Auteur Topic: CORONA  (gelezen 364811 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1650 Gepost op: 6 april 2021, 19:26:07 »
Ein Beispiel, was einen nur den Kopf schütteln lässt und die Dummheit von Teilen und Altersgruppen in
der deutschen Bevölkerung zeigt
(also nicht nur auf die Politik und deren Maßnahmen schimpfen // ich bin auch unzufrieden mit der Handhabung der Corona Situation in D.)

von 0.30 bis 1.00
http://www.welt.de/politik/deutschla...en-lassen.html

Ich habe mich sofort erkundigt aber ich muß meinen Wohnsitz in dem Landkreis Greiz, Wert weit über 400, haben somit bin ich nicht berechtigt.
Ich wäre schon heute dorthin zum Impfen gefahren.

vanKees

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1651 Gepost op: 6 april 2021, 20:05:53 »
In Denemarken "mag" je meegenieten van versoepelingen op voorwaarde dat je over een Coronapaspoort beschikt waarin vermeld staat dat je recent (hoe recent?) een negatieve PCR test hebt ondergaan óf reeds gevaccineerd bent.

Als je dan over zo'n Coronapaspoort beschikt dan "mag" je naar de kapper of "mag" je een tattoo laten zetten.

Geweldig toch? Als je je om de vijf voet laat testen óf je laat je vaccineren, bvb met die smeerlapperij van AstraZeneca, dan gaat de wereld terug open voor je en mag je genieten van de versoepelingen.

Ik ben alvast benieuwd hoeveel Denen er binnenkort met schouderlang haar gaan rondlopen.

Het zijn niet alleen in België een bende M.NG.L.N die de regels uitvaardigen blijkbaar.

Hoe lang zou het duren voordat onze SKW dames en wij, wandelaars over zo'n Coronapaspoort moeten beschikken voordat we nog eens mogen gaan "poepen"?

Ondertussen zijn we er in België weer geweldig in geslaagd van van die reservelijstenaffaire ook nog eens een verschrikkelijke chaos te maken én ervoor te zorgen dat een paar honderdduizend debielen een paar uur achter hun computerscherm gaan zitten wachten om op die lijst te geraken. En wat horen we dan zonet in het VRT Journaal? Dat je, als je een beetje computerkennis hebt, je die wachtrij zomaar kunt omzeilen! En wat horen we nóg? Dat het eigenlijk zinloos is van je op die lijst in te schrijven omdat de oproepingen toch aan de leeftijd gekoppeld zijn. Er waren er een aantal die dachten dat ze slimmeriken waren maar zó slim waren ze dan toch blijkbaar niet, ze hadden zich beter op voorhand even gedocumenteerd over hoe die reservelijst zou werken.

Arm België!

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1652 Gepost op: 7 april 2021, 01:25:02 »
.......
Geweldig toch? Als je je om de vijf voet laat testen óf je laat je vaccineren, bvb met die smeerlapperij van AstraZeneca, dan gaat de wereld terug open voor je en mag je genieten van de versoepelingen.

..........
Hoe lang zou het duren voordat onze SKW dames en wij, wandelaars over zo'n Coronapaspoort moeten beschikken voordat we nog eens mogen gaan "poepen"?

En hoe gaat dat dan verlopen? Voortdurend testen en voortdurend opnieuw vaccineren wegens de mutaties? En de meisjes? Veruit de meesten zijn hier niet gedomicilieerd, en zullen dus ook nooit opgeroepen kunnen worden voor hun Opel Astra Zeneca (mogelijk een lijkwagen). Of gaat Antwerpen hier met de pluimen lopen door via het HookUp systeem de meisjes ineens toch te 'kennen'?

En de vreemdelingen die al maandenlang de media bezighielden in de pre-coronatijden, hoe gaat het daarmee? Zitten die toch allemaal op een 1,5 m van elkaar, hoop ik? Dat moet nogal een lange rij zijn he... De laatsten van die rij zitten dus al terug thuis.  ;D ;D ;D Ik hoor altijd zeggen dat er 11,5 miljoen mensen in Belgie leven, maar ik vraag me af hoe ze dat geteld hebben? Met het telraam van Van Ranst?

Offline leeuw

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 50
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1653 Gepost op: 7 april 2021, 06:54:24 »
In Denemarken "mag" je meegenieten van versoepelingen op voorwaarde dat je over een Coronapaspoort beschikt waarin vermeld staat dat je recent (hoe recent?) een negatieve PCR test hebt ondergaan óf reeds gevaccineerd bent.

Als je dan over zo'n Coronapaspoort beschikt dan "mag" je naar de kapper of "mag" je een tattoo laten zetten.

Geweldig toch? Als je je om de vijf voet laat testen óf je laat je vaccineren, bvb met die smeerlapperij van AstraZeneca, dan gaat de wereld terug open voor je en mag je genieten van de versoepelingen.

Ik ben alvast benieuwd hoeveel Denen er binnenkort met schouderlang haar gaan rondlopen.

Arm België!

Hier geld je test voor 72 uur. In die tijd mag je naar de kapper, restaurant,...
Er gaan hier heel weinig Denen met lang rondlopen omdat wij hier een test capaciteit hebben van een half miljoen testen per dag.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1654 Gepost op: 7 april 2021, 10:58:58 »
Dan gaat er op heel hoog tempo toch continu massaal moeten getest worden. We kunnen misschien de werkloze meisjes helpen door hen om te scholen tot coronatestgirls. Dat ze nu in je neus zitten of in je gat, zo groot zal dat verschil nu ook weer niet zijn zeker...  ;D

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1655 Gepost op: 7 april 2021, 11:23:08 »
Dat ze nu in je neus zitten of in je gat, zo groot zal dat verschil nu ook weer niet zijn zeker...  ;D
Bij jou niet, niemand ziet het verschil  :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1656 Gepost op: 7 april 2021, 14:20:37 »
Dan gaat er op heel hoog tempo toch continu massaal moeten getest worden. We kunnen misschien de werkloze meisjes helpen door hen om te scholen tot coronatestgirls. Dat ze nu in je neus zitten of in je gat, zo groot zal dat verschil nu ook weer niet zijn zeker...  ;D

Ik heb toch véél liever een paar vingers in mijn kont dan zo'n wisser die tot aan mijn hersenen in mijn neus gepropt wordt. Er is toch een wezenlijk verschil qua genot hoor  :lol_hitting:

Tenzij bepaalde mensen ondertussen een "wisser"-fetisj ontwikkeld hebben?  :lol

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1657 Gepost op: 7 april 2021, 14:32:22 »

Hier geld je test voor 72 uur. In die tijd mag je naar de kapper, restaurant,...
Er gaan hier heel weinig Denen met lang rondlopen omdat wij hier een test capaciteit hebben van een half miljoen testen per dag.


En na die 72 uur moet je dan opnieuw een test ondergaan om wéér eens iets te "mogen" doen?  Geweldig toch, om de 3 dagen zo'n ding in je neus laten proppen en dan weer afwachten of het resultaat je toelaat van iets te "mogen" doen. En wie gaat elke keer die test betalen en heeft iedereen daar wel de tijd voor?

Ik moet je wél gelijk geven wat onze testcapaciteit betreft, daar hebben we een overvloed aan, Testcentrum Antwerpen Oost is élke keer dat ik voorbij rijd zo goed als LEEG.

Ook het Vaccinatiecentrum Antwerpen Oost is élke keer dat ik voorbij rijd zo goed als LEEG. Niet dat er geen mensen zijn die zich willen laten vaccineren hoor ..... en ook vaccinatiecapaciteit hebben we in overvloed! Klein detail ......... we hebben alleen te weinig of op sommige momenten zelfs GEEN vaccins.

En nu zit men zich weeral uuuren te buigen over wat we nu toch met dat AstraZeneca vaccin moeten aanvangen. Mijn idee ......... AFVOEREN die handel!

Terwijl in België de vaccinaties aan een slakkengangetje verder sukkelen hoorde ik op het VRT Journaal dat het in de USA loopt als een TREIN. Miljoenen en miljoenen mensen worden er aan sneltempo gevaccineerd met allerlei vaccins BEHALVE met AstraZeneca!

Het bestellen van AstraZeneca vaccins ......... de zoveelste miskleun van een incompetent geldverslindend Europa?

Arm België en arm Europa!

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1658 Gepost op: 7 april 2021, 14:39:09 »
Dan gaat er op heel hoog tempo toch continu massaal moeten getest worden. We kunnen misschien de werkloze meisjes helpen door hen om te scholen tot coronatestgirls. Dat ze nu in je neus zitten of in je gat, zo groot zal dat verschil nu ook weer niet zijn zeker...  ;D

Ik heb toch véél liever een paar vingers in mijn kont dan zo'n wisser die tot aan mijn hersenen in mijn neus gepropt wordt. Er is toch een wezenlijk verschil qua genot hoor  :lol_hitting:

Tenzij bepaalde mensen ondertussen een "wisser"-fetisj ontwikkeld hebben?  :lol
Ach, er zijn er die zelfs een "sound" tot diep in hun ballen door hun plasgaatje laten proppen   :lol
En op zich niks mee, weze het wel dat ik  in het skw maar 2 meiden ken die ook deftige ontsmettingsapparaten hebben (ultrasoonreiniger) en bij al die anderen je dus wel eens een ontstoken piet kan krijgen, als ie er al niet afvalt
Zijn dat dan mannen met een "ontstekingsfetish"?  :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline leeuw

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 50
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1659 Gepost op: 7 april 2021, 17:14:46 »
@ kippenneuker, de testen zijn gratis hier. Voor pcr test moet je aanmelden en sneltest is gewoon langsgaan bij het test centrum. Men maakt er gewoon tijd voor en alle test centra zijn open tot 7 of 8 uur savonds. Men verwacht hier de hele bevolking klaar gevaccineerd voor einde July en dat zonder dat zeneca vaccin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1660 Gepost op: 7 april 2021, 17:35:28 »
Goed nieuws voor de mongolen in België ....

Europees Geneesmiddelenbureau: "Mogelijke link tussen vaccin AstraZeneca en zeldzame bloedklonter"
Het Europees Geneesmiddelenbureau bevestigt dat er een mogelijke link gevonden tussen het AstraZeneca-vaccin en het optreden van een zeldzame bloedklonter. Vraag is of er in ons land een leeftijdsgrens komt voor de toediening van het vaccin komt op basis van die bevindingen.

Europees Geneesmiddelenbureau: geen leeftijdsgrens voor AstraZeneca, zeldzame trombose wel mogelijke bijwerking
Het Europese Geneesmiddelenbureau EMA bevestigt dat het AstraZeneca-vaccin mogelijk kan leiden tot een zeldzame bloedklonter in combinatie met een laag aantal bloedplaatjes. Het EMA stelt evenwel geen leeftijdsgrens in voor de toediening van het vaccin en benadrukt dat de voordelen ervan opwegen tegen het nadeel van de zeldzame nevenwerking.

Vanuit verschillende landen kwamen de voorbije weken berichten van mensen die een zeldzame bloedklonter in combinatie met lage bloedplaatjes hadden gekregen nadat ze waren ingeënt met het AstraZeneca-vaccin tegen corona. In totaal zijn er tot nu zeven dergelijke gevallen geregistreerd.

Het EMA concludeert nu op basis van alle momenteel beschikbare gegevens, inclusief het advies van een adhoc-samengestelde expertengroep die de kwestie heeft onderzocht, dat er inderdaad een mogeiljke link bestaat tussen die trombose en het vaccin van AstraZeneca.

Volgens het EMA moet de aandoening daarom toegevoegd worden aan de lijst van "zeer zeldzame nevenwerkingen" van het AstraZeneca-vaccin.

EMA: "Voordelen wegen zwaarder door"
Het EMA laat weten dat de zeldzame nevenwerking kan optreden binnen de twee weken na vaccinatie. Tot nu toe zijn de meeste gevallen van de zeldzame nevenwerking van een bloedklonter met een laag aantal bloedplaatjes opgedoken bij vrouwen onder de 60 jaar oud.
Maar specifieke risicofactoren, zoals leeftijd of geslacht, zijn nog niet bevestigd.  Het EMA stelt daarom vooralsnog geen leeftijdsgrens in voor het toedienen van het vaccin.
Het Europees Geneesmiddelenbureau benadrukt daarbij dat het algemene voordeel van het toedienen van het vaccin nog altijd opweegt tegenover het nadeel van de zeldzame nevenwerking.
Alle Belgische ministers die bevoegd zijn voor Volksgezondheid zitten momenteel bijeen om te bekijken wat ze met de bevindingen van het EMA zullen doen, met name of er al dan niet een leeftijdsgrens komt in ons land.


Laat ons eens raden: de voordelen wegen weer zwaarder door dan de nadelen? En dus gaan onze mongolen lekker door met dat vaccin in mensen te spuiten?
Ach, een trombose? 1 op 1 miljoen? En zoals we weten, speelt toch een heel pak Belgen op de lotto, met een kans van 1 op 100 miljoen om te winnen ...

Goed zot zijn ze hier, terwijl andere landen al tot 2 maal toe beseffen dat ze de bevolking in gevaar brengen, zal het hier wel zijn dat de kans zo klein is ... je moet maar bij de gelukkigen zijn, ze geven je een vaccin dat geen zak uithaalt, en de kans bestaat dat je sterft van die prik ... en dan hebben we het nog geeneens over de gevolgen op lange termijn, waar ze zelf nog niks van afweten.

En het mooiste, weiger je het vaccin, ga je waarschijnlijk niet meer op reis kunnen of je niet meer vrij mogen bewegen .... en zwijg over sneltests, want nu is dat DE oplossing, terwijl ze een jaar lang aan het vertellen zijn dat die testen zowel vals-positief als vals-negatief kunnen zijn. Dus compleet onbetrouwbaar en nutteloos.

Ik ben eens benieuwd wat ze vanavond gaan beslissen .... een hint voor Frankske, steek die vaccins in de fik man, en zeg dat het "zwarte" vaccins waren, jij loopt daar mee weg, MONGOOL

En nog een hint:
Volgens het EMA moet de aandoening daarom toegevoegd worden aan de lijst van "zeer zeldzame nevenwerkingen" van het AstraZeneca-vaccin.
Zet dat op de bijsluiter, en vaccineren gebeurt toch op "vrijwillig verplichte" basis, dus ieder die dat vaccin wil, weet dat het gevaar op tromboses bestaat .... BENDE DEBIELEN
En iedereen die het vaccin weigert, wordt uitgesloten van de samenleving ....

Zo, netjes opgelost, kans om te sterven of niet meer mogen leven ..... makkelijke keuze toch voor de Belg .... een bank vooruit voor Frankske en een kus voor Marx .... die have gare daagt mensen voor de rechtbank, terwijl eigenlijk hij honderdduizenden Belgen de armoede in jaagt .... BANANENREPUBLIEK en APENLAND
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1661 Gepost op: 7 april 2021, 17:38:28 »
@ kippenneuker, de testen zijn gratis hier. Voor pcr test moet je aanmelden en sneltest is gewoon langsgaan bij het test centrum. Men maakt er gewoon tijd voor en alle test centra zijn open tot 7 of 8 uur savonds. Men verwacht hier de hele bevolking klaar gevaccineerd voor einde July en dat zonder dat zeneca vaccin.

Keep on dreaming Lion! Als het aan dit tempo verder gaat dan geraken we "hier" nooit rond tegen juli, zelfs niet mét de smeerlapperij van AstraZeneca.

Neen leeuw, ik ben geen onderontwikkelde, ongedocumenteerde analfabeet, ik weet maar AL TE GOED hoe de testprocedure "hier" in zijn werk gaat vanwege al een aantal keer doorlopen.

Ja, ik was zelfs één van die stouteriken die begin januari tóch nog naar het buitenland vertrokken alhoewel dat "ten strengste afgeraden werd" (en later zelfs verboden werd) door onze "leiders". Als je de lijn doortrekt en je wil geloven wat men toen allemaal geprobeerd heeft van je te doen geloven dan ben ik verantwoordelijk voor talloze besmettingen in België na mijn terugkomst, mogelijk zelfs voor het importeren van de Britse variant in de provincie Antwerpen. Het tegendeel is echter waar, ik WAS meer dan een maand in het buitenland, de maatregelen WAREN daar soepeler dan "hier", mogelijk heb ik me (onbewust) niet op elk moment aan de maatregelen gehouden en TOCH ben ik NIET besmet geraakt en bijgevolg heb ik dus na mijn terugkomst "hier" ook NIEMAND besmet hoezeer onze "viroliegers" en onze "geldverbrandende kleuterleider" dat iedereen ook willen doen geloven.

Gratis zijn de testen echter lang niet in alle gevallen en ben jij misschien bereid om elke 3 dagen zo'n wisser in je hersenen te laten rammen om een beetje vrijheid terug te "krijgen" van onze "leiders"? Ik alvast niet! De laatste testmedewerker die mijn test afnam in Testcentrum Antwerpen Oost heb ik bijna bij zijn keel gegrepen en mijn echtgenote heeft hem bijna een klap in zijne smoel gegeven. Een test die op die manier afgenomen wordt, dat wil je niet elke 3 dagen meemaken, geloof me vrij.

Nu, om naar de kapper te gaan hoef ik geen test hoor. Er staat al lang niet veel haar meer op mijn hoofd en het weinige dat me nog rest wordt door een vriendelijke dame om de 2 weken met de tondeuse afgeschoren.  :dance2

Afin, I 've made my point, I rest my case, I leave the verdict to the jury!

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1662 Gepost op: 7 april 2021, 19:42:26 »
Dat ze nu in je neus zitten of in je gat, zo groot zal dat verschil nu ook weer niet zijn zeker...  ;D
Bij jou niet, niemand ziet het verschil  :lol :lol :lol
Maar het voelt wel totaal anders.  :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1663 Gepost op: 7 april 2021, 19:47:14 »

Terwijl in België de vaccinaties aan een slakkengangetje verder sukkelen hoorde ik op het VRT Journaal dat het in de USA loopt als een TREIN.
Hoezo? In Belgie lopen de vaccinaties toch ook als een TREIN? Een Belgische trein uiteraard.

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1664 Gepost op: 7 april 2021, 19:55:02 »
Men verwacht hier de hele bevolking klaar gevaccineerd voor einde July en dat zonder dat zeneca vaccin.
Dan nog moeten we rekening houden met het bekende gegeven dat virusjes muteren. Als men er zeven maanden over doet om iedereen te vaccineren, is zelfs dat al te lang. Men kan dan direct terug van voor af aan beginnen.

Het is een beetje zoals in het SKW (in geopende toestand wel te verstaan). Ook al zou je de meisjes allemaal geneukt hebben, dan nog muteert het aanbod constant zodat je uiteindelijk nooit uitgeneukt geraakt.

 :lol