Auteur Topic: CORONA  (gelezen 364909 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1710 Gepost op: 15 april 2021, 19:38:16 »
Marx, kruip in uw lab, trek u broek naar beneden en ruk je af op een of ander virus, onnozelaar. Of nog beter, laat je pijpen door DeCroo.  Zet ineens die Vangucht erbij, die alles filmt.
En laat frankske VDB alle sporen uitwissen door het lab af te fikken.
Opgeruimd staat netjes
SM, kan je dit gedroomde filmscenario niet verkopen? Alhoewel, rukken in een labo van een katholieke unief, dat zal wel verboden zijn, zelfs voor personeel van een andere strekking.  ;D ;D ;D

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1711 Gepost op: 15 april 2021, 19:57:36 »

Momenteel is er uiteraard niets "zeker".  Een datum van rond 8 mei 'circuleert' als mogelijke heropening van het SKW.



Wat zong Will Tura ook alweer?

HOOOOOP ..... HOOP DOET LEVEN ! ! !

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1712 Gepost op: 15 april 2021, 22:14:16 »
Wat zong Will Tura ook alweer?

HOOOOOP ..... HOOP DOET LEVEN ! ! !
Ik heb een hoooooop plezier beleefd aan degenen die ik bezocht tot nu toe, en wat degenen betreft waar ik bij een heropening zo snel mogelijk naartoe wil, wel, een tijdje vooraf zitten geilen en goesting krijgen voor bepaalde meisjes, maakt op het moment suprême de ontlading alleen maar intenser én dus prettiger.



Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1713 Gepost op: 16 april 2021, 10:37:52 »
Hoe komt het toch dat de Ranstige Marx geen zinnig antwoord kan formuleren op een simpele vraag van Jean-Marie?
Waant hij zich de baas van het land?
Ook die virolieger weet dat de kans op besmettingen buiten zo goed als NIHIL is .... lang leve Jean-Marie.

En die dreigende taal gehoord, en de reactie van Jean-marie, dat Marcske zich niks hoeft aan te trekken van de gevolgen voor de burgervader  :lol :lol :lol :lol

http://sendvid.com/pblr11m2


Blijft de vraag aan die virolieger, waarom mogen de terrassen niet open?


Je kan het hele debat, waar Van Ranst afgaat als een gieter, herbekijken:
https://www.vrt.be/vrtnu/a-z/terzake/2021/terzake-d20210415/

De Decker:
- Mijnen hond begin te janken als hij Van ranst of Vlieghe op tv ziet   1-0
- Ik ga u het rapport opsturen van de universiteit van Oxford, professor, ik denk niet dat dat fake news is, zoals bij U op twitter  KO (knock out)
    :lol :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1714 Gepost op: 16 april 2021, 11:36:06 »
Godverdomme, met zijn achterlijke praatjes op twitter .....

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1715 Gepost op: 16 april 2021, 15:35:14 »
Ik hoop dat HEEL VEEL mensen dat debat gezien hebben!

Marx Von Ranscht die afgaat als ne gieter! Hoe plezant kan televisie soms zijn?



SM is trouwens ook goe bezig op twitter! Geef hem ervan langs SM!


Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1716 Gepost op: 16 april 2021, 17:46:56 »
Heb maar eens gekeken, en wat heb ik gezien.
Een grote dikke populist en een vacinnoloog met een te groot ego die zijn fouten niet wil of kan toegeven en die beiden reageerden alsof ze door een zieke hond in hun kont werden gebeten. Chapeau voor Kathleen ....


Waarom begrijpen velen niet dat je altijd iets kan bijleren als je de bereidheid opbrengt om te luisteren en niet onmiddellijk in de aanval te gaan ?


't Wordt echt tijd dat het SKWA terug open gaat.  Dan kan ik doen wat men dokter voorschreef voor mijn gezondheid. Minimum 2 x per week en altijd ander toestel gebruiken. Fitness verdorie. Heb een alternatief dat volgens mij beter is ..... :pompe  :amazone

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1717 Gepost op: 16 april 2021, 20:50:57 »
Heb maar eens gekeken, en wat heb ik gezien.
Een grote dikke populist en een vacinnoloog met een te groot ego die zijn fouten niet wil of kan toegeven en die beiden reageerden alsof ze door een zieke hond in hun kont werden gebeten. Chapeau voor Kathleen ....


Waarom begrijpen velen niet dat je altijd iets kan bijleren als je de bereidheid opbrengt om te luisteren en niet onmiddellijk in de aanval te gaan ?


't Wordt echt tijd dat het SKWA terug open gaat.  Dan kan ik doen wat men dokter voorschreef voor mijn gezondheid. Minimum 2 x per week en altijd ander toestel gebruiken. Fitness verdorie. Heb een alternatief dat volgens mij beter is ..... :pompe  :amazone

Omdat we al een jaar luisteren naar die Ranstige, en we, zoals De Decker het zegt, we als ezels achter een wortel aanlopen.

10,5 miljoen vaccins besteld in 2009, en er 8.5 miljoen moeten van weggooien, als Europese griepcommisarie,toen hij "een pandamie" verkocht aan de media 'how to sell a pandemic'
Schandalig. Neen, eigenlijk gewoon incompetent. En dat is dan professor .... Gobelijn ofzo? Neen, die was nog grappig
Mensen nu aal maanden "voorliegen" met datums en die nadien gewoon domweg vooruit schuiven.
Als viroloog de macht willen grijpen, en dat de economie om zeep is geholpen en dat er massaal zelfmoorden worden gepleegd, deert hem niet, ZIJN virusje is belangrijk.
Geen tegenstand willen, mensen foutief aan pallieterke linken.
Mensen schofferen.
Geen enkel benul van politiek noch economie, maar op de man spelen, en ons de duivel aandoen.
Mediageil, geowon mediageil.

Ze moesten hem aan de schandpaal nagelen hij roept het allemaal over zichzelf af.

Zum kotsen.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1718 Gepost op: 17 april 2021, 03:18:32 »
10,5 miljoen vaccins besteld in 2009, en er 8.5 miljoen moeten van weggooien, als Europese griepcommisarie,toen hij "een pandamie" verkocht aan de media 'how to sell a pandemic'
Schandalig. Neen, eigenlijk gewoon incompetent. En dat is dan professor .... Gobelijn ofzo? Neen, die was nog grappig
Mocht hij hier meelezen naar aanleiding van SM zijn joskenummero1 'optreden':

Marxke, ik ben beschaamd in jouw plaats.

Je hebt vele talenten: narcist, dwarsligger, ongevraagde commentaargever, economiemoordenaar... Je bezit de wondere gave om iets dat je gisteren 'wit' noemde, vandaag als 'zwart' te omschrijven en je kan er nog een uitleg bij verzinnen om vol te houden dat je zowel gisteren als vandaag gelijk had/hebt. Na 1 jaar heeft de realisatie van jouw raadgevingen vanuit jouw 'expertise' niets opgeleverd dat de 'strijd' tegen het natuurverschijnsel 'virus' ten goede komt. Je hebt wel vakkundig de wereld naar de kl**en geholpen.

Van het leven ken je maar 1 aspect: virusjes. Al de rest is voor jou ondergeschikt aan jouw virusjes. Ik zit nog steeds te wachten op jouw WETENSCHAPPELIJKE bijdrage die steunt op jouw expertenkennis: wat heb je nu in je labo al ontwikkeld? Een medicijn tegen de covid symptomen?

Waarom trek je als koppige ezel niet ten strijde tegen de jarenlange besparingen die de politiek aan de zorgsector opgedrongen heeft? Waarom zet je je niet in om die zorgsector qua capaciteit aan te passen aan de reële noden? En waarom ijver je niet voor 'loon naar werk' voor verplegers en zorgkundigen? Gebruik je talenten positief in plaats van destructief.

En stop met liegen en domme dingen vertellen. Een virus is iets dat de natuur op ons af stuurt. Je kan de natuur niet tegenhouden. Net zoals je de regen niet terug omhoog kan boksen. Je kan wel een afdak ontwerpen om wat droger te blijven.

Als je hypocriet genoeg bent om als communist een carrière te gaan uitbouwen aan de KUL, laat dan eens zien dat je iets anders kan dan in TV studio's zitten.  Dat zijn niet essentiële verplaatsingen en niet-essentiële contacten, of geldt de verplichting om van thuis uit te werken niet voor jou?

Ik schaam me dus diep om twee redenen. Eerst en vooral dat je, naast mediageile koppige ezel ook prof bent, en ten tweede dat de KUL jou nog steeds niet gegeven heeft wat je verdient: een schop onder je kont.


Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1719 Gepost op: 17 april 2021, 09:14:58 »
We hebben de 2de grootste rat ter wereld gevonden



De grootste zit op de vrt  :-\ :-\ :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1720 Gepost op: 20 april 2021, 22:38:50 »
Nu er testfestivals en concerten zitten aan te komen in de evenementensector heb ik me aangemeld als tester voor het SKWA.
Hoeren bezoeken in het SKWA zijn mijn evenementen. :035:

Hoop spoedig een uitnodiging te krijgen   ;D

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1721 Gepost op: 20 april 2021, 23:29:13 »
Lockdown, semi-lockdown of helemaal geen lockdown, ik (zoals vele anderen) test heel de tijd al dit soort evenementen en de uitslag van dit wetenschappelijk onderzoek is heel ...euh...bevredigend.

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1722 Gepost op: 22 april 2021, 15:01:16 »
Voorwaarde 1 voor de heropening van de hoereca is een feit.

75 percent van de bejaarden hebben ze wat vergif in de aderen gepompt.

Allee heren, nu karakter tonen, en al die mensen die al 2 weken in een kunstmatige coma liggen, de stekker eruit trekken (neen, ik ben geen sadist, aangezien er nog NUL mensen terug naar de levenden zijn gekomen uit die coma)
Trek die stekkers er dus uit, en 500 mensen minder op intensieve (die toch gaan sterven binnen dit en 10 dagen) bende debielen
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1723 Gepost op: 25 april 2021, 11:27:29 »
Hopla, importeer 10 Indische studenten, verzin er iets bij, en gijzel de bevolking in 2022 verder ....

Is dit niet wat we hier al maanden voorspellen?

Intussen is geweten dat de vaccins zo een 6-7 maanden effectief zijn tegen het  originele covid19 virus, en ze weten geen zak af van die nieuwe varianten (uiteraard niet, het vaccin is ontwikkeld toen er nog geen mutaties waren).
Wat betekent dit? Tegen dat in België iedereen zijn eerste prik heeft gekregen (11 juli) zijn de eerste die hun prik hebben gekregen al niet meer beschermd. Wat deze vaccincampagne compleet nutteloos maakt.

ANGST ind e mensen pompen werkt dus, dat is alweer bewezen.
Hieronder een angstzaaier, en een paar realisten ...

Prettige zonnige zondag, trek massaal naar de hoeren, want legaal zal dat de eerste maanden nog niet mogelijk zijn, ze willen ons in een nieuw normaal duwen waar de viroliegers over iedere stap die je zet in je leven willen beslissen.

MIJN OPVATTING OVER DEMOCRATIE IS NET IETS ANDERS.









EN VOORAL DIT .....


"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1724 Gepost op: 25 april 2021, 13:55:11 »
Hopla, importeer 10 Indische studenten, verzin er iets bij, en gijzel de bevolking in 2022 verder ....

Is dit niet wat we hier al maanden voorspellen?

Intussen is geweten dat de vaccins zo een 6-7 maanden effectief zijn tegen het  originele covid19 virus, en ze weten geen zak af van die nieuwe varianten (uiteraard niet, het vaccin is ontwikkeld toen er nog geen mutaties waren).
Wat betekent dit? Tegen dat in België iedereen zijn eerste prik heeft gekregen (11 juli) zijn de eerste die hun prik hebben gekregen al niet meer beschermd. Wat deze vaccincampagne compleet nutteloos maakt.


Sterker nog: niet alleen de eersten zijn dan niet meer beschermd, maar ook de laatsten die hun prik krijgen, zijn niet beschermd, vermits de toegediende vaccins nog niet bijgewerkt konden worden om ook effect te hebben tegen de op dat moment aanwezige varianten (lees: mutaties). Simpel samengevat: wie rond juni een vaccinatie krijgt, heeft een bescherming gedurende misschien 1 maandje, als het al zolang is.

De hele vaccincampagne is dus inderdaad compleet nutteloos en geldverslindend. Het is een utopie om de VOLLEDIGE bevolking (of toch een groot percentage ervan) te willen vaccineren. Dat zou enkel 'eventueel' zinvol kunnen worden, indien met die hele bevolking kon vaccineren binnen een tijdspanne van hooguit enkele weken. 'Nieuw' is dit eigenlijk niet, want bij de 'strijd' tegen de griep heeft men toch ook altijd maar de ouderen en de mensen in bepaalde risicogroepen ingeënt.

Vervang misschien de viroliegen, de veeartsen en andere scheve doktoors eens door enkele realistische experten, die ook wat kaas gegeten hebben van bv economie en sociale contacten. Een nutteloze en geldvretende vaccinatiecampagne kunnen we missen als kiespijn in een periode waar zinloos gebleken maatregelen al de hele samenleving kapot maken, met een kostenplaatje dat tientallen jaren zal doorgeschoven worden naar de kinderen van vandaag. En het gaat niet alleen over excessieve kosten die zullen moeten betaald worden, maar de overheid zal in principe bovendien ook massief minder inkomsten aan belastingen kunnen innen. Tenzij natuurlijk.... de tarieven fors omhoog gaan. Wat de consumptie en dus de economie weer negatief beïnvloedt. Ze snappen blijkbaar nog niet wat een viscieuze cirkel is.