Auteur Topic: CORONA  (gelezen 365146 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1500 Gepost op: 21 februari 2021, 10:13:36 »
Poll:
Waar zal men het snelst bewijs van leven vinden ?
A . op Mars  :sign0104:
B . Terug in de ho(e)reca :sign0151:
C. De ho(e)reca op Mars  ::)

Born,stupid and also ugly  ;D
't is zondag  en heb een slechte nacht gehad ....  ;D maar mooie vooruitzichten ...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1501 Gepost op: 21 februari 2021, 11:17:42 »
c. Omdat ze de rest naar de kloten hebben geholpen

Ze krijgen nog geen virus onder controle, maar gooien er miljarden tegenaan om naar leven op mars te zoeken (enkel en alleen met de centen van dit project roei je de armoede uit op aarde)
En de eerste wetenschapper die me komt zeggen hoe belangrijk dat dat wel niet is, ga toch bospoepen, onnozelaars ..... zelfs een onnozel virus krijgen ze niet onder controle, maar o hoe belangrijk is het voor de mensheid (die zichzelf toch binnen enkele duizenden jaren uitroeit) om te bewijzen dat er leven is buiten onze planeet  ..... uiteraard is er leven elders, en die lachen zich een bult met hoe wij onszelf aan het vernietigen zijn.

Dus ja, er bestaat intelligent leven ergens anders, op moeder aarde is maar weinig intelligentie te vinden, we zijn een bende bosapen.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1502 Gepost op: 22 februari 2021, 13:27:42 »
En hier gaan we weer .... er is uitgelekt wat er vrijdag op de agenda staat ...

Leest iemand horeca of hoereca? Niet nodig, die sectoren zijn toch zo goed als dood  :-\ :-\ :-\ :-\ :-\

Overlegcomité bespreekt vrijdag avondklok en niet-essentiële reizen
Vrijdag is het Overlegcomité. Verschillende politici en organisaties pleiten voor versoepelingen. 'Ik denk dat iedereen zo snel mogelijk versoepelingen wenst', zegt Minister van Binnenlandse Zaken Annelies Verlinden (CD&V) op het Radio -programma De Ochtend. 'Aan de andere kant zien we dat de cijfers de laatste weken schommelen. Daaruit moeten we afleiden dat we nog in een onzekere situatie zitten en of de virusvarianten dominant zullen worden. Ik zie niemand pleiten dat we tegen mei of juni nog met maatregelen zitten. En ik denk dat als we kunnen denken aan versoepelingen, dat dat moet gaan over mensen die het bijzonder moeilijk hebben zoals jongeren en studenten. Maar het is zo dat we de komende weken nog bijzonder voorzichtig moeten zijn en bekijken wat de impact van de vaccinaties zal zijn. Niemand wil nu maatregelen beslissen waardoor we nog langer in lockdown moeten.' Of de avondklok en het inreisverbod verlengd zal worden tot 1 april? 'Dat zullen we bespreken op het Overlegcomité', aldus minister Verlinden.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1503 Gepost op: 22 februari 2021, 15:48:37 »
Wat het effect van de vaccinaties gaat zijn?     WELKE vaccinaties aub?     Er ZIJN blijkbaar GEEN vaccins!     Of hebben ze er nu plots een paar miljoen gevonden?     Misschien heeft minister Vanenbroekvent ze wel verbrand?

Vrijdag is er dus weer overlegcomité met vooral een dagorde van mijn kloten. Vandaag, MAANDAG, dus 4 dagen op voorhand, beginnen de viroliegers al met de politici én de bevolking de stuipen op het lijf te jagen. De cijfers STIJGEN weer en oei oei oei, wat gaat die BRITSE variant de komende weken doen? Hun opzet is duidelijk ....... ervoor zorgen dat NIEMAND het in zijn hoofd haalt om vrijdag nog maar tot de minste versoepeling over te gaan. De bevolking MOET in de pas blijven lopen, anders  ...........

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1504 Gepost op: 22 februari 2021, 16:11:10 »
Hun opzet is duidelijk ....... ervoor zorgen dat NIEMAND het in zijn hoofd haalt om vrijdag nog maar tot de minste versoepeling over te gaan. De bevolking MOET in de pas blijven lopen, anders  ...........
Deze cartoon maakt toch alles duidelijk ... want het is humoristisch bedoeld, maar het is gewoon de trieste waarheid ...


Hoe lang gaat de brave Belg dit nog pikken? Zo lang zij met onze kloten blijven rammelen precies, steeds een stapje verder .... bende M
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1505 Gepost op: 22 februari 2021, 16:41:20 »

Heb ik zonet gedroomd of klopt het wat ik op onderstaande link gelezen heb?  :-\  :-\  :-\

https://www.antwerpen.be/info/60160e9acbe40d169c4b9a96/corona-prostitutie-en-sekswerk

Vanaf 1 maart dus terug met z'n allen naar het SKW?  :bonken  :bonken  :bonken

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1506 Gepost op: 22 februari 2021, 16:43:06 »

Heb ik zonet gedroomd of klopt het wat ik op onderstaande link gelezen heb?  :-\  :-\  :-\

https://www.antwerpen.be/info/60160e9acbe40d169c4b9a96/corona-prostitutie-en-sekswerk

Vanaf 1 maart dus terug met z'n allen naar het SKW?  :bonken  :bonken  :bonken
Ik lees dat ook, maar hoe gaan ze dat verkopen? 

Laatste coronamaatregelen
8 februari 2021, 10 uur

Vakantieparken en campings zijn weer open. Kappers, dierentuinen en immobiliën vanaf zaterdag 13 februari. Overige niet-medische contactberoepen mogen hervatten vanaf maandag 1 maart. De coronamaatregelen zijn verlengd tot donderdag 1 april.

Het Overlegcomité besliste op vrijdag 5 februari dat deze handelszaken mogen heropenen:

Vakantieparken en campings
 
Kappers
vanaf zaterdag 13 februari
onder strikte voorwaarden
vanaf maandag 1 maart: baardverzorging en andere diensten waarbij je je masker moet afzetten
huis-aan-huis-bezoeken mogen nog niet
 
De ZOO (en andere dierentuinen)
vanaf zaterdag 13 februari
enkel het buitengedeelte
Overige niet-medische contactberoepen
vanaf maandag 1 maart



't Stad gaat dus verder op een beslissing van 8 februari ..... WE ZOELEN ZIEN wat ze vrijdag zeggen, maar ik zou er toch mijn bonen niet op te week leggen  :-\ :-\ :-\ :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1507 Gepost op: 22 februari 2021, 20:09:29 »
Nadat "iemand" navraag heeft gedaan blijkt het te gaan om een iets te voorbarige actie van een ambtenaar van 't Stad.

Mogelijk had die overijverige ambtenaar (ja, ja, die bestaan blijkbaar  ;))  ook grote goesting om naar de meisjes te gaan en wilde hij op deze manier een doorbraak forceren.  ;D  ;D  ;D

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1508 Gepost op: 23 februari 2021, 02:34:00 »
De slager, die veel broodjes verkoopt aan de meisjes, 'denkt' ook aan 1 maart  (en aan zijn omzet - terecht), de medewerker van een verhuurkantoor waar we een praatje mee maakten, die dacht aan april. Iedereen denkt dus. Maar niemand weet.

Volgens mij gaan ze ook de paasvakantie nog boycotten en ik zie niet goed in hoe je dat zou verkopen, dat je mag gaan poepen maar dat je niet in Holland mag gaan winkelen.

Natuurlijk, alles kan. Logica heeft er nooit in die idiote regels gezeten. Maar ik vrees toch dat we in maart de eerste verjaring van de Big Lock Down zullen moeten vieren met lege ramen. Tenzij, nee, vanmiddag was er 1 raam bezet. In de Verversrui 20, de hoge ramen, zat één van de drie tamme katten van het verhuurbureau netjes in het raam. Het beestje kende me zelfs nog. Dus toch nog 1 poes in de ramen.  Geen idee of zij veel katers op bezoek gekregen heeft.

 :lol_hitting:

Offline Godofredo

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1509 Gepost op: 23 februari 2021, 10:08:01 »

Heb ik zonet gedroomd of klopt het wat ik op onderstaande link gelezen heb?  :-\  :-\  :-\

https://www.antwerpen.be/info/60160e9acbe40d169c4b9a96/corona-prostitutie-en-sekswerk

Vanaf 1 maart dus terug met z'n allen naar het SKW?  :bonken  :bonken  :bonken

De tekst op de site is inmiddels aangepast. Minder hoopvol 😔

guest142220

  • Gast
CORONA
« Reactie #1510 Gepost op: 23 februari 2021, 15:11:44 »
In NL vanaf volgende week alle contactberoepen weer toegestaan....
Behalve sekswerk  :banghead:
https://nos.nl/l/2369946

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1511 Gepost op: 23 februari 2021, 15:17:46 »
In NL vanaf volgende week alle contactberoepen weer toegestaan....
Behalve sekswerk  :banghead:
https://nos.nl/l/2369946
Daar zitten dan ook geen deftige hoeren  ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1512 Gepost op: 23 februari 2021, 21:19:28 »
In NL vanaf volgende week alle contactberoepen weer toegestaan....
Behalve sekswerk  :banghead:
https://nos.nl/l/2369946
Daar zitten dan ook geen deftige hoeren  ;D ;D ;D ;D
Daarom dat de Noorderburen in Antwerpen hun zakske komen ledigen...

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1513 Gepost op: 23 februari 2021, 23:10:28 »
Zie dat vind ik nu grappig.... volgens mij heb ik vorige vrijdag een foto van die hete poes naar SM  gestuurd (net voor ik een andere poes NIET ging beffen wegens een of andere lockdown).

Maar ik vrees toch dat we in maart de eerste verjaring van de Big Lock Down zullen moeten vieren met lege ramen. Tenzij, nee, vanmiddag was er 1 raam bezet. In de Verversrui 20, de hoge ramen, zat één van de drie tamme katten van het verhuurbureau netjes in het raam. Het beestje kende me zelfs nog. Dus toch nog 1 poes in de ramen.  Geen idee of zij veel katers op bezoek gekregen heeft.

 :lol_hitting:
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1514 Gepost op: 24 februari 2021, 04:12:02 »


Zie dat vind ik nu grappig.... volgens mij heb ik vorige vrijdag een foto van die hete poes naar SM  gestuurd (net voor ik een andere poes NIET ging beffen wegens een of andere lockdown).

Maar ik vrees toch dat we in maart de eerste verjaring van de Big Lock Down zullen moeten vieren met lege ramen. Tenzij, nee, vanmiddag was er 1 raam bezet. In de Verversrui 20, de hoge ramen, zat één van de drie tamme katten van het verhuurbureau netjes in het raam. Het beestje kende me zelfs nog. Dus toch nog 1 poes in de ramen.  Geen idee of zij veel katers op bezoek gekregen heeft.

 :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal