaal van verdenkt van zich zo snel mogelijk te willen laten "inspuiten".

Mijn posts m.b.t. de aantallen vaccins waren alleszins "ironisch" bedoeld maar mogelijk is dat sommigen ontgaan  ;)

Laat ze eerst nog maar wat andere doelgroepen (zoals bvb de gevangenen) inspuiten, ik zie het nog wel een aantal maanden  aan en zal dan voor mezelf wel uitmaken of ik gevaccineerd wil worden of niet.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1457 Gepost op: 12 februari 2021, 03:37:20 »
Je kent precies niet veel van hoe er aan 't stad gewerkt wordt Vanderbeffen.
Toch wel.

Jaren geleden werden er in de buurt van mijn werkplek in Antwerpen enkele enkelrichtingsstraten 'omgekeerd'. Zo moest er, vlak voor mijn werkplek, op die bewuste maandag een verkeerdsbord aangepast worden. De pijl moest naar de andere kant wijzen. 's Morgens kwam er een cammionetje van 't Stad met twee werklieden aangebold. Die hebben er tot de middag over gedaan om de (waarschijnlijk vastgeroeste) plaat van de paal te halen en omgekeerd weer te bevestigen. Na de middagpauze, vertrokken zij.

Een kwartiertje later kwam er een ander cammionetje van 't Stad, met alweer twee (andere) werklieden. Die begonnen ijverig het verkeersbord uit te graven op de stoep, en in hun bestelwagen te leggen. Daar haalden zij een spiksplinternieuw bord-op-paal uit, en dat werd netjes op de stoep ingegraven.  Om 16 uur waren de werkzaamheden gedaan. 1 werkdag dus, en vier werklui, voor het omdraaien van de pijl van een verkeersbord.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1458 Gepost op: 12 februari 2021, 03:42:46 »
Laat ze eerst nog maar wat andere doelgroepen (zoals bvb de gevangenen) inspuiten, ik zie het nog wel een aantal maanden  aan en zal dan voor mezelf wel uitmaken of ik gevaccineerd wil worden of niet.
Onder het mom van een haast romantische deontologie, worden de ouden van dagen als eersten ingeënt, want zij zijn de groep van de  grootste risico's. In realiteit gebruikt men dus schaamteloos (deontologie van mijn kl***n) de bejaarden als proefkonijnen voor de onvoldoende uitgewerkte vaccins.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1459 Gepost op: 12 februari 2021, 13:05:39 »
Er is nog iets wat wij wel weten maar wat nooit hardop gezegd wordt.

Een vaccin beschermt je niet tegen covid-19
Je loopt nog altijd risico besmet te raken, maar je gaat er niet "zo ziek" van worden en niet aan doodgaan (hopen we want ze zeggen zoveel)

Een gevaccineerd persoon kan niet alleen besmet raken, maar ook het virus overdragen, zowel aan gevaccineerden als niet-gevaccineerden.

Met dit in het achterhoofd, mogen ze mijn spuitje in de kont van Frankske, Marx en co duwen ... en diep genoeg

Dus wat doet vaccinatie .... wat wij al lang zeggen ... zorgen voor groepsimmuniteit, nadat ze het een jaar met alle middelen hebben proberen tegen te houden, gaan ze het nu loslaten.

En uiteraard is daar Van Gucht, erg slim, die de nieuwe besmettingen gaat toeschrijven aan de heropening van de kappers ... DEDEDEDE    DEBIELEN.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1460 Gepost op: 12 februari 2021, 13:49:42 »
Zonet op het VTM nieuws ....... Vaccinatiecentrum Spoor Oost volledig operationeel vanaf vandaag, ze zijn er daar dus helemaal klaar voor!

Ze vliegen er vandaag al volop in! Ze gaan daar vandaag wel ............ 200 mensen vaccineren! Neen, dit is geen tikfout, het zijn er wel degelijk 200 (tweehonderd dus)! De statistieken zullen nogal eens de hoogte inschieten!

Het centrum kan binnenkort 750 tot 2500 vaccinaties PER UUR aan, laat dus maar komen die miljoenen vaccins! Als het van het vaccinatiecentrum Spoor Oost afhangt dan kunnen we dus binnenkort elke dag 60.000 mensen vaccineren (24u non stop want er zijn toch Chinese vrijwilligers genoeg, o.a. stadspersoneel dat verplicht wordt om het vaccinatiecentrum te bemannen)! Dan kunnen we er op 6 dagen evenveel doen dan dat ze tot nu toe in 6 WEKEN gedaan hebben.

En om DIT nieuws te melden waren al onze INCOMPETENTE politici prominent aanwezig om de eer op te strijken! Wardje De Bever op de eerste rij, hij zou beter eens nadenken over de heropening van het SKW, daar hebben WIJ dan ook iets aan!

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1461 Gepost op: 12 februari 2021, 16:31:58 »
Wardje De Bever op de eerste rij, hij zou beter eens nadenken over de heropening van het SKW, daar hebben WIJ dan ook iets aan!
Ik stel mij vrijwilliger om alle meisjes van het SKW te vaccineren met mijn persoonlijke spuit. Ze zullen er niet ziek van worden. Hoogstens zwanger. En ze moeten niet naar Spoor Oost komen. Ik kom met plezier aan muis huis.  ;D ;D ;D

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1462 Gepost op: 12 februari 2021, 16:36:15 »
Dus wat doet vaccinatie .... wat wij al lang zeggen ... zorgen voor groepsimmuniteit, nadat ze het een jaar met alle middelen hebben proberen tegen te houden, gaan ze het nu loslaten.
Dat heb ik bij het begin van de epidemie al gezegd: je kan beter iemand in je gezicht laten hoesten, gratis, ipv te wachten tot ze hetzelfde in je lijf spuiten en dat dan 'vaccin' noemen.

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1463 Gepost op: 12 februari 2021, 23:26:26 »
 "gratis"  !,  het heeft me flink wat duiten gekost in de zomermaanden.
Het was wel niet hoesten in mijn gezicht maar spuwen in mijn mond (ik wou zekerheid)  ;D en de schatjes deden het rigoureus en onverwacht ( mits een supplement natuurlijk) zoals ik het graag heb .

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1464 Gepost op: 13 februari 2021, 13:55:38 »
"gratis"  !,  het heeft me flink wat duiten gekost in de zomermaanden.
Het was wel niet hoesten in mijn gezicht maar spuwen in mijn mond (ik wou zekerheid)  ;D en de schatjes deden het rigoureus en onverwacht ( mits een supplement natuurlijk) zoals ik het graag heb .

Ik heb daar niet extra voor moeten betalen  :-P

Tijdens de zomer en in het najaar dikwijls in mijn gezicht en mond laten spuwen en verdomme geen Corona gekregen en dus ook geen antistoffen in mijn bloed te vinden.  ::)

Dan zal ik me tóch moeten laten vaccineren, dedju toch!  ;D

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1465 Gepost op: 14 februari 2021, 02:34:54 »
Vaccineren, het toverwoord van vandaag. Laat je vaccineren, en je bent veilig. Doe het voor jezelf en voor de anderen. Wees sociaal en ga niet dwarsliggen.

Zo ongeveer wordt het door de indoctrinatiemachine op ons losgelaten.

Wat doet eigenlijk een vaccinatie? Er wordt een hoeveelheid virus ingespoten, die jouw natuurlijke afweersysteem activeert, aan het werk zet. En je maakt je antistoffen aan. Hopelijk werkt een en ander behoorlijk, en word je er niet ziek van.

Maar laten we nu eens verder denken. De gevaccineerde loopt dus nadien rond met zijn ingespoten hoeveelheid virusjes. Heeft men ons nu niet wijsgemaakt, heel de tijd, dat dit voldoende is om anderen te besmetten, ook al heeft men zelf weinig of geen symptomen?

Moet ik dan onze gevaccineerde medemens niet beschouwen als een potentiële superverspreider? Nog in de hand gewerkt door het valse gevoel van veiligheid dat die mens heeft. Hij of zij heeft immers met zekerheid coronabeestjes in zich.

Dat is maar tijdelijk? Als iedereen gevaccineerd is, kan dat geen kwaad meer? Om te beginnen is niet iedereen verplicht om zich te laten vaccineren, en bovendien muteren virusjes. Tegen de tijd dat de laatste van de 70% of pakweg 80% welwillende Belgen haar/zijn coronagriepspuitje heeft gekregen, haalt het al niet veel meer uit. En kan men herbeginnen. Als de economie het nog toelaat tenminste. Want in een dode wereld is het zeker of we die 'voortreffelijk georganiseerde' campagnes nog gaan kunnen blijven volhouden.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1466 Gepost op: 14 februari 2021, 10:34:01 »
Wardje De Bever op de eerste rij, hij zou beter eens nadenken over de heropening van het SKW, daar hebben WIJ dan ook iets aan!
Ik stel mij vrijwilliger om alle meisjes van het SKW te vaccineren met mijn persoonlijke spuit. Ze zullen er niet ziek van worden. Hoogstens zwanger. En ze moeten niet naar Spoor Oost komen. Ik kom met plezier aan muis huis.  ;D ;D ;D
Doe jij alle dragonders dan maar, en maak ze allemaal zwanger, dan zijn wij daar minstens een jaar vanaf  ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1467 Gepost op: 14 februari 2021, 14:00:19 »

Vaccineren, het toverwoord van vandaag. Laat je vaccineren, en je bent veilig. Doe het voor jezelf en voor de anderen. Wees sociaal en ga niet dwarsliggen.

Zo ongeveer wordt het door de indoctrinatiemachine op ons losgelaten.



Je bent er nog eentje vergeten van Steven Van Gucht: "Als je niet kiest voor het vaccin dan kies je voor het virus!"

Ook een leuke dooddoener, niet?

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1468 Gepost op: 14 februari 2021, 19:26:28 »
De VRT (nochtans de politiek correcte burcht van Vlaanderen) durft nu ook dissidente stemmen aan het woord te laten op de Zevende Dag:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/Journaal-Weer/herbekijk-de-zevende-dag/

Het stevige debat over de vaccinaties start vanaf 19:23.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1469 Gepost op: 14 februari 2021, 21:48:47 »
Doe jij alle dragonders dan maar, en maak ze allemaal zwanger, dan zijn wij daar minstens een jaar vanaf  ;D ;D ;D ;D
Vermits iedereen zijn eigen voorkeur heeft, zijn er eigenlijk geen absolute dragonders. Voor de keuze van meisjes geldt het gekende spreekwoord: op ieder potje past een dekseltje (en anders hebben we nog altijd afdekfolie). :dance2 :lol_hitting: