Auteur Topic: CORONA  (gelezen 364861 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1725 Gepost op: 25 april 2021, 14:07:17 »
Hopla, importeer 10 Indische studenten
Iemand enig idee hoe het qua coronainfecties met de lustig geïmporteerde vluchtelingen en illegalen gaat, die in de periode voor corona, zo vaak in het nieuws kwamen??? Ik hoor daar hoegenaamd niets meer van. Staan die allemaal op 1,5 m van elkaar? Dan moet de rij intussen zo lang zijn, dat de achtersten weer thuis zijn... ;D

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1726 Gepost op: 1 mei 2021, 09:25:08 »
De cijfers gaan de goede kant uit.
Dat wisten wij uiteraard al langer, en dat heeft NIETS, maar dan ook NIETS met de gevolgde strategie in Belgenland te maken.

Wij lopen hier al meer als een jaar te verkondigen dat de lente dat ding verzwakt, om dan na de zomer weer toe te slaan.

Uiteraard gaan die viroliegers weer de pluimen op hun hoed steken, het zal wel door de maatregelen komen dat alles nu beter gaat zeker?
Als die Vanranst niet oppast en ik hem tegenkom, steek ik geen pluim op zijn hoed, maar de ganse gans in zijn kont.

Neen, bende debielen, het komt omdat alle 85+ ers die normaal dit jaar zouden sterven, er afgelopen jaar al aan zijn gegaan (door de griep of van ouderdom, en ook door covid, maar dat jullie die eerste 2 gevallen steeds bij de covidgetallen hebben geteld, spasten)
Het komt omdat het lente is, en het virus in de lente verzwakt.


Eens kijken wat ze de komende weken weer uit hun duimen gaan zuigen om de mensen terug angst aan te jagen, want een vrije democratische wereld, dat kan niet zo maar gebeuren.

Er zal wel een of andere imaginair gevaarlijke variant opduiken zeker? Of de belasting op de zorgsector blijft erg erg hoog? Of wacht, een nieuwtje, jonge mensen gaan ook dood eraan?


#sarcasmemodus aan: misschien komt er wel een viroloog vertellen dat kussen buiten even gevaarlijk is dan kussen binnen (sarcasmemodus uit)


Ik denk dat rond half mei (tussen 8 en 21 mei) de ramen gaan openen, maar wel weer in beperkte shiften, want die bende debielen hebben een sluitingsuur voor de terrassen om 22u.
Nu de mensen terug 's nachts buiten mogen, moeten ze toch een andere manier vinden om onze vrijheid in te perken, we moeten in de pas blijven lopen.

BENDE DEBIELEN
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1727 Gepost op: 1 mei 2021, 11:57:44 »
Ik denk dat rond half mei (tussen 8 en 21 mei) de ramen gaan openen
Ik heb horen zeggen dat, gedurende de eerste week van de heropening, géén meisjes toegelaten worden. De ramen zullen dan bemand zijn met viroliegen, biofantasticussen, politiekers en nog enkele andere misdadigers. Die actie wordt gesponsord door de Gamma. Zij leveren een grote partij schupstelen. Voor 50 eruo (standaardprijs) mag je zo'n schupsteel in die mannen hun gat rammen. Uiteraard wel enkel op afspraak. Naar men zegt zou het afsprakenboekje van Von Ranscht, Van Zught en Vandenbroekstoker al volgeboekt zijn.

De Antwerpse stadsbouwmeester, de grootste verdediger van het tuinhuis dat men aan het Steen geplakt heeft, steunt deze promotieactie ten voordele van het SKW door ook een aantal meerpalen ter beschikking te stellen. Het placeren van een meerpaal in de kont van een raamvent zou dan 100 euro kosten. De actie van de stadsbouwmeester zou ingegeven zijn uit voorzorg, teneinde zelf geen meerpalen in zijn gat te krijgen.

Bron: GazOt van Antwerpen

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1728 Gepost op: 2 mei 2021, 10:56:40 »
't Was me weer wat gisteren.
En NEEN, ik praat NIET over de 2000 (naar schatting) jongeren die deelnamen aan LaBoum2 ... NEEN.
http://sendvid.com/o719yyhr

't Was me weer wat gisteren.
We gaan eerst eens in de cijfers duiken.
1. Van de 24000 "coronadoden" in Belgenland  zijn er welgeteld 5 doden onder de 25 jaar.
Daarvan had 65 percent een onderliggende aandoening ... dat zijn er dus nog 2 die MISSCHIEN aan de gevolgen van covid-19 zijn gestorven
2. Bij vaccinatie vallen meer doden.
3. Van de coronadoden zijn er 1400 onder de 64 jaar, en daar is de graad van onderliggende aandoeningen nog veel groter.
Maar we nemen ze mee in rekening, want dit wordt leuk.
Er zijn dus in België enkele jongeren (we gaan het schoolgaande jeugd noemen) gestorven aan Covid-19: ze leggen alle scholen plat voor een jaar en maken mongolen van onze jeugd, die wel de komende 45 jaar moet gaan werken om de staatsschulden en pensioenen te kunnen betalen.
Er zijn in België 1400 mensen gestorven onder de 65 jaar op een jaar tijd, en ze leggen een jaar de economie plat.

Dus eigenlijk leggen ze de economie plat, de scholen plat, sluiten ze de horeca, de eventsector .... voor een jaar voor 1400 doden.
Al de rest van de doden zijn gepensioneerden, en volgens mij moeten die NIET naar school, en moeten die NIET gaan werken.

ZO MAKKELIJK IS HET TE STELLEN, DE DEBIELEN DIE HET HIER VOOR HET ZEGGEN HEBBEN LEGGEN ALLES PLAT OMDAT ER HOOGBEJAARDEN STERVEN. DIE HUN LEVEN GROTENDEELS AL HEBBEN GEHAD.

't Was me weer wat gisteren.
Mevrouw Verlinden (minister bevoegd in deze kwestie) haar coronamaatregelen zijn door een rechtbank onwettig verklaard.

't Was me weer wat gisteren
Toch slaagt mevrouw Verlinden erin een politiemacht van 900 zwaarbewapende agenten met geladen wapens, matrakken, helmen op hun dwaze kop, waterkanonnen, traangas, bloedhonden, op hol geslagen paarden (door het vuurwerk dat de flikken zelf afsteken), helicopters en drones af te sturen en een horde jongeren, die niet akkoord zijn in een stasi-staat te willen leven, te onderdrukken op de harde manier.
Af en toe provoceren en zich goed zichtbaar maken, zodat er toch jongeren zich bedreigd voelen en UITERAARD gaan reageren.
http://sendvid.com/jmleurt4

't Was me weer wat gisteren.
2000 jongeren die eigenlijk alleen doen wat alle viroliegers beamen, buiten is de kans op besmetting 1 op 1000.
Dus tijdens dat feestje-protest gaan er maximum 2 mensen besmet worden
Voor 2 besmettingen zetten ze een hele politiemacht op stelten, nooit gezien in België .... voor maximum 2 besmettingen ........ TEGEN jongeren die hun gezond verstand gebruiken, maar die niet in een stasi-staat willen leven.

't Was me weer wat gisteren.
Indien de BLM beweging hier in Brussel met honderden de boel afbreken en kort en klein staan, reageren de ordediensten nauwelijks, want dat ligt 'politiek' gevoelig?
Laat ons wel wezen, George Floyd moest helemaal niet sterven, ik veroordeel die zijn dood zwaar, MAAR het was wel een crimineel (factcheking, no fake news).
Dus wereldwijd miljoenen mensen die protesteren voor een vermoorde crimineel, en iedereen juicht die protesten toe, voetbalploegen gaan knielen voor die crimineel, de hele Formule 1 gaat mee, omdat Hamilton zwart is.
Dat betekent dus dat enkel nog BLM?
Enkel nog zwarte levens die echt tellen en waarvoor heel de wereld in hun broek schijt?
Dat is hetzelfde als de sjoemelpoedel, perfect scenario, Marokkaanse slet uit een arm gezin, zichzelf opgewerkt tot sjoemelpoedel van de 21e eeuw, en daar ging Bartje Somers voor met de billen bloot, omdat hij al klaarkwam als ze haar pijpmondje opentrok.
Idioten, ALM (ALL LIVES MATTERS), en niets verantwoordt geweld voor 1 dode. Voor EEN ENKELE dode. De flik die die zwarte heeft vermoord, is intussen schuldig bevonden over de ganse lijn.
En mag daarvoor half Brussel platgebrand en geplunderd en afgebroken worden? Voor de (onnodige) dood van 1 crimineel? Ja, dat mag, want dat ligt gevoelig, en de politie doet niets, want dan zijn ze bang, en de ministers die bevoegd zijn nog banger, want oei oei oei, RACISME, dat kan hun kop kosten, een stasi-staat afroepen, dat moet wel kunnen?
Door de angst van de BBM (de Bange Blanke Man) leven we binnen 50 jaar in een islamstaat, en die is gelukkig neit erger dan waar we nu in leven, die laten geen onzin toe, die hakken je het hoofd gewoon af als je niet de wet volgt, korte pijn, geen jaar je leven afnemen, maar in een secondje, zeer korte pijn.


't Was me weer wat gisteren.

In beeld - wat is er mis met deze mensen, die hun gezond verstand gebruiken en in opstand (zonder enige vorm van geweld) komen tegen onwettige en compleet ridicule maatregelen?
Weet dan niemand dat je onzinnige maatregelen wettelijk gezien niet moet opvolgen?

't Was me weer wat gisteren.
KIJK NAAR DIT AMATEURFILMPJE
http://sendvid.com/5eoi7f24
EN OORDEEL ZELF WAT DIE WEGWANDELENDE JONGEN DEED (buiten beeld misschien zijn middelvinger de lucht ingestoken, al denk ik zelf NIETS, maar dan ook NIETS)
OF WAAROM ZE HONDEN LOSLATEN OP WEGWANDELENDE MENSEN
OF WAAROM ZE MET EEN WATERKANON OPTREDEN TEGEN VREDIGE MENSEN
En waarom gaat die ACHTERLIJKE flik uit de bol? Heeft hij niet gemogen van zijn vortig dik wijf? Of GEMOETEN?

De enige verklaring: we leven in een stasi-politiestaat momenteel, en de democratie is ver zoek


't Was me weer wat gisteren.

http://sendvid.com/i7zj5aa3
Ik kan dit op gisteren steken, maar onze vriend Jean-marie heeft woord gehouden, heeft alle vergunningen voor terrassen ingetrokken en zo publiek domein gemaakt van de volledige zeedijk en zo de mensen de mogelijkheid gegeven veilig op een terras te zitten.
En dit kort  uit een interview met Jean-Marie ... en NEEN, HIJ LIEGT NIET
Die VORTIGE Ranstige ..... en die heeft dan nog een groot bakkes op twitter en op TV



FOEI AAN IEDEREEN DIE MENSEN VEROORDEELT OMDAT ZE HUN LEVEN TERUG EISEN .... Chinese, Russische en Tsjecheense toestanden zijn niet ver meer weg, let op mijn woorden.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1729 Gepost op: 2 mei 2021, 12:20:38 »
Het verwondert mij dat er nog niet méér verzet komt uit nochtans vrij grote en hopeloos sterk getroffen sectoren zoals de horeca, de evenementen, enz. Mochten de boeren niet meer mogen werken, dan was Brussel al lang platgereden door hun tractoren. Die mensen hebben in het verleden al getoond dat boerenverstand soms  tot de betere oplossingen komt.

In elk geval wordt het meer en meer duidelijk dat een groeiend aandeel van de bevolking dit circus niet meer blijft pikken. Criminele (s)linkse elementen maken de mensen zodanig bang van de dood dat de mensen niet meer durven leven en dat is alles behalve een gezonde strekking.

Ik kan alleen maar besluiten dat de moderne mens de slagvaardigheid mist waar onze voorouders o.a. tijdens de oorlog mee uitpakten. Er moest al lang een versie van het 'gewapende verzet' opgericht zijn, want in peis en vree je proteststem laten horen, dat werkt dus blijkbaar niet. Dat wordt met Stasi-geweld de kop ingedrukt.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1730 Gepost op: 2 mei 2021, 16:25:48 »
Ik wil nog eens terugkomen op:

't Was me weer wat gisteren.
Intussen heeft minister Verlinden (niet verkozen) zich uitgesproken over hoe goed de politiediensten hebben opgetreden.

Ik weet het niet, maar mijn idee van wat de politie moeten doen bij een wreedzame betoging is heel anders, namelijk de demonstranten beschermen.
Tenzij anno 2021 "beschermen" een andere definitie heeft gekregen, namelijk met politiehonden, matrakken, waterkanonnen en pepperspray onschuldige mensen te lijf te gaan. Dan begrijp ik je tevredenheid, stom wicht, anders kan ik alleen maar op je kotsen.
En jij durft te beweren dat de politie goed werk heeft geleverd, de politiediensten die onder uw bevel staan. AFTREDEN ... het enig mogelijk besluit na deze zwarte dag.

Ik wil jullie niets onthouden van dat dom wicht haar uitspraken, ze is het domme wicht van deze regering (ik zet niet aan tot haat, ik stel vast dat het een doodgewoon dom wicht is)

Ik heb deze morgen dat filmpje gepost waar die doorgedraaide flik (aan de coke of de speed misschien) die gast aanviel. Filmpje anoniem vanuit de wagen.
Nu is er een filmpje opgedaagd van 'tinternet' vanuit een appartement, waar iemand hetzelfde "incident" gefilmd heeft.

Die gast heeft dus NIETS gedaan, maar dan ook niets.
Kijk naar de 2 filmpjes na mekaar.
http://sendvid.com/5eoi7f24
http://sendvid.com/y3b8sxuo
Die gast kan je volgen van in het begin van het filmpje, hij staat op de hoek van de straat, steekt zelfs zijn 2 handen in de lucht en wandelt weg van het geweld van de politie, die honden loslaten op mensen die ongewapend zijn. Hij steekt zelfs zijn handen in de lucht terwijl hij wegwandelt.
Minister Verlinden, treedt af, neem ontslag, ga doppen, want je bent incompetent en je moest je schamen.


En dan dit, als ik die flik in den donkere tegenkom, dan gaat hij dat nooit meer doen, nooit meer.
http://sendvid.com/ye2mc97l








"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1731 Gepost op: 2 mei 2021, 19:54:33 »
Het is meer dan de hoogste tijd dat de moderne mensen eens de moed hebben om terug te blikken in de geschiedenis. Meer bepaald zouden de scholen ipv te sluiten en facebook- en tiktoklessen te geven, eens deftig moeten nadenken over het bewustmaken van jonge mensen. Een goed begin, als ze dan toch zo graag op het internet zitten te klooien:

https://www.annefrank.org/nl/anne-frank/verdieping/duitsland-1933-van-democratie-naar-dictatuur/

Interessante lectuur, over hoe ene AH (niet die van de supermarkten, maar die met het snorretje) ploeterde in de toenamlige politieke wereld, en uiteindelijk na niet direct verkozen te zijn door de Duitsers, toch op een 'wettelijke' manier aan de macht kwam. Lees het hele verhaal, over het propagandaapparaat met een eigen minister, de Stasi en de aanpassing en uitvinding van wetten om het eigen gedrag wettelijk te laten lijken. Bedenk ook, dat tegenstanders en andersdenkenden niet getolereerd werden en uitgeschakeld dienden te worden.

Vervang de toenmalige onvrede over armoede en werkloosheid door een virus, vervang enkele namen door hedendaagse criminelen, vervang Jodensterren door ontbrekende vaccinatiepasjes, en dan wordt het hopelijk voor nog méér mensen duidelijk waarom ik oproep om Het Verzet te organiseren.

Ik probeer niet om een 'complottheorie' te indoctrineren, maar het is dringend nodig dat mensen gaan inzien dat 'bepaalde krachten en strekkingen' dit virus schromelijk misbruiken om hun natte droom te realiseren: das vierte Reich.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1732 Gepost op: 6 mei 2021, 14:13:01 »
En intussen in België .....

En die willen dat wij hen nog serieus nemen?  :PDT_Armataz_01_37: :sign0098: :104: :104: :104: :104:

Lees en geniet (lees: lees en kots)  :-\ :-\ :-\ :-\ :-\

De nacht van vrijdag op zaterdag om middernacht schaffen ze in heel de bananenrepubliek België de avondklok af.
Moeilijk is dat niet, maar België zou België niet zijn moest dit toch wel erg lachwekkend worden.



In Vlaanderen is er namelijk de avondklok die loopt van middernacht, dat is dus geen probleem.
In Brussel daarentegen, daar loopt de avondklok van 22u tot vroeg in de morgen.

DUSSE ..... nu gaan de mensen (en dit had ik zelf echt niet kunnen verzinnen) in Brussel om 22u vrijdagavond moeten binnenblijven, om om middernacht terug op straat te mogen.
Neen, dat is geen grap.


Ik weet niet wat die ministers verdienen, maar hier zoals een ongeschoolde boer het zou doen.
We zetten in dat Ministrieel Besluit dat het afschaffen van de avondklok ingaat vrijdagavond om 22u

Hoeveel verdienen die achterlijke ministers eigenlijk per maand? Zelfs een gestampte boer als ik kan dat verzinnen, dat je die avondklok ook had kunnen afschaffen vanaf 7 mei om precies 21u59

BENDE DEBIELEN



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1733 Gepost op: 6 mei 2021, 19:54:15 »
Je hebt gelijk sm, maar eigenlijk is jouw 'ontmaskering' van de Belgenmoppenverzinnende minsters helemaal niet nodig. Immers: de rechter heeft al geoordeeld dat een groot deel van die coronaregeltjes gewoon onwettelijk is. Wat overigens hier ook herhaaldelijk geschreven werd, al vele maanden geleden.

Dus: de Belgische schaapjes worden beboet voor inbreuken op regels die zelf inbreuken zijn op de Belgische wetten, grondwet inbegrepen. Logische denkers leiden daar uit af, dat dus ook de gewone burgers in feite de overheid zouden mogen beboeten voor het niet naleven van de wetten. De overheid beboeten is echter zeer utopisch, want als men bij de verkiezingen massaal bepaalde politieke partijen afstraft  voor hun gevoerde beleid in het verleden, dan komen die hoe dan ook toch nog opnieuw aan de macht. In die context is het dan ook niet verwonderlijk dat er protest komt dat uit de hand loopt.

Heil Marcx, heil Stevitler!

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1734 Gepost op: 9 mei 2021, 11:27:35 »
En wij die dachten dat we alles al hadden gehad .....

Minister (ja, echt dat is een minister) Van Quickenborne (diezelfde zot die destijds met een wietplantje het parlement binnenwandelde en nu wietgebruik zwaar bestraft .... MONGOOL) komt ....

Wacht, een beeld zegt meer dan duizend woorden.


Meneer komt uitleggen in een "niet-verluchte radiobox MET plexischermen" waarom in "openlucht terrassen MET plexischermen" niet toegelaten zijn  :-\ :-\ :-\
Zou hij dan toch nog aan de wiet hangen? Dat is wel onze minister van justitie ...ow, ja, die kan je toch niet serieus nemen, die zot.

En dan wel zwaar ingrijpen na middernacht, als mensen na meer dan een half jaar eindelijk eens een pintje mogen drinken op de terrassen .... UW VRIJHEID ... NEEN ... DAT DENKT DE REGERING NIET ....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1735 Gepost op: 9 mei 2021, 14:06:51 »



Die plexischermen staan daar in een radiostudio niet om corona tegen te houden he. Die dienen om de stinkende adem van een minister enigszins af te blokken tov de radiopresentator. Een walm van alcohol, wiet, slaaplucht.... Dat is niet bevorderlijk voor het algemeen welzijn van de presentatoren, waarvoor een radiostation tenslotte toch verantwoordelijk is.

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline Blackie667

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 24
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1736 Gepost op: 11 mei 2021, 13:27:38 »
Nog ff wachten voor zekerheid, maar het lijkt alsof we op 9 juni terug gaan mogen wandelen....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1737 Gepost op: 11 mei 2021, 14:07:00 »
Nog ff wachten voor zekerheid, maar het lijkt alsof we op 9 juni terug gaan mogen wandelen....
Dat zit er inderdaad dik in .... en nu maar hopen dat ze daarna snel terug naar normale shiften gaan evolueren.
't Zal voorlopig weer die ellende van 2 korte shiften worden

Onze virologen toch, onze vrijheid mogen ze niet geven, dus alles netjes dicht om 23 uur, want wij zijn een bende schoolkinderen die om middernacht maar met drie meer op straat mogen
DEBIELEN
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Blackie667

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 24
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1738 Gepost op: 11 mei 2021, 14:13:41 »
Misschien zelfs sluiten om 22h00...zoals het er nu naar uitziet, zou horeca binnen om 22h00 dicht moeten en horeca buiten om 23h30....Laat ons hopen dat het voor de dames ook tenminste tot 23h30 wordt.  8)

Offline lovemachine

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 114
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1739 Gepost op: 11 mei 2021, 14:22:43 »
Met mooi weer wil ik er best eentje buiten neuken. En twee ook.  :lol_hitting:
"Een dag niet geneukt, is een dag niet geleefd"