Auteur Topic: CORONA  (gelezen 364859 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1680 Gepost op: 11 april 2021, 17:31:53 »
De komende dagen en weken worden volgens vaccinoloog Pierre Van Damme cruciaal. Dat zegt hij in 'Het Journaal'. Volgens Van Damme hebben we geflirt met extreem hoge cijfers, maar is het tij gelukkig aan het keren. De stijgende sterftecijfers en het hoge aantal ziekenhuisopnames baart hem dan wel weer zorgen.

Het Overlegcomité ziet volgende week woensdag opnieuw samen. Van Damme is een van de experts die het Overlegcomité adviseert. "De epidemiologische cijfers zijn niet van die aard dat we heel gemakkelijk kunnen gaan versoepelen. Een of twee weken goed nadenken en niet te snel gaan, kan een ongelofelijk effect hebben in de nabije toekomst.", klinkt het. "Het zijn nu echt cruciale dagen en weken. Ik denk dat we nu allemaal liever die curve zien dalen, dan dat ze op een hoog plateau blijft hangen.", besluit Van Damme(Skwadra by Tagtik/Source: VRT NWS)


Zijn de mensen nu echt allemaal vergeten dat zulke uitspraken in het voorbije jaar om de paar weken werden gelanceerd door onze 'experten'??? Ik snap niet dat gestudeerde mensen dit soort vertelseltjes blijven heruitzenden zonder verlegen te worden. Hun plaat blijft steken. En wat deden wij vroeger, in het analoge tijdperk, met een plaat die bleef steken? Juist, ja: weggooien.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1681 Gepost op: 11 april 2021, 18:42:46 »
Zijn de mensen nu echt allemaal vergeten dat zulke uitspraken in het voorbije jaar om de paar weken werden gelanceerd door onze 'experten'??? Ik snap niet dat gestudeerde mensen dit soort vertelseltjes blijven heruitzenden zonder verlegen te worden. Hun plaat blijft steken. En wat deden wij vroeger, in het analoge tijdperk, met een plaat die bleef steken? Juist, ja: weggooien.
Nog even volhouden en dan hebben we onze vrijheid terug ..... dat is inderdaad een haperende plaat van mei 2020 ... een jaar oud ... en grijsgedraaid   :-\ :-\ :-\

Maar je moet niet schrikken dat dat door de VRT en andere gesubsidieerde tenten als kranten en zenders zomaar overgenomen wordt .....
Ze krijgen namelijk voor een half miljard staatssubsidies per jaar ....  ja, samen goed voor 500 miljoen euro, een slordige 20 miljard Belse frankskes op jaarbasis ......

Dat is hetzelfde als ik jou 50 000 euro per maand betaal en dat jij dan tegen mijn schenen gaat stampen, vdb, dat doet enkel een dom sjoemelschaap als Shame El Subsidia, die ze nu ook helemaal proberen af te maken, omdat ze zelf veel te verbergen hebben ......   

As toetje, leve ons belastinggeld .... kijk naar de subsidies van 2019 (en niet op provinciaal of gemeentelijk niveau welteverstaan), enkel de subsidies toegekend door de Vlaamse (hoe treffend) gemeenschap aan enkele instellingen (lees vzw's) ....  DAAR BETALEN WE BELASTINGEN VOOR .... DAAR GAAT 53 % VAN ONS INKOMEN HEEN  :-\ :-\ :-\ :-\ :-\

Ach, als je de Marokkanen en de Turken over 1 islamitische kam scheert (poedelteef, aan het werk )  kom je uit in dit document, toevallig gevonden op de website van vlaanderen.be, op een bedragje voor 2019 van een slordige 2.6 miljoen aan subsidies (meer dan 100 miloen Belse frankskes per jaar), terwijl de fietsersbond (om maar eens een nuttige organisatie te noemen) het moet stellen met 59 000 euro per jaar
En we mogen uiteraard de Vereniging voor Engelssprekenden Afrikanen in Vlaanderen niet vergeten (dat is GEEN grap), goed voor een slordige 135 000 euro per jaar (zouden ze dat gebruiken om hen Nederlands te leren, a neen, het zijn Engelssprekenden Afrikaandertjes ;-)   )


Ik zal de link hier nog even erbij zetten, voor de minder gelovigen (ook treffend, je zou er bijna om gaan lachen, maar 't is om te janken eigenlijk)
https://www.vlaanderen.be/cjm/cjm/sites/default/files/2020-03/gesubsidieerde_Verenigingen_2019.pdf

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1682 Gepost op: 11 april 2021, 22:15:00 »
dat doet enkel een dom sjoemelschaap als Shame El Subsidia, die ze nu ook helemaal proberen af te maken, omdat ze zelf veel te verbergen hebben ......   

Het is een van oudsher gekend fenomeen, dat mensen die iets zeer sterk afkeuren, vaak de eersten zijn om zelf ook te doen wat zij openlijk afkeuren bij anderen. De sterkste moraalridders die hoerenlopers misprijzen, zijn dikwijls zelf de heetste bokken om er op te zitten. Ik ben ervan overtuigd dat de sjoemelpoedel slechts een tipje van de ijsberg is, als we zouden gaan graven in de mistoestanden ivm wat de politiek met ons geld doet.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1683 Gepost op: 11 april 2021, 22:49:55 »
Ik zie nu al een jaar sommige mensen alleen in de auto zitten met zo een idioot masker op. Ik vraag me af of die ook een condoom om hebben als ze alleen in bed liggen.

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1684 Gepost op: 12 april 2021, 14:55:11 »
Hoe onze democratie door virodictators op een jaar vernietigd werd .....   

De meesten onzer jullie herinneren zich nog de Berlijnse muur, en diens val in 1989?
De meesten onder jullie herinneren zich nog het Ijzeren Gordijn?

Geen haan die protest aantekende bij de val van beiden, eindelijk democratie, eindelijk vrijheid, om te bewegen en te staan waar je wil.

Op 1 jaar tijd draaien de virodictators de tijd terug met 40 jaar, onder het mom van ... VRIJHEID.

Nog even geduld, nog even volhouden, en doen jullie dat niet, krijgen jullie nog net niet de doodstraf, wat gelijk staat met de straffen destijds om te vluchten van het "oosten" naar het "vrije Westen"

Helaas moeten we vaststellen dat we in 2021 zijn aangeland, in hetzelfde vrije westen, in dezelfde dictatuur die destijds in Berlijn en de Sjovetunie heerste.
Met dat verschil dat daar 50 percent van de mensen "tevreden" waren met de dictatuur.

Onder het mom van een allesvernietigend (laat ons niet lachen) virus, nieuwe varianten, en vooral "nog even volhouden, een beetje geduld en het komt allemaal goed" houden de virodictators ons nu al een jaar gevangen.
Met de steun van de (s)linkse media, met de steun van de nog slinksere regering, onder het mom van "ik heers en beheers".

En bende machtswellustige criminelen, en dan doel ik op zowel op de expertdictators, als de eikels van regeringsdictators.

Het draait hem al lang niet meer om dat virusje met 60 000 bouwstenen, het draait hem om macht, gezichtsverlies (of beter het niet willen lijden aan ....)
En het draait hem vooral om geld, veel geld.
Geld dat de regeringen weggooien om een leger viroliegers in stand te houden.
Geld dat de regeringen weigeren te investeren (al meer dan 50 jaar) in de gezondheidszorg en vooral de capaciteit.
Geld voor BigPharma.

We schreeuwen moord en brand als de mensenrechten in China worden geschonden, Amnestie International schreeuwt moord en brand als een moordenaar de doodstraf krijgt.
Mensonwaardig .... en tegelijk wordt heel de wereld gekidnapt door een duizendtal viroliegers, gesteund door alle regeringen ter wereld.
Macht is een vies beestje, een beestje dat moet beperkt worden door de democratie, niet in stand worden gehouden door de werelddictatuur van 2020.

Het draait hem vooral om het draaien en goochelen met cijfers.
De besmettingen stijgen (en de overlijdens dalen)
De overlijdens stijgen (en de besmettingen dalen)
In de slinkse media en in de hoofpunten van de al even slinke gedrukte en ongedrukte pers, niks dan het weergeven van het meest negatieve cijfer van de week.
Al de rest moet wijken voor dat ene negatieve cijfer, waar de dicatators handig van gebruik maken om de laatste bouwstenen van de democratie neer te halen.

Onschuldige bijeenkomsten worden de kop ingedrukt met politiegeweld.
Eenieder die eens een vriend wil bezoeken krijgt boetes waar je een nieuwe keuken bij Shame El Subsidia van kan kopen.
Iemand die niet gemuilkorfd door het leven gaat, wordt als "moordenaar" aanzien.
De bevolking wordt tegen mekaar opgezet.
Kliklijnen worden uit de grond gestampt.


Maar dat ene dat telt, de democratie, het recht om te leven, wordt als niet-bestaand beschouwd.
Met de wondezin: "volhouden, samen komen we er wel" (nu al uit te roepen tot meest waanzinnige uitdrukking van de eeuw)

Wij (althans ik) hebben er meer dan genoeg van.

Geef me mijn vrijheden terug.
Laat me leven zoals ik wil leven.
Laat me dansen.
Laat me zingen.
Laat me gek doen.


Maar vooral, laat mij beslissen wat ik wel en niet mag, ik leef in 2021, en niet ten tijde van het Ijzeren Gordijn.

Geef me mijn vrijheid terug, niet morgen, niet straks maar NU.
Geef me mijn vrijheden terug waar mijn voorouders voor gevochten hebben door de eeuwen heen, waarvoor miljoenen mensen zijn gestorven tijdens de WO'en.
Geef mij NU mijn leven terug.

Laat mij de vrijheid om naar de hoeren te gaan. Ik EIS die vrijheid.
Indien ik rook, heb ik een kans van 50 % daaraan te sterven. Onder het mom van geld krijg ik te horen: "Dat is jouw vrije keuze"
Mijn vrije keuze is het om naar de hoeren te gaan, te leven. En de kans dat ik de komende jaren sterf door te leven is 0.0 % VOLIDIOTEN.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1685 Gepost op: 12 april 2021, 15:05:42 »
Verdomme SM, ik had het zelf niet beter kunnen zeggen!

Wanneer starten we de revolutie? Ik heb het namelijk ook helemaal gehad en mét mij vele anderen!

En ik wil ook naar de hoeren, als het even kán morgen al, en met mij vele anderen (maar niet samen hé viezeriken)  :lol_hitting:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1686 Gepost op: 13 april 2021, 00:35:43 »
Verdomme SM, ik had het zelf niet beter kunnen zeggen!
Inderdaad. Een duidelijke en realistische visie op een erg gevaarlijke situatie die gecreëerd werd: de politiestaat. Compleet met de Stasi er bij. De Staat denkt voor jou en zorgt voor jou. En dicteert wat je gaat doen en wat je niet gaat doen. en dit gaat steeds verder. In Lier bepaalt de overheid nu al hoe je je voortuintje wel/niet mag gebruiken. Hoog tijd om te reageren.


Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1687 Gepost op: 13 april 2021, 11:34:15 »
Eindelijk een gouverneur met ballen aan zijn lijf (lees: die beseft dat eht vijf na twaalf is voor de horeca)
Allen naar Luik  ;D ;D ;D

Luikse gouverneur laat terrassen op 1 mei openen, wat het Overlegcomité ook beslist
De gouverneur van de provincie Luik heeft aangekondigd dat hij zich niet zal verzetten als de horeca op 1 mei de terrassen opent, ongeacht van wat het Overlegcomité woensdag beslist.
In Luik bereiden horeca-uitbaters zich voor op een opening op 1 mei. De terrassen zullen dan ongeacht van wat het Overlegcomité beslist opengaan. Dat hebben velen beslist nadat de gouverneur van de provincie Hervé Jamar aangaf dat hij zich niet zou verzetten als de terrassen zouden opengaan op 1 mei. Voor de burgemeester van Luik is het openen van de terrassen de oplossing om een einde te maken aan de vele lockdowndeestjes. “De Luikse politie is moe. Ze hebben steeds meer moeite om in te grijpen”, zei hij aan RTL Info. Op de vraag of de politie zou ingrijpen op 1 mei antwoordde hij: “Voor de terrassen denk ik van niet.”

Verschillende burgemeesters van de provincie hebben al gezegd het initiatief te zullen volgen.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1688 Gepost op: 13 april 2021, 16:00:11 »
TOP initiatief van de gouverneur van de provincie Luik ! ! !

Hopelijk volgen andere gouverneurs zijn voorbeeld want het wordt tijd dan er eens aan de boom geschud wordt en dat er eindelijk eens een beetje tegen de viroliegers en tegen onze geldverbrandende kleuterleider in wordt gegaan.

Komaan Bartje, spring mee op die trein ! ! !  :dance2

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1689 Gepost op: 13 april 2021, 16:03:31 »
Hopla,

Naast Astra nu ook Johnson met bloedklontertjes ...

Wie vertrouwt die vaccins nu nog?


Johnson & Johnson vertraagt de uitrol in Europa van zijn vaccin na opschorting in de VS
Johnson & Johnson gaat de uitrol van zijn vaccin in Europa vertragen, nadat bekend is geraakt dat de VS het gebruik van het vaccin tijdelijk opschort na gevallen van bloedklonters.

De Food and Drug Administration (FDA) en het Centers for Disease Control (CDC) bevestigen de opschorting dinsdag, kort nadat The New York Times het nieuws wereldkundig had gemaakt. De pauze komt er nadat er bij zes personen bloedklonters zijn vastgesteld. De federale instellingen, zoals de vaccinatiecentra, stoppen meteen met het gebruik van het vaccin, staten en andere overheden zullen wellicht volgen.

De zes personen, allen vrouwen tussen 18 en 48 jaar, kregen de bloedklonters binnen twee weken na vaccinatie. Een van hen is overleden, een andere ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis. Hoelang de pauze precies zal duren, is nog onduidelijk. Woensdag buigt het CDC zich opnieuw over het dossier, terwijl ook de FDA de gevallen verder onder de loep zal nemen. Tot nog toe werden er in de VS reeds zeven miljoen doses van het vaccin toegediend.

In een korte reactie deelde Johnson & Johnson aan de New York Times mee dat "op heden geen duidelijk oorzakelijk verband tussen de zeldzame gevallen van bloedklonters en het coronavaccin kon worden vastgesteld".

Zaterdag klonk het bij het Amerikaanse geneesmiddelagentschap FDA nog dat er geen oorzakelijk verband kon worden vastgesteld tussen het coronavaccin van Johnson & Johnson en gevallen van een zeldzame en gevaarlijke combinatie van bloedstolsels (trombose) en een laag aantal bloedplaatjes (trombocytopenie). Het Europees Geneesmiddelenagentschap (EMA) had daags voordien laten weten eveneens een onderzoek in te stellen.

De eerste doses van het coronavaccin van Johnson & Johnson, dat door de Belgische dochteronderneming Janssen Pharmaceutica werd ontwikkeld, zijn maandag geleverd aan ons land. Normaliter worden die vanaf volgende week toegediend.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1690 Gepost op: 13 april 2021, 16:10:13 »
In een korte reactie deelde Johnson & Johnson aan de New York Times mee dat "op heden geen duidelijk oorzakelijk verband tussen de zeldzame gevallen van bloedklonters en het coronavaccin kon worden vastgesteld".

Dat is hetzelfde zeggen als dat er geen oorzakelijk verband is tussen de dood van George Floyd  en die flik die hem heeft gewurgd... hij zou kunnen gestorven zijn aan een overdosis drugs, maar veel waarschijnlijker is de conclusie dat hij gedood is door een "overdosis knie" op zijn halsslagader
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1691 Gepost op: 14 april 2021, 08:42:44 »
IK BEN ZEER SLECHT IN REKENEN

Op de vooravond (lees: ochtend) van het overlegcomité hebben ze het weer gefixt.
Beschouwen ze ons nu echt als een bende debielen?

Hier de cijfers zoals ze worden weergegeven in de Regimepers.
Coronacijfers: geen daling in de ziekenhuisopnames, hoogste aantal patiënten op intensieve zorg (945)
Gisteren, dinsdag 13 april, meldden de ziekenhuizen 258 opnames (+33 in vergelijking met maandag 12 april). 351 patiënten (+260) konden dan weer het ziekenhuis verlaten. De cijfers hebben betrekking op maandag. Dat verklaart meteen voor een stuk de hoge stijging in het aantal mensen dat het ziekenhuis mocht verlaten, in het weekend worden traditioneel minder mensen ontslagen.
In de week van 4 tot en met 10 april overleden elke dag gemiddeld 43 mensen aan de gevolgen van het coronavirus. Dat cijfer is met 24,1 procent gestegen in vergelijking met de week ervoor.


technisch gezien zitten ze er weer helemaal op, om de geplande versoepelingen zo dadelijk zomaar terug in de lade te steken en te verschuiven naar een andere datum.


Mijn slecht telraam (niet gekocht van Shame El Foefelare) leert me echter het volgende:

258 opnames, 351 patiënten die het ziekenhuis hebben verlaten, en 43 doden, die hopelijk ook het ziekenhuis hebben verlaten, dan geeft dat voor mij het volgende cijfer:
+258 opnames
- 351 ontslagen
- 43 gedwongen ontslagen

SUKKELS, dat geeft dus voor gisteren 136 minder mensen in het ziekenhuis. Coronacijfers, geen daling in de ziekenhuisopnames, maar WEL een ontlasting van de zorg, als er meer mensen het ziekenhuis verlaten dan er opgenomen worden ....

Maar ach ja, goede cijfers verdraaien we deskundig, anders kunnen we het regime niet meer vasthouden en gaand e mensen in opstand komen.

En aan die Regimepers betalen wij (van ons loon) 400 miljoen aan subsidies op jaarbasis.



MONGOLEN
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1692 Gepost op: 14 april 2021, 13:33:20 »
't Duurt erg lang, het overleg .....

Moeilijk he, buiten is de kans op besmetting bijna 0.0   .... maar toch gaan ze afwachten met de horeca en de terrassen ... let op mijn woorden.

Laten we stellen dat we stelselmatig alle andere zaken openen, en dan een periode van 3 weken inlassen, en dan beslissen. Dan zijn ze zeker dat 80 % van de zaken failliet zijn, en dat ze (zoals nu in Wallonië al doen), eigendommen  verkopen, deurwaarders  sturen en zo de staatskas wat verder kunnen spekken.
En de brave Belg, hij klaagde verder maar deed er niks aan.

Wij zijn een bende lammetjes, die nu nog wachten op een verdovende prik, om ons nog "lammer" te maken.

EEN GEWOND DIER MOET JE AFMAKEN, DAN BEN JE PAS ZEKER DAT JE NIET MEER GEBETEN WORDT

En zo spelen de mongolen lekker verder met ons voeten.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1693 Gepost op: 14 april 2021, 14:25:07 »
Viroloog Steven Van Gucht: “Het probleem is dat er geen marge meer is in de ziekenhuizen”
Versoepelen terwijl de derde coronapiek nog op zijn hoogtepunt zit, is niet vanzelfsprekend. Dat zegt Sciensano-viroloog Steven Van Gucht in “Het Journaal”. Hij herinnert eraan de diensten voor intensieve zorgen in de ziekenhuizen op dit moment vol liggen. Op zo’n moment over versoepelen praten, zoals het Overlegcomité op dit eigenste moment doet, is bijzonder.

Toch is de huidige situatie anders dan tijdens de twee andere coronapieken: nu is de vaccinatiecampagne volop bezig, en die biedt perspectief, op termijn. En dus kunnen we de komende tijd beginnen rekenen op de rugdekking van de vaccins, zo zegt Van Gucht. “Elke week zal die rugdekking door het vaccin sterker worden. We nemen krediet op de toekomst.”

Van Gucht vindt het niet verstandig om te denken in datums. Volgens de viroloog zou men beter drempels definiëren, zodat er rekening wordt gehouden met de besmettingen, ziekenhuisbezettingen en de vaccinatiecampagne.


Niet-viroloog sexmachine: Trek de stekker eruit bij die 300 mensen die al 2 weken in kunstmatige coma liggen, de overlevingskans is 0.00 %, in plaats van met comapatiënten het cijfer artificieel hoog te houden en zo de bevolking te manipuleren, DEBIEL
Ze zouden je moeten opsluiten, mongool, misdaden tegen de mensheid .... geen datums vooropstellen, drempels definiëren .... HIER GAAN WE WEER VOOR EEN HALF JAAR .... en dan zijn we september, en is het virusje daar terug .... op naar 2022?
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1694 Gepost op: 14 april 2021, 14:39:03 »
Deze is voor iedereen ...

EN IK HEF HET GLAS OP JOUW GEZONDHEID ... IEDEREEN IS VAN DE WERELD EN DE WERELD IS VAN IEDEREEN

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal