Auteur Topic: CORONA  (gelezen 365143 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1575 Gepost op: 16 maart 2021, 18:12:54 »
Cijfers, cijfers cijfers .....

Meten is weten wordt er gezegd..... ik zeg : met cijfers kan je al wat je maar wil bewijzen ....

Het kan me allemaal geen reet schelen, ik ben geen expert, ik wil leven ...

Ik kom niet uit het Onze-Lieve-Vrouw-Nooit-Van-Bil-Geweest-klooster, voor mij is het de dood of de gladiolen

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1576 Gepost op: 16 maart 2021, 21:39:10 »
Een raadseltje ... waarom is België niet oranje gekleurd?



 :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\

Waarom krijgen wij, Belgen, geen antwoord op de vraag waarom er enkel bij de Astra-rommel meldingen zijn van bloedklonters, en bij de andere vaccins GEEN ENKELE MELDING?

Nope, integendeel, nu willen ze nog een voorkeurbehandeling krijgen door Astra, met name meer dosissen aan België omdat wij wel blijven vaccineren ....

Zum kotsen
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1577 Gepost op: 17 maart 2021, 11:11:39 »
Omdat die andere landen domme kloten zijn waar de politiek te bang is?
ook daar zeggen de experten dat Astra Zeneca veilig is maar de politici beslissen anders. Deels omdat ze geen lef hebben ("wat als er toch iets van aan is") en deels omdat ze nog een rekening willen vereffenen met Astra Zeneca.

Mijn conclusie: godverdomme blij dat België (net als Engeland, waar de ziekenhuizen intussen leeg lopen) vasthoudt aan de vaccinaties met Astra Zeneca, anders duurt deze farce nog langer!

Maar uiteraard kunnen we altijd zagen (we zijn daar goed in, in tegenstelling tot beffen, daar ben ik vooral goed in). Moest Belgie even laf zijn als die andere schlemielen dan waren we nu weer aan het zagen dat de vaccinaties nog extra vertragen....

Een raadseltje ... waarom is België niet oranje gekleurd?
Waarom krijgen wij, Belgen, geen antwoord op de vraag waarom er enkel bij de Astra-rommel meldingen zijn van bloedklonters, en bij de andere vaccins GEEN ENKELE MELDING?

Nope, integendeel, nu willen ze nog een voorkeurbehandeling krijgen door Astra, met name meer dosissen aan België omdat wij wel blijven vaccineren ....

Zum kotsen
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1578 Gepost op: 17 maart 2021, 14:17:48 »
Leg jij me dan eens uit waarom er geen meldingen zijn van bloedklonters met andere vaccins  :lol

Je slaapt teveel met politici, me dunkt, hond en vlooien  ;D ;D ;D

Ik zal mijn dosis Astra met plezier in jouw bovenarm prikken, gratis en voor niks, en dan krijg je een vaccinatieplaatje, weten ze alvast dat ze je organen niet mogen gebruiken als je dood valt  :cheer: :cheer: :cheer:



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline leeuw

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 50
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1579 Gepost op: 17 maart 2021, 14:24:56 »
@ barti. Wat met die 7 mensen in duitsland die een hersen trombose kregen, een zeldzame ziekte. Die normaal maar 1 persoon treft.
Ik heb de indruk dat dat Astra vaccin om een of andere reden een trigger is om die ziekte te activeren.  Waarschijnlijk waren die mensen er wel ziek/gestorven van die aandoening maar heeft het vaccin hun leven verkort.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1580 Gepost op: 17 maart 2021, 14:41:29 »
ook daar zeggen de experten dat Astra Zeneca veilig is
Het zijn diezelfde experten die de economie al een jaar platleggen, door de mensen bang te maken voor niks.
Als de mensen dan echt bang hoeven te zijn door een gevaarlijk vaccin, dat onvoldoende getest is, zeggen de experts dat het veilig is

Indien jij die experten nog gelooft, dan wens ik je veel geluk in de toekomst, de rest van je leven eenzaam en alleen in je kot, want de coronavirussen zijn er al tien jaar en zullen er nog honderden jaren zijn, en als het van die EXPERTEN afhang, kunnen wij nooit meer een normaal leven leiden.

by the way, ik geloof wel in corona, maar ik geloof niet dat wij daar een jaar of tien jaar van ons leven moeten voor weggooien .... en dat is er aan het gebeuren momenteel

Leg jij me dan eens uit hoe er in China 3 mensen op 1 miljoen sterven aan covid-19, en hier 2000 op 1 miljoen? Omdat we zo een goede experten hebben?
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1581 Gepost op: 17 maart 2021, 14:47:46 »
Hey Honey,
ik vind de maatregelen ook overdreven en ben het ook kotsbeu.
Alleen geloof ik niet dat er een reden is om AZ te weigeren en denk ik dat het ons alleen maar langer opzadelt met onnozele maatregelen wanneer velen dat wel doen...
En die mogen dus echt wel snel ophouden want naast een Trippel op een terrasje heb ik stilaan heel wat liters pis van Flory, Anna of Severine nodig om goedgezind te blijven..... En die bevoorrading loopt intussen toch ook al stevig wat achterstand op....

PS: Het mopje over Oranje kleuren hield ik achterwege :-)
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1582 Gepost op: 17 maart 2021, 15:00:07 »
Hey lekker ding ....  :happy :happy :happy

IK vraag je toch om eens uit te leggen hoe het kan dat die experten het hier voor mekaar krijgen 2000 doden per miljoen inwoners te verkrijgen, terwijl Chinese experten dat dodental kunnen beperken tot 3 per miljoen?

En niet getreurd, het staat in mijn agenda, ik neuk Anna verrot terwijl jij vastgebonden moet toekijken, en als je braaf bent mag ze, terwijl ik haar langs achter pak, je bek volpissen   :sex

JIJ betaalt  ;D ;D ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1583 Gepost op: 17 maart 2021, 15:15:10 »
Wat indien we naar onze experten luisteren?




























Dan staat Anna nog te wachten voor de trappen van VT tot 2040 om te gaan werken   :lol :lol :lol :lol
http://sendvid.com/jq4enlko
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1584 Gepost op: 17 maart 2021, 15:35:20 »
De doden per miljoen liggen in EU-landen toch algemeen hoger dan in China (in de VS ook).
Met ijzeren discipline en extreem veel meer controle door de overheid kan China dat. Maar ik zou daar niet willen leven. om nog maar te zwijgen over het feit of hun telling wel klopt :-)
En over AZ: de enige bron die misschien terecht afschrikt is dat er in Duitsland 7 tromboses op een 1 miljoen waren (ipv de verwachte 1 a 2), ik denk dat ik dat risico wel neem :-)

En over Anna, ik doelde de nog werkende Anna op VR 08, uiteraard ben ik probleemloos akkoord met je scenario.
De andere "Anna", mja, dat weet ik toch niet hoor :-)




Hey lekker ding ....  :happy :happy :happy

IK vraag je toch om eens uit te leggen hoe het kan dat die experten het hier voor mekaar krijgen 2000 doden per miljoen inwoners te verkrijgen, terwijl Chinese experten dat dodental kunnen beperken tot 3 per miljoen?

En niet getreurd, het staat in mijn agenda, ik neuk Anna verrot terwijl jij vastgebonden moet toekijken, en als je braaf bent mag ze, terwijl ik haar langs achter pak, je bek volpissen   :sex

JIJ betaalt  ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1585 Gepost op: 17 maart 2021, 16:46:10 »
De doden per miljoen liggen in EU-landen toch algemeen hoger dan in China (in de VS ook).
Met ijzeren discipline en extreem veel meer controle door de overheid kan China dat. Maar ik zou daar niet willen leven. om nog maar te zwijgen over het feit of hun telling wel klopt :-)
En wat wil je daarmee zeggen? Het aantal doden in Thailand in het verkeer liggen 100 keer hoger dan hier, en in alle andere Aziatische landen ook ... dat betekent domweg dat de verkeersveiligheid daar op niks trekt, en trek dat dus door naar de cijfers van coronadoden hier, dat is dan domweg een teken dat die experten vakidioten zijn en de samenleving verkloten en er niks van bakken ...
Dat een verstandig mens als jij durft te beweren dat er "wel meer landen" zijn die meer doden tellen dan China, om de experten bij te treden, tja, teveel aan de pisbak gehangen?  :lol :lol :lol

En over AZ: de enige bron die misschien terecht afschrikt is dat er in Duitsland 7 tromboses op een 1 miljoen waren (ipv de verwachte 1 a 2), ik denk dat ik dat risico wel neem :-)
Ik herhaal de vraag, waarom geen meldingen met andere vaccins, en vooral: wat zijn de gevolgen op  lange termijn? Als je binnen tien jaar bulten op  je lijf krijgt en je ballen er spontaan afvallen?
Vaccins die ze zo snel ontwikkelen en dan de wereldbevolking maar als proefkonijnen beschouwen, en binnen 10 jaar wel "zien" wat de gevolgen zijn ...... neem jij het risico maar, dat is je vrije keuze, ikke alvast niet, dat ze hun vleermuizenvergif maar in andersmans lijf pompen, niet in het mijne  ;)
Getest, uitvoerig? Ze weten geeneens wat het op korte termijn met ons lichaam doet, laat staan dat ze weten wat de gevolgen gaan zijn op 10 jaar ....

En over Anna, ik doelde de nog werkende Anna op VR 08, uiteraard ben ik probleemloos akkoord met je scenario.
De andere "Anna", mja, dat weet ik toch niet hoor :-)
Ik heb het over Anna, VR14/1 .... WATJE  ;D ;D ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1586 Gepost op: 18 maart 2021, 09:54:41 »
Statisticus Bart Mesuere: "Nu al meer dan 5.000 bevestigde besmettingen op maandag"
Het gaat niet bepaald de goede kant op met de coronacijfers in ons land. Van 8 tot 14 maart waren er gemiddeld 3.052 bevestigde besmettingen per dag op weekbasis, een stijging met 29 procent ten opzichte van de week ervoor. "Op zondag 14 maart, de laatste dag waarvoor de cijfers definitief zijn, waren er 1.382 bevestigde besmettingen, wat veel is voor een zondag," zegt statisticus Bart Mesuere (UGent). En het ziet er voorlopig niet naar de stijging zal afnemen.

"Voor maandag 15 maart, waarvoor nu nog geen definitieve cijfers zijn, staat de voorlopige teller op 5.034 bevestigde besmettingen", zegt Mesuere. "Gisteren was er voor maandag nog een projectie van ongeveer 4.600 besmettingen." Het zijn nog geen definitieve cijfers, er kunnen dus nog besmettingen bij komen. Het definitieve getal voor maandag kennen we morgen."

Het gemiddelde aantal bevestigde besmettingen is voor het eerst in bijna 4 maanden boven de 3.000 gestegen. Opnieuw komt de vraag of er een derde golf op komst is, en of we daar misschien al in zitten? "Dat is moeilijk om te zeggen. Er is niet echt een definitie van wat een golf is, je kan het pas zeggen als het voorbij is. Voorlopig ziet het er niet naar uit dat we naar een daling gaan."

Eind februari hadden we ook een tijdje een stijging van +25, +26 procent, maar dat is dan vanzelf weer gedaald. "Er werd gespeculeerd dat de koudegolf toen mogelijk een effect had, en dat de cijfers weer daalden na het einde van die koudegolf, maar nu zijn er niet meteen aanwijzingen dat de cijfers vanzelf weer gaan dalen", zegt Mesuere. "Mogelijk heeft het te maken met de andere varianten die circuleren, ook in de scholen zijn er weer meer besmettingen."

Nog opvallend: "Het aantal patiënten op intensieve zorg ligt hoger dan in vorige periodes met veel patiënten op intensieve. Een op de vier covidpatiënten in het ziekenhuis momenteel ligt op intensieve zorg."


NOG EVEN VOLHOUDEN en in september is er golf 4, en in februari 2022 golf 5, als we dan nog niet allemaal doodgevallen zijn door het vergif dat ze in ons willen spuiten

Begrijpen die volidioten nu nog steeds niet dat je de natuur niet kan bestrijden, en dat je moet inzetten op groepsimmuniteit, of ga eens in de les bij China, 0 doden , nada, geen.
neen, verstrengen is de boodschap.

Ik heb een goed idee: SLUIT DE HORECA, want daar hebben we de afgelopen vijf maand de meeste besmettingen vastgesteld  :-\ :-\ :-\ :-\ :-\

Of zoals Peanut zou zeggen .... I do not think Marxx celebrate X-mas, they do someting with a chick named NAVIDAD .... with some chick named Phylis ... you mean Felice Navidad ... that bitch yeah ... OLE  :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1587 Gepost op: 18 maart 2021, 12:19:50 »
Het overlegcomité dat gepland was op vrijdag 26 maart wordt met een week vervroegd, dus naar morgen 19 maart 14u.

Wat staat er op het programma? VERSTRENGINGEN, die zij namelijk nodig want we gaan alweer naar een derde golf.

Wat gaan ze dan nu nog verstrengen misschien? We mogen nu al niets meer!

Ik was gisteren aan het kijken of ik zaterdag met het mooie weer eens kon gaan wandelen op het domein De Schorre in Boom. Ik zal het maar laten want wat lees ik op de website: "een mondmasker is verplicht voor wandelaars en fietsers op het ganse domein". Dat is daar godverdomme een domein van men kan nie meer en je bent daar in OPEN LUCHT!

Mondmaskers ............ bende M.NG.L.N ! ! ! ! !

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1588 Gepost op: 18 maart 2021, 15:59:39 »
Verstrengingen?
Misschien moeten die debielen dan eens denken aan wielrenners, die de wereld rondreizen en die per 200 samen het snot uit hun lijf rijden, op 5 cm van mekaar?
Of aan voetballers die de wereld rondreizen en op het veld de respectabel afstand van andere ploegen op 0 cm mekaars poten van het lijf stampen, mekaar bespugen en gaan knuffelen bij ieder doelpunt?
Of aan .... en en en ...
Begrijp me niet verkeerd, ik vind wat er in het wielrennen met Vanderpoel gebeurt een zegen voor de wielersport, maar waarom zouden die mannen meer mogen dan wij?


Uiteraard niet, uitzendrechten en die mannen moeten miljoenen per jaar blijven verdienen. Geld is belangrijker dan het virus proberen te bestrijden, er wordt met zeventien maten en gewichten gemeten momenteel.

En intussen gaan ze de gewone hardwerkende mens weer in hun kot opsluiten, kwestie van tijd tot ze de winkels terug sluiten en nog wat gaan verstrengen voor de gewone mensen. 


En wij, wij slikken alles en laten ons wijsmaken, "nog even volhouden", VOLGEND JAAR zijn we er MISSCHIEN van verlost.

Dat ze dan het openbaar leven voor 3 weken platleggen, dan is dat virus weg, want als het niet meer in contact kan komen met anderen, dan stopt het ook .... tenzij dat het virus in rusttoestand kan gaan voor enkele weken, maanden, en dan terug toeslaan.
In dat laatste geval helpt geen enkele maatregel, en is het de natuur die zal beslissen ??? en let it be aub, daartegen vechten is onbegonnen werk.



Laat ons dus even vooruitkijken, zoals we in juli afgelopen jaar ook hebben gedaan, en we zitten er niet naast.
Golf 3 is daar, en die zal onder controle raken in de lente (niet door de maatregelen, maar door moeder natuur zelf).
Dan hebben we begin september (nieuw verkoudheidsseizoen), dus in september golf 4
Dan gaan we weer nog even moeten volhouden, goed wetende dat dat na nieuwjaar 2022 gaat afvlakken (en alweer niet door de maatregelen) en dan gaan we in februari volgend jaar naar golf 5.

En intussen houden ze ons lekker dom, want wij volgen die maatregelen toch slecht op, vingertjewijs naar de bevolking om zo over te gaan in Golf 5 ... en dan zijn we zomer 2022 en dan zal er pas genoeg immuniteit zijn om een 'normaal' leven te hernemen.
Als er dan nog iets te hernemen valt, de economie is nu al om zeep, nog een jaartje erbij en 90 percent van de bedrijven EN MENSEN zijn failliet.

BENDE DEBIELEN


Maar ik ben een gevaarlijk individu, want ik trek de maatregelen in twijfel waarmee onze experts en politici de wereld gaan redden
LEES: ik ben een lastpost voor hen die niks voelen van de crisis en die zich geen zak aantrekken van deze crisis, want ze worden er domweg neit door getroffen.

MONEY RULEZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1589 Gepost op: 18 maart 2021, 16:25:15 »
Ik hoop dat je er qua toekomstvisie volledig naast zit SM maar ik vrees dat het er wel eens boenk oep zou kunnen zijn!

Nog eentje over rondreizers die ongemoeid gelaten worden: waarom moeten er in godsnaam een aantal Belgische journalisten op het Binnenhof in Den Haag gaan staan om verslag uit te brengen van de verkiezingen in Nederland? Geldt voor hen dat reisverbod niet? Ah, neen, dat zijn essentiële verplaatsingen voor het werk zeker? Hebben die TV zenders dan geen contacten met bevriende zenders in Nederland? Kunnen die dan niet even voor een verslagje zorgen zodat "onze" journalisten zich ook eens aan de regels kunnen houden?

Wat deden onze koning en Jan Hesp ook weer op de opening van de tentoonstelling van Raveel in de BOZART? Is dat allemaal nodig? Is dat allemaal essentieel? Moeten die niet in hun kot blijven? En dan maar kakken op de gewone bevolking die toch zo stout is en zich niet aan de regels houdt.

En dan de geldverbrandende kleuterleider vanmiddag weer in het nieuws ............... sorry, ik moet hier mijn bericht afbreken want ik moet even naar de WC om te gaan kotsen!

Hup, ik ben terug, alles is eruit!

Nog één klein dingetje toch ........... vertrengingen? Ze kunnen vierkant mijn kl...n kussen met hun verstrengingen! Ik heb het helemaal gehad! Morgenavond een etentje bij mij thuis met dochter en kleindochter! Ja, BINNEN dus! Dat ik maar 1 knuffelcontact mag hebben? Ik zei het hierboven al ....... ze kunnen vierkant mijn kl...n kussen en volgende week ga ik nog eens lekker naar de miekes ook  :shakekontje :dance2 :inlove :lekker