Auteur Topic: CORONA  (gelezen 364879 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1515 Gepost op: 24 februari 2021, 09:27:01 »
En onze vulkaanspesjalist gaat deze week naar de kapper  ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1516 Gepost op: 24 februari 2021, 09:46:40 »


Zie dat vind ik nu grappig.... volgens mij heb ik vorige vrijdag een foto van die hete poes naar SM  gestuurd (net voor ik een andere poes NIET ging beffen wegens een of andere lockdown).

Maar ik vrees toch dat we in maart de eerste verjaring van de Big Lock Down zullen moeten vieren met lege ramen. Tenzij, nee, vanmiddag was er 1 raam bezet. In de Verversrui 20, de hoge ramen, zat één van de drie tamme katten van het verhuurbureau netjes in het raam. Het beestje kende me zelfs nog. Dus toch nog 1 poes in de ramen.  Geen idee of zij veel katers op bezoek gekregen heeft.

 :lol_hitting:
Dat is inderdaad de poes in kwestie. Er zijn er zo drie daar.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1517 Gepost op: 24 februari 2021, 20:37:41 »
GROOT nieuws in het VRT journaal ............ Marx Von Ranscht heeft vandaag zijn eerste prik van het Corona vaccin gekregen!

Oefent die man een essentieel beroep uit misschien? Ze hadden beter een meerpaal in zijn kont geramd dan een spuitje in zijnen arm!

M.NG..L ! Hij begint er zelfs écht op te trekken, niet?


Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1518 Gepost op: 24 februari 2021, 21:04:48 »
GROOT nieuws in het VRT journaal ............ Marx Von Ranscht heeft vandaag zijn eerste prik van het Corona vaccin gekregen!

Oefent die man een essentieel beroep uit misschien? Ze hadden beter een meerpaal in zijn kont geramd dan een spuitje in zijnen arm!

M.NG..L ! Hij begint er zelfs écht op te trekken, niet?

En dat is nog niet alles.
De mondmaskers die ze gratis aan de bevolking hebben uitgedeeld al die tijd  .... ZIJN MOGELIJK GIFTIG

En ze hebben ons verplicht dat op ons bakkes te zetten.

Daar krijgt een mens toch stenen kloten van.

GIFTIG ... MONDMASKERS DIE JE MOCHT GRATIS AFHALEN BIJ DE APOTHEKERS EN MOEST DRAGEN .... MOGELIJK GIFTIG  :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1519 Gepost op: 24 februari 2021, 23:20:31 »
Gratis mondmaskers van de overheid voorlopig afgeraden door mogelijk gezondheidsrisico
De overheid raadt aan om de stoffen mondmaskers die sinds juni gratis worden uitgedeeld via de apothekers voorlopig niet meer te dragen. Mogelijk bevatten de maskers schadelijke stoffen. Zolang er niet meer duidelijkheid is, zullen uit voorzorg ook geen nieuwe exemplaren meer verdeeld worden.

Wie vanaf juni een gratis mondmasker van de overheid ging afhalen bij de apotheker kan dat beter even niet meer gebruiken. Dat meldt het kabinet van minister van Volksgezondheid Frank Vandenbroucke (SP.A). De reden is een recent advies van de Hoge Gezondheidsraad, waarin staat dat er mogelijk een gezondheidsrisico bestaat.

De vorige regering bestelde naar aanleiding van de eerste coronagolf via het ministerie van Defensie miljoenen mondmaskers van het Luxemburgse bedrijf Avrox. Die werden vanaf juni gratis uitgedeeld via de apothekers.

Maar volgens een vertrouwelijk rapport van het wetenschappelijk instituut Sciensano zou blijken dat de mondmaskers mogelijk schadelijk zijn voor de gezondheid. Dat komt omdat ze kleine deeltjes van zilver en titaniumdioxide bevatten.


Het gaat om een voorzorgsmaatregel en mensen hoeven de maskers voorlopig ook nog niet meteen weg te gooien


De Hoge Gezondheidsraad heeft dat eerste ruwe advies van Sciensano onder de loep genomen, en komt tot de conclusie dat de mondmaskers beter even niet meer gebruikt worden, bevestigt het kabinet van minister van Volksgezondheid Frank Vandenbroucke.

Er is geen bewijs van gevaar voor de volksgezondheid, benadrukt woordvoerder Arne Brinckman. "Er is momenteel geen enkel gezondheidsrisico aangetoond", klinkt het. Het gaat om een voorzorgsmaatregel en mensen hoeven de maskers voorlopig ook nog niet meteen weg te gooien. Minister Vandenbroucke heeft intussen bijkomend onderzoek gevraagd aan Sciensano en de Hoge Gezondheidsraad."

Van de 15 miljoen stoffen mondmaskers die Defensie vorig jaar bestelde bij Avrox zijn er 10 miljoen nog niet uitgedeeld. Bij de apothekers zelf ligt er nog een voorraad van zowat 3 miljoen maskers, in de kazerne in Peutie zijn er 6,5 miljoen blijven liggen. Die worden voorlopig ook niet uitgedeeld.


En die uitleg, ze zijn giftig Frankske, anders zou Sciensano niet melden dat er een gezondheidsrisico bestaat en ze deeltje zilver en titaniumdioxide bevatten.

Je kan het uiteraard niet maken nu toe te geven dat ze bijna een jaar de mensen aan het vergiftigen zijn, dus vraagt Frankske maar een bijkomend onderzoek.
Wedden dat dat onderzoek zegt dat ze geen gevaar zijn voor volksgezondheid, maar dat we ze niet meer mogen gebruiken  :-\ :-\ :-\ :-\


Ik zal zelf even zeggen wat er gebeurt als je titanuimdioxide inademt (TiO2)

Het International Agentschap voor Kankeronderzoek van de WHO (IARC) heeft TiO2 al in 2006 geclassificeerd als “mogelijk kankerverwekkend voor mensen bij inademing”. Die classificatie was gebaseerd op een drietal dierstudies met ratten waarin inademing van TiO2 een toename in longkanker veroorzaakte.

Inademing
Als je titaandioxide inademt (bijvoorbeeld via verf), dan is het mogelijk kankerverwekkend, blijkt uit onderzoek. Daarom mag het in bepaalde producten, zoals zonnebrandspray, niet gebruikt worden. Bij zonnebrandspray kunnen namelijk hele kleine druppeltjes ontstaan die je gemakkelijk kunt inademen.


De overheid vergiftigt ons dus nu al bijna een jaar, binnen 20 jaar liggend e ziekenhuizen vol met mensen die nooit gerookt hebben met longkanker .... dat gevaar zit er dus in.

Dus gewoon volhouden, en alles komt goed .... wie weet wat komen we volgend jaar te weten over de vaccinaties .... die spuit, geen kans dat ze die in mijn lijf steken, NO WAY, ik weiger, ik wil niet dat binnen 10 jaar mijn benen of armen zomaar afrotten zonder verklaarbare reden. NO WAY
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1520 Gepost op: 25 februari 2021, 22:36:17 »
Gratis mondmaskers van de overheid voorlopig afgeraden door mogelijk gezondheidsrisico
De overheid raadt aan om de stoffen mondmaskers die sinds juni gratis worden uitgedeeld via de apothekers voorlopig niet meer te dragen. Mogelijk bevatten de maskers schadelijke stoffen. Zolang er niet meer duidelijkheid is, zullen uit voorzorg ook geen nieuwe exemplaren meer verdeeld worden.

Wie vanaf juni een gratis mondmasker van de overheid ging afhalen bij de apotheker kan dat beter even niet meer gebruiken. Dat meldt het kabinet van minister van Volksgezondheid Frank Vandenbroucke (SP.A). De reden is een recent advies van de Hoge Gezondheidsraad, waarin staat dat er mogelijk een gezondheidsrisico bestaat.

De vorige regering bestelde naar aanleiding van de eerste coronagolf via het ministerie van Defensie miljoenen mondmaskers van het Luxemburgse bedrijf Avrox. Die werden vanaf juni gratis uitgedeeld via de apothekers.

Maar volgens een vertrouwelijk rapport van het wetenschappelijk instituut Sciensano zou blijken dat de mondmaskers mogelijk schadelijk zijn voor de gezondheid. Dat komt omdat ze kleine deeltjes van zilver en titaniumdioxide bevatten.


Het gaat om een voorzorgsmaatregel en mensen hoeven de maskers voorlopig ook nog niet meteen weg te gooien


De Hoge Gezondheidsraad heeft dat eerste ruwe advies van Sciensano onder de loep genomen, en komt tot de conclusie dat de mondmaskers beter even niet meer gebruikt worden, bevestigt het kabinet van minister van Volksgezondheid Frank Vandenbroucke.

Er is geen bewijs van gevaar voor de volksgezondheid, benadrukt woordvoerder Arne Brinckman. "Er is momenteel geen enkel gezondheidsrisico aangetoond", klinkt het. Het gaat om een voorzorgsmaatregel en mensen hoeven de maskers voorlopig ook nog niet meteen weg te gooien. Minister Vandenbroucke heeft intussen bijkomend onderzoek gevraagd aan Sciensano en de Hoge Gezondheidsraad."

Van de 15 miljoen stoffen mondmaskers die Defensie vorig jaar bestelde bij Avrox zijn er 10 miljoen nog niet uitgedeeld. Bij de apothekers zelf ligt er nog een voorraad van zowat 3 miljoen maskers, in de kazerne in Peutie zijn er 6,5 miljoen blijven liggen. Die worden voorlopig ook niet uitgedeeld.


En die uitleg, ze zijn giftig Frankske, anders zou Sciensano niet melden dat er een gezondheidsrisico bestaat en ze deeltje zilver en titaniumdioxide bevatten.

Je kan het uiteraard niet maken nu toe te geven dat ze bijna een jaar de mensen aan het vergiftigen zijn, dus vraagt Frankske maar een bijkomend onderzoek.
Wedden dat dat onderzoek zegt dat ze geen gevaar zijn voor volksgezondheid, maar dat we ze niet meer mogen gebruiken  :-\ :-\ :-\ :-\


Ik zal zelf even zeggen wat er gebeurt als je titanuimdioxide inademt (TiO2)

Het International Agentschap voor Kankeronderzoek van de WHO (IARC) heeft TiO2 al in 2006 geclassificeerd als “mogelijk kankerverwekkend voor mensen bij inademing”. Die classificatie was gebaseerd op een drietal dierstudies met ratten waarin inademing van TiO2 een toename in longkanker veroorzaakte.

Inademing
Als je titaandioxide inademt (bijvoorbeeld via verf), dan is het mogelijk kankerverwekkend, blijkt uit onderzoek. Daarom mag het in bepaalde producten, zoals zonnebrandspray, niet gebruikt worden. Bij zonnebrandspray kunnen namelijk hele kleine druppeltjes ontstaan die je gemakkelijk kunt inademen.


De overheid vergiftigt ons dus nu al bijna een jaar, binnen 20 jaar liggend e ziekenhuizen vol met mensen die nooit gerookt hebben met longkanker .... dat gevaar zit er dus in.

Dus gewoon volhouden, en alles komt goed .... wie weet wat komen we volgend jaar te weten over de vaccinaties .... die spuit, geen kans dat ze die in mijn lijf steken, NO WAY, ik weiger, ik wil niet dat binnen 10 jaar mijn benen of armen zomaar afrotten zonder verklaarbare reden. NO WAY
Mogelijk tast het coronavirus het logische denkvermogen aan. Denken 'de media' dat wij alles slikken? De commentaar van sexmachine klopt als een zweer.

Oef, hoor ik sommige al denken, ik heb niet zulke mondmaskers afgehaald bij de apotheker. Ik heb net een pakje van 50 stuks gekocht op Bol.com en de schoonmoeder van de kuisvrouw van mijn overbuur maakt zelf stoffen mondmaskers. Schoon zenne.

Enne.... aan welke eisen voldoen al die maskers? Al die online aangeboden smoelverbanden, al die zelfgeknipte en gestikte schaamlappen.... NIKS CONTROLE OP !!! Niks nul noegaballen. 

Men verplicht de bevolking om al bijna een jaar domweg met zo'n ding voor de luchtwegen te lopen. De eisen waaraan dat ding moet voldoen om veilig te zijn, worden weggezwegen. En iedereen knikt braaf.

Als je een indruk wil opdoen van het effect van mondmaskers op de gezondheid van je longen, leg dan eens een plastieken slang tussen de uitlaat van je auto en de luchtinlaat van je moter.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1521 Gepost op: 26 februari 2021, 08:19:33 »
bron:communistische openbare omroep

Waren er niet al langer twijfels over die mondmaskers van de overheid? En waarom zijn die nu pas onderzocht? 
We laten de gratis witte mondmaskers van de overheid voorlopig beter even aan de kant liggen, zegt diezelfde overheid nu. Ze willen daar eerst uitzoeken hoe schadelijk de stoffen zijn die de mondmaskers bevatten.


1. Die gratis mondmaskers, hoe zat dat ook weer?
Tijdens de eerste coronagolf in ons land bestelde Defensie 15 miljoen stoffen mondmaskers bij het Luxemburgse Avrox, goed voor een som van zowat 37,5 miljoen euro.

Belgen konden die in juni gratis gaan afhalen bij de apotheek. 5 à 6 miljoen mondmaskers zijn zo intussen opgehaald. De rest ligt nog bij de apothekers en in de kazerne in Peutie.

2. Waren er geen twijfels over die aankoopprocedure?
Inderdaad, over die aanbesteding was heel wat te doen. Vooral N-VA-Kamerlid Michael Freilich stelde daar vragen bij. Zo zouden sommige Belgische bedrijven niet hebben kunnen meedingen en werden de veiligheidsnormen niet goed opgevolgd.

3. Doken er niet al eerder gezondheidsvraagtekens op over die mondmaskers?
Ja, die vraagtekens kwamen er in juni vorig jaar al, van de sectorfederaties Creamoda, Febelsafe en FBT. Die hadden hun twijfels bij de behandeling van de mondmaskers met zilverionen. Zij stelden dat het inademen van die minuscule stoffen gevaarlijk zou kunnen zijn.

Bij Defensie en Avrox spraken ze dat fors tegen. "De FOD Volksgezondheid, Directoraat-generaal Leefmilieu, heeft uitdrukkelijk bevestigd dat de gebruikte technologie met betrekking tot de menselijke gezondheid en toxicologie, geen gezondheidsrisico vormt", klonk het toen.

4. Wat heeft de overheid dan nu van mening doen veranderen?
Een advies van de Hoge Gezondheidsraad aan het kabinet van minister van Volksgezondheid Frank Vandenbroucke (SP.A) zorgde voor een ommekeer. Vandenbroucke was enigszins verontrust door de resultaten van een onderzoek van gezondheidsinstituut Sciensano.

Bij Sciensano hadden ze de stoffen mondmaskers onder de loep genomen en er minuscule deeltjes van zilver en titaniumdioxide in ontdekt. Vandenbroucke speelde dat onderzoek door aan de Hoge Gezondheidsraad. Die raadt nu, in afwachting van meer duidelijkheid, het gebruik van de maskers af.

5. Waarom heeft het zo lang geduurd voor dat werd onderzocht?
Dat is de hamvraag, die ook heerst in de politiek. Onder meer N-VA en Vlaams Belang willen daar van Vandenbroucke snel een antwoord op krijgen. "Het is serieus genoeg om naar een groot onderzoek te gaan", zegt N-VA-Kamerlid Michael Freilich. "Waarom hebben we daar dan zo lang op gewacht?"

"Ik hoop dat het uiteindelijk niets is. Maar dat ontslaat die ministers niet van hun verantwoordelijkheid. Zij hadden dat toen moeten onderzoeken, niet vandaag. Ik heb een beetje het gevoel dat men toen die maskers niet uit de rekken wilde halen om geen gezichtsverlies te lijden. Maar als je daartegenover de volksgezondheid zet, heb ik daar toch wel heel serieuze bedenkingen bij.
Ook Dominiek Sneppe, Kamerlid voor Vlaams Belang, wijst erop dat ze in juni al aan toenmalig minister van Volksgezondheid Maggie De Block (Open VLD) had gevraagd wat er aan was van die veiligheidstwijfels? "Het antwoord was: 'Sciensano zal dat op de voet volgen'. Dan zou je denken dat ze het voorzichtigheidsprincipe hanteren en die maskers nog wat achterwege laten. En blijkbaar is er ook niet onmiddellijk onderzoek naar gedaan, want ik kan me niet voorstellen dat dat zo lang moet duren. Intussen hebben mensen die mondmaskers al 9 maanden gedragen."

De Block laat onze redactie intussen weten dat het directoraat-generaal Leefmilieu van de FOD Volksgezondheid de mondmaskers wel degelijk heeft onderzocht. Daar luidde de uiteindelijke conclusie dat zilvernitraat, zoals dat ook gebruikt is in die mondmaskers, toegelaten is in Europa.


6. Zijn die stoffen in die mondmaskers zo uitzonderlijk?
Nee, dat niet. Ze worden allebei al volop gebruikt in ons dagelijkse leven. Titaniumdioxide dient om textiel wit te maken. Het wordt onder meer gebruikt in cosmetica, zoals zonnecrème, en zelfs als kleurstof in voeding.

De zilverionen hebben een anti-bacteriële werking en worden onder meer in textiel, cosmetica en elektronica gebruikt. Onder meer sokken krijgen wel eens een zilverbad, om zweetgeuren tegen te gaan.

7. En zijn ze gevaarlijk voor de gezondheid?
Blootstelling aan lage hoeveelheden van beide stoffen wordt tot dusver niet beschouwd als gevaarlijk. Maar, en daar gaat het nu vooral om, mondmaskers zijn niet te vergelijken met pakweg sokken: we ademen erdoor, soms uren aan een stuk. Over de gezondheidseffecten van het inademen van die stoffen is minder bekend. Zo waarschuwt de Europese Commissie sinds oktober voor het inademen van grote hoeveelheden titaniumdioxide, want dat zou wel eens kankerverwekkend kunnen zijn.
"Hier is de vraag of de deeltjes loskomen, en zo ja: in welke concentraties?", legt toxicoloog Jan Tytgat (KU Leuven) uit in "De ochtend" op Radio 1. "Het gaat hier om nanodeeltjes die kunnen doordringen tot de diepere luchtwegen. Je moet nu een risicoanalyse maken: is er gevaar of niet? Stel dat er een grote concentratie vrijkomt, dan kunnen ze nadelige effecten uitlokken. Bij titaniumdioxide zijn dat ademhalingsproblemen en zelfs op termijn kanker."
Het is trouwens niet de eerste keer dat Tytgat daarvoor waarschuwt. In juni vertelde hij al op Radio 2 dat we ons moeten afvragen "wat er gebeurt als we de maskers op lange termijn dragen, enkele maanden bijvoorbeeld. Er zijn studies die aantonen dat zilver op langere termijn genotoxisch zou zijn. Dat het dus gevaarlijk is voor onze genen."

8. Veel vraagtekens en twijfels, maar eigenlijk is het echte risico van die mondmaskers dus nog onduidelijk?
Klopt, het advies van de Hoge Gezondheidsraad komt er dan ook uit voorzorg. Of zoals Tytgat vanochtend zei: "Het probleem is dat we het gevaar momenteel niet kennen. De maskers horen gewassen te worden en niemand weet goed of die deeltjes niet na 1 of 2 wasbeurten weggewassen worden. Door metingen kunnen we vragen beantwoorden."

Paniek is dus niet nodig, stelt hij. "Was dit een acuut probleem geweest dan hadden we al veel meer mensen bij de huisarts gezien met allergische reacties en/of klachten over de ademhaling. En uiteraard dragen we die maskers niet dag en nacht."



Ik weet het echt niet, maar als ik dit lees, stel ik me enkele vragen.
5 tot 6 miljoen mondmaskers in gebruik die kunnen kanker veroorzaken (en dan praten we over aangekochte mondmaskers door de overheid, niet die maskers die moeder de vrouw zelf in mekaar stikt van textiel die dat ook bevat?) Dus IEDEREEN  KANKER binnen 20 jaar?????
Kunnen ze ons nog verplichten mondmaskers te dragen, het dragen van mondmaskers kan op lange termijn kanker veroorzaken. En de overheid "verplicht ons" die te dragen ?????????
Maggie stelt dat titaniumdioxide en zilverionen ook in andere stoffen voorkomen? En daarom veilig zijn? Mevrouw De Block, zilvernitraat en titaniumdioxide zijn toegelaten, maar wat ben jij voor een dokter of Minister van Volksgezondheid? Cement is ook toegelaten, verf ook, ontstopper ook, zelfs zoutzuur mag je kopen. Maar NIET inademen, dikke koe.
Jullie als overheid verplichten ons die mondmaskers te dragen (en als 't van jullie afhing, dag en nacht. En nu ga je zeggen dat die stoffen toegelaten zijn en dus is er niks aan de hand.
Mag je zoutzuur inademen, Maggie? Neen? En toch kan je zoutzuur vrij kopen in de Gamma, toegelaten.
Niet hetzelfde?  Niemand is zo zot om zoutzuur in te ademen? Juist. Je hebt gelijk. Geen zinnig mens die ons verplicht zoutzuur in te ademen toch?
En nu het vergelijk met Titaniumdioxide .... toegelaten, kankerverwekkend, en jullie verplichten ons om die stof langdurig in te ademen (nu een jaar), terwijl langdurige blootstelling kanker veroorzaakt .... Niemand is zo zot om titaniumdioxide in te ademen? Juist.  geen zinnig mens die ons verplicht zilvernitraat en titaniumdioxide in te ademen toch? Wacht eens even .... jullie verplichten ons dat wel , wij worden verplicht het in te ademen. Nu bijna een jaar.......


Zum kotsen
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1522 Gepost op: 26 februari 2021, 13:19:35 »
Mogen we dan toch maandag onze geliefkoosde hobby terug uitoefenen?????

Het Overlegcomité zit vandaag weer samen om de coronamaatregelen in ons land te bespreken.
Er ligt slechts een beperkt aantal versoepelingen op de tafel: buitenactiviteiten tot 10 personen worden mogelijk weer toegelaten en na de kappers mogen ook andere niet-medische contactberoepen weer aan de slag gaan. Ook het verbod op niet-essentiële reizen ligt op de tafel. Maar veel versoepelingen moeten we niet verwachten.
Mooimakers
Wat wel zeker is, is dat na de kappers nu ook de andere “niet-medische contactberoepen” vanaf 1 maart weer open mogen gaan. Het gaat dan bijvoorbeeld over de schoonheidsspecialisten, pedicure, manicure en tatoeëerders.

Deze datum werd al vooruitgeschoven op het overlegcomité van 5 februari, het werd ook al in potlood een Ministerieel Besluit geschreven en minister van Middenstand en Zelfstandigen David Clarinval (MR) bevestigde het woensdag al. Het Overlegcomité moet het vandaag alleen nog formeel afkloppen.



En als je 't mij vraagt, kunnen ze nu de hoereca niet meer dichthouden, die heeft namelijk NIETS te maken met de horeca, tenzij dat je de plassex als culinair beschouwt.
En dan geven we de Vanderbeffens en Kippenneukers hiervan de schuld en binden we hen vast aan de pisbakken in de Verversrui tot 't straat terug open gaat  :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1523 Gepost op: 26 februari 2021, 14:46:11 »
Mogen we dan toch maandag onze geliefkoosde hobby terug uitoefenen?????

Wat wel zeker is, is dat na de kappers nu ook de andere “niet-medische contactberoepen” vanaf 1 maart weer open mogen gaan. Het gaat dan bijvoorbeeld over de schoonheidsspecialisten, pedicure, manicure en tatoeëerders.

En als je 't mij vraagt, kunnen ze nu de hoereca niet meer dichthouden, die heeft namelijk NIETS te maken met de horeca, tenzij dat je de plassex als culinair beschouwt.
En dan geven we de Vanderbeffens en Kippenneukers hiervan de schuld en binden we hen vast aan de pisbakken in de Verversrui tot 't straat terug open gaat  :lol :lol :lol


Kan iemand mij uitleggen wat er zo essentieel en dringend is aan het openen van Tattoo shops?


Die pisbakken in de Verversrui SM, daar blijf ik gewoonlijk héél ver uit de buurt want die stinken als de pest. Nu er niet zoveel volk rondloopt en er dus ook veel minder gezeik is stinken die pisbakken de laatste weken veel minder. Twee weken geleden, in die ijskoude week, ben ik zelfs in die pisbak in de Verversrui het ijs gaan laten smelten met mijn hete plas. Ik moest er nodig vanaf toen ik onderweg was naar een andere pisbak om eraan te gaan likken.

 :lol_hitting:  :lol_hitting:  :lol_hitting:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1524 Gepost op: 26 februari 2021, 15:07:49 »
Kan iemand mij uitleggen wat er zo essentieel en dringend is aan het openen van Tattoo shops?
Ja, dat kan ik  ;)
Maar Eddy Tattoo kan dat niet meer  :-\ :-\ :-\ :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1525 Gepost op: 26 februari 2021, 16:14:24 »
Hier gaan we weer:

"Er is beslist om nog niet te beslissen over eender welke versoepeling dan ook"
Amper 1,5 uur heeft het Overlegcomité geduurd deze namiddag. "En dat heeft één simpele reden: er is beslist om nog niet te beslissen over eender welke versoepeling dan ook", weet VRT-Wetstraatjournalist Bart Verhulst. "De coronacijfers zijn te slecht op dit moment." Vooral de cijfers van de ziekenhuisopnames van de voorbije twee dagen blijken niet goed. Volgende week is er een nieuw Overlegcomité.

Oftewel, ze hebben weer eens de cijfers verkracht .... ik dacht nochtans te lezen deze morgen dat het aantal doden met 30% gedaald was tegenover afgelopen week
En als je vergelijkt met 3 weken geleden.....
Toen nog 60 doden per dag, nu nog 30 .... wat zijn de cijfers toch slecht, er sterven te weinig mensen, ze hebben geen geld meer om de pensioenen uit te betalen als het zo verder gaat  :-\ :-\ :-\

BENDE .........


Mensen die het moeilijk hebben, de horeca en mensen uit de cultuursector; wij horen jullie stem. We doen er alles aan samen met jullie om zo snel mogelijk activiteiten te kunnen heropstarten als dat veilig kan.
Premier Alexander De Croo (Open VLD)  MONGOOL
De lente van de vrijheid komt eraan. Dat moment is niet zo ver meer af. Maar dat kan maar als we de komende weken extra voorzichtig zijn
Premier Alexander De Croo (Open VLD)

En als we dat niet geloven, maak je ons maar wat anders wijs .... volgende week dus .... de lente van de vrijheid???????    achterlijke aap  :-\ :-\ :-\ :-\


Gelezen op hookers .... zalig ....
"Er is beslist om nog niet te beslissen over eender welke versoepeling dan ook"
Da's weer typisch Belgisch. Intussen zal ik nog wat geld in brand steken, met mijn giftig mondmasker op.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest142220

  • Gast
CORONA
« Reactie #1526 Gepost op: 26 februari 2021, 20:41:49 »
Enkele weken... hoeveel weken zijn dat? 2, 4, 100? Ik ben bang dat het een koude zomer wordt  :douchen En als het zover is met een vaccinatie paspoort wandelen anders kom je de straat niet in  C:-)

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1527 Gepost op: 27 februari 2021, 01:03:09 »

En als je 't mij vraagt, kunnen ze nu de hoereca niet meer dichthouden, die heeft namelijk NIETS te maken met de horeca, tenzij dat je de plassex als culinair beschouwt.
En dan geven we de Vanderbeffens en Kippenneukers hiervan de schuld en binden we hen vast aan de pisbakken in de Verversrui tot 't straat terug open gaat  :lol :lol :lol
Plasseks kan enkel als culinair beschouwd worden in de meer extreme vorm van 'plas drinken', en dat doe ik niet en bij mijn weten doet Kippenneuker dat ook niet. Dus kan het in dit geval enkel als 'cosmetisch' beschouwd worden, aansluitend bij de schoonheidssalons misschien, alhoewel ik bij deze absoluut niet wil gaan beweren dat ik van plassende meisjes mooier zou geworden zijn. Tenzij men een gelukzalig genietende glimlach als mooi klasseert natuurlijk.

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1528 Gepost op: 27 februari 2021, 01:11:42 »
Enkele weken... hoeveel weken zijn dat? 2, 4, 100? Ik ben bang dat het een koude zomer wordt  :douchen En als het zover is met een vaccinatie paspoort wandelen anders kom je de straat niet in  C:-)
Zeur toch niet zo, we moeten gewoon gedurende enkele jaren nog even 14 dagen volhouden he. En dan komt alles goed. Dat jij dat nu nog niet weet zeg, men is dat toch al een jaar aan het zeggen. Gewoon nog 14 dagen volhouden man. En dan nog eens 14 dagen, En dan nog eens...

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1529 Gepost op: 27 februari 2021, 01:17:30 »

Kan iemand mij uitleggen wat er zo essentieel en dringend is aan het openen van Tattoo shops?

Dat is toch simpel. Met het herinvoeren van de Stasi (voor degenen die op school tijdens de geschiedenisles sliepen: Staats Sicherheit) en de heroprichting van een Nazibeleid, is de volgende logische stap het inbranden van een moderne jodenster op je arm als je jezelf niet laat vaccineren.

Op de facebook van een meisje dat ik deze week gedate heb, las ik: steek die spuit maar in je eigen reet, niet in mijn arm. En warempel warempel... ze had een kleine tattoo op de arm. Zou het dus al bezig zijn???

 :lol_hitting: