Auteur Topic: CORONA  (gelezen 364940 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1560 Gepost op: 11 maart 2021, 21:41:10 »

In Nederland is het blijkbaar al zover dat een aantal sekswerkers zich van het leven beroofd hebben omdat ze het niet langer zagen zitten.


Ook in de evenementensector zijn er al enkele tientallen zelfmoorden, die nauwelijks mogen genoemd worden in de media. Doodzwijgen. Letterlijk dan.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1561 Gepost op: 11 maart 2021, 21:46:51 »
De voordelen zijn groter dan de nadelen .... hallo professor, een beetje te veel vakidioot ofzo?

Heeft er dan ook al eens iemand uitgerekend of de voordelen van het niet volledig lamleggen van de economie en het sociale leven, desgevallend ook niet groter zouden kunnen zijn dan de nadelen???

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1562 Gepost op: 13 maart 2021, 16:29:29 »
Na eerst de twijfels of het AstraZeneca vaccin wel veilig kon gebruikt worden bij 55 plussers en na de problemen met bloedklonters en ademhalingsproblemen bij personen die gevaccineerd werden met het AstraZeneca vaccin komt men vandaag met het bericht dat het bedrijf in de nabije toekomst in de verste verte niet de hoeveelheden kan leveren die de Europese Unie besteld heeft.

LAP, weer een streep door de vaccinatieplanning! Begrijp me niet verkeerd, IK zit niet te wachten op een vaccin en al zeker net op dat van AstraZenca maar hoe langer het duurt voordat een voldoende groot percentage van de bevolking zich heeft laten vaccineren hoe langer het dan ook duurt voordat we weer een normaal leven hebben.

Wat mij betreft, verbreek het contract met dat Brits-Zweeds incompetent bedrijf op basis van het niet nakomen van de verplichtingen en bestel een grote massa van het Johnson & Johnson vaccin of desnoods het Russische Spoetnik.

Als we blijven prutsen met bedrijven zoals AstraZeneca dan gaat het nog lang duren voor we weer een beetje normaal kunnen leven.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1563 Gepost op: 13 maart 2021, 21:07:32 »
maar hoe langer het duurt voordat een voldoende groot percentage van de bevolking zich heeft laten vaccineren hoe langer het dan ook duurt voordat we weer een normaal leven hebben.
Je kan maar beter studeren voor vaccinator, want tegen dat 'een voldoende groot percentage van de bevolking' zal gevaccineerd zijn, helpt dat nauwelijks nog iets. Het virus zal gemuteerd zijn. Waarschijnlijk zal het dan ook de gevaccineerde minder goed beschermen tegen 'ziek worden', maar op het vlak van het doorgeven van een eventuele besmetting, maakt het toch geen zier uit of je zelf ziek wordt of niet, zo maakt men ons namelijk al een jaar lang wijs. Hoe legt men dan uit dat het vaccineren een rem zou zetten op het doorgeven van het virus? Offe... maken ze de mensen blaasjes wijs?

De vaccinatoren zullen dus constant werk hebben. Full time vaccineren, steeds opnieuw. Merk tevens op dat ik de vakterm 'vaccinator' invoer. Nog nooit van gehoord? Hoeveel mensen hadden er voor 2020 over een viroloog gehoord? Of over een biostatisticus? Een veearts, of in de volksmond een veterinair, dat kenden we wel. En liegen en bedriegen, dat was ook al bekend, evenals zakkenvullen.

Dus, neukologen, beficussen en anaalysten, laat jullie niet imponeren en ga eens poepen. Fucking one pussy a day keeps the doctor away.

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1564 Gepost op: 14 maart 2021, 10:28:59 »
Ik denk (dus wie ben ik LOL) dat het allemaal draait om één ding.
En dat ze nu beginnen te beseffen (het verstand komt met de jaren) dat ze daar nu al een jaar de wereldeconomie voor hebben platgelegd.
Uiteraard is er geen weg terug om gezichtsverlies te vermijden, dus blijven ze hun compleet idiote strategie handhaven, en eigenlijk mensen vermoorden.

Ik verklaar me nader, er is van in het begin gesteld (door ene Merkel, en gelijk heeft ze) dat het virus pas zou overwonnen kunnen worden zodra er een groepsimmuniteit is van 70% (ongeveer). En dat is dus het enige wat ik geloof van heel 2020, al de rest is voor mij onzin en paniekvoetbal van de regering(en).

Die leiders hebben dus een inschatting gemaakt (ingegeven door) virologen en statistici en andere vak- en dorpsidioten, want er was één groot probleem .... en lees goed, dat probleem was er al decennia, namelijk de druk op de gezondheidszorg (ziekenhuizen, personeel, etc etc etc)

Tussen haakjes, in China hebben ze op tien dagen (ja, DAGEN) een hospitaal uit de grond gestampt om de coronapatiënten op te vangen.
Gevolg na een jaar, want nu kunnen we dat deftig inschatten, China heeft een sterftecijfer van 3 per miljoen inwoners, België 1933, Nederland 917.
Afgelopen week stierven in China 2 mensen (op 1 MILJARD), in België 182 mensen (op 10 miljoen), in Nederland 262 (op 16 miljoen ofzo).
In België duurt het 10 jaar vooraleer ze weten wie een hospitaal mag zetten, en nog eens tien jaar om het daadwerkelijk te verwezenlijken.
Dat is het grote verschil.

In plaats van in te zetten op extra capaciteit (een ziekenhuis bouwen), en daar de werklozen tewerk te stellen, hebben ze hier ingezet op paniek. En op de bevolking te sussen en blaaskes wijs te maken.
Nogmaals, Merkel had gelijk, je overwint pas het virus van zodra er 70% groepsimmuniteit is.

Wat kozen onze regeringen? In plaats van een hospitaal neer te poten ergens ten velde (kostprijs 5 miljard tot 10 miljard), en tevens de werkloosheid uit de wereld (uit België alvast) te helpen, want je creëert tienduizenden nieuwe jobs, koos onze regering om het openbare leven volledig plat te leggen (nu al meer dan een jaar) en tevens de economie (horeca, bedrijven, zorgsector) naar de kloten te helpen.
het gevolg is dat we geen stap verder staan dan een jaar geleden, integendeel, dit kost België en Nederland 50 jaar hiervan te herstellen, de werkloosheid wordt alleen maar groter, en België wordt een arm land binnen enkele jaren.
Dit was eenvoudig op te lossen als er geen paniekvoetbal werd gespeeld, en de cijfers bewijzen dat.
Ja, er waren veel meer doden gevallen de eerste golf, uiteraard, maar die mensen kunnen maar 1 keer sterven, en nu sterven er nog wekelijks 182 mensen aan het virus in België (op 10 miljoen), in Nederland 262, in China momenteel 2 op 1 miljard.

Ja, u leest het goed, indien China dezelfde strategie had toegepast als onze regeringen, zaten die nu met een sterftecijfer van 2 miljoen mensen ( de 1933 van België per miljoen maal 1 miljoen, als we zeggend at China 1 miljard inwoners heeft. De werkelijkheid is echter dat er in China in totaal 4800 mensen zijn overleden aan dit verschrikkelijke virus.

Die cijfers moeten toch een lichtje doen branden? Of brandt er wel licht vanbinnen in de hoofden van diegenen die het hier voor het zeggen hebben, maar is er niemand thuis?


Het enige waar ze hier op hebben ingezet, is op het ontlasten van de gezondheidszorg, met het gekende gevolg, de gezondheidszorg is na een jaar nog altijd overbelast.
Indien ze hadden ingezet op een nieuw ziekenhuis, hadden ze werkgelegenheid gecreëerd, in plaats van een miljoen werklozen erbij te hebben.
En waren er nu NUL werklozen in België en draaide onze economie op volle toeren.
Nu hebben ze een kerkhof gecreëerd, waar wij nog vijftig jaar de gevolgen van gaan dragen.


Of hoe verklaren jullie anders dat er in China een sterftecijfer is van 3 per miljoen inwoners, en hier dat cijfer bijna de 2000 per miljoen haalt, dat is factor 650, je U leest het goed, factor 650 tegenover China, die wel de juiste beslissing namen, namelijk echt de gezondheidszorg ontlasten door het creëren van werkgelegenheid, in plaats van alles plat te leggen.


Het hoeft geen betoog dat ze met hun vaccinatiestrategie dezelfde fout maken.

Zorg godverdomme voor immuniteit, maar daar is het nu een beetje te laat (een jaar namelijk)

Tot slot, was eht neit beter geweest dat we die doden op drie maanden hadden gehad, en nu zoals China, van dat kutvirus verlost waren?

BENDE MONGOLEN
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1565 Gepost op: 14 maart 2021, 12:25:46 »
Die leiders hebben dus een inschatting gemaakt (ingegeven door) virologen en statistici en andere vak- en dorpsidioten, want er was één groot probleem .... en lees goed, dat probleem was er al decennia, namelijk de druk op de gezondheidszorg (ziekenhuizen, personeel, etc etc etc)
Madam BIJK (Blijf In Je Kot) is intussen al lang met stille trom afgedropen en in haar kot gekropen.

Het collectieve geheugen even opfrissen:

1. Haar opvolger, de "Belgische Frank" Vdb, wou niet alleen geld opstoken, hij stookt nu ook de economie op, de MOTOR van de samenleving, die er onder andere ook voor zorgt dat de zorgsector kan blijven bestaan. Ik zie immers niet veel artsen en andere zorgverstrekkers zelf hun apparatuur bedenken, ontwerpen, bouwen, onderhouden en repareren. Ze kunnen niet eens zelf de spuitjes ontwerpen en maken waarmee ze het virus in je bloed willen vaccineren inspuiten. Daar hebben ze fabrieken voor nodig.

2. Was het niet onder het 'beleid' van madam BIJK dat er nog méér ging bezuinigd worden op de gezondheidssector? Niet ieder ziekenhuis moet 'alles hebben', hoorde ik toen. Zou dat plan afgevoerd zijn?

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1566 Gepost op: 14 maart 2021, 17:59:07 »
Dan toch een lichtpuntje aan het einde van de tunnel???

Als hij dat voor mekaar krijgt, krijgt hij mijn stem, hoe debiel hij ook soms doet....

Antwerps burgemeester Bart De Wever (N-VA): "Zouden we er niet verstandig aan doen terrassen in paasvakantie te openen?"
Zou het niet beter zijn om tijdens de paasvakantie de terrassen al te openen? Het is een vraag die Antwerps burgemeester Bart De Wever (N-VA) zich stelt. "Ik zie het persoonlijk niet zitten om de buitenhoreca dicht te houden tijdens de paasvakantie. Dat zet een enorme druk op de parken en de steden", zei hij in "De zevende dag".

De cafés en restaurants in ons land zijn al sinds 19 oktober gesloten. Vorige vrijdag kwam er op het Overlegcomité van de verschillende regeringen eindelijk duidelijkheid over versoepelingen. Op 1 mei zou de horeca weer mogen openen, zowel binnen als buiten, op voorwaarde dat de coronacijfers gunstig evolueren. De terrassen blijven dus nog gesloten, ook al waren er de voorbije weken stemmen of die toch al niet open mochten.

Hoe kijken burgemeesters van grote steden naar de heropening op 1 mei? "We zitten in een vervelende periode, de cijfers stabiliseren op een hoog niveau en gaan niet echt vooruit of achteruit", zegt Antwerps burgemeester Bart De Wever (N-VA)  in "De zevende dag". "Een derde golf ligt altijd op de loer, we hebben weinig vaste grond onder onze voeten. Ik kijk nu vooral naar de paasvakantie. Kunnen we daar het ventiel niet op een veilige manier openzetten?"

"Persoonlijk zie ik het niet zitten om de buitenhoreca dicht te houden tijdens de paasvakantie. Dat zet een enorme druk op de parken en de steden. Mensen kunnen niet naar het buitenland en trekken dus naar de binnensteden en de kust. Je moet mensen uit parken halen, ze gaan dan naar de binnenstad, zitten soms op het terrasmeubilair dat er nog staat... Er is ook geen sanitair. Zouden we er niet verstandig aan doen om terrassen tijdens de paasvakantie toe te staan?"

Bij VTM Nieuws opperde N-VA-partijgenoot en Vlaams minister-president Jan Jambon vanmiddag hetzelfde idee. "Als je die mensen (die in parken bijeenkomen, red.) op terrassen van de horeca zet, dan zal de horeca-uitbater wel zorgen dat dat conform de maatregelen verloopt. Jambon zit als minister-president ook op het Overlegcomité van de verschillende regeringen van ons land. "

Avondklok: behouden of niet?

In "De zevende dag" kwam ook de avondklok ter sprake. Ook die geldt al sinds 19 oktober. In Vlaanderen en Wallonië loopt ze van 0 tot 5 uur, in Brussel van 22 tot 6 uur. Er gaan steeds meer stemmen op, ook in de politiek, of die avondklok wel zinvol en gerechtvaardigd is.

Burgemeester De Wever wil dat de avondklok in het parlement wordt besproken en dat er daarover gestemd worden. "Dit is toch heel erg ingrijpen op de rechten en vrijheden. Het parlement moet hierin kleur bekennen. We gaan het tweede jaar in waar mensen hun huis niet uit kunnen, dat gaat wel heel erg ver."


 :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1567 Gepost op: 15 maart 2021, 18:09:03 »
België is zowat het enige "beschaafde" Europese land dat blijft vaccineren met dat Astra-ding.
Ijsland, Denemarken, Noorwegen, Bulgarije, Italië, Ierland, Frankrijk, Duitsland, Nederland, Oostenrijk, Bulgarije, Letland, Estland, Litouwen, die nemen geen risico.

In ons land blijven ze volharden in de boosheid .... en dan schakelen ze die achterlijke Ranstige Marx nog in nog wat onzin te verkondigen op twitter, hij is al even debiel als Trump  :-\ :-\

KOMT GOED  :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\

Welke mongool haalt het nu in zijn hoofd om dat op twitter te posten, dan moet je toch mediageil, gestoord en gek tegelijk zijn  :019a :019a :019a :019a :019a
Ruk jij je af op de ellende van de mensen, narcist?
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1568 Gepost op: 15 maart 2021, 20:32:33 »
Onze geldverbrandende kleuterleider had op het nieuws ook weer " ne shoekelatten uitleg", de CLOWN ! (da's zo eens iets anders dan MONGOOL hé SM)

Zou het kunnen dat we in België wel MOETEN verder vaccineren met het twijfelachtige AstraZeneca omdat we gewoonweg geen andere vaccins in huis hebben?

Of zou het een communautair probleem kunnen zijn? Ik zag op het nieuws dat de 85 plussers in Wallonië het Pfizer en Moderna vaccin toegediend kregen, dus GEEN AstraZeneca. Zitten alleen de Vlamingen opgescheept met die rommel van AstraZeneca?

Maar ja, waar maken we ons toch druk om? De geldverbrandende kleuterleider heeft gezegd dat AstraZeneca een zéér goed vaccin is. Pierre Van Damme stond toch een beetje onwennig rond de pot te draaien, hij zag er niet zo happy uit dan anders. Zou hij ook zijn twijfels hebben over het verder vaccineren met AstraZeneca maar mag hij dat misschien niet openlijk zeggen? Er zullen namelijk nu al genoeg mensen zijn die zeggen ........... AstraZeneca? Nee, laat het dan maar, dan hoef ik voorlopig geen vaccin.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1569 Gepost op: 16 maart 2021, 01:02:25 »
Het is een moeilijke keuze he. We zitten nog in de testfase, waarbij mensen (te beginnen met de oudjes) wat virus in hun lijf gespoten krijgen, en we weten nog niet helemaal zeker hoeveel van die proefkonijnen zullen doodvallen. Als in het afgelopen jaar een bejaarde eerst rochelde en dan stierf, had hij gegarandeerd corona, maar als nu een gevaccineerde in de problemen raakt, dan is dat toeval. Hij zal wel een of andere aandoening gehad hebben of al te oud geweest zijn. Door de bouw van veel windmolens is het natuurlijk wel begrijpelijk dat er al eens meegedraaid wordt met de wind.

AstraZeneka is duidelijk 'verdacht'. Moderna, dat klinkt zo vintage, iets van rond 1960. Wat ze toen modern noemden, daar lachen we nu mee. Pfizer dan? Pfizer levert vooral in de rusthuizen veel praktische problemen en tijdverlies op, met het zoeken naar de bewoners hun kunstgebit dat vaak wegvliegt bij een poging om het woord Pfffffaizzzzer uit te spreken. Johnson & Johnson, dan nog gelinkt aan Janssen, dat komt weinig ernstig over, want het doet denken aan Janssen en Janssen uit de Kuifje-strips.

Toch ook een lichtpuntje voor mij: ik ben blijkbaar niet de enige die vindt dat Minister Pyromaan zich als een (slechte) kleuterleider gedraagt tegenover de bevolking.

 :lol_hitting:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1570 Gepost op: 16 maart 2021, 10:36:12 »
Zelfs debielen hebben een mening, maar die mening is een gevaar voor de maatschappij .... en geen kleintje ... viroloog, blijf in uw labo en doe je werk, je bent nog altijd maar viroloog, wel eentje die al een jaar naast zijn schoenen loopt en volgens mij niet eens weet wat een leest is ....

Marc Van Ranst: “Mensen die zich niet willen laten vaccineren, moeten beseffen dat hun keuze gevolgen heeft”
Viroloog Marc Van Ranst vertelt in een interview dat iedereen de vrijheid heeft om zich al dan niet te laten vaccineren tegen het coronavirus. “Maar als iedereen de kans heeft gehad, dan mogen landen of vliegtuigmaatschappijen wat mij betreft best zeggen: zonder vaccinatiebewijs kom je er niet in”, klinkt het.
In een interview met de Nederlandse krant NRC waarschuwt viroloog Marc Van Ranst dat de weigeraars moeten beseffen dat daar wellicht gevolgen aan verbonden zullen zijn. “Vaccinaties moet je niet verplicht gesteld hebben, dat zou het grootste cadeau zijn dat we de anti-vaccinbeweging kunnen geven. Je wilt geen vaccin? Be my guest. Ik ga die mensen niet proberen te overtuigen. Maar ze moeten wel beseffen dat hun keuze gevolgen heeft. Zolang nog niet iedereen de kans heeft gehad gevaccineerd te worden, gaan we geen onderscheid maken. Dat de een mag gaan fuiven omdat hij gevaccineerd is en de ander niet, dat zou een dystopische maatschappij zijn. Maar als iedereen de kans heeft gehad, dan is het iets anders. Dan mogen landen of vliegtuigmaatschappijen wat mij betreft best zeggen: zonder vaccinatiebewijs kom je er niet in. Beslissingen hebben gevolgen, dat is zo met elke keuze in ons leven”, aldus Van Ranst.
Hij betreurt dat sommige mensen de wetenschap meer in vraag stellen dan hun eigen bevindingen. “Het enige wat we kunnen doen, is eerlijk informatie geven. Maar in debat gaan met groepen als Viruswaanzin in België of Viruswaarheid in Nederland, daar moet je heel erg mee oppassen. Deze week nog kreeg ik een verzoek voor een studiodebat, maar dat heb ik afgeslagen. Ik wil wel met dat soort mensen discussiëren. Voor een zaal vol viruswaanzinnigen zitten en daarmee in gesprek gaan, dat is fitness voor mij. Maar als je dat doet met een moderator en een camera erop, genereer je het idee dat de waarheid in het midden ligt tussen aan de ene kant professor Pierre Van Damme, met dertig jaar ervaring als vaccinoloog, en aan de andere kant Rogerke67443, die een half uurtje op de sofa heeft nagedacht en tot de tegengestelde mening is gekomen”, besluit hij.



Als je dan beseft dat ze nu mensen VERPLICHTEN om dat Astra-ding in hun lijf te laten spuiten, dan is dat toch wel erg drastisch en schandalig, de bevolking is dus gewoon een proefkonijn, er zijn geen gevolgen gekend op langere termijn, en op korte termijn wat bloedklontertjes, ach, in 't ergste geval ga je daar van dood.
Is dit dus een keuze tussen gediscrimineerd worden als je weigert, of misschien wel sterven of bulten op je lichaam krijgen als je je wel laat vaccineren .... maar als je voor ongekende nevenverschijnselen kiest (en een vaccin dat ze overhaast hebben uit de labo's gestampt)  mag je wel deelnemen aan het openbare leven?

Ik ga valse attesten maken van vaccinaties, en dat attest gaat verkopen als zoete broodjes  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1571 Gepost op: 16 maart 2021, 12:21:19 »

Als je dan beseft dat ze nu mensen VERPLICHTEN om dat Astra-ding in hun lijf te laten spuiten, dan is dat toch wel erg drastisch en schandalig, de bevolking is dus gewoon een proefkonijn, er zijn geen gevolgen gekend op langere termijn, en op korte termijn wat bloedklontertjes, ach, in 't ergste geval ga je daar van dood.
Is dit dus een keuze tussen gediscrimineerd worden als je weigert, of misschien wel sterven of bulten op je lichaam krijgen als je je wel laat vaccineren .... maar als je voor ongekende nevenverschijnselen kiest (en een vaccin dat ze overhaast hebben uit de labo's gestampt)  mag je wel deelnemen aan het openbare leven?

Ik ga valse attesten maken van vaccinaties, en dat attest gaat verkopen als zoete broodjes  ;D



SM, wa moet da kosten, zo'n vals vaccinatieattest?

Zet mij maar al op je lijst  ;D

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1572 Gepost op: 16 maart 2021, 12:48:06 »
SM, wa moet da kosten, zo'n vals vaccinatieattest?

Zet mij maar al op je lijst  ;D

Ach, ik zou zeggen een Sky ECC telefoon, die kan je tegenwoordig voor een prikje kopen van politie-inspecteurs en advocaten  :lol
Misschien zelf binnenkort van rechters en politici ook, oh, neen, die zullen wel buiten schot blijven, want het duurt 675 jaar om die berichten allemaal uit te lezen, dus ze hebben weer de kleine criminelen te pakken, en de echte zware jongens (waaronder zeker politici en hoge functionarissen) zullen weer buiten schot blijven  :-\ :-\ :-\ :-\ :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1573 Gepost op: 16 maart 2021, 16:09:34 »
Hier gaan we weer.
Nu melden ze op het nieuws dat er in België ook 4 meldingen waren over bloedklonters met dat Astra-vergif.  En trots dat dat voor de meldingen in de andere landen was  :-\ :-\ :-\
En uiteraard erbij zeggen dat er x aantal mensen gevaccineerd zijn en dat 4 dus NIETS is .... je moet maar de gelukkige zijn, de lotto winnen met een vaccin  :-\ :-\ :-\ :-\

met de andere vaccins, geen enkele melding, en Marx die maar blijft beweren dat je ook bloedklonters kan krijgen zonder vaccin. .....


Wacht eens even .... andere vaccins .... 0 meldingen .... Astra ... 4 meldingen .... het zal zeker NIET aan het vaccin liggen .... maar met andere vaccins geen bloedklonters ...

Denken die nu echt dat wij de mongolen en de debielen zijn?

Iedereen moest gewoon rechtsomkeer maken als ze zien dat het vaccin dat ze in je arm gaan inspuiten van Astra is.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1574 Gepost op: 16 maart 2021, 16:55:15 »
Ik hoorde daarstraks iets van 3% die afgezegd hebben en 10% die niet opgedaagd zijn voor hun vaccinatie met AstraZeneca.

13% mensen met verstand dus en 87% meelopers en volgers, arm België! ::)