Auteur Topic: CORONA  (gelezen 364842 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1470 Gepost op: 15 februari 2021, 09:01:11 »
Doe jij alle dragonders dan maar, en maak ze allemaal zwanger, dan zijn wij daar minstens een jaar vanaf  ;D ;D ;D ;D
Vermits iedereen zijn eigen voorkeur heeft, zijn er eigenlijk geen absolute dragonders. Voor de keuze van meisjes geldt het gekende spreekwoord: op ieder potje past een dekseltje (en anders hebben we nog altijd afdekfolie). :dance2 :lol_hitting:
DIEP PIJPEN eens goed bekeken? DRAGONDER  :-\ :-\ :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1471 Gepost op: 15 februari 2021, 12:06:57 »
Goosens en Meyfroot zijn zo ver nog niet, maar als Molenbergs begint te zeggen dat we stilaan aan versoepelingen kunnen denken.... Dan kunnen we eindelijk beginnen aftellen.....
En maar goed ook, Mijn droomvrouw vertrok tijdelijk definitief naar Roemenië, dus ik moet veel frustratie kwijt .....  :douchen
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1472 Gepost op: 15 februari 2021, 12:15:54 »
Goosens en Meyfroot zijn zo ver nog niet, maar als Molenbergs begint te zeggen dat we stilaan aan versoepelingen kunnen denken.... Dan kunnen we eindelijk beginnen aftellen.....
En maar goed ook, Mijn droomvrouw vertrok tijdelijk definitief naar Roemenië, dus ik moet veel frustratie kwijt .....  :douchen
Jij bent aan een terugkeer toe, ze is nog maar net weg .... en ze is al bijna terug, je droomvrouw  ;D ;D ;D ;D

't Is een schatje  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1473 Gepost op: 15 februari 2021, 18:03:53 »
Je hoort toch wat op het nieuws ...

De olieprijzen staan op zijn hoogst sinds .... en dat is dus een teken dat de economie hersteld is van de coronacrisis   :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\

Ja, dat menen die dus echt, terwijl ze net een week geleden meldden dat er een gat is geslagen van 45 miljard euro  alleen al voor dit jaar ... nu is de economie hersteld van de crisis .... welke economie .... staan in de index nu alleen nog lonen van politici misschien?

Bende ....... (ja, Kippenneuker, jij mag aanvullen)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1474 Gepost op: 15 februari 2021, 20:12:10 »

Bende ....... (ja, Kippenneuker, jij mag aanvullen)



Nieje, ik heb dat al té vaak gedaan! Straks ga je me nog een proces aandoen wegens plagiaat  ;D  ;D  ;D

Allé, nog één keertje dan ....... BENDE MONGOLEN ! ! !


Voor deze week staan we er weer goed voor .......... de vaccinaties komen op kruissnelheid .......... we hebben er voor DE GANSE WEEK voor HEEL VLAANDEREN welgeteld 10.000 !

Hoezo op kruissnelheid?

BENDE ........  ;D

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1475 Gepost op: 15 februari 2021, 23:12:00 »
nu is de economie hersteld van de crisis .... welke economie .... staan in de index nu alleen nog lonen van politici misschien?

Bende ....... (ja, Kippenneuker, jij mag aanvullen)
Het was aanvankelijk eerder als cynische grap bedoeld maar hoe langer hoe meer vind ik het een voorstel om voor te ijveren: neem gewoon eens het inkomen af van iedereen die in het afgelopen jaar gewoon haar of zijn wedde doorbetaald gekregen heeft. En help met dat geld de gedupeerden. Een solidariteitsactie. Laat die mensen die lekker elke maand hun loontje krijgen ook eens proeven en genieten van het leven zonder inkomen. Wedden dat er minder zever gaat verteld worden?


Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1476 Gepost op: 15 februari 2021, 23:16:09 »
Voor deze week staan we er weer goed voor .......... de vaccinaties komen op kruissnelheid .......... we hebben er voor DE GANSE WEEK voor HEEL VLAANDEREN welgeteld 10.000 !

Hoezo op kruissnelheid?

BENDE ........  ;D
"Gelukkig"  zijn er van de meest urgent gevaccineerden ondertussen al verschillenden die hun tweede spuit niet haalden of zullen halen. Dat spaart alvast een hoop dosissen uit.

10 000 vaccinaties, dus 10 000 mensen die het virus dan in zich meedragen. Gaan ze die ook bij de 'cijfers' tellen?

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1477 Gepost op: 16 februari 2021, 17:33:24 »
Ondertussen in Nederland beslist en rechtbank dat de Avondklok afgeschaft wordt, per direct.  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/02/16/nederland-avondklok-rechtbank/

Onmiddellijk de regering in actie en vandaag, dezelfde dag om 16 u al in hoger broep.
De regering had echter een domme gans van een rechter opgetrommeld, die het even niet kon laten om de "Viruswaarheid" "Viruswaanzin" te noemen, onmiddellijk het hof gewraakt  :lol_hitting: :lol_hitting:
't Is uiteraard weer een wijf  :ladyred :ladyred :ladyred :ladyred :ladyred
https://www.nu.nl/binnenland/6116793/hof-den-haag-in-proces-over-avondklok-direct-gewraakt-zitting-geschorst.html#coral_talk_wrapper

Ik lach me een bult ... uiteraard vliegen ze nog voor 21u een wrakingskamer bij mekaar .... wordt vervolgd ... voor één keer ben ik fier op een deel van de Nederlandse bevolking   :-\ , neen, niet op die kale aap met opengerekte kont
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1478 Gepost op: 17 februari 2021, 14:01:35 »
Aangezien ik dom ben, eens de vaccinatiestrategie geraadpleegd.

Dit lees ik dus ...


Op het moment van schrijven hebben 370.000 Belgen hun eerste dosis met een coronavaccin gekregen. Het gaat dan voornamelijk om bewoners van woonzorgcentra en zorgpersoneel. Ondertussen oogt de evolutie van de pandemie hoogst onzeker: varianten op het virus vormen ‘epidemieën binnen een epidemie’. Al schijnt er ook licht aan het einde van de tunnel: vaccinatiecentra verspreid over het land staan klaar om de komende maanden massaal vaccins toe te dienen. Een overzicht in vraag en antwoord.

1. Wanneer word ik gevaccineerd?
De overheid werkt volgens een prioriteitenstrategie. In januari en februari worden bewoners en personeel van woonzorgcentra, ziekenhuispersoneel, personeel uit eerstelijnszorg (huisartsen, apothekers, ...) en de collectieve zorgvoorzieningen gevaccineerd. In maart komen alle mensen van 65 jaar of ouder aan de beurt. Ook mensen met risico op bepaalde gezondheidsproblemen komen aan bod, zoals ademhalingsaandoeningen, diabetes type 1 en 2, obesitas, … (Een volledige lijst vindt u hier.) Mensen uit essentiële beroepscategorieën staan gepland voor april en mei, al bestaat daar nog discussie over. Vanaf juni is het dan aan iedereen boven 18 jaar.

2. Hoe weet ik waar en wanneer ik aan de beurt ben?
Vanaf maart krijgt iedereen die in aanmerking komt voor een vaccin een oproepingsbrief van het Agentschap Zorg en Gezondheid in de bus. Dat gebeurt zo’n twee weken voor uw geplande vaccinatie. De brief stelt meteen twee tijdstippen voor: een voor de eerste dosis, en een volgende voor de tweede dosis. U krijgt ook de mogelijkheid om die data te verzetten, indien deze niet uitkomen. De locatie staat vast, maar zal een vaccinatiecentrum in uw buurt zijn. Belangrijk: u dient deze afspraak vooraf te bevestigen. De instructies daartoe staan in de brief.
Vaccinatie is niet verplicht. Om vaart te maken in de strijd tegen het virus hoopt het Agentschap Zorg en Gezondheid natuurlijk dat zo veel mogelijk mensen ingaan op de uitnodiging. Wie toch geen vaccinatie wenst, wordt wel gevraagd om zich af te melden zodat het tijdslot vrijkomt.

3. Ben ik meteen beschermd na een vaccin?
Nee. Het lichaam begint pas na 10 tot 14 dagen antistoffen aan te maken. Bovendien wordt de bescherming nog versterkt met een tweede dosis. Voor het vaccin van Pfizer/BioNTech moet er drie weken tussen beide dosissen gelaten worden, voor de andere vaccins vier weken.
Bovendien is een vaccin niet 100 procent effectief: in de eerste plaats vermindert het de ernst van het ziekteverloop. Het doel is om op die manier het zorgsysteem in België te vrijwaren. Onderzoekers verwachten ook dat het virus zich minder gemakkelijk zal verspreiden, wanneer voldoende mensen gevaccineerd zijn. Dat moet wel nog aangetoond worden.

Voorlopig dient iedereen zich dus aan de basismaatregelen te houden: afstand houden, mondmasker dragen wanneer dat niet kan, handen wassen, en kamers voldoende verluchten).

4. Welke vaccins worden toegediend in ons land?
België volgt de Europese vaccinatiestrategie. Het Europees Geneesmiddelenagentschap (EMA) heeft voorlopig drie vaccins goedgekeurd na uitgebreide controle: Pfizer/BioNtech, Moderna en AstraZeneca. Die worden in ons land toegediend. Omdat de werking van het AstraZeneca-vaccin bij de oudere bevolkingsgroepen nog niet voldoende is aangetoond, wordt dat vaccin voorlopig alleen toegediend bij 18- tot 55-jarigen.
Met Johnson & Johnson zit er een vierde vaccin aan te komen. Het vaccin wacht op een goedkeuring door het EMA. De Europese Unie heeft alvast 200 miljoen dosissen aangekocht.

Ondertussen wordt ook hard gewerkt aan het optimaliseren van de vaccins voor de virusvarianten. Zo zouden de huidige vaccins van AstraZeneca en Johnson & Johnson minder opgewassen zijn tegen de Zuid-Afrikaanse variant


Ik krijg dus een brief met een tijdslot voor vaccinatie 1 en 2: FIJN
Ik lees echter in punt 3 duidelijk dat ze niet weten dat het vaccin nu ook echt bescherming biedt tegen covid-19, en dat doet het niet, anders zouden ze wel formeel zijn, en aangezien ik wel degelijk oren heb, en die oren hebben goed gehoord dat een vaccin je niet beschermt, maar dat je alleen minder ziek zou worden, en dus nog zelf wel besmettelijk bent.
Dat leert me dat een gevaccineerde het virus gewoon (zoals nu iedereen) kan overdragen aan gevaccineerden en niet-gevaccineerden.
Er verandert dus NIETS, alleen is de kans dat je er ziek van wordt minder groot (DENKEN ZE), en zijn er enkele pharma-reuzen stinkend rijk van geworden op een jaar tijd, iets waar ze bij andere vaccins dus 20 jaar over doen.

EN VOORAL: ondertussen wordt ook gewerkt aan het optimaliseren van de vaccins, want ze zijn minder bestand tegen nieuwe varianten.
Ik heb nog een viroloog hard horen roepen dat  er geen enkel vaccin effectief is tegen de Braziliaanse variant, en dat dat pas binnen een jaar het geval zal zijn, juist, ja, als iedereen zijn vaccin heeft gekregen ... BENDE .... (Kippenneuker, help me)
Ik begin meer en meer te denken dat die virologen aandelen hebben in de Pharma-bedrijven .... uiteraard gaan we terug naar af en zitten we binnen een jaar terug met dezelfde problemen, weer miljarden in de pocket van BigPharma ....
Het effect van de vaccinatiecampagne, die miljarden kost, is dus 0.0, maar uiteraard schrijven ze dat, maar durven ze het niet stellen. Aangezien die nieuwe vaccins er pas binnen een jaar zijn, tegen dat iedereen al een spuitje heeft gekregen.
TERUG NAAR AF DUS VOORALEER DE VACCINATIECAMPAGNE GESTART IS.

En voor alle duidelijkheid: mijn vaccin mogen ze lekker warm op 39 graden steken daar waar het zonlicht niet schijnt. Het haalt niks uit, het beschermt me niet tegen het krijgen van covid-19, het beschermt mijn contacten niet en het is niet geschikt tegen nieuwe varianten. NUTTELOOS dus, maar dat mag ieder voor zichzelf uitmaken
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1479 Gepost op: 17 februari 2021, 14:49:06 »
Enerzijds komt dat goed uit, ik ben immers eerder sub.
Anderzijds ga ik toch liever bij Anna langs ofzo....

(Ja, als hln.be lezer beperk ik me tot de kop)
 :lol

Aangezien ik dom ben, eens de vaccinatiestrategie geraadpleegd.
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1480 Gepost op: 17 februari 2021, 14:58:59 »
Ik pas de kop aan, eikel  ;D ;D ;D ;D
Let maar op of ik stuur je naar G, neen, niet A, die ook G is, maar de enige echte G  :adult :censored

Dusse ... Aangezien ik een domme klootzak ben .....     :lol

Enerzijds komt dat goed uit, ik ben immers eerder sub.
Anderzijds ga ik toch liever bij Anna langs ofzo....

(Ja, als hln.be lezer beperk ik me tot de kop)
 :lol

Aangezien ik dom ben, eens de vaccinatiestrategie geraadpleegd.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1481 Gepost op: 17 februari 2021, 19:56:22 »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1482 Gepost op: 18 februari 2021, 14:10:00 »
GEEF MIJN PORTIE MAAR AAN FIKKIE  :-\ :-\ :-\ :-\
Minder dan twee op de duizend gevaccineerden melden een bijwerking
Elke week geeft het FAGG, het federaal geneesmiddelenagentschap, een stand van zaken rond bijwerkingen na inspuitingen met een coronavaccin. Uit de nieuwe cijfers blijkt dat minder dan 2 mensen op de 1.000 een bijwerking melden. In absolute cijfers gaat het om 883 bijwerkingen op bijna 500.000 toegediende vaccins (eerste en tweede dosissen).

De bijwerkingen hebben meestal te maken met de plaats waar het vaccin is toegediend en staan ook meestal in de bijsluiter. In 182 gevallen ging het om een ernstige bijwerking en in 34 gevallen was er een overlijden. Het FAGG benadrukt wel dat er tot op vandaag geen verband is aangetoond tussen overlijdens en het toedienen van een vaccin.

Het gaat telkens om vermoedelijke bijwerkingen, verduidelijkt het FAGG nog. Ze verdwijnen meestal binnen enkele dagen. Wie zelf een bijwerking wil melden, kan dat doen op de website www.eenbijwerkingmelden.be.


De bijwerkingen verdwijnen automatisch bij de doden  ;D ;D ;D ;D ;D
En dit jaar en vorig jaar zijn er miljoen mirakels geschied, geen enkele griepdode in de ganse wereld  :lol :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1483 Gepost op: 18 februari 2021, 16:02:37 »
En dit jaar en vorig jaar zijn er miljoen mirakels geschied, geen enkele griepdode in de ganse wereld  :lol :lol :lol :lol
Vrij logisch als je elke griep 'corona' gaat noemen. Misschien een idee om vanaf nu elke corona 'griep' te gaan noemen, dan daalt het aantal coronabesmettingen drastisch en dan kan alles weer gewoon open gaan.  ;D ;D ;D

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1484 Gepost op: 18 februari 2021, 16:05:09 »
De bijwerkingen hebben meestal te maken met de plaats waar het vaccin is toegediend en staan ook meestal in de bijsluiter.
De bijsluiter...die natuurlijk elke vaccinatiepatient eerst zorgvuldig leest....