Auteur Topic: CORONA  (gelezen 364859 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1590 Gepost op: 18 maart 2021, 17:47:09 »
Dit ligt er alvast op tafel voor morgen .....   om stenen kloten van te krijgen  :kissass

Concreet
Op de korte termijn dus waarschijnlijk geen versoepelingen, maar strengere maatregelen. Wat moeten we ons daarbij dan voorstellen?

De experten die het Overlegcomité adviseren hebben de afgelopen maanden aan een plan B gewerkt, voor het huidige scenario, waarbij de cijfers onverhoopt snel weer de hoogte ingaan. Ze raden aan om nu over te schakelen op dit plan.

In dat plan suggereren de experts deze zes maatregelen:

De invoering van een vroegere avondklok in heel België. Nu gaat die in Vlaanderen en Wallonië in vanaf middernacht, tot 5 uur. Brussel is strenger en verbiedt het om tussen 22 en 6 uur buiten te komen zonder geldige reden.

Overweeg om een week afstandsonderwijs toe te voegen aan de schoolvakantie, de paasvakantie dus.

Pas de teststrategie aan voor kinderen.

Overweeg de mondmaskerplicht op scholen voor kinderen ouder dan 10 jaar. Die maatregel is gisteren al beslist, op een overleg tussen de onderwijspartners: vanaf maandag moeten leerlingen in het 5de en 6de leerjaar nu ook een mondmaskertje dragen.

Heroverweeg een meer veralgemeend gebruik van FFP2-maskers in specifieke omgevingen, zoals bij kwetsbare groepen

Ook de sluiting van niet-essentiële winkels kan opnieuw overwogen worden, op plaatsen waar veel mensen samenkomen. Denk dus aan winkelstraten.


Vroegere avondklok en sluiting niet-essentiële winkels waar veel mensen samen komen .... vijf is al veel voor de experten.

TERUG NAAR AF DUS ..... ik treed Kippenneuker bij, ze kunnen mijne zak opblazen, en ik ga morgen J eens goed met mijn ballen laten spelen, die mag dat
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1591 Gepost op: 18 maart 2021, 18:03:42 »
En ze hebben die Astra-rommel veilig verklaard ....
Hoe hebben ze dat gedaan?
"Ze hebben  op de bijsluiter gezet dat je er ook bloedkonters van kan krijgen als bijwerking ..... "


EN DAT IS GEEN GRAP  :censored :censored :censored
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Pirhana

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1592 Gepost op: 18 maart 2021, 19:33:54 »
Er vallen meer doden door de scholen open te houden dan door een vaccinatie met Astra Zenica

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1593 Gepost op: 18 maart 2021, 20:01:06 »
En ze hebben die Astra-rommel veilig verklaard ....
Hoe hebben ze dat gedaan?
"Ze hebben  op de bijsluiter gezet dat je er ook bloedkonters van kan krijgen als bijwerking ..... "


EN DAT IS GEEN GRAP  :censored :censored :censored

Is inderdaad géén grap!

Het feit dat ze het mogelijk vormen van bloedklonters op de bijsluiter zetten is om de fabrikant en alle verdere mogelijke tussenpersonen en keuringsinstanties te behoeden van grote schadeclaims.

De ene vertelde dat er geen oorzakelijk verband is tussen het toedienen van het AstraZeneca vaccin en het ontwikkelen van een trombose. DUS is het een veilig vaccin werd er aan toegevoegd. Een ander figuur vertelde dan dat een verband toch niet helemaal uit te sluiten is maar die voegde er dan niet aan toe dat het vaccin daarom niet veilig is. Het is maar hoe je het allemaal wil interpreteren.

Onze ex-Koning en ex-Koningin hebben ook hun prikje gekregen MAAR ....... we mogen niet weten met welk vaccin zij gevaccineerd werden?????  Willen we eens wedden dat dat NIET AstraZeneca was?

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1594 Gepost op: 18 maart 2021, 20:08:25 »
Ondertussen "schieten" de cijfers weer aan een zéér onrustwekkend tempo de hoogte in, dixit de geldverbrandende kleuterleider.

Aangekondigde versoepelingen? Vergeet dat maar! Eerder verstrengingen dan versoepelingen staan ons weer te wachten.

En ALS we de geplande versoepelingen voor 19 april en 1 mei willen doorvoeren dan MOETEN WE HET NU NOG ENKELE WEKEN VOLHOUDEN EN ALLE MAATREGELEN NAUWGEZET BLIJVEN VOLGEN !

Nog enkele weken? 26 keer komen vertellen dat we "iets" enkele weken moeten volhouden resulteert ondertussen in 26 x enkele weken = EEN VOLLEDIG JAAR !

Bende M....... !

Ik ga zelfs niet wachten tot volgende week om naar de miekes te gaan sé. Stel dat ze weer alles op slot gooien en ik weer in mijn kot moet blijven ....... dan zit ik weer ENKELE WEKEN met ne volle zak en dat begint op de duur pijn te doen.

Offline whoremoneywaster

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 18
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1595 Gepost op: 18 maart 2021, 20:18:24 »
Ik ga zelfs niet wachten tot volgende week om naar de miekes te gaan sé. Stel dat ze weer alles op slot gooien en ik weer in mijn kot moet blijven ....... dan zit ik weer ENKELE WEKEN met ne volle zak en dat begint op de duur pijn te doen.
Ik ga al lang terug op bezoek bij onze miekes. Als je moet wachten tot heel die comedy caper voorbij is. Heb al enkele teleurstellingen gehad maar gelukkig ook heerlijke momenten en niet toevallig bij die meisjes die in ons SKW normaal werken. Jammer dat recensies schrijven nu niet mag, we leven nu eenmaal in een hypocriete wereld, die zou geschokt zijn als ze hier verslagen van zondaars lezen.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1596 Gepost op: 18 maart 2021, 20:38:52 »
Ik ga zelfs niet wachten tot volgende week om naar de miekes te gaan sé. Stel dat ze weer alles op slot gooien en ik weer in mijn kot moet blijven ....... dan zit ik weer ENKELE WEKEN met ne volle zak en dat begint op de duur pijn te doen.
Ik ga al lang terug op bezoek bij onze miekes. Als je moet wachten tot heel die comedy caper voorbij is. Heb al enkele teleurstellingen gehad maar gelukkig ook heerlijke momenten en niet toevallig bij die meisjes die in ons SKW normaal werken. Jammer dat recensies schrijven nu niet mag, we leven nu eenmaal in een hypocriete wereld, die zou geschokt zijn als ze hier verslagen van zondaars lezen.
Geen verslagen schrijven heeft niks te maken met de hypocriete samenleving he, maar om de schatjes niet te verraden bij de politie .... ze hebben het al lastig genoeg
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1597 Gepost op: 18 maart 2021, 20:38:59 »

Ik ga al lang terug op bezoek bij onze miekes. Als je moet wachten tot heel die comedy caper voorbij is. Heb al enkele teleurstellingen gehad maar gelukkig ook heerlijke momenten en niet toevallig bij die meisjes die in ons SKW normaal werken. Jammer dat recensies schrijven nu niet mag, we leven nu eenmaal in een hypocriete wereld, die zou geschokt zijn als ze hier verslagen van zondaars lezen.


Ik denk dat je mijn post niet goed begrepen hebt  ;). Ik ga niet "terug op bezoek" bij onze miekes, ik ben er nooit mee gestopt en ik ben eigenlijk nooit zo dikwijls op bezoek geweest dan tijdens deze sluiting.

 :sex  :dance2  :bonken

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1598 Gepost op: 18 maart 2021, 20:43:49 »

Ik ga al lang terug op bezoek bij onze miekes. Als je moet wachten tot heel die comedy caper voorbij is. Heb al enkele teleurstellingen gehad maar gelukkig ook heerlijke momenten en niet toevallig bij die meisjes die in ons SKW normaal werken. Jammer dat recensies schrijven nu niet mag, we leven nu eenmaal in een hypocriete wereld, die zou geschokt zijn als ze hier verslagen van zondaars lezen.


Ik denk dat je mijn post niet goed begrepen hebt  ;). Ik ga niet "terug op bezoek" bij onze miekes, ik ben er nooit mee gestopt en ik ben eigenlijk nooit zo dikwijls op bezoek geweest dan tijdens deze sluiting.

 :sex  :dance2  :bonken
Dat is het verschil tussen jou en mij, jij bent een viespeuk, ik een nette meneer  ;D ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1599 Gepost op: 19 maart 2021, 01:27:53 »
Nog steeds blijft men volharden in de onnozelheid door 'golven' te tellen. Een golf is iets dat stijgingen en dalingen kent. Pieken en dalen. De natuur kent veel verschijnselen die een golfkarakter hebben. Veelal met een zekere periodiciteit, soms ook zonder.

Laat het dus duidelijk zijn: ER IS MAAR 1 GOLF in heel deze besmettingshistorie, en die ene golf kent pieken en dalen. Pieken die niet steeds even hoog zijn en dalen die niet steeds even diep zullen zijn. De natuur proberen te bestrijden, is geen goed idee.

Waarom willen de experten (what's in a word  ;D ) steeds die natuurlijk stijgingen en dalingen 'toewijzen' aan maatregelen die versoepelden of verstrengden? Zij zouden zich dan beter eens verdiepen in sommige regeltechnische principes. Als je heilig gelooft dat de maatregelen een substantieel effect hebben, dan moet je NIET steeds hard gaan reageren op elke verandering, want technisch/wiskundig gezien is een sterke D-actie (reageren op differentiele uitkomsten, op veranderingen dus) heel gevaarlijk om het oscillatorische gedrag van het systeem te boosten, en dat leidt tot instabiliteit van het geregelde systeem. Promoveer onze viroliegers tot instrumentatieingenieurs in de haven, en overmorgen is half Antwerpen ontploft.

De vraag is ook maar zeer: wat is de reële impact van maatregelen zoals bv een avondklok en het sluiten van de horeca en van niet-essentiële winkels? Heeft dat wel al eens iemand becijferd uit proefnemingen, of worden ook na 1 volledig jaar miserie die kutmaatregelen echt nog steeds genomen met als enige houvast de Wet van Nassfinger???

We merken dat er opvallend meer besmettingen zijn bij de lagere schoolkinderen die geen mondmasker moeten dragen, dan bij kinderen uit de middelbareschool Dus, conclusie: ze gaan die gastjes van het 5de en 6de leerjaar ook zo'n maandverband voor hun smoeltje zetten. Zodat zij de hele dag lang hun eigen uitlaatlucht weer kunnen inademen.

Misschien moeten ze eens gaan kijken, op welke manier jongere spelende kinderen 'anders' met elkaar omgaan dan iets meer volwassen tieners in de middelbare school. Maar nee, we steken dat hoe dan ook op de mondmaskers.

Ik herhaal voor de zoveelste keer mijn vaststelling:

in de zomer van 2020 liep heel Belgie heel de tijd verplicht met een mondmasker te winkelen, en de Nederlanders niet. In september was het in Belgie een pak slechter gesteld met corona dan in Nederland.

Waar zie je nu in die 'praktische proef' ergens het effect van mondmaskers duidelijk worden???? Spreek! Zeg het mij! De uitslag van bovengenoemde proefneming zou eerder het omgekeerd kunnen doen besluiten: mondmaskers helpen de besmettingen vooruit.

Mondmaskers dienen voor wat anders. Om geen stof binnen te krijgen bij stoffig werk, voor chirurgen die zich over een opengsneden patient buigen, enz, maar NIET om op straat mee rond te lopen. Regelmatig kom je zelfs idioten tegen die met een mondmasker op hun smoel heel alleen in hun autootje aangetuft komen.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1600 Gepost op: 19 maart 2021, 08:42:47 »

en overmorgen is half Antwerpen ontploft.
Jij bent nog ne straffere dan die virologen ...hoe kan  je iets in de onvoltooid verleden tijd in de toekomst  doen ontploffen  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1601 Gepost op: 19 maart 2021, 11:36:09 »

Minister Verlinden: "Avondklok vervroegen? Eerst zoeken naar andere oplossingen"
Minister van Binnenlandse Zaken Annelies Verlinden wil de avondklok niet zomaar vervroegen in Vlaanderen en Wallonië. Dat zegt ze in “De ochtend” op Radio 1. Straks zit het Overlegcomité vervroegd samen, omdat de cijfers stijgen. De experts kwamen met “plan B” af, waar onder meer een vervroegde avondklok instaat. Viroloog Steven Van Gucht had het in “Terzake” over 22 of zelfs 20 uur voor heel het land.

“De cijfers zijn niet goed en we moeten bekijken welke maatregelen gepast zijn”, zegt minister Verlinden. “Ik wil daar niet op vooruitlopen, maar ik heb altijd gezegd dat we met de avondklok omzichtig moeten omspringen. Een aanpassing mag dus niet zomaar gebeuren. Voor mij kunnen we daar pas in laatste orde naar kijken. Eerst moeten we zoeken naar andere zaken die de situatie beheersbaarder maken.”

Ook Vlaams minister-president Jan Jambon (N-VA) benadrukt dat er "geen enkele reden is" om de avondklok te verstrengen. "Ik denk niet dat dat op tafel ligt. De cijfers zijn niet goed, ze zijn aan de hoge kant, dus we moeten kijken wat we gaan doen met de versoepelingen die we hebben aangekondigd. En vooral het hoofd koel houden. De cijfers zijn ook geen reden om te dramatiseren en te panikeren."

Momenteel gaat de avondklok in Vlaanderen en Wallonië om middernacht in. In Brussel is dat 22 uur.


Toch 2 politici met ballen aan hun lijf ... omdat ze waarschijnlijk zelf niet om 20 u willen opgesloten worden, maar dat terzijde ....
Die experts springen nogal makkelijk om met het schenden van de Gronwet, die Van Gucht gaat de weg op van Ranstige Marx, wat en vakidioot.
Ik heb ook een voorstel: die virologen huisarrest in hun labo voor zes maand, en de sleutel weggooien.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1602 Gepost op: 19 maart 2021, 15:06:07 »
Meine Recherchen im 'deutschen Internet' sind wohl besser (wie z.B. für den belgischen Teil):

https://www.hessenschau.de/gesellschaft/ministerium-stellt-klar-prostitution-ist-trotz-corona-in-hessen-nicht-verboten,prostitution-hessen-100.html

Ist nicht 100% dem Thema gerecht aber interessant.

vanKees

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1603 Gepost op: 19 maart 2021, 20:41:53 »

en overmorgen is half Antwerpen ontploft.
Jij bent nog ne straffere dan die virologen ...hoe kan  je iets in de onvoltooid verleden tijd in de toekomst  doen ontploffen  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
Als het morgen ontploft, is het overmorgen ontploft  :lol_hitting: en hopelijk gebeurt dat op een moment dat de virologen en de politici een werkbezoek aan de haven brengen. 
:lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1604 Gepost op: 19 maart 2021, 20:52:14 »

maar ik heb altijd gezegd dat we met de avondklok omzichtig moeten omspringen. Een aanpassing mag dus niet zomaar gebeuren. Voor mij kunnen we daar pas in laatste orde naar kijken. Eerst moeten we zoeken naar andere zaken die de situatie beheersbaarder maken.”
Volgens mij heeft Verlinden dat niet 'altijd gezegd', maar dat geheel terzijde. Je moet namelijk niet heel erg 'geleerd' zijn, denk ik toch, om te kunnen vaststellen dat het instellen van de avondklok hoegenaamd geen enkele invloed had/heeft op het golfverloop van de curve van het aantal besmettingen. Ook het sluiten van de horeca niet, trouwens, want drie weken nà die sluiting bleef de curve lustig ongestoord verder stijgen. Herinneren jullie dat niet meer, politekers???



Ik heb ook een voorstel: die virologen huisarrest in hun labo voor zes maand, en de sleutel weggooien.

En hun wedde een jaar volledig afpakken.

Geef ze wat steungeld en laat ze ook maar eens proeven van het geweldige plezier om zonder inkomen te zitten. Met het geld van hun weddes kunnen er misschien een paar sukkelaars gered worden, bv mensen uit de horeca of de evenementensector, of de cultuur, enz, die in hun hof het touw al aan hun perenboom klaar hangen hebben om voor het oog van de deurwaarders hun hoofd door de lus te steken en de stoel weg te trappen.