Auteur Topic: CORONA  (gelezen 364920 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1695 Gepost op: 14 april 2021, 15:24:26 »
Het is ondertussen 15u20 en ze zijn er nog steeds niet uit op het Overlegcomité!

Ik denk dat ik weet waar het probleem zit. Zowat alle politiekers die daar zitten WILLEN versoepelingen en WILLEN de terrassen OPEN, de 2 zeikerds die alles tegen houden zijn onze platte vijg van een eerste minister en onze geldverbrandende kleuterleider!

Mijn voorstel: als ze vóór 16u niet tot een overeenkomst komen dan doen we gewoon ALLES TERUG OPEN en beginnen we terug te leven zoals begin 2020.  :pica

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1696 Gepost op: 14 april 2021, 16:23:30 »
Dit vangen we op bij het Overlegcomité
Het Overlegcomité is afgelopen, intussen hebben we al allerlei zaken opgevangen die beslist zijn. Let wel: alles wordt pas officieel eens het ook op de persconferentie om 17 uur is bevestigd. Die versoepelingen zijn niet onvoorwaardelijk en kunnen steeds worden bijgesteld als de cijfers te snel de hoogte ingaan.

Vanaf 19 april:


De scholen gaan wellicht opnieuw open.
Het reisverbod verdwijnt mogelijk.

Vanaf 26 april:

Mogelijk opnieuw met 10 buiten afspreken, in plaats van met 4 nu
Wellicht de heropening van de niet-medische contactberoepen zoals kappers

Vanaf 8 mei:

Terrassen mogen wellicht opnieuw open
Avondklok wordt mogelijk vervangen door een samenscholingsverbod (dat ingaat op dezelfde uren als de avondklok nu) met maximaal 3 personen
Je mag wellicht opnieuw twee mensen thuis ontvangen van hetzelfde gezin
Buitenplan zou starten: culturele activiteiten en erediensten in buitenlucht kunnen met maximaal 50 personen, pretparken kunnen open, buitensporters met maximaal 10 personen


WELLICHT gaan de scholen open.
MOGELIJK afspreken met 10 buiten
WELLICHT kappers open
Terrassen WELLICHT open
Avondklok MOGELIJK vervangen door samenscholingsverbod
WELLICHT 2 mensen thuis ontvangen
Buitenplan ZOU starten



Zijn die nu helemaal op hun kop gevallen?
WELLICHT ZOU MOGELIJK
DE VERSOEPELINGEN ZIJN NIET ONVOORWAARDELIJK EN KUNNEN BIJGESTELD WORDEN
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1697 Gepost op: 14 april 2021, 16:34:14 »
En wat die debielen nu ook mogen beslissen, voor mij is alles vanaf vandaag terug naar de situatie VOOR corona, ik doe niet meer mee aan deze flauwekul.
Ze kidnappen mijn vrijheid, mijn leven, en ik heb er schoon genoeg van.

En dat ze eens deftig mijne zak opblazen, ik doe niet meer mee aan deze VIRUSWAANZIN .... FINITO ......
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1698 Gepost op: 14 april 2021, 17:26:31 »
En wat die debielen nu ook mogen beslissen, voor mij is alles vanaf vandaag terug naar de situatie VOOR corona, ik doe niet meer mee aan deze flauwekul.
Ze kidnappen mijn vrijheid, mijn leven, en ik heb er schoon genoeg van.

En dat ze eens deftig mijne zak opblazen, ik doe niet meer mee aan deze VIRUSWAANZIN .... FINITO ......


Op die manier zouden nu 11 miljoen Belgen moeten reageren!

Ze kunnen moeilijk 11 miljoen mensen oppakken, beboeten of in den bak steken.

Ik roep op tot REVOLUTIE .......... FUCK de onzinnige Coronamaatregelen GODVERDOEME!

Die zever van experten, viroliegers en politici moet nu eindelijk eens ophouden! Gaan ze nog alles zo goed als op slot houden tot na de zomer?

Bende KLOOTZAKKEN, PRUTSERS, INCOMPETENTEN, LEUGENAARS, DEBIELEN, MONGOLEN ! ! !

Ik laat me tegen 19u in ware SM Bondage stijl door mijn echtgenote aan mijn zetel vastketenen want als ik onze prutser van een eerste minister of onze geldverbrandende kleuterleider weer te zien krijg op onze linkse staatszender dan ben ik in staat van mijn splinternieuwe Smart TV een kopstoot te verkopen.


Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1699 Gepost op: 14 april 2021, 18:27:23 »
De versoepeling gaat enkel door INDIEN 70 percent van de 65-plussers tegen 8 mei is gevaccineerd EN de situatie op intensieve zorg duurzaam is verbeterd.
Dan zullen ze tegen 8 mei wel met de cijfers goochelen.



Zijn wij nu echt allemaal tamme schapen die voor het offerfeest naar de slachtbank geleid worden, en daar nog blij mee zijn ook?


Die moeten nogal gelachen hebben van 9 tot 16u, of hebben ze Shameless El Subsidia uitgenodigd voor een buikdansfeestje,  een lesbische trio met haar Erika, in ruil voor 10 miljoen subsidies?


Intussen, de Spaanse boekhouder van Sihame


Mijn naam is Sihame, ik hou van Belgen oplichten en schuren tegen Erika's kutje


"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1700 Gepost op: 15 april 2021, 00:53:53 »
deurwaarders  sturen
HET beroep van de directe toekomst: deurwaarder.

Jezelf schaamteloos verrijken op de kap van mensen die het moeilijk hebben, en daarbij absurd hoge (en NIET wettelijk bepaalde) sommen aanrekenen die mensen met problemen gegarandeerd verder levenslang de dieperik in jagen.

note sm: ze zijn bang van jachtgeweren en kunnen heel hard lopen als je hen zegt dat het de beulen van de 21e eeuw zijn en hen de kans geeft binnen de minuut van je erf te gaan of dat je hen overhoop knalt

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1701 Gepost op: 15 april 2021, 01:14:29 »
Toch is de huidige situatie anders dan tijdens de twee andere coronapieken: nu is de vaccinatiecampagne volop bezig, en die biedt perspectief, op termijn. En dus kunnen we de komende tijd beginnen rekenen op de rugdekking van de vaccins, zo zegt Van Gucht. “Elke week zal die rugdekking door het vaccin sterker worden. We nemen krediet op de toekomst.”

Vermoedelijk hebben bepaalde viroliegen enkel de studieboeken gelezen die ze zelf schrijven.

We kunnen rekenen op een rugdekking? Dus het SKW gaat spoedig weer open, maar enkel voor zij die het op zijn hondjes doen??  ;D ;D ;D

Iemand moet mij toch eens eerlijk uitleggen wat de vaccinaties gaan bijbrengen aan de besmettingen? Was het niet zo dat een vaccin in het beste geval de gevaccineerde een kans geeft dat hij of zij bij een besmetting minder ziek wordt? Tenminste toch voor zolang het vaccin 'van kracht' is, dwz: zolang het virus niet te veel gemuteerd is.

Blijkbaar blijft men de mensen voorliegen dat een vaccinatie je behoedt voor het virus in de 'toekomst'. Iemand die zich 3 jaar geleden eens liet vaccineren tegen de griep, kan dus nu geen griep meer krijgen? Ik begrijp al de 'blije' mensen niet die bv op social media hun vreugde delen over hun vaccinatie, evenmin als de overheids(des)informatie die ons aanraadt om ons te laten vaccineren voor onszelf en voor de anderen.

Hoezo voor de anderen?? Volgens mij zijn de meeste mensen die happig zijn op een vaccinatie gewoon zo naïef om te denken dat ze daarmee de vrijheid gaan terugkrijgen omdat het virus dan 'weg' is. Dat nobel klinkende 'voor de anderen' vervang je dus maar liever door een egoïstische verwachting.

En de gemanipuleerde informatie gaat maar verder: in de UK is dank zij het hogere aantal vaccinaties het aantal besmettingen drastisch gedaald... Hallo? Vertelt men er dan ook bij dat men de gevaccineerden niet meer test? Hoe minder testen, hoe minder 'vastgestelde' besmettingen. 

De 'wetenschappelijke' berichtgeving haalt stillaan een bedenkelijk niveau. Zet in het labo (van Von Ranscht?) een hond op een stoel, en roep: spring! Veel kans dat hij springt. Zaag dan de hond zijn 4 poten af, zet hem weer op de stoel, en roep opnieuw: spring! De hond zal nu blijven zitten en niet springen. Wetenschappelijke conclusie: als je een hond zijn poten afzaagt, wordt hij doof.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1702 Gepost op: 15 april 2021, 01:21:16 »
En dat ze eens deftig mijne zak opblazen,

Ik maak hiervoor gebruik van enkele adresjes waar bekwame blazerinnetjes zijn, reeds sinds maart 2020, alle lockdowns ten spijt. En ik ben nog steeds niet dood, denk ik, want ik typ deze tekst.  :dance2

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1703 Gepost op: 15 april 2021, 08:21:30 »
Marx Von Ranscht is bezorgd
DIT ZIJN TEVEEL VERSOEPELINGEN IN EEN KEER

 :-\ :-\ :-\ :-\


Hij zoekt het toch he, den debiel, en dan schrikken dat hij mensen over zich heen krijgt op twitter, zijn favoriete speeltje ...
En de volgende stap: gaan janken bij de politie en klacht indien tegen iedereen die hem tegenspreekt ... HEIL Marc ... HEIL

t' Is toch godgeklaagd (ten tijde van de ram-madame allahbescheist ) dat die debiel verliefd is op zijn virusjes, en de mensheid haat.

Tienduizenden zelfmoordpogingen, mensen die massaal hun werk kwijtspelen, eigendommen die verkocht worden, deurwaarders die nog rijker worden, de economie die naar de kloten is, de jeugd die te dom wordt om te helpen donderen, ......
Indien het nu echt oorlog was, dan hadden zijn manschappen hem al lang een kogel in de nek geschoten, en indien dat niet was gelukt moest die dictator zich nadien verantwoorden voor het oorlogstribunaal voor misdrijven tegen de mensheid.

Marx, kruip in uw lab, trek u broek naar beneden en ruk je af op een of ander virus, onnozelaar. Of nog beter, laat je pijpen door DeCroo.  Zet ineens die Vangucht erbij, die alles filmt.
En laat frankske VDB alle sporen uitwissen door het lab af te fikken.
Opgeruimd staat netjes
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Blackie667

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 24
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1704 Gepost op: 15 april 2021, 08:40:11 »
Is er nu eigenlijk al 100% zekerheid dat ook deze keer sexwerkers niet onder de contactberoepen gerekend worden en het skw dus dicht blijft? Of is er toch een waterkansje dat het deze keer wel mag? Hoop doet leven he....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1705 Gepost op: 15 april 2021, 09:07:33 »
Is er nu eigenlijk al 100% zekerheid dat ook deze keer sexwerkers niet onder de contactberoepen gerekend worden en het skw dus dicht blijft? Of is er toch een waterkansje dat het deze keer wel mag? Hoop doet leven he....
Die dames bestaan officieel niet voor de overheid.
Dus ik vrees inderdaad dat ze deze keer weer gaan gelinkt worden aan de horeca, end at er dus geen ijdele hoop moet gekoesterd worden.

Ze bestaan enkel officieel als ze iedere dag hun torenhoge huur mogen betalen of als ze gepakt worden omdat ze illegaal werken, en dus torenhoge boetes krijgen.

Typisch België, typisch politiek, zakken vullen en die dames, ach, ze overleven wel, waar maken wij ons nu zorgen om  :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\


En zodra de straat terug de ramen opent, volle bak afdragen voor Dewever en co, en voor de huizenmelkende huisbazen.

Trouwens, er is een Hollander die nu AL zijn studio's (die betaald worden door dames die nu in land van herkomst zitten) verhuurt per uur als peeskamer. Dat mag en kan wel, en kom me nu niet vertellend at de flikken dat niet weten.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Blackie667

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 24
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1706 Gepost op: 15 april 2021, 09:56:04 »
Ik deel je vrees en heb heel weinig hoop...maar je weet nooit met deze idioten aan het stuur wat er precies zal mogen. In de loop van de dag zal het wel 100% duidelijk worden, vermoed ik. En die ambetante Hollander en zijn peeskamers:tuurlijk weten ze dat en laten ze die eikel toch doen...net als al die advertenties op bijvoorbeeld Redlights. Dat is ook geweten en die worden gelukkig gedoogd. Anders wordt een knuffelcontact vinden nog lastiger. ;D

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1707 Gepost op: 15 april 2021, 15:48:37 »
Zo ....
Stem Jean-Marie, duidelijk, als een ezel achter een wortel aanlopen, we zouden het niet beter verwoord krijgen




En dit moest er toch even uit, na zijn uitlatingen van vandaag.
Gaat die rat me nu voor de rechter slepen?  :-\ :-\ :-\ :-\



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1708 Gepost op: 15 april 2021, 15:57:56 »
Dat Jean-Marie Dedecker ballen aan zijn lijf heeft en geen blad voor zijn mond neemt, dat weten we al langer dan vandaag! Dat is ook de reden waarom hij door velen aanzien wordt als een "ambetanterik" alhoewel hij dikwijls nagels met koppen slaat. Ik ben benieuwd of hij het doorvoert en vooral of hij ermee wegkomt.

En over nagels met koppen gesproken, die retweet naar Marx Von Ranscht is er ook BOENK OEP SM!

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1709 Gepost op: 15 april 2021, 18:56:01 »
Dat Jean-Marie Dedecker sm ballen aan zijn lijf heeft en geen blad voor zijn mond neemt, dat weten we al langer dan vandaag! Dat is ook de reden waarom hij door velen aanzien wordt als een "ambetanterik" alhoewel hij dikwijls nagels met koppen slaat.
De dank is groot  :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal