Auteur Topic: CORONA  (gelezen 364877 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1740 Gepost op: 11 mei 2021, 15:07:43 »
Met de huidige voorlopige berichten in de media, denk ik ook dat het 22.00 uur zal worden, als sluitingsuur. Vooral in de zomer is dat voor de meisjes niet gunstig, omdat er vaak pas in de late uren volk opdaagt.

Het is ook nauwelijks te snappen waarom men in de horeca/hoereca altijd blijft vast houden aan vroegere sluitingstijden. Is het de bedoeling om ophopingen van klanten te veroorzaken binnen die kortere tijden in plaats van 'flattening' (hun eigen verzonnen principe) van de curve van het aantal bezoekers over een langere tijd na te streven? Los van het feit dat de sluiting van de horeca al meer dan een half jaar aantoont dat de impact van de horeca op de besmettingscijfers niet relevant is, druist die verkorting van de openingstijden toch in tegen de eigen principes van de viroliegers en de polipikkers.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1741 Gepost op: 11 mei 2021, 15:16:45 »
en nu maar hopen dat ze daarna snel terug naar normale shiften gaan evolueren.
't Zal voorlopig weer die ellende van 2 korte shiften worden

Hoop doet leven. Toch zou ik alle kandidaat-poepers willen aansporen om zoveel mogelijk reeds tijdens die kortere shiften te komen wippen, want het zou wel eens kunnen dat de kans op spoedige normale shifturen kleiner is dan de kans dat er in het najaar bij de aanvang van het nieuwe griepseizoen weer een lange winterslaap aangekondigd wordt.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1742 Gepost op: 11 mei 2021, 16:07:54 »
en nu maar hopen dat ze daarna snel terug naar normale shiften gaan evolueren.
't Zal voorlopig weer die ellende van 2 korte shiften worden

Hoop doet leven. Toch zou ik alle kandidaat-poepers willen aansporen om zoveel mogelijk reeds tijdens die kortere shiften te komen wippen, want het zou wel eens kunnen dat de kans op spoedige normale shifturen kleiner is dan de kans dat er in het najaar bij de aanvang van het nieuwe griepseizoen weer een lange winterslaap aangekondigd wordt.
EN ... aan iedereen de raad om het whatsapp nummer van de dames te vragen als je hen bezoekt, want voor je het weet, zitten we terug in lockdown, de horeca is namelijk nog maar voor 75 % kapot, en dat kan toch niet, dat er nog hardnekkige overlevers zijn, die doen ze in de herfst wel verder dood)

Want idd, ze gaan ons in de herfst terug plat leggen, en dan niet plat leggen zoals wij graag plat liggen.

Goed opletten allemaal, want de viroliegers krijgen hun zin niet meer voor de volle 100%, ze gaan als kleine ukkies rond zich heen trappen, want ze willend at fietsje en ze zullen het krijgen.

September start van de verkoudheden ... alles terug op slot, let op onze woorden (ze zullen wel afkomen met een dodelijkere variant, volhouden, effe doorbijten de winter door voor je volledige vrijheid in de lente .... hetzelfde liegebeestliedje dat ze ons nu al een jaar vertellen)

De vierde golf (ja, VDB, ik noem ze enkel zoals de viroliegers ze noemen) staat alweer voor de deur       
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1743 Gepost op: 11 mei 2021, 16:15:11 »
We leven in een prachtig land, bananenrepubliek mogen we niet gebruiken, want dat brengt die Van De veire misschien op andere ideeën  :lol :lol :lol

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1744 Gepost op: 11 mei 2021, 17:18:36 »
De zomer van de vrijheid wordt dan een zomer met kortere openingstijden voor horeca en hoereca dan vorige zomer.... 🤔
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

guest142220

  • Gast
CORONA
« Reactie #1745 Gepost op: 11 mei 2021, 17:36:06 »
De geruchten gaan dat voor de contactberoepen te bezoeken een negatieve testuitslag of vaccinatiebewijs vereist wordt zolang er nog geen paspoort is, de verplichting van mondmasker te dragen vervalt dan  :))

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1746 Gepost op: 11 mei 2021, 19:03:15 »
De geruchten gaan dat voor de contactberoepen te bezoeken een negatieve testuitslag of vaccinatiebewijs vereist wordt zolang er nog geen paspoort is, de verplichting van mondmasker te dragen vervalt dan  :))
Dat is pure discriminatie ... aangezien niet iedereen de kans heeft (gehad) zich te laten vaccineren.
Dat is mensen verplichten zich te laten inenten of gediscrimineerd te worden omdat je een vrije keuze maakt je niet te laten vaccineren (die getuigt van gezond verstand trouwens)

Schrikken we ervan in dit schrikbewind?
Maar neen, we schrikken nergens meer van.

Pikkie wordt beloond met 10 000 euro netto per maand, hoe meer je van ons steelt, des te hoger de pree zeker?
Fikkie wordt beloond door 1.5 miljoen te verbranden en gepromoveerd tot Minister van Volksgezondheid .... mentale gezondheid niet, want die is pas ziek in zijn kop
Plexie heeft al zijn hersencelletjes opgesmoord
trekkie voelt zich slachtoffer als ie zich zit af re rukken achter zijn computerscherm (ocharme toch, ik kan me echt voorstellen hoe hij zich moet voelen, zo begluurd worden .... yep ... slachtoffer)
Prikkie doet een stap terug, een kleine prik voor de CD&V, een grote prik tegen discriminatie

Avondklok al een jaar schending van de Grondwet
Cafés al een jaar zo goed als dicht, en nu .... wow ... open tot 22u in de zomer, zodat ze ons lekker in ons kot hebben tegen middernacht


BLIJF IN UW KOT  .... IK MEEN HET HE ... BLIJF IN UW KOT .... waar de meeste besmettingen zijn vastgesteld, binnenshuis
Iedereen die nog maar denkt de regels te overtreden kreg een boeten van 750 euro, en als we niet braaf betaalden riskeerden we veroordeeld te worden voor de correctionele rechtbank met strafmaten tot 5 jaar ...... je kan dus beter een krullenbol hebben, van allochtone afkomst zijn, dansmarieke zijn en de bevolking bestelen (pakweg 10 miljoen), de bange blanke man komt er niet mee weg, zij wel

Minister Verlinden (ook al eentje die zich tot de ministerpost heeft gepoept) lacht op de eerste dag van de heropening van de terrassen vierkant uit en kruipt bijna op de schoot van een vreemde dame (ook lesbisch, ga in de leer bij sjoemelpoedel) .... diezelfde Verlinden die de politie met zwaar geweld laat optreden tegen jongeren die de Coronamaatregelen beu zijn, die braafjes samen in een park protesteren, en waar de waterkanonnen, het traangas, de pepperspray, honden  en paarden en matrakken tegen gebruikt werden ... ja, die niet-verkozen-kut lacht ons uit vanop een terras in kapellen.

En zo kunnen we nog een tijdje verder gaan .... ZUCHT.

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1747 Gepost op: 11 mei 2021, 19:23:03 »
De geruchten gaan dat voor de contactberoepen te bezoeken een negatieve testuitslag of vaccinatiebewijs vereist wordt zolang er nog geen paspoort is, de verplichting van mondmasker te dragen vervalt dan  :))

We leerden dat in een politiestaat alles mogelijk is. Maar tot nader order is het opvragen van gelijk welk paspoort dat je zou moeten hebben, iets dat niet tot de bevoegdheid van gewone mensen behoort. Ik kan 100 keer jouw paspoort vragen, maar vermits ik geen flik of wat dan ook ben, ben jij niet verplicht om op mijn vraag in te gaan. Bovendien is een vaccinatiepaspoort een soort 'document' dat medische gegevens bevat. Dat behoort tot de privacy. Daar heeft zelfs die flik in principe geen toegang toe.

Trouwens al opgemerkt dat 'Het Systeem' zichzelf niet begrijpt? Stel: je vliegt in quarantaine omdat je in contact kwam met een (mogelijk) besmette persoon. Daar komt controle op. Die controleur kan dus maar 1 persoon controleren, namelijk jij, want eens hij of zij met jou in contact kwam, moet hij of zij toch ook in quarantaine? Niet?   :lol

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1748 Gepost op: 14 mei 2021, 20:34:50 »
De (overheids)pot en de (ziekenhuis)ketel: zwart is de kleur.

Dat de (r)overheid liegt en bedriegt, weten we al langer. Maar we worden blijkbaar nog meer belazerd... Heb ik dat hier nu al niet verschillende malen gelezen, of droomde ik dat maar?  ;D ;D ;D

https://www.hln.be/binnenland/hln-onderzoek-sjoemelen-ziekenhuizen-met-coronacijfers-documenten-wijzen-op-financiele-optimalisatie~aef03627/?utm_source=pushengage&utm_medium=pushnotification&utm_campaign=pushengage

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1749 Gepost op: 14 mei 2021, 21:03:54 »
De (overheids)pot en de (ziekenhuis)ketel: zwart is de kleur.

Dat de (r)overheid liegt en bedriegt, weten we al langer. Maar we worden blijkbaar nog meer belazerd... Heb ik dat hier nu al niet verschillende malen gelezen, of droomde ik dat maar?  ;D ;D ;D

https://www.hln.be/binnenland/hln-onderzoek-sjoemelen-ziekenhuizen-met-coronacijfers-documenten-wijzen-op-financiele-optimalisatie~aef03627/?utm_source=pushengage&utm_medium=pushnotification&utm_campaign=pushengage
Je hebt me belazerd, je hebt me bedonderd  ;D ;D ;D ;D

De politiek vraagt zich af of ze belazerd zijn .... wij niet, mongolen, wij zijn er zeker van dat jullie ons al een jaar belazeren en bedonderen  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1750 Gepost op: 14 mei 2021, 23:46:14 »
Een verwittigd man is er twee waard!!!

Beste collega wandelaars: let voortaan goed op bij eventuele jeuk aan je piemel. Vooral wanneer je het openbaar vervoer zou nemen. Weet, dat bij een heropening van de ramen, geen enkel excuus nog zal kunnen verzonnen worden...

https://www.hln.be/gent/man-masturbeert-op-bus-voor-ogen-van-jonge-vrouw-kon-seksuele-driften-niet-kwijt-door-sluiting-van-glazen-straatje~a6299adc/?fbclid=IwAR29Yqs2D8XKTrK98nKQ7UEhm_zC3UgoACx4VF3NJFEB1mW5EJra-tiFgsQ

 :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1751 Gepost op: 18 mei 2021, 18:40:19 »
Mogelijk gaat er dan deze zomer toch veel gepoept worden, want we mogen ons budget blijkbaar niet meer verspillen aan bv een BBQ in de tuin voor een wat ruimer gezelschap. Ik schreef bijna 'onze' tuin, maar gezien de evolutie is onze tuin niet meer van ons. We moeten aan anderen vragen wat er mogelijk is in die tuin.

Nu blijkt dat we voor die BBQ een professionele cateraar moeten inhuren, die zogenaamd het complete input-output proces moet bewaken (het eten klaar maken voor de input en het heuske bewaken bij de output) begin ik ook te vrezen dat we niet meer zullen mogen lachen met onze eigen grappen. Ik heb alvast geprobeerd om hiervoor een van de bekendste clowns van Belgie te boeken, maar Pipo Vanranstico kan helaas niet komen omdat ze hem weggestopt hebben op een veilige plaats.

Gelukkig mogen we in het SKW onze worstjes binnenkort weer laten klaar maken door de professionele orgasmuscateraars.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1752 Gepost op: 18 mei 2021, 19:53:15 »
Mogelijk gaat er dan deze zomer toch veel gepoept worden, want we mogen ons budget blijkbaar niet meer verspillen aan bv een BBQ in de tuin voor een wat ruimer gezelschap. Ik schreef bijna 'onze' tuin, maar gezien de evolutie is onze tuin niet meer van ons. We moeten aan anderen vragen wat er mogelijk is in die tuin.

Nu blijkt dat we voor die BBQ een professionele cateraar moeten inhuren, die zogenaamd het complete input-output proces moet bewaken (het eten klaar maken voor de input en het heuske bewaken bij de output) begin ik ook te vrezen dat we niet meer zullen mogen lachen met onze eigen grappen. Ik heb alvast geprobeerd om hiervoor een van de bekendste clowns van Belgie te boeken, maar Pipo Vanranstico kan helaas niet komen omdat ze hem weggestopt hebben op een veilige plaats.

Gelukkig mogen we in het SKW onze worstjes binnenkort weer laten klaar maken door de professionele orgasmuscateraars.


VDB, héél af en toe moet je toch eens naar TV kijken.  ;D

Wat je hier vertelt was een (zoveelste) lapsus van Jan Hesp of Jean Jambon, hoe je hem ook wil noemen. Zijn stelling dat er voor die BBQ een professionele cateraar ingeschakeld moest worden werd ondertussen herroepen. Voor privé feestjes is het dus niet nodig om een professionele cateraar te laten komen, je mag in dat geval dus nog wel zelf worstjes bakken.

Dat laatste hoorde ik op TV en las ik ook in een vooraanstaande Antwerpse krant maar vermits jij nooit TV kijkt en geen Antwerpse kranten leest heb je dat dus waarschijnlijk gemist.

 :lol_hitting:  :lol_hitting:  :lol_hitting:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1753 Gepost op: 18 mei 2021, 21:00:56 »
Mogelijk gaat er dan deze zomer toch veel gepoept worden, want we mogen ons budget blijkbaar niet meer verspillen aan bv een BBQ in de tuin voor een wat ruimer gezelschap. Ik schreef bijna 'onze' tuin, maar gezien de evolutie is onze tuin niet meer van ons. We moeten aan anderen vragen wat er mogelijk is in die tuin.

Nu blijkt dat we voor die BBQ een professionele cateraar moeten inhuren, die zogenaamd het complete input-output proces moet bewaken (het eten klaar maken voor de input en het heuske bewaken bij de output) begin ik ook te vrezen dat we niet meer zullen mogen lachen met onze eigen grappen. Ik heb alvast geprobeerd om hiervoor een van de bekendste clowns van Belgie te boeken, maar Pipo Vanranstico kan helaas niet komen omdat ze hem weggestopt hebben op een veilige plaats.

Gelukkig mogen we in het SKW onze worstjes binnenkort weer laten klaar maken door de professionele orgasmuscateraars.


VDB, héél af en toe moet je toch eens naar TV kijken.  ;D

Wat je hier vertelt was een (zoveelste) lapsus van Jan Hesp of Jean Jambon, hoe je hem ook wil noemen. Zijn stelling dat er voor die BBQ een professionele cateraar ingeschakeld moest worden werd ondertussen herroepen. Voor privé feestjes is het dus niet nodig om een professionele cateraar te laten komen, je mag in dat geval dus nog wel zelf worstjes bakken.

Dat laatste hoorde ik op TV en las ik ook in een vooraanstaande Antwerpse krant maar vermits jij nooit TV kijkt en geen Antwerpse kranten leest heb je dat dus waarschijnlijk gemist.

 :lol_hitting:  :lol_hitting:  :lol_hitting:
Als onze Jan Hesp dat aankondigt (die versoepeling) in een talkshow, gaan we de goede kant op, dat is tenminste entertainment van de hoogste soort:
Jambon in talkshow: "Tuinfeesten mogen vanaf 9/6 zonder cateraar", Coens: "Is dat manier waarop we mensen informeren?"

We leven in een apenland EN in een bananerepubliek.

Nu is er een zot die met een raketwerper, een automatisch geweer en een geweer op hol geslagen, en hebben ze de Ranstige en zijn familie naar een veilige plaats ondergebracht. Op den Oudaan?  :lol :lol :lol :lol

Het is zoals met Trump, alleen stopt Marcske wel met tweeten, Trump deed dat nooit  ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1754 Gepost op: 18 mei 2021, 21:09:03 »
..... en las ik ook in een vooraanstaande Antwerpse krant ....

Vooraanstaande Antwerpse krant? Je bedoelt een deel van de zwaar gesubsidieerde Regimepers die naar de pijpen van de politici danst?
Er zijn GEEN vooraanstaande kranten, ze schrijven wat de politiek hen voorkauwt, anders zijn ze hun 300 miljoen subsidies kwijt.

Als je kwaliteit wil lezen ... één webadres ... 'https://www.tscheldt.be/ ....

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal